BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Selectie / Opstelling Seizoen 2009-2010

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
feyenoord(010)
 feyenoord(010) - woensdag 03 juni 2009 - 18:35   quote  deeplink  
4-4-2 Zal ik spelen met ruit op middenveld

1: Dudek

2-RB: Dani Fernandez
3-CV: Vlaar
4-CV: Hofland / Bahia
5-LB: De Cler

7-RM: Biseswar
8-VM: Gio (C)
6-LM: Wijnaldum
10-AM: Tomasson

9-SP: Makaay
11-SP: Lens

Wissels:
Mulder / Darley
Bahia / Hofland (1 speelt er)
Nieveld
Fer
Leerdam
Guerreiro
Falcao / Castaignos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2009 door feyenoord(010) --
bobby ovie
 bobby ovie - woensdag 03 juni 2009 - 19:02   quote  deeplink  
heb ook een idee over het nieuwe feyenoord voor de toekomst!!!!!

1:mulder

2:tiendali
3:vlaar
4:bahia 1
5:gio 2 3 4 5
6
6:fer 7 10
7:el ahmadi / 11 \
8:biseswar
9:castaignos 9 8
10:wijnaldum
11:tomasson

ik vindt bij gebrek aan geld gewoon je sterkste opstelling met jeugd voor de toekomst opstellen/combineren en geen rare aankopen waar je toch geen tweede mee wordt geduld hebben met die jonge gasten en er als één blok achter gaan staan vooral in de kuip en ze gaan vanzelf erop en erover.
King Yvo
 King Yvo - woensdag 03 juni 2009 - 19:06   quote  deeplink  
darley
dani vlaar bahia gio
fer elahmadi
wijnaldum tomasson cisse
makaay
dus in de opstelling 1 - 4 - 2 - 3 - 1
vier verdedigers 2 verdedigende middevelders sterk aanvallend middenveld met zijn 3 om makaay te ondersteunen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2009 door King Yvo --
fey21
 fey21 - woensdag 03 juni 2009 - 19:40   quote  deeplink  
falcao?

die was toch niet haalbaar?
man u wilde m ook hebben en nog een paar clubjes
royk ee
 royk ee - woensdag 03 juni 2009 - 19:53   quote  deeplink  
4 4 2

gk Dudek

rb Dani
rc Vlaar
lc Hofland, keuze tussen Bahia&Hofland is erg lastig! bahia op diezelfde plaats zou me niets uitmaken
lb Gio

rm Wijnaldum
rc Ahmadi
lc Fer
lm Biseswar

Tomasson & Makaay in de voorhoede
Darryl1997
 Darryl1997 - woensdag 03 juni 2009 - 20:09   quote  deeplink  
Thomas ga je gang :)
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 03 juni 2009 - 20:15   quote  deeplink  
Als we dan toch een paar aankopen erbij doen dan heb ik er ook een!

Mulder

Dani - Vlaar - Grandqvist - Gio

Fer - Holla

Cisse - Wijnaldum - Biseswar

Makaay

Wissels:

Darley
Cler - Hofland - Bahia - Nieveld
El Ahmadi-Leerdam - Landzaat - Bruins
Pattinama - Luc C. - Slory - Tomasson
remco1978
 remco1978 - woensdag 03 juni 2009 - 21:20   quote  deeplink  
dan heb ik er ook nog wel 1 of 2 afhankelijk van de tegenstander of 4-4-2 of 3-5-2.

mulder/dudek

3-5-2
bahia-hofland-vlaar/gio/dani
fer-el achmadi
wijnaldum-tomasson-biseswar
cisse-makaay

4-4-2
dani-bahia/vlaar-hofland-de cler/gio
wijnaldum/el achmadi-tomasson/el achmadi-fer-biseswar
cisse-makaay/tomasson
bjorn
 bjorn - donderdag 04 juni 2009 - 20:04   quote  deeplink  
4-4-2
mulder
dani-bahia-vlaar-gio
de guzman-wijnaldum-fer-biseswar
tomasson-makaay
RSEveraars
 RSEveraars - zaterdag 27 juni 2009 - 11:03   quote  deeplink  
4-2-3-1

