BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is het met me eens,om feyenoord graag faliiet te zien gaan

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 13:33   quote  deeplink  
mijne mening:..

als feyenoord geen geldschietters zou kunnen krijgen dit/aangekomend seizoen,had ik feyenoord graag faliet zien gaan dit seizoen,met pijn in mijn hart..maar dat zeg ik niet uit wanhoop of zonder reden..want omdat ik weet dat feyenoord toch wel opgekocht zal gaan worden in dat geval..want wie wil nou geen topclub kopen voor weinig geld,want hoe je het wend of keerd..wij zijn nog steeds een top club!..dus ik had ze graag op hun bek zien gaan..alles en iedereen eruit van die hoge piefjes..en helemaal opnieuw starten,nieuwe voorzitten etc!!..behalve super mario dan..feyenoord voor altijd(L)
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 13:34   quote  deeplink  
ben benieuwd..bedoel deze mening absoluut niet met een verkeerde bedoeling,want feyenoord zit in mn hart en nieren!..of ben ik kortzichtig?hoor graag jullie mening
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 13:37   quote  deeplink  
Ik begrijp je en moet erover nadenken maar het is niet zo vreemd van je ,want je wilt alleen het beste voor je club.
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 13:39   quote  deeplink  
thnx :)
ar
 ar - zondag 07 juni 2009 - 13:48   quote  deeplink  
ik denk niet dat b.v. een oliesheik de eredivisie interessant vind. maar snap wel je standpunt. maar alleen al de gedachte brrrrrrrr.......
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 13:51   quote  deeplink  
ja niet fijn idd...maja ik zag het echt somber in..maar thnx voor de reactie
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 07 juni 2009 - 13:56   quote  deeplink  
en niet vergeten dat je ook een jaar totodivisie speelt.
ar
 ar - zondag 07 juni 2009 - 14:00   quote  deeplink  
feyenoord komt er wel weer, de 7 magere jaren zitten erop. (afgezien de beker okee) de 7 vette komen eraan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2009 - 13:56 schreef De koi hoek.nl het volgende:
en niet vergeten dat je ook een jaar totodivisie speelt.
In de totodivisie is het altijd een feest .
En Sparta kan het weten
Die zijn er geweest...........
fey2008
 fey2008 - zondag 07 juni 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Lijkt me niet zo'n strak plan. Feyenoord verliest ook zijn licentie dan, wat betekent dat we misschien in de 1e divisie belanden of anders bij de zondagamateurs......
ar
 ar - zondag 07 juni 2009 - 14:09   quote  deeplink  
hallo, jullie slaan door, dat gaat feyenoord echt niet gebeuren!!!
ar
 ar - zondag 07 juni 2009 - 14:11   quote  deeplink  
weet trouwens iemand hoeveel geld er voor feyenoord beschikbaar is?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2009 - 14:11 schreef ar het volgende:
weet trouwens iemand hoeveel geld er voor feyenoord beschikbaar is?
Ik ben bang dat zelfs Beenhakker dat niet weet....
ar
 ar - zondag 07 juni 2009 - 14:27   quote  deeplink  
misschien tussen de 5 en 10? cissé moet ook al 2,5 kosten.
dobias
 dobias - zondag 07 juni 2009 - 14:28   quote  deeplink  
Totaal niet mee eens.

Volgend jaar ziet het er heel anders uit!
Feyenoor dgaat verrassen in 2009 2010.
En financieel komt het ook goed!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2009 - 14:28 schreef dobias het volgende:
Totaal niet mee eens.

Volgend jaar ziet het er heel anders uit!
Feyenoor dgaat verrassen in 2009 2010.
En financieel komt het ook goed!
Dat Feyenoord gaat verrassen zou zomaar kunnen maar zolang niemand de schulden wil overnemen blijft het pappen en nat houden.
ar
 ar - zondag 07 juni 2009 - 14:32   quote  deeplink  
financieel is maar de vraag! maar we gaan idd een ander feyenoord zien,heb er nu al weer zin in!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2009 - 14:27 schreef ar het volgende:
misschien tussen de 5 en 10? cissé moet ook al 2,5 kosten.
Ik weet het niet zou zomaar kunnen,ik denk dat het geld net iets te laat is gekomen om Cissè te halen.
derq
 derq - zondag 07 juni 2009 - 14:37   quote  deeplink  
het hele beleid moet nog steeds op de schop, er wordt niet genoeg gekeken naar de professionaliteit die verwacht wordt van de spelers.
ar
 ar - zondag 07 juni 2009 - 14:38   quote  deeplink  
ja, als everton komt kijken mmmm....
ar
 ar - zondag 07 juni 2009 - 14:40   quote  deeplink  
dat is denk ik ook het punt met spelers die veel hebben meegemaakt.
Rovert
 Rovert - zondag 07 juni 2009 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2009 - 13:33 schreef E. FR1908 het volgende:
mijne mening:..

