|
|
tz90
|
|
|
't ziet ernaar uit Peter Bozs' vriendje Lammers zijn laatste dagen heeft gehad bij feyenoord. Men heeft geen zin om zijn contract af te kopen dus wordt ie gedumpt bij excelsior. Dat soort mensen voegen toch niks toe. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2009 - 18:53 schreef tz90 het volgende:'t ziet ernaar uit Peter Bozs' vriendje Lammers zijn laatste dagen heeft gehad bij feyenoord. Men heeft geen zin om zijn contract af te kopen dus wordt ie gedumpt bij excelsior. Dat soort mensen voegen toch niks toe. Weet niet of jouw stelling klopt Pastoor gaat daar ook heen en daar heeft de club veel vertrouwen in Dus ik vind het moeilijk om te concluderen dat hij zijn langste tijd gehad heeft, enkel en alleen omdat hij naar Excelsior moet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het lijkt wel op weg promoveren. Volgens mij is er toch echt een stille grote schoonmaak bezig. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2009 - 09:57 schreef Stylzz het volgende:Het lijkt wel op weg promoveren. Volgens mij is er toch echt een stille grote schoonmaak bezig. DAt weet ik dus niet Dan moet je namelijk concluderen dan ze ook van Pastoor af willen En dat kan ik niet geloven |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik denk niet dat ze van Lammers af willen. Deze man heeft ongeveer elke trainersopleiding gevolgd die er te halen valt. Hij heeft net als Pastoor en Vlemmings een aparte kijk op trainen die wel eens succesvol kan zijn als hij de volledige ruimte krijgt. Ik denk dat hij zich eerder mag bewijzen bij Excelsior ipv dat hij weg geruimd wordt. |
|
|
|