G: Mulder

RB: Fernandez
CV: Vlaar
CV: Bahia
LB: Gio

VM: Fer
RM: Wijnaldum
LM: Bruins (leeft op onder Been)
AM: Guzman
AM: Tomasson

SP: Makaay

Wissels:
van Dijk
Tiendalli (gewoon houden)
Hofland
De Cler
El Ahmadi
Landzaat
Leerdam
Biseswar
Slory
cissé
Vincken
Erasmus
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 27 juni 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Precies!!
Die nieuwe speler halen we gewoon niet bij de selectie!!
feyenoord fan
 feyenoord fan - zaterdag 27 juni 2009 - 11:14   quote  deeplink  
Mulder/nieuwe keeper
Dani-Ignjatovic/Vlaar-Bahia-Gio
fer-el ahmadi/landzaad
Wijnaldum-Tomasson-de Guzman
Makaay
melrdam010
 melrdam010 - zaterdag 27 juni 2009 - 12:22   quote  deeplink  
verdediging staat wel voor dit seizoen..
mis alleen nog een goede ervaren sterke controleur op het middenvrkeeld, en een gevaarlijke snelle sterke spits.
------------aankoop----------------
biseswar-----tomasson------wijnaldum
------aankoop, Fer------
gio, bahia, ignjatovic, fernandes
------------mulder-------------

reserve
van dijk
tiendallie
hofland
vlaar
de cler
nieveld

el ahmadi
landzaadt
de guzman
bruins
manteiga

makaay
castaignos
markw3
 markw3 - zaterdag 27 juni 2009 - 12:28   quote  deeplink  
....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door markw3 --
RSEveraars
 RSEveraars - zaterdag 27 juni 2009 - 13:16   quote  deeplink  
----------------Dudek----------------
Ferrnandez - Ignjatovic - Bahia - Gio
-----------------Fer-----------------
Wijnaldum --------------------- Bruins
---------de Guzman - Tomasson---------
-----------------Makaay---------------

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door RSEveraars --
ovi
 ovi - zaterdag 27 juni 2009 - 13:22   quote  deeplink  
Mulder
Fernandez-Ignjatovic-Bahia-Gio
Fer
Wijnaldum Tomasson Bruins
Makaay Castaignos
fr9
 fr9 - zaterdag 27 juni 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Mulder
Fernandez-Ignjatovic-Bahia-Gio
Fer-El Ahmadi
Biseswar-Tomasson-Wijnaldum
Makaay

Wissels:
Van Dijk
De Cler
Landzaat
De Guzman
Bruins
Aankoop(aanvaller)
Nieveld
ovi
 ovi - zaterdag 27 juni 2009 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 12:28 schreef markw3 het volgende:
mulder

ignjatovic bahia
dani vlaar de cler
fer gio

tomasson

makaay Castaignos/andere spits
Wat is dit voor opstelling?
2-3-2-1-2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door ovi --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 14:07   quote  deeplink  
dit is lange halen snel thuis systeem zonder spelers op de vleugel , 6 verdedigers 1 middenvleder en 3 aanvallers en Wijnaldum,Biseswar op de bank , die 3 zal zijn leeftijd wel zijn denk ik , hahahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 14:09   quote  deeplink  
opstelling maakt zichzelf in loop van t seizoen , een trainer begint met zijn ideale 11 maar eigenlijk altijd blijkt dat niet de ideale te zijn en met af en toe een aanpassing vormt zich dan wel een team , verder ben je natuurlijk altijd afhankelijk van schorsingen,vorm en blessures.
markw3
 markw3 - zaterdag 27 juni 2009 - 14:14   quote  deeplink  
....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door markw3 --
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 27 juni 2009 - 15:16   quote  deeplink  
Ik hoop in een 1-3-4-3 opstelling als we in balbezit zijn en bij balbezit tegenstander 1-4-4-2 en dan zien we vanzelf met welke elf
FRJ
 FRJ - zaterdag 27 juni 2009 - 15:42   quote  deeplink  
ben benieuwd wat ze nog van plan zijn om te halen...wat doe je met de keepers??? haal je dudek of geef je de jeugd een kans??? en wat voor aanvallende speler willen ze echt gaan halen??? een kopsterke speler/aanspeelpunt of echt een type cisse die vanaf de zijkanten komt? en probeer dure spelers als de cler en landzaat te verkopen of transfervrij te laten gaan...en wat doe je met jongens als bruins en de guzman??? de guzman kan wellicht op de flanken spelen en Gigi dus meer centraal...

