|
|
coenjo
|
|
|
dit leek me een mooie topic voor de mooiste plaatjes/filmpjes anti 020! wie o wie??? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
alles wat anti is mag erop! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Vraag ook gelijk even om anti kleurplaten dan |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Misschien ook tijd voor een anti-anti020topics-topic?
Richt je aandacht liever op je eigen cluppie. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2009 - 23:59 schreef Kadaver het volgende:Misschien ook tijd voor een anti-anti020topics-topic? Richt je aandacht liever op je eigen cluppie. er is weinig zinnigs te melden over mijn cluppie tot nu toe.. topics over gokken welke spelers heb ik ook wel gezien! dus vandaar deze ff tussendoor.. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: dit is een hele mooie... nog meer?? |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Als je klaar ben met plaatjes kijken, moet je toch eens proberen volwassen te worden |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach , anti dit anti dat , dat gedrag krijg je alleen maar als jezelf niets presteert.............................dus ja ik ben ook anti maar ga niet voor lul lopen met dit soort kleding om stoer te doen ofzo hoor! typisch iets voor grote bekken in groepsverband maar ze gaan niet zo in Amsterdam lopen ofzo........................ |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2009 - 09:21 schreef Rovert het volgende:Als je klaar ben met plaatjes kijken, moet je toch eens proberen volwassen te worden ik zal het proberen.... |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2009 - 09:47 schreef jantje 1974 het volgende:ach , anti dit anti dat , dat gedrag krijg je alleen maar als jezelf niets presteert.............................dus ja ik ben ook anti maar ga niet voor lul lopen met dit soort kleding om stoer te doen ofzo hoor! typisch iets voor grote bekken in groepsverband maar ze gaan niet zo in Amsterdam lopen ofzo........................ jij bent geen anti.. jij zit op het joden forum.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind dit wel een leuk plaatje,misschien vind ik ergens nog zo`n kleine 45.000 euro op de stoep;) PS Dit is ook met (Anti)blokker systeem ABS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
jailbird
|
|
|
Dit is wat haat kan doen met je!!! |
|
|
|
|
jailbird
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Stakkers ! Dit is zo zielig ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Help die man nou eens L, hij stelt toch een normale vraag.. Je plaats de link van de foto tussen [img][/img]. Quote mijn post maar dan zie je wat ik bedoel met onderstaande foto als voorbeeld..
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2014 - 11:14 schreef RenatoBos het volgende:Help die man nou eens L, hij stelt toch een normale vraag.. Je plaats de link van de foto tussen [img][/img]. Quote mijn post maar dan zie je wat ik bedoel met onderstaande foto als voorbeeld.. [ afbeelding ] Dan blijf ik het nog zo zielig en treurig vinden! Je kan lullen als brugman, ik blijf zoiets gewoon van geen enkele respect getuigen. Dat is in ieder geval niet wat bij mijn normen en waarden hoort ... En dan maakt het voor mij niet uit wie of wat ook de tegenstander is. Ik heb een grens ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nou vooruit, ééntje dan?
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2014 - 11:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan blijf ik het nog zo zielig en treurig vinden! Je kan lullen als brugman, ik blijf zoiets gewoon van geen enkele respect getuigen. Dat is in ieder geval niet wat bij mijn normen en waarden hoort ... En dan maakt het voor mij niet uit wie of wat ook de tegenstander is. Ik heb een grens ! Fijn voor je.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2014 - 11:47 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dan blijf ik het nog zo zielig en treurig vinden! Je kan lullen als brugman, ik blijf zoiets gewoon van geen enkele respect getuigen. Dat is in ieder geval niet wat bij mijn normen en waarden hoort ... En dan maakt het voor mij niet uit wie of wat ook de tegenstander is. Ik heb een grens ! Iedereen hier uitmaken voor debiel hoort bij jou wel bij normen en waarden..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je moet zelf debiel zijn om soortgenoten te herkennen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Misschien, maar als ik personen een debiel noem dat heeft die al een norm overschreden in mijn ogen ... en als ik dan een debiel ben volgens jou , dan zij het zo ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2014 - 14:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Misschien, maar als ik personen een debiel noem dat heeft die al een norm overschreden in mijn ogen ... en als ik dan een debiel ben volgens jou , dan zij het zo ! Ik vind jou geen debiel. Bij momenten sla je wat door, ben je zélf niet zo respectvol naar Forumleden. Dat is alles. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beetje makkelijk om anderen van een tekort aan normen en waarden te betichten terwijl jezelf ook wat tekort komt L.. Je zet jezelf zo een beetje voor schut namelijk.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2014 - 15:11 schreef RenatoBos het volgende:Beetje makkelijk om anderen van een tekort aan normen en waarden te betichten terwijl jezelf ook wat tekort komt L.. Je zet jezelf zo een beetje voor schut namelijk.. Dat is jouw mening en die respecteer ik.
