BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdediging feyenoord..

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 10:03   quote  deeplink  
ik moet het toch even kwijt..denk niet dat ik de enige ben op ons feyenoord headliner die het er niet mee eens is dat tiendalli weg mag..je zou tiendalli of fernandez toch best kunnen omtoveren tot een linksback??(met alle respect)maar denk dat de cler zijn beste tijd ook welo heeft gehad..ik denk dat als je het zo doet..

tiendalli/fernandez---bahia/vlaar--hofland--tiendalli/fernandez

een heeeeeeeele sterke verdediging heb,met snelle mensen ook wel.mits ze ingespeeld worden op elkaar,zo zie IK het liefst onze verdediging,ik snap niet wie of wat het bedacht heeft om tiendalli weg te doen echt niet..kijk ff naar het plaatje verdedigers die je zo heb weggedaan..kijk hoe zxe presteren..in schotland/engeland/nederland..kom op zeg,ben ik dan zo blind of wat?!?!..ik vind dat leerdam op dit moment niks toevoegd,dan alleen maar kaarten en strafschoppen tegen..hij is nog jong dus ik zou hem uitlenen aan exelsior of RKC..of terug naar het 2e ofso..maar tiendalli verkopen is het domste wat je kunt doen..want dan krijg je weer dat plaatje''en weer een goeie speler weg voor niks''..let maar op mijn woorden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2009 door E. FR1908 --
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 06 juni 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 10:03

tiendalli/fernandez---bahia/vlaar--hofland--tiendalli/fernandez

een heeeeeeeele sterke verdediging heb,met snelle mensen ook wel.mits ze ingespeeld worden op elkaar,zo zie IK het liefst onze verdediging,ik snap niet wie of wat het bedacht heeft om tiendalli weg te doen echt niet..kijk ff naar het plaatje verdedigers die je zo heb weggedaan..kijk hoe zxe presteren..in schotland/engeland/nederland..kom op zeg,ben ik dan zo blind of wat?!?!..ik vind dat leerdam op dit moment niks toevoegd,dan alleen maar kaarten en strafschoppen tegen..hij is nog jong dus ik zou hem uitlenen aan exelsior of RKC..of terug naar het 2e ofso..maar tiendalli verkopen is het domste wat je kunt doen..want dan krijg je weer dat plaatje''en weer een goeie speler weg voor niks''..let maar op mijn woorden
Ben het grotendeels met je eens zou alleen vlaar/hofland doen.
En het stukje over Leerdam klopt op zich wel, maar die jongen is misbruikt als rechtsback.
Het is een middenvelder.
Daar hebben we er aardig wat van dacht ik. Dus uitlenen is wel weer een goed optie.

In de verdediging hebben we dan ook nog Nieveld achter de hand. En als het moet kan Gio linksback spelen.

Kortom een goede keeper en je hebt een prima verdediging van waaruit we moeten gaan voetballen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2009 door Thomas --
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 14:00   quote  deeplink  
kijkkk eindelijk iemand met wie ik kan praatten..
idd,gio was ik vergeten die kan ook nog bij springen ja,en wbt leerdam hij is idd mislukt en grof gezegd verkracht door achterin opgesteld te worden..en idd uitlenen de beste optie is..maar misschien kan je hem t beste uitlenen idd en weer ervaring op laten doen als middenvelder,ik geloof dat die dat was,en daarbij hebben we er al genoeg van ja...
maja ben benieuwd hoop diep vanuit mijn hart dat tiendalli niet weg gaat/niet weg hoeft.

en een goede keeper idd..ik hoop op dudek,of een goeie tallent volle keeper,ze noemen steeds mulder,ik hou me niet echt bezig met hem,dus oordeel verder ook niet..ben benieuwd naar evt nieuwe spelers of spelers die door gaan stromen...maar daar zal Been wel raad mee weten
we zullen het zien
MrChriz
 MrChriz - zaterdag 06 juni 2009 - 14:18   quote  deeplink  
Gio lekker linksback maken, speelt daar niet voor niets ook in Oranje... En we hebben meer dan genoeg middenvelders dus daar kan hij wel weg. Idd Vlaar/Hofland, Bahia zekerheidje.
Dan kom je tot: Fernandez - Vlaar/Hofland - Bahia - v Bronckhorst met op de bank Tiendalli, de Cler (mag van mij weg met zn salaris) en Vlaar/Hofland.. Lijkt me prima!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2009 door MrChriz --
fey21
 fey21 - zaterdag 06 juni 2009 - 14:24   quote  deeplink  
gio linksback is idd geen slecht idee.
en dan 10dalli als reserve rb.