je hebt dus meerdere mogelijkheden, maar Mario wilt 4-3-3- gaan spelen... met het materiaal ligt toch 4-4-4 of 4-2-3-1 meer voor handen:

4-3-3:
-------------------------------------------------------------------dudek------------------------------------------------------------------------Dani------Vlaar---------Hofland-----Gio-----
----------------------------------------------------Wijnaldum------Tomasson------El-Ahmadi----
-----------------------------------------------------Aankoop--------Makaay-------Biseswar-----

4-4-2

-------------------------------------------------------------------dudek------------------------------------------------------------------------Dani------Vlaar---------Hofland-----Gio-----
-------------------------------------------------wijnaldum---Fer--El Ahmadi---Biseswar/aankoop
-------------------------------------------------------------Makaay--------Tomasson-----------
marcelB
 marcelB - zaterdag 27 juni 2009 - 17:33   quote  deeplink  
iedereen heeft het over de trainers, maar 75% van de reacties zet makaay nog steeds als centrumspits, dat is hij nog nooit geweest
Dit Feyenoord mag nooit met 3 spitsen gaan spelen, maar altijd met een diepe spits en lopende mensen er om heen.
Bas Dost halen van Heracles(nieuwe Koevermans alleen dan jonger en beter) en daar Tomasson en Makaay omheen laten spelen.
Wijnaldum moet altijd spelen,Biseswar is zeer twijelachtig.
Je zult 4-4-2 of 3-4-2-1 moeten gaan spelen.
Invulling is afhankelijk van de vorm van de spelers, zoveel verschil is er niet.
Belangrijkste is de targetman, daar begint alles bij, en zal veel kansen opleveren
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 14:14 schreef markw3 het volgende:

[..]

lache joh... eikel... ga ff lekker op het ajax forum lopen zeiken joh...

btw heb hem al aangepast.
ha ha , op de teentjes getrapt? als je zo een taktiek plaatst kun je dit toch verwachten of niet? En laat mij idd ook lekker op t Ajax forum beetje zeiken ja! Jij kijkt stiekum, haha schijnheilig klein kindje met een hele rare kijk op t spelletje..haha lachen joh eikel!

en dan zeggen : ik heb m aangepast , haha t is nog steeds t zelfde drama! haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door jantje 1974 --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 27 juni 2009 - 18:28   quote  deeplink  
kan t niet laten om mensen af te zeiken maar met hoeveel spelers speel jij????

FRJ - zaterdag 27 juni 2009 - 15:42 quote deeplink

ben benieuwd wat ze nog van plan zijn om te halen...wat doe je met de keepers??? haal je dudek of geef je de jeugd een kans??? en wat voor aanvallende speler willen ze echt gaan halen??? een kopsterke speler/aanspeelpunt of echt een type cisse die vanaf de zijkanten komt? en probeer dure spelers als de cler en landzaat te verkopen of transfervrij te laten gaan...en wat doe je met jongens als bruins en de guzman??? de guzman kan wellicht op de flanken spelen en Gigi dus meer centraal...

je hebt dus meerdere mogelijkheden, maar Mario wilt 4-3-3- gaan spelen... met het materiaal ligt toch 4-4-4 of 4-2-3-1 meer voor handen:
met het materiaal ligt toch
markw3
 markw3 - zaterdag 27 juni 2009 - 18:39   quote  deeplink  
....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door markw3 --
Marioscenario
 Marioscenario - zaterdag 27 juni 2009 - 19:10   quote  deeplink  
Ik zit nog steeds te hopen dat een trainer tijdens de voorbereiding dus als het nog niet om het echie gaat een opstelling maakt waarbij. De aanvallers in de verdediging, verdedigers en middenvelders op voor hun vreemde posities. Het lijkt me dat je dan op totaalvoetbal traint en spelers meer begrip voor het spel en taken van hun medespelers traint.
Peli
 Peli - zaterdag 27 juni 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 18:39 schreef markw3 het volgende:

[..]

