|
|
PieterBos
|
|
|
Feyenoord lijkt een alternatief te hebben gevonden mocht een eventuele transfer van Sekou Cissé naar Rotterdam-Zuid niet doorgaan, DaMarcus Beasley (27) is kandidaat om de Stadionclub te versterken zo meldt Soccer365.com. Zijn voormalig werkgever PSV is echter ook geïnteresseerd, evenals het Spaanse Espanyol.
DaMarcus Beasley speelt momenteel bij Glasgow Rangers, daar kwam de Amerikaanse buitenspeler terecht nadat hij bij PSV op een zijspoor was beland. De Eindhovenaren pikte de zeer gewaardeerde international destijds op bij Chicago Fire.
Zaakwaarnemer Lyle Yorks bevestigd de interesse van enkele clubs. 'Het klopt dat er uit verschillende windstreken interesse is,' aldus de belangenbehartiger. 'Daaronder bevinden zich clubs uit Spanje en Nederland.'
FR 12.nl |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zou kunnen dat ze interesse hebben in Beasley. Maar of die wat toevoegd bij ons? Lijkt me iig een broodje bokito verhaal. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
vraag me ook af hoe serieus we dit moeten nemen maar was wel benieuwd naar reacties van anderen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Is wel een versterking denk ik Maar zie liever Cissé komen Een slecht alternatief vind ik het echter niet |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
oud psv daar vond ik hem niet sterk |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ikke wel Op mij heeft hij indruk gemaakt |
|
|
|
|
derq
|
|
|
27 alweer.. over 2 jaar is die oud aan 't worden... |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
Als we het hebben over spelers in de middengroep, dan is Beasly een goede optie. Vond hem persoonlijk volwaardig bij psv, dus op dit moment zeker bij Feyenoord. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
zal ook wel een fors salaris hebben. |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
hij is te duur, heeft te weinig fysiek en zie liever cisse.. Daarnaast kiest hij toch niet voor feyenoord als hij ook naar spanje of psv kan! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Te weinig kwaliteit. Alleen snel. Geef dan de jeugd maar de kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Te veel... Matige speler. Veel balverlies en weinig spelinzicht. Of hij moet zich enorm verbeterd hebben de afgelopen 2 jaar. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Is toch wel weer een beetje jammer dit. Waarom nou weer een alternatief zoeken. Heb je een x een goeie speler op het oog die (zeer) goedkoop is en zegt naar feyenoord te willen gaan ze wat voor achter de hand zoeken. Waarom nou niet eens vol gaan voor cisse |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2009 - 13:54 schreef remco1978 het volgende:Is toch wel weer een beetje jammer dit. Waarom nou weer een alternatief zoeken. Heb je een x een goeie speler op het oog die (zeer) goedkoop is en zegt naar feyenoord te willen gaan ze wat voor achter de hand zoeken. Waarom nou niet eens vol gaan voor cisse Omdat Roda de prijs dan op gaat voeren. Nu lijkt het in elk geval alsof ze wat achter de hand hebben en dus niet perse Cisse hoeven. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
haal dan gurreiro ofzo die kostb maar 3 ton en zal ook niet buitensporig veel loon vragen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2009 - 21:21 schreef qwerto het volgende:haal dan gurreiro ofzo die kostb maar 3 ton en zal ook niet buitensporig veel loon vragen die zal ook wel komen. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: 27 is precies de leeftijdcatogorie die we nodig hebben , mag alleen niet teveel kosten! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zal wel España worden, verdient sowieso aanzienlijk meer daar |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
En maar blijven zoeken naar voorhoedespelers terwijl dit treurseizoen vooral heeft uitgewezen dat het achterin zo lek is als een mandje. Zie liever daar waar verschijnen. Beasley is vooral een 'net niet' speler en niet beter dan de jeugdige buitenspelers van nu. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
De opbouw begint in de verdediging daar heeft PUFFIN een punt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mee eens, Wim Jansen is jaren geleden ook begonnen met het opbouwen van een team vanuit de achterhoede |
|
|
|