BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Janota hoopt op contractverlenging

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 05 juni 2009 - 14:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Janota hoopt op contractverlenging (FR-Fanatic)

Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - vrijdag 05 juni 2009 - 14:48   quote  deeplink  
In een interview met de Poolse krant Gazeta Lubuska laat Michal Janota weten te hopen op contractverlenging bij Feyenoord. Zijn contract loopt over een jaar af. Volgens de jonge Pool is er vanuit diverse landen naar hem geïnformeerd, maar is contractverlenging bij Feyenoord zijn eerste optie. ‘De club heeft nog niet met me gesproken. Ik wil voor het einde van 2009 wel duidelijkheid hebben, want ik wil niet op het laatste moment nog op zoek moeten naar een nieuwe club.’

Janota maakte dit seizoen debuut in het eerste elftal van Feyenoord. Hij stond twee keer in de basis en had acht invalbeurten.

Wat vinden jullie? Ik zeg verlengen, jongen met veel talent!
R()b
 R()b - vrijdag 05 juni 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Verlengen.
qwerto
 qwerto - vrijdag 05 juni 2009 - 14:56   quote  deeplink  
verlengen natuurlijk
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 juni 2009 - 14:58   quote  deeplink  
Verlengen, 2 jaar optie nog een jaar.

Zo goed vond ik m nu ook weer niet.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 05 juni 2009 - 15:00   quote  deeplink  
Verlengen
Gewoon voor 5 jaar
GiGiWijnaldum
 GiGiWijnaldum - vrijdag 05 juni 2009 - 15:04   quote  deeplink  
3 jaar verlengen plus optie 1 jaar
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 05 juni 2009 - 15:05   quote  deeplink  
verlengen
derq
 derq - vrijdag 05 juni 2009 - 15:49   quote  deeplink  
ja verlengen zeker...
bjorn
 bjorn - vrijdag 05 juni 2009 - 16:44   quote  deeplink  
verlengen
derq
 derq - vrijdag 05 juni 2009 - 16:47   quote  deeplink  
goed fitnesstraining geven deze jongen. moet sterker worden, snel is ie al.
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 05 juni 2009 - 16:59   quote  deeplink  
Verlengen voor 3 jaar met een eenzijdige optie voor nog eens 2 jaar!
fey21
 fey21 - vrijdag 05 juni 2009 - 17:21   quote  deeplink  
gewoon een talentje...

verlenguh!
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - vrijdag 05 juni 2009 - 17:22   quote  deeplink  
2x 15 minuten verlengen is toch heel gebruikelijk in de voetballerij? ;)

Rap ventje met potentie, zeker contract verlengen. Kan altijd van waarde zijn voor het 1e, desnoods verhuren aan Excelsior en ervaring op laten doen.
Candy
 Candy - vrijdag 05 juni 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2009 - 17:22 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Rap ventje met potentie, zeker contract verlengen. Kan altijd van waarde zijn voor het 1e, desnoods verhuren aan Excelsior en ervaring op laten doen.
Wat hij zegt
L
 L - vrijdag 05 juni 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Liever hem dan Cisse zeg
james
 james - vrijdag 05 juni 2009 - 19:17   quote  deeplink  
Liever Janota dan Cisse.......
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 05 juni 2009 - 19:22   quote  deeplink  
liever allebei , Janota is nog slechts een talentje en is nog niet sterk genoeg om als basisspeler gezien te worden , gewoon leuk contractje aanbieden en nog 1 a 2 jaar laten rijpen met invalbeurten en wellicht af en toe een basisplaats.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 05 juni 2009 - 19:24   quote  deeplink  
verder vind ik het 2 totaal verschillende types dus kiezen is eigenlijk overbodig , verder ben ik altijd huiverig voor die hele kleine ventjes dat ivm met hun fysieke gesteldheid , maar als ze echt goed zijn maakt de lengte natuurlijk niet uit al vind ik Janota nog geen MEGAtalent maar gewoon een leuk talentje waarvan ik t dus nog moet zien.......................
sevillana
 sevillana - vrijdag 05 juni 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2009 - 14:58 schreef Stylzz het volgende:
Verlengen, 2 jaar optie nog een jaar.