ja sorry daar heb jij weer gelijk in idd... maar goed zal maar verder niet meer op jou gaan reageren denk ik... heeft toch geen nut want fatsoenlijk antwoorden kan je toch niet...

btw op het ajax forum zeiken?? haha laat me niet lachen joh. en nee ik doe dat niet stiekem nee, ben voetbalfan dus blijf graag op de hoogte... meer niet.
drama hahahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2009 door Peli --
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 28 juni 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 - 19:10 schreef Marioscenario het volgende:
Ik zit nog steeds te hopen dat een trainer tijdens de voorbereiding dus als het nog niet om het echie gaat een opstelling maakt waarbij. De aanvallers in de verdediging, verdedigers en middenvelders op voor hun vreemde posities. Het lijkt me dat je dan op totaalvoetbal traint en spelers meer begrip voor het spel en taken van hun medespelers traint.
dat is waar ik het helemaal mee eens ben!! Maar dat zal bij Feyenoord NOOIT gebeuren.
Dan kunnen spelers zich inderdaad indenken wat een medespeler moet doen op een voor hun vreemde positie en kan het totaalvoetbal alleen maar positief beinvloeden, en het hoeft niet gelijk met een heel elftal maar een paar posities per wedstrijd. Heb ik zlef ook mee gemaakt en ik ben er alleen maar beter van geworden! Alleen helaas niet het betaalde voetbal bereikt in Nederland
PieterBos
 PieterBos - zondag 28 juni 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:


[..]
Marioscenario - zaterdag 27 juni 2009 - 19:10

Ik zit nog steeds te hopen dat een trainer tijdens de voorbereiding dus als het nog niet om het echie gaat een opstelling maakt waarbij. De aanvallers in de verdediging, verdedigers en middenvelders op voor hun vreemde posities. Het lijkt me dat je dan op totaalvoetbal traint en spelers meer begrip voor het spel en taken van hun medespelers traint.
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 12:30 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

dat is waar ik het helemaal mee eens ben!! Maar dat zal bij Feyenoord NOOIT gebeuren.
Dan kunnen spelers zich inderdaad indenken wat een medespeler moet doen op een voor hun vreemde positie en kan het totaalvoetbal alleen maar positief beinvloeden, en het hoeft niet gelijk met een heel elftal maar een paar posities per wedstrijd. Heb ik zlef ook mee gemaakt en ik ben er alleen maar beter van geworden! Alleen helaas niet het betaalde voetbal bereikt in Nederland
Grotere winst zie ik in dat een aanvaller dan leert denken hoe een verdediger denkt en andersom. Hierdoor kan een aanvaller aanvallend beter worden en een verdediger verdedigend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2009 door PieterBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 juni 2009 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2009 - 14:12 schreef PieterBos het volgende:

[..]

[..]

Grotere winst zie ik in dat een aanvaller dan leert denken hoe een verdediger denkt en andersom. Hierdoor kan een aanvaller aanvallend beter worden en een verdediger verdedigend.
Iedere aanvaller en iedere verdediger is anders dan de andere.Wat Makaay denkt denkt Mols weer niet en andersom.Er zijn gewoon simpele begrippen voor de verdediging en toch zie je dat ze op het hoogste niveua vaak les 1 vergeten zijn.
FR
 FR - zondag 28 juni 2009 - 16:04   quote  deeplink  
Doel: Darley
Verdediging van links naar rechts: De Cler, Bahia/Vlaar/ignjatovic/hofland (2 daarvan in het midden) rechts Fernandez

Middenveld: Wijnaldum, de Guzman, El achmadi/bruins
Aanval: Slory/biseswar Makaay John Dal tommason

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2009 door FR --
Ronneke
 Ronneke - zondag 28 juni 2009 - 17:17   quote  deeplink  
Wacht eerst maar tot de complete selectie bekend is.
Ieder geval geen slory of bruins. Hoop cisse naast makaay en hopelijk de nieuwe aankopen dani - ignjatovic naast vlaar en de cler op links back. Van bronckhorst en landzaat op het middenveld met wijnaldum/ de guzman en/of biseswar/fer/tomasson combineren. Genoeg middenvelders ieder geval.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Selectie / Opstelling Seizoen 2009-2010









0.0082089