ennuh, ik vind nieveld echt een talent...
jammer dat hij na die domme overtreding niet meer speelde.
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 14:44   quote  deeplink  
idd..nieveld beetje jammer,vond hem wel goed
derq
 derq - zaterdag 06 juni 2009 - 14:45   quote  deeplink  
ik vind de talenten in onze jeugd een beetje gehyped en overschat.
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 06 juni 2009 - 15:50   quote  deeplink  
10dalli is te licht bevonden en dat liet hij elke week weer zien als hij in de basis stond, die jongen is simpelweg niet goed genoeg voor feyenoord!

Jullie hebben toch ook gekeken dit seizoen, dan kun je toch niet anders dan het emt me eens zijn?
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 16:14   quote  deeplink  
doe ff normaal ofso :S wie wou je dan op rechts back hebbe dit seizoen?!?!?
GREEN???leerdam?!?!!
kom op zeg
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 06 juni 2009 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 15:50 schreef johan mansveld het volgende:
10dalli is te licht bevonden en dat liet hij elke week weer zien als hij in de basis stond, die jongen is simpelweg niet goed genoeg voor feyenoord!

Jullie hebben toch ook gekeken dit seizoen, dan kun je toch niet anders dan het emt me eens zijn?
Ja maar de gehele verdediging is tog te licht? dat hebben we allemaal kunnen zien. Dus waarom alleen 10dalli eruit?
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 15:50 schreef johan mansveld het volgende:
10dalli is te licht bevonden en dat liet hij elke week weer zien als hij in de basis stond, die jongen is simpelweg niet goed genoeg voor feyenoord!

Jullie hebben toch ook gekeken dit seizoen, dan kun je toch niet anders dan het emt me eens zijn?
Ik heb ook iedere wedstrijd gezien, maar ik ben het oneens met je stelling. Ik vond hem juist erg sterk in de deuls. Er zijn nog geen handvol wedstrijden geweest waar jhij het echt lastig heeft gehad tegen een directe tegenstander waaronder Elia Lurling Suljemani/Leonardo.
Ik snapte er niets van dat Vlemmings Leerdam verkoos boven Tiendalli. En dat is uiteindelijk niet sgworden behalve 2 a 3 penalties tegen en 3 wisselbeurten.
En dat je dan een Fernandes koopt via Externe financiers is mij ook onduidelijk. Mij is hij niet opgevallen met zijn zogenaamde goede voetballende kwaliteiten? Hij is een buitenlander, ouders als Tiendalli ..
Kortom: ik vond Tiendalli een goed seizoen draaien. Na bahia de beste verdediger
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 16:27 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Ik heb ook iedere wedstrijd gezien, maar ik ben het oneens met je stelling. Ik vond hem juist erg sterk in de deuls. Er zijn nog geen handvol wedstrijden geweest waar jhij het echt lastig heeft gehad tegen een directe tegenstander waaronder Elia Lurling Suljemani/Leonardo.
Ik snapte er niets van dat Vlemmings Leerdam verkoos boven Tiendalli. En dat is uiteindelijk niet sgworden behalve 2 a 3 penalties tegen en 3 wisselbeurten.
En dat je dan een Fernandes koopt via Externe financiers is mij ook onduidelijk. Mij is hij niet opgevallen met zijn zogenaamde goede voetballende kwaliteiten? Hij is een buitenlander, ouders als Tiendalli ..
Kortom: ik vond Tiendalli een goed seizoen draaien. Na bahia de beste verdediger
MET JOU BEN IK HET GEHEEL EENS
grunn23
 grunn23 - zaterdag 06 juni 2009 - 16:52   quote  deeplink  
is kruiswijk niet iets?
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 17:11   quote  deeplink  
hofland en bahia
ze willen een rechtsbenige centarle verdediger
van mij mogen ze luijck voor weinig halen.
of koenders, deed het onder been bij nec ook goed. kan de bank warm houden als vlaar terug is. even een goedkope oplossing die centraal en rechts in de verdeidging kan spelen
luijx kan ook op middenveld. hebben we naast fer tenminste nog iemand met lengte op het mid. el dramadi ruilen voor deze 2 ofzo kan ook haha
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 06 juni 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Op de 4 posities in de verdediging hebben ze er twee gereed voor volgend seizoen. Linksbacks de Cler en Gio, links centraal Hofland en Bahia. Voor rechts centraal is er alleen Vlaar, dus moet er 1 bij, liefst een nieuwe basisklant omdat intern twijfels zijn over de fysieke gesteldheid van Vlaar (terecht overigens), voor de rechtsbackpositie is Dani de nieuwe basisklant, Vlaar kan ook rechtsback, dus een tweede back heeft absoluut geen prioriteit! Tiendalli praat niemand meer over behalve hoe raken we hem het snelst kwijt. Beetje hetzelfde als Forlan Bij ManU. Ferguson vroeg destijds aan de voorzitter van Villarreal hoeveel geld ze toe wilden hebben als ze Forlan kregen.

