BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde ontkent

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - dinsdag 02 juni 2009 - 23:36   quote  deeplink  
Gudde ontkent deal met investeerders over Cissé
Geschreven op dinsdag, 2 juni om 23:07

Eric Gudde ontkent dat de 2,5 miljoen euro die nodig is om Roda JC-aanvaller Sekou Cissé aan te trekken binnen is. De algemeen directeur van Feyenoord ontkent daarmee de berichtgeving dat een aantal investeerders bereid is de buidel te trekken voor de Ivoriaan Cissé, die zijn voorkeur voor Feyenoord niet onder stoelen of banken steekt.

Trainer Mario Been gaf maandag in het programma Voetbal International te kennen dat hij na enkele gesprekken met investeerders er in geslaagd was om geld binnen te halen. "Het resultaat mag er zijn. Ik heb, samen met het management, uitgelegd wat wij willen en wat daar voor nodig is. Dan blijkt toch hoe groot deze club is: er zijn zo veel mensen met geld die ondanks alles deze club blijven steunen."

Volgens Gudde loopt Been enigszins op de zaken vooruit. "De externe financiering is nog niet rond. Dat Cissé een interessante optie is, daar heeft Been niets verkeerds mee gezegd, maar dat is iets anders dan dat het in kannen en kruiken is, integendeel...", benadrukt de sportbestuurder dinsdagavond in een reactie aan RTV Rijnmond.

Been kwam superlatieven tekort om Cissé te omschrijven. "Als je een speler wilt halen die zich nog kan doorontwikkelen, is Cissé daar een mooi voorbeeld van. Ik denk dat deze jongen in de komende jaren alleen maar beter zal worden." Cissé staat in Kerkrade nog tot medio 2011 onder contract. Volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman heeft de aanvaller reeds zijn toezegging gedaan aan de Enschedeërs.
Els
 Els - dinsdag 02 juni 2009 - 23:39   quote  deeplink  
Neem aan dat Gudde nog de wedstrijd tegen Cambuur wil afwachten, scheelt mogelijk in de prijs. En anders, 1e reden voor een sluimerend conflict en het begin van het einde van Gudde. Win-win situatie.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - dinsdag 02 juni 2009 - 23:44   quote  deeplink  
we moeten gewoon afwachten.
derq
 derq - woensdag 03 juni 2009 - 01:25   quote  deeplink  
Gudde heeft echt wel het beste voor met feyenoord, ik geef hem nog steeds het voordeel van de twijfel.

edit:

dit kan dus zoals hierboven al gemeld is, ook gewoon zijn om de marktpositie te verbeteren.
mocht roda degraderen, scheelt het ons weer geld.
het is dom om nu te zeggen dat je 2.5 miljoen wil betalen, als hij na degradatie nog maar 1.5 zal opleveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2009 door derq --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 03 juni 2009 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2009 - 01:25 schreef derq het volgende:
Gudde heeft echt wel het beste voor met feyenoord, ik geef hem nog steeds het voordeel van de twijfel.

edit:

dit kan dus zoals hierboven al gemeld is, ook gewoon zijn om de marktpositie te verbeteren.
mocht roda degraderen, scheelt het ons weer geld.
het is dom om nu te zeggen dat je 2.5 miljoen wil betalen, als hij na degradatie nog maar 1.5 zal opleveren.
je redenatie is leuk, maar klopt niet.......

andere clubs leggen wel gewoon die 2.5 voor hem neer (lees twente)
jo3h
 jo3h - woensdag 03 juni 2009 - 09:01   quote  deeplink  
we worden weer blij gemaakt met een dooie mus zoals altijd cisse gaat gewoon naar twente en wij krijgen dus helemaal niks al die lul verhalen wordt er een beetje dood ziek van
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 03 juni 2009 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2009 - 08:32 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

je redenatie is leuk, maar klopt niet.......

andere clubs leggen wel gewoon die 2.5 voor hem neer (lees twente)
Maar Cisse daar niet tekent...
Roda heeft het geld wel nodig
Cisse is de baas dan, Roda niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2009 door Phyxsius --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 03 juni 2009 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2009 - 09:58 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Maar Cisse daar niet tekent...
Roda heeft het geld wel nodig
Cisse is de baas dan, Roda niet
dan fiorentina of lens of weet ik wie...........zal allicht iets bijzitten waar ie ook heen wil..........
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 03 juni 2009 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2009 - 10:02 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dan fiorentina of lens of weet ik wie...........zal allicht iets bijzitten waar ie ook heen wil..........
Ik weet het niet
Als het klopt dat hij gezegd heeft naar Feyenoord te willen
Maar goed, we moeten maar afwachten
turok
 turok - woensdag 03 juni 2009 - 10:11   quote  deeplink  
eerst zien dan geloven
Dipablo
 Dipablo - woensdag 03 juni 2009 - 10:19   quote  deeplink  
Wat ik graag zou willen dat ze nu eens één antwoord naar buiten brengen. En niet iedere keer Pietje zegt dit en Klaasje zegt dat. We lijken zo steeds meer op een veredelde amatuer vereniging.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 03 juni 2009 - 10:20   quote  deeplink  
hebben wij mazzel met sc feyenoord!!!!!!!!!!hahahahaha
Fonsie
 Fonsie - woensdag 03 juni 2009 - 10:28   quote  deeplink  
Het lijkt Erst Appel wel wat een geloel bij deze club, zo zijn ze er uit met de inv. nu komt de grote jeminee van Roda , een stuke verder lees je Twente heeft hem al binnen. 't is net caberet. iedereen lacht zicht te barsten, 't is net een potje met pieren het krioeld door elkaar een je kan er geen touw aan vast knopen, Oh oh Feyenoord wat ben je gezakt.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 03 juni 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Gudede moet eens zijn bek houden en terug in zijn mand gaan. Ik word doodziek van die laffe verhalen van die vent.
KKL
 KKL - woensdag 03 juni 2009 - 11:17   quote  deeplink  
Cissé liet vorige week weten graag met de nieuwe Feyenoord-coach Mario Been te willen samenwerken. Gezien de financiële problemen in Rotterdam achtte de Ivoriaan de kans op een transfer naar de Kuip-club niet al te groot. Inmiddels zou die mogelijkheid zich toch voordoen door de hulp van investeerders.

Volgens voorzitter Joop Munsterman heeft Twente met Cissé zelf al een overeenkomst van drie jaar gesloten. ,,Ik heb wel met Twente gesproken en een contract gezien, maar ik heb nog niets getekend”, was de reactie daarop van de speler zelf.

Roda heeft met nog geen enkele van de drie gegadigde clubs onderhandeld over een transfersom. Het contract van Cissé bij Roda loopt tot de zomer van 2011.

Bron:limburger.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gudde ontkent









0.0058641