als feyenoord geen geldschietters zou kunnen krijgen dit/aangekomend seizoen,had ik feyenoord graag faliet zien gaan dit seizoen,met pijn in mijn hart..maar dat zeg ik niet uit wanhoop of zonder reden..want omdat ik weet dat feyenoord toch wel opgekocht zal gaan worden in dat geval..want wie wil nou geen topclub kopen voor weinig geld,want hoe je het wend of keerd..wij zijn nog steeds een top club!..dus ik had ze graag op hun bek zien gaan..alles en iedereen eruit van die hoge piefjes..en helemaal opnieuw starten,nieuwe voorzitten etc!!..behalve super mario dan..feyenoord voor altijd(L)
wat een onzin, de club wordt van jouw gezemel echt een stuk beter, met je geneuzel over hoge piefjes en faillisement.
E. FR1908
 E. FR1908 - zondag 07 juni 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2009 - 15:19 schreef Rovert het volgende:

[..]

wat een onzin, de club wordt van jouw gezemel echt een stuk beter, met je geneuzel over hoge piefjes en faillisement.
hey vriend..je loopt iedereen wel af te kankeren,ik vroeg je mening erin blijkbaar heb je geen mening..dus wat zoek je hier?!..en daarbij heb jij een beter plan?!..
sjezus
ar
 ar - zondag 07 juni 2009 - 21:58   quote  deeplink  
maar toch als je een wijnaldum voor b.v. voor 10 weg kan doen.
heb je weer mogelijkheden. maar kan over 1 of 2 jaar het dubbele waard zijn.
sebbe1
 sebbe1 - zondag 07 juni 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Ik denk niet dat je de club zomaar failliet kan laten verklaren omdat de spelers een bepaald kapitaal vertegenwoordigen, alleen weet niemand hoeveel. Daarnaast is er een bepaald stappenplan voor een fialliesement wordt uitgesproken door de rechter lijkt me. Wat mij een goed idee lijkt is het dagelijks bestuur op non actief te zetten, een interim directeur er neer te zetten(al dan niet met behulp van externe financiers) en de bezem erdoor. Alleen iemand met een puur zakelijk inzicht(zonder feyenoordhart) kan dan een plan van aanpak maken en vertrouwen wekken om sponsors over de streep te trekken zodat deze wel willen investeren. De huidige directie en raad van commesarissen houdt een hoop potentiele investeerders buiten de deur vanwege hun onkunde in de huidige situatie.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 juni 2009 - 22:25   quote  deeplink  
Nope. Want dat betekent einde licentie. Dus einde Feyenoord.
sevillana
 sevillana - zondag 07 juni 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2009 - 14:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik weet het niet zou zomaar kunnen,ik denk dat het geld net iets te laat is gekomen om Cissè te halen.
weet jij meer dan? ik heb nog niet meer gelezen en/of gehoord dan dat er onderhandelingen zijn met andere investeerder(s) maar heb nog niks opgevangen over toezeggingen en/of bedrag(en). laatst mij bekend is een uitspraak van Mario over Fernandez, was 99,99% rond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door sevillana --
mdr8
 mdr8 - zondag 07 juni 2009 - 22:55   quote  deeplink  
dit is een idioot topic!

1) Als Feyenoord failliet gaat moet het een nieuwe licentie aanvragen, en de KNVB gaat hiermee nooit akkoord.

2) Failliet gaan betekend dat schuldeisers hun geld kwijt zijn. Okee dat is mooi maar zie dan nog maar een nieuwe investeerders zo gek te krijgen geld te lenen :s

3) Waarom failliet gaan als je toch denkt dat we worden opgekocht? Dat is dan niet meer nodig he, lekker slim...

4) Je moet niet alle 'hoge piefjes' eruit gooien want dan komt de continuiteit (of is dit een te moeilijk woord?) v/d club in het gedrang! Wel eens dat er wat weg mogen om de tunnelvisie bij Feyenoord te doorbreken... :s
PieterBos
 PieterBos - maandag 08 juni 2009 - 06:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2009 - 22:55 schreef mdr8 het volgende:
dit is een idioot topic!

1) Als Feyenoord failliet gaat moet het een nieuwe licentie aanvragen, en de KNVB gaat hiermee nooit akkoord.

2) Failliet gaan betekend dat schuldeisers hun geld kwijt zijn. Okee dat is mooi maar zie dan nog maar een nieuwe investeerders zo gek te krijgen geld te lenen :s

3) Waarom failliet gaan als je toch denkt dat we worden opgekocht? Dat is dan niet meer nodig he, lekker slim...

4) Je moet niet alle 'hoge piefjes' eruit gooien want dan komt de continuiteit (of is dit een te moeilijk woord?) v/d club in het gedrang! Wel eens dat er wat weg mogen om de tunnelvisie bij Feyenoord te doorbreken... :s
Het enige slimme bij punt 3 is dat ze de schulden dan kwijt zijn, dus dat het 21 miljoen scheelt die de opkopers niet eerst hoeven af te lossen.

