|
|
ronnie 70
|
|
|
Geloven jullie in de toekomst??
Het nieuwe stadion in als subtobber??
Weer aanmodderen??
Geen teken van enig herstel van een eens zo grote club.....
Hou mijn rood-witte hart vast..... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
change, we can believe in! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hou moed mijn zoon want god zij met ons. Ik heb ook mijn ?tekens maar ga er wel vanuit dat het ooit weer goed komt. |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
NATUURLIJK komt het goed zodra dat nieuwe stadion er staat en als elke thuis wedstrijd met 80000man vol zit dan komt het geld wel en kunnen we weer meespelen voor de grote prijzen. en volgend jaar worden we gewoon kampioen. gegroet een positieve feyenoord suporter |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahaha van die reclame :p |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
JA, vraag is alleen nog wanneer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
aankomend seizoen krijgt been het op de rit |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik ga niet al te hoge verwachtingen stellen bij Mario, ben al blij als Feyenoord zich volgend seizoen aan het het einde automatisch plaatst voor Europees. vind dat persoonlijk al hoog genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
daar heb je gelijk in, been is inderdaad geen tita tovenaar. maar event. een vijfde plaats moet kunnen vind ik. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
iedereen fit ,rotte appels eruit,nieuwe spelers erbij(denk dat er wel geld is maar dat ze dat binnen huis houden).been aan het roer en beenhakker als toezicht. jeugd heeft al wat ervaring opgedaan afgelopen seizoen. ja ik heb er al weer zin in. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Tuurlijk komt Feyenoord weer aan de top! Ik heb alle vertrouwen in SUPER MARIO. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 20:33 schreef ar het volgende:daar heb je gelijk in, been is inderdaad geen tita tovenaar. maar event. een vijfde plaats moet kunnen vind ik. dat moet zelfs zonder aankopen wel kunnen want Mario zal de jongens best aan het ballen krijgen, daar maak ik me geen zorgen over |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hij (mario) brengt ook humor mee, denk ook wel dat voetballen met plezier resultaten oplevert. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 20:48 schreef ar het volgende:hij (mario) brengt ook humor mee, denk ook wel dat voetballen met plezier resultaten oplevert. is idd ook waar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hoe zal het met bruins aflopen? ik weet niet of hij het haalt als hij zo doorgaat,zou zonde zijn want hij heeft echt wel potentie. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Misschien kan hij de Cler dan leren plezier maken zonder te zuipen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 21:05 schreef ar het volgende:hoe zal het met bruins aflopen? ik weet niet of hij het haalt als hij zo doorgaat,zou zonde zijn want hij heeft echt wel potentie. denk dat Mario (ook) hem wel weer goed laat spelen, ze hebben nog een beetje geschiedenis liggen in Kralingen. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 21:14 schreef sevillana het volgende:[..] denk dat Mario (ook) hem wel weer goed laat spelen, ze hebben nog een beetje geschiedenis liggen in Kralingen. samen met Slory toch? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Van Slory weet ik het nog zon niet . Die heeft nou al 2 jaar niks gepresteerd bij ons. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou best wel eens kunnen, maybe |
|
|
|
|
ar
|
|
|
klopt,maar denk niet dat hij dadelijk de voorkeur krijgt. we zien het wel. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
den keht ook niet. Maar vormde toen wel goed duo. Bruins voor de steekpass en Slory voor de vervolgactie. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 21:23 schreef PieterBos het volgende:den keht ook niet. Maar vormde toen wel goed duo. Bruins voor de steekpass en Slory voor de vervolgactie. Ja maar dat was bij Exelsior die speelden op de counter. Dat is precies wat hij ook is een counter speler. Persoonlijk denk ik dat Slory beter uit de voeten komt in een team als Nac.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 21:28 schreef ovi het volgende:[..] Ja maar dat was bij Exelsior die speelden op de counter. Dat is precies wat ik ook is een counter speler. Persoonlijk denk ik dat Slory beter uit de voeten komt in een team als Nac. we zullen het wel gaan zien, wat Mario z'n plannen zijn |
|
|
|
|
ar
|
|
|
precies, we beginnen weer op 0. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zo is dat! einde topic dan maar? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ja dat klopt maar sommige spelers kunnen het niveau[druk] niet aan en ik denk dat Slory er jammer genoeg 1 van is. |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
kees2@.com
|
|
|
denk het wel als ze maar goed en durven invensteren |
|
|
|
|
forever 010
|
|
|
anders gaan we toch een jaartje eerste divisie in;) jaartje naar oss, helmond,apeldoon, deventer en emmen niets verkeerds aan toch?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ben je wel helemaal lekker? |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
dit seizoen is een goed seizoen we kunnen alles op de compitie en beker zetten dit word een leerjaar en daarna hoplijk weer vlammen |
|
|
|