BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heeft iemand nog leuke plaatjes/filmpjes anti 020....

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
coenjo
 coenjo - woensdag 03 juni 2009 - 20:43   quote  deeplink  
dit leek me een mooie topic voor de mooiste plaatjes/filmpjes anti 020! wie o wie???
coenjo
 coenjo - woensdag 03 juni 2009 - 20:50   quote  deeplink  
alles wat anti is mag erop!
Rovert
 Rovert - woensdag 03 juni 2009 - 22:57   quote  deeplink  
Vraag ook gelijk even om anti kleurplaten dan
Kadaver
 Kadaver - woensdag 03 juni 2009 - 23:59   quote  deeplink  
Misschien ook tijd voor een anti-anti020topics-topic?

Richt je aandacht liever op je eigen cluppie.
Kadaver
 Kadaver - donderdag 04 juni 2009 - 00:00   quote  deeplink  
of hierop natuurlijk. http://forum.headliner.nl/topic-11617/
fey21
 fey21 - donderdag 04 juni 2009 - 00:35   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2009 door fey21 --
coenjo
 coenjo - donderdag 04 juni 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2009 - 23:59 schreef Kadaver het volgende:
Misschien ook tijd voor een anti-anti020topics-topic?

Richt je aandacht liever op je eigen cluppie.
er is weinig zinnigs te melden over mijn cluppie tot nu toe.. topics over gokken welke spelers heb ik ook wel gezien! dus vandaar deze ff tussendoor..
coenjo
 coenjo - donderdag 04 juni 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 00:35 schreef fey21 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een hele mooie... nog meer??
erik
 erik - donderdag 04 juni 2009 - 20:33   quote  deeplink  
op http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen/2008-2009/ajax-feyenoord staan een paar goeie
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2009 - 09:14   quote  deeplink  
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLL_nlNL319NL319&q=anti+020

succes ermee.
Rovert
 Rovert - zaterdag 06 juni 2009 - 09:21   quote  deeplink  
Als je klaar ben met plaatjes kijken, moet je toch eens proberen volwassen te worden
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 06 juni 2009 - 09:47   quote  deeplink  
ach , anti dit anti dat , dat gedrag krijg je alleen maar als jezelf niets presteert.............................dus ja ik ben ook anti maar ga niet voor lul lopen met dit soort kleding om stoer te doen ofzo hoor!
typisch iets voor grote bekken in groepsverband maar ze gaan niet zo in Amsterdam lopen ofzo........................
coenjo
 coenjo - zaterdag 06 juni 2009 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 09:21 schreef Rovert het volgende:
Als je klaar ben met plaatjes kijken, moet je toch eens proberen volwassen te worden
ik zal het proberen....
coenjo
 coenjo - zaterdag 06 juni 2009 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 09:47 schreef jantje 1974 het volgende:
ach , anti dit anti dat , dat gedrag krijg je alleen maar als jezelf niets presteert.............................dus ja ik ben ook anti maar ga niet voor lul lopen met dit soort kleding om stoer te doen ofzo hoor!
typisch iets voor grote bekken in groepsverband maar ze gaan niet zo in Amsterdam lopen ofzo........................
jij bent geen anti.. jij zit op het joden forum..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 23:43   quote  deeplink  
Vind dit wel een leuk plaatje,misschien vind ik ergens nog zo`n kleine 45.000 euro op de stoep;)
PS Dit is ook met (Anti)blokker systeem ABS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door Leon FR1908 --
jailbird
 jailbird - zondag 02 november 2014 - 03:17   quote  deeplink  
Dit is wat haat kan doen met je!!!
jailbird
 jailbird - zondag 02 november 2014 - 03:19   quote  deeplink  
Hoe voeg je n foto in
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 07:44   quote  deeplink  
Stakkers ! Dit is zo zielig ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Help die man nou eens L, hij stelt toch een normale vraag..
Je plaats de link van de foto tussen [img][/img]. Quote mijn post maar dan zie je wat ik bedoel met onderstaande foto als voorbeeld..
50s41i.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 11:14 schreef RenatoBos het volgende:
Help die man nou eens L, hij stelt toch een normale vraag..
Je plaats de link van de foto tussen [img][/img]. Quote mijn post maar dan zie je wat ik bedoel met onderstaande foto als voorbeeld..
[ afbeelding ]
Dan blijf ik het nog zo zielig en treurig vinden! Je kan lullen als brugman, ik blijf zoiets gewoon van geen enkele respect getuigen. Dat is in ieder geval niet wat bij mijn normen en waarden hoort ... En dan maakt het voor mij niet uit wie of wat ook de tegenstander is. Ik heb een grens !
sevillana
 sevillana - zondag 02 november 2014 - 11:53   quote  deeplink  
nou vooruit, ééntje dan?

