BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het bestuur wel te vertrouwen ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boma
 Boma - donderdag 04 juni 2009 - 12:49   quote  deeplink  
Heb twijfel over het functioneren van het bestuur ! Reden daarvoor zijn het afhaken van de groep investeerders (reden wordt angstvallig achter gehouden,maar zal zeker om de schuld gaan)waardoor het geld weg blijft, het nu weer om de pot draaien over evt investeerders, en het zichzelf belangrijker vinden dan de club. Kan er niet over uit dat na jaren van miskleunen er eens niet iemand opstaat die er eens flink met de bezem doorheen gaat daarboven in de top, maar het lijkt erop of ze elkaars dekmantel verworden zijn.
Denk dat het tijd is voor actie.
R()b
 R()b - donderdag 04 juni 2009 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 12:49 schreef Boma het volgende:
Heb twijfel over het functioneren van het bestuur ! Reden daarvoor zijn het afhaken van de groep investeerders (reden wordt angstvallig achter gehouden,maar zal zeker om de schuld gaan)waardoor het geld weg blijft, het nu weer om de pot draaien over evt investeerders, en het zichzelf belangrijker vinden dan de club. Kan er niet over uit dat na jaren van miskleunen er eens niet iemand opstaat die er eens flink met de bezem doorheen gaat daarboven in de top, maar het lijkt erop of ze elkaars dekmantel verworden zijn.
Denk dat het tijd is voor actie.
Ik denk dat het tijd is dat je rustig blijft.!!!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 04 juni 2009 - 13:04   quote  deeplink  
thomas doe je werk ha ha ha.
dobias
 dobias - donderdag 04 juni 2009 - 13:17   quote  deeplink  
Ik weet wel dat Peridon niet te vertrouwen is.
Ik ken een aantal mensen die hem persoonlijk kennen en die zeggen allemaal dat hij niet te vertrouwen is.

We gaan allemaal af op berichten uit de media.
De media is ook niet te vertrouwen. Ik geloof tegenwoordig maar 1 ding en dat is feyenoord.nl

Feyenoor dis gebaat bij rust. En gudde is zo slecht nog niet die heeft het beste voor met de club.

Peridon wilde de jeugd inkrimpen. Dat is natuurlijk het stomste wat je kan doen.

En al sje naar de selektie kijkt denk ik dat je bij de eerste dri emee moet kunnen draaien. Want de selektie is niet slecht. al vind ik een goeie rechtback wel noodzakelijk.
R()b
 R()b - donderdag 04 juni 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 13:17 schreef dobias het volgende:
Ik weet wel dat Peridon niet te vertrouwen is.
Ik ken een aantal mensen die hem persoonlijk kennen en die zeggen allemaal dat hij niet te vertrouwen is.

We gaan allemaal af op berichten uit de media.
De media is ook niet te vertrouwen. Ik geloof tegenwoordig maar 1 ding en dat is feyenoord.nl

Feyenoor dis gebaat bij rust. En gudde is zo slecht nog niet die heeft het beste voor met de club.

Peridon wilde de jeugd inkrimpen. Dat is natuurlijk het stomste wat je kan doen.

En al sje naar de selektie kijkt denk ik dat je bij de eerste dri emee moet kunnen draaien. Want de selektie is niet slecht. al vind ik een goeie rechtback wel noodzakelijk.
Jeugd inkrimpen zie ik persoonlijk al niet zitten.
Daar moeten we het juist een beetje van hebben.
En tjah Perridon.... voor mij hoeft hij niet te investeren.
G-child
 G-child - donderdag 04 juni 2009 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 13:17 schreef dobias het volgende:
Ik weet wel dat Peridon niet te vertrouwen is.
Ik ken een aantal mensen die hem persoonlijk kennen en die zeggen allemaal dat hij niet te vertrouwen is.

We gaan allemaal af op berichten uit de media.
De media is ook niet te vertrouwen. Ik geloof tegenwoordig maar 1 ding en dat is feyenoord.nl

Feyenoor dis gebaat bij rust. En gudde is zo slecht nog niet die heeft het beste voor met de club.

Peridon wilde de jeugd inkrimpen. Dat is natuurlijk het stomste wat je kan doen.