Zo goed vond ik m nu ook weer niet.
denk ook wel aan verlengen, is nog vrij jong, maar heb hem tot nog toe eigenlijk te weinig zien spelen om echt een goed oordeel te kunnen geven over wel of niet goed genoeg.
puffin
 puffin - vrijdag 05 juni 2009 - 22:39   quote  deeplink  
behoudens een gele kaart voor het uittrekken van een shirt is hij mij absoluut niet opgevallen. Lichtgewicht, valmuis, en had -als hij het echt heeft- zich al gemeld. In het tweede ook niet op de voorgrond gestaan, maar wellicht dat onze Poolse Bruidegom Beenhakker hem op de voetbalrails krijgt. Daarom, jaartje verlengen.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 05 juni 2009 - 22:46   quote  deeplink  
MET OPTIE NOG TWEE SEIZOENEN.
Jeli
 Jeli - zaterdag 06 juni 2009 - 00:25   quote  deeplink  
Verlengen! Is een type Van der Vaart. Kan anderen laten scoren en heeft zelf ook een neusje voor de goal.
Moet alleen fysiek nog wat sterker worden. Moet eens aan Fer vragen wat die eet.
fey21
 fey21 - zaterdag 06 juni 2009 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 00:25 schreef Jeli het volgende:
Verlengen! Is een type Van der Vaart. Kan anderen laten scoren en heeft zelf ook een neusje voor de goal.
Moet alleen fysiek nog wat sterker worden. Moet eens aan Fer vragen wat die eet.
kip kerrie
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 06 juni 2009 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 00:25 schreef Jeli het volgende:
Verlengen! Is een type Van der Vaart. Kan anderen laten scoren en heeft zelf ook een neusje voor de goal.
Moet alleen fysiek nog wat sterker worden. Moet eens aan Fer vragen wat die eet.
type vd Vaart?? Haha , nou echt niet dus he ! vd Vaart was op die leeftijd al megatalent , Janota is gewoon een type Pedro , Manucharyan , Mitea , dat soort spelers we moeten nu niet gaan denken dat wij ineens allemaal parels hebben lopen in Jong-Feyenoord ,

Fer , Wijnaldum , Castaignos zijn toppers in potentie , Pattinama en kan wat worden en de rest mag alleen maar hopen maar zal wel op nivo Sparta uitkomen al zou ik met 4 jeugdspelers die echt doorbreken de komende 2 jr natuurlijk heel tevreden zijn + dan nog de Keeper dan heeft de opleiding t prima gedaan! Biseswar er ook nog bij dat komt dan op 6 dat is een half elftal en dat hebben we toch niet eerder gezien?
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 06 juni 2009 - 09:11   quote  deeplink  
Fer eet trouwens veel kip , vooral veel kip! Verder nog Surinaamse bami , Roti en Zoute Soep!
Jeli
 Jeli - zaterdag 06 juni 2009 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 09:10 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

type vd Vaart?? Haha , nou echt niet dus he ! vd Vaart was op die leeftijd al megatalent , Janota is gewoon een type Pedro , Manucharyan , Mitea , dat soort spelers we moeten nu niet gaan denken dat wij ineens allemaal parels hebben lopen in Jong-Feyenoord ,

Fer , Wijnaldum , Castaignos zijn toppers in potentie , Pattinama en kan wat worden en de rest mag alleen maar hopen maar zal wel op nivo Sparta uitkomen al zou ik met 4 jeugdspelers die echt doorbreken de komende 2 jr natuurlijk heel tevreden zijn + dan nog de Keeper dan heeft de opleiding t prima gedaan! Biseswar er ook nog bij dat komt dan op 6 dat is een half elftal en dat hebben we toch niet eerder gezien?
Ik zei niet dat hij net zo goed is/was als vd Vaart, maar qua positie en spelstijl heeft hij daar wat van weg.
Fer , Wijnaldum en Castaignos zijn inderdaad de echte toppers in potentie, hoewel ik bij Wijnaldum nog steeds niet weet op welke positie hij het beste tot zijn recht komt. Ik sla Janota wel hoger aan dan Pedro en die andere mannetjes die je noemt. We zullen het de komende jaren gaan zien!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 06 juni 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Verlengen idd heeft we; grote potentie. Hij moet alleen wel afleren om domme kaarten te pakken.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 16:32   quote  deeplink  
Absoluut verlengen. In de voorbereiding gezien dat deze jongen een erg goede voetballer is. Is wel meer een middenvelder. Type De guzman. Hoop dat hij zich net zo ontwikkeld. Al is het wel erg opvallend dat sinds Verbeel weg is , deze jongen geen speelminuten meer heeft gemaakt.
Maar voor Feyenoord zou het goed zijn als een heel groot gedeelte van al die talenten bij Excelsior en bijv RKC ervaring gaat opdoen. Je kan ze onmogelijk allemaal bij de selectie houden. Door blessures zijn er veel aan speelminuten gekomen, maar hopleijk zal dat dit jaar anders zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Janota hoopt op contractverlenging









0.0062780