Verder ben ik het eens met je verhaal.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 08 juni 2009 - 22:02   quote  deeplink  
jij gooit dus graag 100 jaar historie weg omdat we nu even in een mindere fase zitten..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juni 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2009 - 22:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

weet jij meer dan? ik heb nog niet meer gelezen en/of gehoord dan dat er onderhandelingen zijn met andere investeerder(s) maar heb nog niks opgevangen over toezeggingen en/of bedrag(en). laatst mij bekend is een uitspraak van Mario over Fernandez, was 99,99% rond.
Ik denk!!! maar weet natuurlijk niks zeker.
PS Fernandez lijkt mij DENK ik overbodig met Tiendalli :)
sevillana
 sevillana - maandag 08 juni 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk!!! maar weet natuurlijk niks zeker.
PS Fernandez lijkt mij DENK ik overbodig met Tiendalli :)
tja, wel met je eens, maar om wat voor reden dan ook ligt Tiendalli schijnbaar niet goed bij Feyenoord. heb ook nog niet gelezen dat Mario hem wil behouden, dus .............
overigens ben ik ook niet echt gecharmeerd van Cisse, DENK dat Mario meer met jeugdspelers zal (of moet) gaan werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2009 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juni 2009 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

tja, wel met je eens, maar om wat voor reden dan ook ligt Tiendalli schijnbaar niet goed bij Feyenoord. heb ook nog niet gelezen dat Mario hem wil behouden, dus .............
Tja ik vind het echt een beetje vreemd allemaal maar goed Mario zal iets meer weten dan wij denk ik?? :)
sevillana
 sevillana - maandag 08 juni 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tja ik vind het echt een beetje vreemd allemaal maar goed Mario zal iets meer weten dan wij denk ik?? :)
DENK dat we daar wel van uit moeten gaan, ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juni 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:22 schreef sevillana het volgende:

[..]

DENK dat we daar wel van uit moeten gaan, ja
DENK het ook... .)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juni 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

tja, wel met je eens, maar om wat voor reden dan ook ligt Tiendalli schijnbaar niet goed bij Feyenoord. heb ook nog niet gelezen dat Mario hem wil behouden, dus .............
overigens ben ik ook niet echt gecharmeerd van Cisse, DENK dat Mario meer met jeugdspelers zal (of moet) gaan werken.
Cissè is wel een werkpaard alleen schiet hij de bal nog voor een leeg doel over.Als Mario dat zou kunnen veranderen is Cissè een kleine Drogba
sevillana
 sevillana - maandag 08 juni 2009 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Cissè is wel een werkpaard alleen schiet hij de bal nog voor een leeg doel over.Als Mario dat zou kunnen veranderen is Cissè een kleine Drogba
maar hij komt dus niet naar Feyenoord, als ik althans de laatste berichten mag geloven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juni 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

maar hij komt dus niet naar Feyenoord, als ik althans de laatste berichten mag geloven.
Nee gaat voor het grote geld uit Engeland,teminste V Geel gaat daarvoor als ik het goed begrijp.
Volgende op de lijst dan maar ....
sevillana
 sevillana - maandag 08 juni 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee gaat voor het grote geld uit Engeland,teminste V Geel gaat daarvoor als ik het goed begrijp.
Volgende op de lijst dan maar ....
las net ergens iets over Pelle?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juni 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

las net ergens iets over Pelle?
Van mij of officieel ????
sevillana
 sevillana - maandag 08 juni 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Van mij of officieel ????
heb nog maar heel (te?) weinig officieel gelezen, Leon!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juni 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

heb nog maar heel (te?) weinig officieel gelezen, Leon!
Van mij dus,dat kan niemand serieus nemen natuurlijk haha.
Ik hoop snel iets positiefs en officieel nieuws te ontvangen uit de media.
Maar ik denk dat we nog even geduld moeten hebben.
sevillana
 sevillana - maandag 08 juni 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 22:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Van mij dus,dat kan niemand serieus nemen natuurlijk haha.
Ik hoop snel iets positiefs en officieel nieuws te ontvangen uit de media.
Maar ik denk dat we nog even geduld moeten hebben.
ik stel ook niet dat ik jouw bericht serieus neem, toch?
overigens, "zelfde laken een pak"
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 09 juni 2009 - 09:53   quote  deeplink  
Aub niet Pelle, weer een statische spits! Plus dat ze bij voetbal aan tafel 3 weken geleden zeiden dat hij nieteens bereid was NL te leren omdat hij hier 'toch maar op doortocht was' maw: volgevreten vedette...
We hebben type Castaignos nodig: snel, wendbaar, met actie in huis en die er een bal in kan schieten. Ik zeg: halen die knul, ONEE: we hebben hem al :p -> OPSTELLEN!

Dan nog even ontopic ;)
Failliet is geen optie, zoals sommige hier al gezegd hebben: je bent je licentie kwijt en al je contractspelers mogen gratis verkassen. Komt er net zon goede lichting jeugd aan..... Nee, dan liever nog een paar jaar middenmoot en schulden wegwerken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is het met me eens,om feyenoord graag faliiet te zien gaan









0.0076150