BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Manteiga

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
erwin berntssen
 erwin berntssen - zaterdag 06 juni 2009 - 12:42   quote  deeplink  
hoe staat het dan met deze speler onder Bos gehaald .
want over paar jaar is hij niet meer te betalen
hij moet een groot talent zijn volgens p.bos?
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 06 juni 2009 - 13:32   quote  deeplink  
niet alle grote talenten breken werkelijk door , de tijd zal het leren..............
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 06 juni 2009 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 12:42 schreef erwin berntssen het volgende:
hoe staat het dan met deze speler onder Bos gehaald .
want over paar jaar is hij niet meer te betalen
hij moet een groot talent zijn volgens p.bos?
Hoezo niet meer te betalen, we hebben hem toch al. Ik snap je vraag niet helemaal.....
R()b
 R()b - zaterdag 06 juni 2009 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 15:53 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Hoezo niet meer te betalen, we hebben hem toch al. Ik snap je vraag niet helemaal.....
Ik nog veel minder.
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 06 juni 2009 - 16:12   quote  deeplink  
dat zei peter b. toen hij deze speler presenteerde; Wij zijn erg blij met mateiga, want hij is een speler die wij niet meer kunnen betalen over drie a vier jaar. (hij was de nieuwe kaka volgens peter b)
jef-FR-ey
 jef-FR-ey - zaterdag 06 juni 2009 - 16:19   quote  deeplink  
verhuren aan excelsior.
R()b
 R()b - zaterdag 06 juni 2009 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2009 - 16:12 schreef BRAYY het volgende:
dat zei peter b. toen hij deze speler presenteerde; Wij zijn erg blij met mateiga, want hij is een speler die wij niet meer kunnen betalen over drie a vier jaar. (hij was de nieuwe kaka volgens peter b)
Oke nu snap ik het.
Maar als dat zo zou zijn , dan was hij toch al lang toegevoegd aan de selectie?
Wie weet onder Mario Been.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 06 juni 2009 - 16:22   quote  deeplink  
Die jongen komt uit een hele andere cultuur. Het komt heel vaak voor dat brazilianen zich wat langer moeten aanpassen. Ik hoop dat hij gelijjk krijgt, bij Arnautovich zag hij het ook goed. Alleen ik ben bang dat Erasmus het niet gaat redden. Is een spits voor 442 en niet 433..
Weet iemand hoe hij het bij Jong Fey doet? Die manteiga?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 juni 2009 - 21:51   quote  deeplink  
Manteiga is gewoon goed alleen een trainer moet het in je zien zitten.Ik had hem zien spelen in de Copa Amsterdam voor die Braziliaanse club waar hij voor speelde en viel behoorlijk op.Dit jaar was er trouwens een Mexicaanseclub die de meeste talenten groot maakt in zuid Amerika ,dat was niet normaal meer er liepen daar 2 verdedigers in centraal dat waren beesten van 1.90 ofzo en dan nog die spits die er rond liep het zelfde type maar dan in de aanval pfffffffffffffff.
Wordt de hoogste tijd dat Rotterdam zijn eigen internationaal A1 toernooi organiseerd.
WilleM1000
 WilleM1000 - donderdag 11 juni 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Is een van die spelers die je 15 wedstrijden moet laten spelen om zich te ontwikkelen.
Joszef
 Joszef - vrijdag 12 juni 2009 - 00:28   quote  deeplink  
Been is nu eenmaal goed met jonge spelers. Denk dat we een er veel van gaan zien komend seizoen. Misschien niet allemaal even goed, maar hij geeft ze hopelijk wel een kans,
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 juni 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 00:28 schreef Joszef het volgende:
Been is nu eenmaal goed met jonge spelers. Denk dat we een er veel van gaan zien komend seizoen. Misschien niet allemaal even goed, maar hij geeft ze hopelijk wel een kans,
Denk ik ook, veel andere mogelijkheden zullen er ook niet zijn waarschijnlijk.
Van mij mag Mario lekker in alle rust gaan bouwen aan een goed team, met de hulp van Don Leo zal 't best gaan lukken mettertijd.
Gilles
 Gilles - zaterdag 13 juni 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 19:55 schreef WilleM1000 het volgende:
Is een van die spelers die je 15 wedstrijden moet laten spelen om zich te ontwikkelen.
Ja, maar dat kan hij dan mooi doen bij Excelsior, en dan mag hij daar het dubbele spelen.
Bij Feyenoord is het niet de bedoeling dat je 15 wedstrijden hebt om te groeien. Als je in het 1ste speelt, moet je er staan.
bjorn
 bjorn - zaterdag 13 juni 2009 - 17:48   quote  deeplink  
verhuren aan excelsior.
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 juni 2009 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 - 13:24 schreef Gilles het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan hij dan mooi doen bij Excelsior, en dan mag hij daar het dubbele spelen.
Bij Feyenoord is het niet de bedoeling dat je 15 wedstrijden hebt om te groeien. Als je in het 1ste speelt, moet je er staan.
En die mentaliteit zorgde er nu juist voor dat er nooir jeugd doorbrak.
Er zijn maar weinig gegeven die er op hun 19/20e al staan.

