|
|
Gilles
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
weet jij of dat gisteren mulder was, die op doel stond bij oranje? kheb nl niet de hele match gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
Ja, Erwin stond op doel. Hij kreeg een hele vieze panenka van Banega om de oren. ik ben niet echt fan van Erwin Mulder jij/jullie wel? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 04 juni 2009 - 22:01 schreef Gilles het volgende:Ja, Erwin stond op doel. Hij kreeg een hele vieze panenka van Banega om de oren. ik ben niet echt fan van Erwin Mulder jij/jullie wel? Ikke wel Hij maakt fouten en dat mag hij van mij Hij is een groot talent uit eigen opleiding Hij zal meer krediet hebben bij de supporters dan welke keeper dan ook En hij zal eerst fouten moeten maken voordat hij een grote word En voordat hij bij ons kan slagen moet hij fouten maken bij ons Dan maar volgend seizoen Daar verwacht ik toch niet alles van Mario moet de tijd krijgen om te bouwen Geef Mulder dan maar gelijk ook de tijd om te leren
Denk maar aan Dudek Eerste seizoen was niet goed Maar hij moest die fouten maken om daarna een legende in de Kuip te worden |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
DE KANS BESTAAT NOG DAT DUDEK KOMT. |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Ja. Maar ik heb liever een keeper die gewoon de ballen tegenhoud, en dat Mulder dan een jaar wordt verhuurd aan een eredivisie club. Een doelman is wel essenciel in een team |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2009 - 12:37 schreef GiGiWijnaldum het volgende:Ja. Maar ik heb liever een keeper die gewoon de ballen tegenhoud, en dat Mulder dan een jaar wordt verhuurd aan een eredivisie club. Een doelman is wel essenciel in een team wat er voor staat toch ook? |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Ja, dat ook ja. maar ik ben van mening, dat een rechtsvoor minder belangrijk is als een keeper. jij ook? |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Waarom gewoon niet van dijk 1 jaartje in het doel met mulder op de bank en soms laten spelen. Wat van Dijk dit jaar heb laten zien is dat ie een betrouwbare doelman is |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
Ja, dat kan ook. Maar je zag ook bij Timmer, in 1 jaar kan hij helemaal instorten. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Dan kan dat bij elke keeper gebeuren |
|
|
|
|
GiGiWijnaldum
|
|
|
de kans dat dat gebeurt is bij een keeper van 40 toch aanzienlijk hoger! |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Darley in de goal...........................zeer groot talent, maar ik denk dat Mario en Leo dit niet aandurven maar misschien in de toekomst |
|
|
|
|
WilleM1000
|
|
|
Waarom hebben ze Ekramy weg laten gaan. Was volgens Pim Doesburg het grootste talent wat er in Nederland rond liep. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
gewoon mulder op doel volgend seisoen als er geen nieuwe keeper komt. |
|
|
|