|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2009 - 20:23 schreef fey2008 het volgende:Van mij mag ie weg.....maar dat steeds arroganter wordende Twente betaalt maar lekker de hoofdprijs....zeker niet minder dan 3 miljoen.... wat mij betreft ook ja, ze werken daar in Enschede over het algemeen ook niet echt mee. 3 miljoen en niets minder, overigens hoeft hij voor mij niet echt weg maar ja, munten zijn nu wel erg belangrijk voor Feyenoord, dus .........................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Hij was afgeschreven dus mag je ook niet te veel vragen. Ik had hem liever zien blijven. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
hoofdprijsvragen en wegwezen we hebben nu toch fernandez voor op die positie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zal wel 3,5 ton worden! Hoe kunnen we nou 1 milj vragen voor een speler die we niet willen?????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij moet hoe dan ook niet naar dat graf Twente. Oke alleen voor 6 miljoen of meer dan.........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Twente Enschede olé olé !
vanwaar die haat tegen deze mooie club????????????????/ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2009 - 11:56 schreef jantje 1974 het volgende:Twente Enschede olé olé ! vanwaar die haat tegen deze mooie club????????????????/ Jij waait tegenwoordig wel met elke windje mee waar ik voor in de kelder gaat zitten. Twente heeft een mooi elftal en spelen goed voetbal dat mag best gezegt worden. Ook het beleid dat er gevoerd wordt is top. Kortom Twente is Feyenoord terecht voorbij gestreefd.
Maar dan die supporters Ik heb altijd al een hekel aan ze gehad en dat zal niet veranderen. Ik heb al vaker aangeven dat ik ze nog erger (haat) dan die van Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
fey2008
|
|
|
quote:Op zondag 14 juni 2009 - 11:56 schreef jantje 1974 het volgende:Twente Enschede olé olé ! vanwaar die haat tegen deze mooie club????????????????/ Omdat Twente het ook niet kan nalaten om Feyenoord een oor aan te naaien.....zie bv. Arnoutovic vorig jaar en dit jaar weer dat geintje met Cisse.....en maar blijven roepen dat het een topclub is.....zorg eerst maar eens een keer of 10 kampioen te worden en een aantal europeese cups te behalen, dan praten we wel weer verder...... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
jezus wat een frustratie , oor aan naaien? Omdat ze hun beste speler niet aan ons wilde verkopen? Omdat Roda Cissé niet aan ons wil verkopen voor 2 milj??
stel je nie zo aan man , en een topclub zijn ze idd nog lang niet maar dat beweren ze ook niet , je reactie is echt puur frustratie en jaloezie , moet je niet doen joh............... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
twente gaat volgend seizoen minder goed spelen dan vorig seizoen..
Arnautovic weg/onbeschikbaar. Elia misschien weg Braafheid weg
voor hun wordt top 5 ook een opgave.. ze zullen vooral concurrentie krijgen van groningen, heerenveen, pisvee, 020, az en te hopen ons eigen Feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De prestatie`s van Twente zullen mij een worst wezen.Als ze hoog eindigen hebben ze dat gewoon verdient klaar.Maar kijk al heel lang op verschillende forums al jaren lang en als er 1 supporters groep misplaatste arrogantie heeft zijn het die boeren uit Tukkerland wel. Geef mij na de Feyenoordsupporters de Groningensupporters maar.Al is dat voor iedereen verschillend natuurlijk. |
|
|
|
|
henri
|
|
|
jantje 1974 heeft het allemaal uitgevonden! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
gelukkig wel ja! hahaha blij dat jij dat tenminste inziet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2009 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
henri
|
|
|
mensenkennis ,Feyenoord KAMPIOEN |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: meer mensenkennis dan voetbalkennis.............................. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 11 juni 2009 - 19:59 schreef henri het volgende:Jongens effe to the point. Het is toch mooi dat na zo"n ramp seizoen van onze mooie club er belangstelling is van loosers als die achterlijke tukkers. strik erom heen en vangen wat je vangen kunt want met tiedalli wordt je ech geen kampioen al speelt hij 1 of 34 wedstrijden. Ik weet niet hoor, maar het is mij wel opgevallen dat Twente erg zorgvuldig spelers uitzoekt en ze zijn allemaal een aanwinst gebleken. Kijk maar naar Elia, naar Braafheid, naar Tiote, naar Wisgerhof, moet ik door gaan? Stuk voor stuk spelers die bijna afgeschreven waren en niet goed genoeg voor Den Haag of Utrecht. Als Twente Tiendalli graag wil hebben dan zal er toch wel een reden voor zijn. Munsterman gooit niet zomaar geld over de balk. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
oh ik had even de tweede pagina gemist... redelijk kansloos het vorige antwoord van mij... |
|
|
|
|
feyenoord187
|
|
|
cker voor 2 miljoen mag tie van mij ook vertrekken maar mag ook blijven want zo'n slechte speler is het niet het is ook cker geen toppertje wel beter dan leerdam maar die kan alleen nog maar beter worden die jongen is pas 18 |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Jongens... Twente heeft al lang en breed een vervanger voor Braafheid gecontracteerd. En het is niet Tiendalli, het is Kuiper van Vitesse geworden... |
|
|
|