Je selectie moet sterk genoeg zijn om de fouten van je talenten op te vangen. Je wordt niet alleen beter door het spelen TEGEN betere spelers maar ook vooral MET.
don 42
 don 42 - zondag 14 juni 2009 - 12:00   quote  deeplink  
LaatBeen lekker gaan bouwen op de jeugd want dit gaat zo niet verder.
De jeugd heeeft de toekomst, met een beetje schaven en slijpen.
Hebben we over vijf jaar een topteam in de nieuwe Kuip.
Met Leo en Super Mario, geef ze de tijd.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 14 juni 2009 - 13:44   quote  deeplink  
Als de jeugd inderdaad niet direct wordt afgebrand na drie slechte wedstrijden kan ons over vijf jaar een mooie toekomst te wachten staan. Zoals don 42 al zegt. Als dan ook het nieuwe stadion er drie jaar later (2018) weer is kan Feyenoord weer mee gaan doen met de grote clubs in Europa en het mooiste zou zijn als dat dan ook schuldenvrij zou kunnen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 juni 2009 - 13:46   quote  deeplink  
dat meedoen met de grote clubs in europa is zeker een droom?

laten we eerst maar s zorgen dat we mee kunnen doen met de grote clubs in Nederland !
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 14 juni 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Met een begroting van rond de 100 miljoen Euro (wat is aangegeven dat haalbaar zou zijn bij een nieuw stadion) is dat volgens mij al niet meer zo ver weg. Je hebt dan al een aantal talenten voor goed geld kunnen verkopen (hoop ik) en sowieso is de begroting dan hoger dan die van 020 en de lampies.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 juni 2009 - 14:27   quote  deeplink  
ja maar die blijven ook niet stil zitten hoor , op t moment lopen we 30milj achter op die lui en dat halen we niet zomaar in........ verder is t stadion nog lang niet zeker er zijn nog geen geldschieters dus laten we maar niet teveel dromen..........................

ze kunnen alles mooi voorrekenen net als die 60 milj die er nu ingpompt zou worden , mooi niet dus!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 14 juni 2009 - 14:50   quote  deeplink  
Geldschieters voor het stadion zijn er wel maar dat is, zoals je zelf al aangeeft in een andere topic afhankelijk van het wel of niet toegewezen krijgen van het WK van 2018 of 2022. Er zal voor Feyenoord in ieder geval een nieuw stadion moeten komen. En..... alles wat in de toekomst moet gebeuren is tot het moment dat de uitvoering start dromen. Op het moment dat het start is het heden en hoef je niet meer te dromen.
bjorn
 bjorn - zondag 14 juni 2009 - 15:05   quote  deeplink  
en de grote clubs hebben in de toekomt ook een nog grotere begroting.
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 14 juni 2009 - 15:11   quote  deeplink  
FEYENOORD WORDT VOLGEND JAAR KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DiStefano
 DiStefano - zondag 14 juni 2009 - 15:17   quote  deeplink  
oja tuurlijk roberto gonzalez...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 juni 2009 - 15:26   quote  deeplink  
Hoop doet leven zeggen ze dus!!!!!
FEYENOORD KAMPIOEN 2009/2010
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 14 juni 2009 - 15:31   quote  deeplink  
Ik sluit me daar bij aan. Dromen moet kunnen.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 15 juni 2009 - 09:34   quote  deeplink  
Weer even on topic. Ik vind dat ze Manteiga moeten verhuren aan een eredivisie club. Misschien RKC? Daar hebben we een verleden mee van verhuur van talenten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Manteiga









0.0072138