|
|
sevillana
|
|
|
quote: is idd ook niet onbelangrijk |
|
|
|
|
kees2@.com
|
|
|
laat maar komen hij is echt goed ik kan het weten ben zelf keeper geweest hij kan nog beter worden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 21:45 schreef kees2@.com het volgende:laat maar komen hij is echt goed ik kan het weten ben zelf keeper geweest hij kan nog beter worden oh, ben jij die Kees van Fortuna Vlaardingen? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
nee, keesillas
voormalig doelman van real |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Iemand nog iets op zien duiken de laatste weken over Ochoa? Of wordt de keepers positie net zo'n verrassing als de re CV? |
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
Hmm volgens mij doet hij ook graag volleybal. Maar als hij nou eens leert die bal eens een keer in z'n handen te houden dan vind ik eenzelfde constructie als Iegnjatofiets misschien niet zo verkeerd. Maar als ik nu echt onrealistisch wil zijn dan zou ik voor Gomes gaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2009 - 14:49 schreef PieterBos het volgende:Iemand nog iets op zien duiken de laatste weken over Ochoa? Of wordt de keepers positie net zo'n verrassing als de re CV? tja, wie zal 't zeggen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Guillermo Ochoa
quote: het wordt Guillermo Ochoa Een kennis van mij werkt bij feyenoord maar ik noem zijn naam niet anders hoor ik nooit meer wat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door bejaardetehuis old f -- |
|
|
|
|
har
|
|
|
hmm, wel een groot verschil, net las ik een bericht over vd Busche van heerenveen! laat die maar lekker in het noorden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 11:41 schreef bejaardetehuis old f het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Guillermo Ochoa[..] het wordt Guillermo Ochoa Een kennis van mij werkt bij feyenoord maar ik noem zijn naam niet anders hoor ik nooit meer wat zal die leuk vinden dat jij op internet zet wat hij je verteld |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hahah laat die grabbelaar maar lekker daar blunderen. |
|
|
|
|
Gilles
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 11:41 schreef bejaardetehuis old f het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Guillermo Ochoa[..] het wordt Guillermo Ochoa Een kennis van mij werkt bij feyenoord maar ik noem zijn naam niet anders hoor ik nooit meer wat Hoeveel procent schat je de kans in dat hij daadwerkelijk komt? En helpt jou kennis met bekertjes opruimen(met alle respect) of is hij een hoge pief? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 11:49 schreef har het volgende:hmm, wel een groot verschil, net las ik een bericht over vd Busche van heerenveen! laat die maar lekker in het noorden! Ik dacht dat hij naar Sparta ging |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 11:41 schreef bejaardetehuis old f het volgende:DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Guillermo Ochoa[..] het wordt Guillermo Ochoa Een kennis van mij werkt bij feyenoord maar ik noem zijn naam niet anders hoor ik nooit meer wat wie ben jij? de nieuwe vi medewerker?? |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
Guillermo Ochoa van wie ik het weet is een scout
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2009 door bejaardetehuis old f -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ik geloof niet zoveel van zulke verhaaltjes. met welke spelers zijn ze nog meer allemaal bezig dan? |
|
|
|
|
Roy
|
|
|
quote: Is het Rinus Israƫl? |
|
|
|
|
nlfey
|
|
|
Ochoa is een leuke keeper! maar je kan toch beter iemand daar neerzetten die de nederlandse taal beheerst? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2009 - 14:23 schreef nlfey het volgende:Ochoa is een leuke keeper! maar je kan toch beter iemand daar neerzetten die de nederlandse taal beheerst? net als psv met Gomes |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: waar blijf je met je reactie?? |
|
|
|
|
Tramlijn 23
|
|
|
scout => padvinder => kind => fantasie |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Jah hij heeft gelijk Ochoa wordt het |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: en vanwaar heb jij dat? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ik denk van een vriend(je) die scout is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2009 door coenjo -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: waarmee hij net verstoppertje gespeeld heeft :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Roy
|
|
|
quote: Hallooooooooooo zusteeeer :P! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: kan niet. want als dat het geval zou zijn, zou hij als advies gekregen hebben om geen onzin meer te posten :D |
|
|
|