m1mx8s2au7mp_std640.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 11:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan blijf ik het nog zo zielig en treurig vinden! Je kan lullen als brugman, ik blijf zoiets gewoon van geen enkele respect getuigen. Dat is in ieder geval niet wat bij mijn normen en waarden hoort ... En dan maakt het voor mij niet uit wie of wat ook de tegenstander is. Ik heb een grens !
Fijn voor je..
VVout
 VVout - zondag 02 november 2014 - 14:05   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 11:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan blijf ik het nog zo zielig en treurig vinden! Je kan lullen als brugman, ik blijf zoiets gewoon van geen enkele respect getuigen. Dat is in ieder geval niet wat bij mijn normen en waarden hoort ... En dan maakt het voor mij niet uit wie of wat ook de tegenstander is. Ik heb een grens !
Iedereen hier uitmaken voor debiel hoort bij jou wel bij normen en waarden..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 14:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Iedereen hier uitmaken voor debiel hoort bij jou wel bij normen en waarden..(?)
Ja , dat klopt ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 november 2014 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 14:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja , dat klopt ...
Je moet zelf debiel zijn om soortgenoten te herkennen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 14:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je moet zelf debiel zijn om soortgenoten te herkennen.
Misschien, maar als ik personen een debiel noem dat heeft die al een norm overschreden in mijn ogen ... en als ik dan een debiel ben volgens jou , dan zij het zo !
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 november 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 14:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Misschien, maar als ik personen een debiel noem dat heeft die al een norm overschreden in mijn ogen ... en als ik dan een debiel ben volgens jou , dan zij het zo !
Ik vind jou geen debiel.
Bij momenten sla je wat door, ben je zélf niet zo respectvol naar Forumleden.
Dat is alles.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 15:11   quote  deeplink  
Beetje makkelijk om anderen van een tekort aan normen en waarden te betichten terwijl jezelf ook wat tekort komt L..
Je zet jezelf zo een beetje voor schut namelijk..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 15:11 schreef RenatoBos het volgende:
Beetje makkelijk om anderen van een tekort aan normen en waarden te betichten terwijl jezelf ook wat tekort komt L..
Je zet jezelf zo een beetje voor schut namelijk..
Dat is jouw mening en die respecteer ik.

Het is voor mij het allerbelangrijkste dat mijn kinderen de juiste normen en waarden mee krijgen. Hoe ze daar later weer mee omgaan, dat is een proces van ouder worden.
Ik ben van mening dat je als kind de juiste waarden en normen van je ouders mee krijg, wat die ook zijn. Omdat je als kind niet beter weet. Ik heb vroeger een racistische vader gehad, ben ik mee opgegroeid bent tot ikzelf het een en ander ging ontdekken. Mijn opa's en oma's die hadden ook een racistische haat jegens Duitsers vanwege de oorlog, kan ik goed begrijpen maar dan hoef ik het er nog mee eens te zijn. Hetzelfde geldt voor een neef die nooit naar Amsterdam e.o zal gaan, vanwege zijn 'haat' jegens een voetbalclub uit 020. Ik heb dikwijls genoeg tegen hem gezegd dat het een debiel is, lacht ie alleen maar om. Zo 'trots' is ie erop. En het gekke is dat ie zegt dat ie dat van 'vrienden' mee heeft gekregen, snap jij het? Ik zal maar denken dat het met zijn omgeving en/of zijn opleiding te maken heeft gehad. Lager opgeleiden zijn gevoeliger voor dat soort kwesties weet ik uit ervaring ... Maar al met al , een fijn weekend tot nu toe en op naar de volgende wedstrijd. Veel succes allemaal de komende maanden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 november 2014 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 15:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en die respecteer ik.

Het is voor mij het allerbelangrijkste dat mijn kinderen de juiste normen en waarden mee krijgen. Hoe ze daar later weer mee omgaan, dat is een proces van ouder worden.
Ik ben van mening dat je als kind de juiste waarden en normen van je ouders mee krijg, wat die ook zijn. Omdat je als kind niet beter weet. Ik heb vroeger een racistische vader gehad, ben ik mee opgegroeid bent tot ikzelf het een en ander ging ontdekken. Mijn opa's en oma's die hadden ook een racistische haat jegens Duitsers vanwege de oorlog, kan ik goed begrijpen maar dan hoef ik het er nog mee eens te zijn. Hetzelfde geldt voor een neef die nooit naar Amsterdam e.o zal gaan, vanwege zijn 'haat' jegens een voetbalclub uit 020. Ik heb dikwijls genoeg tegen hem gezegd dat het een debiel is, lacht ie alleen maar om. Zo 'trots' is ie erop. En het gekke is dat ie zegt dat ie dat van 'vrienden' mee heeft gekregen, snap jij het? Ik zal maar denken dat het met zijn omgeving en/of zijn opleiding te maken heeft gehad. Lager opgeleiden zijn gevoeliger voor dat soort kwesties weet ik uit ervaring ... Maar al met al , een fijn weekend tot nu toe en op naar de volgende wedstrijd. Veel succes allemaal de komende maanden
Je neef snapt het tenminste..
Hoe ist met de luchtwegen..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 15:35 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je neef snapt het tenminste..
Hoe ist met de luchtwegen..(?)
Mijn neef snapt het? Ja natuurlijk zo'n debiel ben jij ook zeker? ;-)
Mijn luchtwegen? Nog steeds klote ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 16:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Mijn neef snapt het? Ja natuurlijk zo'n debiel ben jij ook zeker? ;-)
Mijn luchtwegen? Nog steeds klote ...
Ghehe..

Heb het ook eens een keer gehad met het feit dat ik CARA patiënt ben (lichte vorm hoor), dat was ook geen pretje, succes ermee..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heeft iemand nog leuke plaatjes/filmpjes anti 020....









0.0102992