Het is voor mij het allerbelangrijkste dat mijn kinderen de juiste normen en waarden mee krijgen. Hoe ze daar later weer mee omgaan, dat is een proces van ouder worden. Ik ben van mening dat je als kind de juiste waarden en normen van je ouders mee krijg, wat die ook zijn. Omdat je als kind niet beter weet. Ik heb vroeger een racistische vader gehad, ben ik mee opgegroeid bent tot ikzelf het een en ander ging ontdekken. Mijn opa's en oma's die hadden ook een racistische haat jegens Duitsers vanwege de oorlog, kan ik goed begrijpen maar dan hoef ik het er nog mee eens te zijn. Hetzelfde geldt voor een neef die nooit naar Amsterdam e.o zal gaan, vanwege zijn 'haat' jegens een voetbalclub uit 020. Ik heb dikwijls genoeg tegen hem gezegd dat het een debiel is, lacht ie alleen maar om. Zo 'trots' is ie erop. En het gekke is dat ie zegt dat ie dat van 'vrienden' mee heeft gekregen, snap jij het? Ik zal maar denken dat het met zijn omgeving en/of zijn opleiding te maken heeft gehad. Lager opgeleiden zijn gevoeliger voor dat soort kwesties weet ik uit ervaring ... Maar al met al , een fijn weekend tot nu toe en op naar de volgende wedstrijd. Veel succes allemaal de komende maanden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 november 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2014 - 15:33 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat is jouw mening en die respecteer ik. Het is voor mij het allerbelangrijkste dat mijn kinderen de juiste normen en waarden mee krijgen. Hoe ze daar later weer mee omgaan, dat is een proces van ouder worden. Ik ben van mening dat je als kind de juiste waarden en normen van je ouders mee krijg, wat die ook zijn. Omdat je als kind niet beter weet. Ik heb vroeger een racistische vader gehad, ben ik mee opgegroeid bent tot ikzelf het een en ander ging ontdekken. Mijn opa's en oma's die hadden ook een racistische haat jegens Duitsers vanwege de oorlog, kan ik goed begrijpen maar dan hoef ik het er nog mee eens te zijn. Hetzelfde geldt voor een neef die nooit naar Amsterdam e.o zal gaan, vanwege zijn 'haat' jegens een voetbalclub uit 020. Ik heb dikwijls genoeg tegen hem gezegd dat het een debiel is, lacht ie alleen maar om. Zo 'trots' is ie erop. En het gekke is dat ie zegt dat ie dat van 'vrienden' mee heeft gekregen, snap jij het? Ik zal maar denken dat het met zijn omgeving en/of zijn opleiding te maken heeft gehad. Lager opgeleiden zijn gevoeliger voor dat soort kwesties weet ik uit ervaring ... Maar al met al , een fijn weekend tot nu toe en op naar de volgende wedstrijd. Veel succes allemaal de komende maanden Je neef snapt het tenminste.. Hoe ist met de luchtwegen..(?) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mijn neef snapt het? Ja natuurlijk zo'n debiel ben jij ook zeker? ;-) Mijn luchtwegen? Nog steeds klote ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2014 - 16:02 schreef lijdensweg het volgende:[..] Mijn neef snapt het? Ja natuurlijk zo'n debiel ben jij ook zeker? ;-) Mijn luchtwegen? Nog steeds klote ... Ghehe..
Heb het ook eens een keer gehad met het feit dat ik CARA patiënt ben (lichte vorm hoor), dat was ook geen pretje, succes ermee.. |
|
|
|