Feyenoord richt zich nu alleen op Cisse + een spits + een rechter centrale verdediger. De laatste moet "leadershipskills" hebben. De spits moet zijn aakoopbedrag weer terug kunen verdienen dus mensen als de Koef vallen per direct af!

Beleving, plezier, discipline en directe kwaliteit zijn de sleutelwoorden voor komend seizoen.
demy44
 demy44 - zaterdag 06 juni 2009 - 18:33   quote  deeplink  
als hofland zonder blesuress is dan is dat gewoon een top verdediger
sevillana
 sevillana - zaterdag 06 juni 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 16:27 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Ik heb ook iedere wedstrijd gezien, maar ik ben het oneens met je stelling. Ik vond hem juist erg sterk in de deuls. Er zijn nog geen handvol wedstrijden geweest waar jhij het echt lastig heeft gehad tegen een directe tegenstander waaronder Elia Lurling Suljemani/Leonardo.
Ik snapte er niets van dat Vlemmings Leerdam verkoos boven Tiendalli. En dat is uiteindelijk niet sgworden behalve 2 a 3 penalties tegen en 3 wisselbeurten.
En dat je dan een Fernandes koopt via Externe financiers is mij ook onduidelijk. Mij is hij niet opgevallen met zijn zogenaamde goede voetballende kwaliteiten? Hij is een buitenlander, ouders als Tiendalli ..
Kortom: ik vond Tiendalli een goed seizoen draaien. Na bahia de beste verdediger
Heb ook al de westrijden gezien het afgelopen seizoen en Leerdam als r.b. vond ik idd ook een nogal ongelukkige keuze. Tiendalli heb ik mindere wedstrijden zien spelen maar ook wel de nodige goede. Hij had van mij wel vaker mogen spelen. Om nu te stellen dat hij na Bahia de beste verdediger was gaat me ook wel weer wat ver, maar hij was zeker niet de slechtste dus wat mij betreft hoeft hij niet weg.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 19:04   quote  deeplink  
Ik dacht dat Cisse de beoogde spits was die eventueel naar buiten kan wijken indien nodig? WOrdt lastig om een verdediger met ervaring en leiderskwaliteiten te vinden denk ik
Zou dan een NL moeten zijn en ik zou er niet zo snel 1 weten....
sevillana
 sevillana - zaterdag 06 juni 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 19:04 schreef scarface1979 het volgende:
Ik dacht dat Cisse de beoogde spits was die eventueel naar buiten kan wijken indien nodig? WOrdt lastig om een verdediger met ervaring en leiderskwaliteiten te vinden denk ik
Zou dan een NL moeten zijn en ik zou er niet zo snel 1 weten....
denk niet dat Cisse naar Rotterdam komt, met de nodige belangstelling uit Engeland zal hij daar wel voor kiezen
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Ja inderdaad, maar ik vind hem ook meer een buitenspeler, en naar mijn idee hebben we er daar genoeg van. Ze kunnen beter een targetman kopen.
PVDD
 PVDD - zaterdag 06 juni 2009 - 19:23   quote  deeplink  
In Luijks zie ik ook weleen goede voetballer voor weinig. Cisse wordt denk ik weer eens te duur.
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 19:48   quote  deeplink  
dus...tiendalli moet blijven of niet??