En al sje naar de selektie kijkt denk ik dat je bij de eerste dri emee moet kunnen draaien. Want de selektie is niet slecht. al vind ik een goeie rechtback wel noodzakelijk.
Is de jeugd inkrimpen geen slecht idee in ruil voor 30 a 60 mil? We doen toch bijna niks met de jeugd... 3 laten doorkomen... 10 spelers uit de jeugd 10 minuten in laten vallen en vervolgens lekker in de jeugd laten spelen. Als ik als hoofdklassen voetballer kijk naar het spel van bijv. De Cler... dit kan ik al beter... laat staan iemand uit de jeugd van Feyenoord... en nee vind mezelf geen prof of goed genoeg... maar zeker beter dan een paar huidige basisspelers.
dobias
 dobias - donderdag 04 juni 2009 - 14:42   quote  deeplink  
30 of 60 miljoen is korte termijn!
eigen jeugd is lange termijn visie.

en dat wij niks met de jeugd doen is ook bullshit.

Drenthe,kalou wijnaldum fer.biseswar. van bronckhorst van persie guzman.
Moet ik nog even door gaan?

Niet iedereen maar napraten, daar hebben we er al genoeg van!
R()b
 R()b - donderdag 04 juni 2009 - 14:45   quote  deeplink  
En de jeugdopleiding doet het goed.
Kijk maar naar dit jaar al.
dobias
 dobias - donderdag 04 juni 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Ja dat klopt! De jeugdopleiding doet het goed. en dat moet zo blijven. Er komt weer wat aan voor het eerste las ik laatst.

En niet om het een en ander maar dat is wel het werk van Bosz geweest. Hij heeft geinvesteerd in de jeugd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juni 2009 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 12:54 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik denk dat het tijd is dat je rustig blijft.!!!
Is het niet vreemd dat Mario Been meld dat hij nu met een gerust hart op vakantie kan omdat er via investeerders financieel ruimte is gemaakt om spelers te halen.Zodat vervolgens Gudde naar buiten brengt dat Mario zijn verhaal niet klopt en er helemaal geen geld is via die investeerders???
Wie zijn schuld dit vage nieuws is maak mij niet uit maar het is wel weer een kleine vorm van wanbeleid.
R()b
 R()b - donderdag 04 juni 2009 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 16:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is het niet vreemd dat Mario Been meld dat hij nu met een gerust hart op vakantie kan omdat er via investeerders financieel ruimte is gemaakt om spelers te halen.Zodat vervolgens Gudde naar buiten brengt dat Mario zijn verhaal niet klopt en er helemaal geen geld is via die investeerders???
Wie zijn schuld dit vage nieuws is maak mij niet uit maar het is wel weer een kleine vorm van wanbeleid.
Ja tuurlijk is het frustratie nu even.
En ook een beetje vaag allemaal.
Maar kijk gelijk een algemene oproep tot actie??
Dat vindt ik ook weer een beetje ver gaan.
Boma
 Boma - donderdag 04 juni 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 16:07 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is het frustratie nu even.
En ook een beetje vaag allemaal.
Maar kijk gelijk een algemene oproep tot actie??
Dat vindt ik ook weer een beetje ver gaan.
Ja, uiteraard heb je gelijk dat het frustratie is, en de roep om actie is niet letterlijk bedoeld. Vroeg me alleen hardop af hoe dit verder moet met ons cluppie. Sorry dat ik de woorden wat verkeerd heb gekozen
dobias
 dobias - donderdag 04 juni 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Been heeft gewoon voor zijn beurt gesproken.
Gudde heeft ook gezegd dat ze ver zijn met die investeerders.
Maar gudde is daarom meer bestuurder dan Been.

Gudde zegt pas dat het rond is als er getekend is.
Been die geloofd het ook zonder handtekening.

Ik zeg maar iets hoor maar er is wel iets van waar van de investeerders!

Geduld!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2009 door dobias --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juni 2009 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2009 - 16:07 schreef R()b het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is het frustratie nu even.
En ook een beetje vaag allemaal.
Maar kijk gelijk een algemene oproep tot actie??
Dat vindt ik ook weer een beetje ver gaan.
Ik was al stenen uit de straat aan het trekken:)
Geduld is een schone zaak je heb gelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Is het bestuur wel te vertrouwen ?









0.0046021