1=tiendalli moet blijven
2=van mij mag die weg
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 19:48   quote  deeplink  
1 !!!!!!!!
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 20:11   quote  deeplink  
1
Trouwe hond
 Trouwe hond - zaterdag 06 juni 2009 - 20:32   quote  deeplink  
Tiendalli moet weg, heeft niet het postuur en het nivo. Jammer maar helaas. De Cler wordt de grote kracht volgend jaar. Heeft dit jaar niet goed gepresteerd, maar zal onder Been zijn laatste kans voelen en zal daar sterk uit terugkomen. van Bronckhorst moet de routinier op het middenveld worden met onze jonge talenten op het middenveld. In Vlaar zie ik niks anders dan de ongelukkige talentvolle Vincken. Vlaar zal weer snel geblesseerd zijn en niet geschikt voor topnivo.

Dus de backs worden de Cler en Fernandez. Beide redelijk tot goed ervaren. Als de onervaren Mulder keeper wordt moet er 1 ervaren centrumverdediger bij. Komt er een ervaren keeper met leiderskwaliteiten die iedereen goed neerzet dan zou ik zeggen pas de jeugd in.

Ik denk dat we zoveel niet nodig hebben, wij hebben verdomme goede spelers alleen de vorige twee trainers hebben er helaas geen team van kunnen maken. Als Been dat wel lukt heb je een team wat mee kan doen in de top 3 van Nederland, daar ben ik van overtuigd.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 06 juni 2009 - 20:33   quote  deeplink  
3
fey21
 fey21 - zaterdag 06 juni 2009 - 20:45   quote  deeplink  
12
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 20:32 schreef Trouwe hond het volgende:
Tiendalli moet weg, heeft niet het postuur en het nivo. Jammer maar helaas. De Cler wordt de grote kracht volgend jaar. Heeft dit jaar niet goed gepresteerd, maar zal onder Been zijn laatste kans voelen en zal daar sterk uit terugkomen. van Bronckhorst moet de routinier op het middenveld worden met onze jonge talenten op het middenveld. In Vlaar zie ik niks anders dan de ongelukkige talentvolle Vincken. Vlaar zal weer snel geblesseerd zijn en niet geschikt voor topnivo.

Dus de backs worden de Cler en Fernandez. Beide redelijk tot goed ervaren. Als de onervaren Mulder keeper wordt moet er 1 ervaren centrumverdediger bij. Komt er een ervaren keeper met leiderskwaliteiten die iedereen goed neerzet dan zou ik zeggen pas de jeugd in.

Ik denk dat we zoveel niet nodig hebben, wij hebben verdomme goede spelers alleen de vorige twee trainers hebben er helaas geen team van kunnen maken. Als Been dat wel lukt heb je een team wat mee kan doen in de top 3 van Nederland, daar ben ik van overtuigd.
Trouwe hond begrijp mij niet verkeerd maar zoals de Cler het laatste halve seizoen heeft gespeeld is lachwekkend.Fernandez is gehaald omdat hij aanvallend meer kan brengen als Tiendalli ,maar een verdediger moet toch juist gehaald worden om zijn verdedigende capaciteiten?
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 23:42   quote  deeplink  
Die Fernandez is mij ook niet opgevallen in aanvallende zin.
De cler kan het fysiek niet meer aan en daardoor is hij gefrustreerd en speelt hij als een amateur
har
 har - zondag 07 juni 2009 - 02:00   quote  deeplink  
Hij zuipt gewoon teveel!
Als hij nou eens gewoon thuis blijft en niet in de kroeg zit, zal het een stuk beter gaan met onze leidse dwerg!
M.a.w. WERKEN VOOR JE GELD DE CLER!!!
R()b
 R()b - zondag 07 juni 2009 - 02:11   quote  deeplink  
2. Als we er financieel beter van worden tenminste :/
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 07 juni 2009 - 07:09   quote  deeplink  
1!
PieterBos
 PieterBos - zondag 07 juni 2009 - 09:16   quote  deeplink  
1.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 juni 2009 - 09:18   quote  deeplink  
2 met een grote strik er omheen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verdediging feyenoord..









0.0096468