|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wel apart, de meeste mensen krimpen als ze wat ouder worden |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ja dat klopt ook dat heb ik gezien . Koller verdiend al jaren wat bij ,bij de efteling. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 22:32 schreef ovi het volgende:[..] Ja dat klopt ook dat heb ik gezien . Koller verdiend al jaren wat bij ,bij de efteling. welke klasse speelt dat team dan? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh, die? maar die voetbalt toch niet? |
|
|
|
|
robert,s
|
|
|
ik zou willen zeggen dat rotterdan ligt na groot-schiedam en zoals je weet steunt feyenoord op schiedammers zoals j.de wolf,h. fraser,piet romijn en ik zal er vast nog wel een aantal vergeten maar om bij de kenr teblijven lijkt mij koevermans geen goeie optie aangezien zijn leeftijd en niet meer waarde heeft om te verkopen in een later stadium dus al als optie als kopsterke spits zie ik liever iemand anders of luc castaignos er bij halen zodat makaay hem kan helpen in zijn ontwikkeling en hem wat kan leren om starks een goeie spits in huis te hebben die meer opbrengt dan de 4 miljoen die er nu voor kan krijgen |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Nee als atractie voor bij vedienste. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en je weet zeker dat we het over dezelfde Koller hebben? |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
doe dan maar die roger guerreiro... die is ook kopster en heeft techniek..
overgens gaat het argument van twee langzame spelers (Makaay en Koevermans) niet op want Makaay kan wel iemand gebruiken die de bal ontvangt en vasthoud.. dan hoeft hij het zelf niet te doen en kan hij de ruimtes in lopen als koevermans hem doorspeelt!
Maar persoonlijk zie ik Koevermans inmiddels niet meer zitten, had ie echt willen komen dan was ie er al geweest op zuid |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2009 - 22:44 schreef robert,s het volgende:ik zou willen zeggen dat rotterdan ligt na groot-schiedam en zoals je weet steunt feyenoord op schiedammers zoals j.de wolf,h. fraser,piet romijn en ik zal er vast nog wel een aantal vergeten maar om bij de kenr teblijven lijkt mij koevermans geen goeie optie aangezien zijn leeftijd en niet meer waarde heeft om te verkopen in een later stadium dus al als optie als kopsterke spits zie ik liever iemand anders of luc castaignos er bij halen zodat makaay hem kan helpen in zijn ontwikkeling en hem wat kan leren om starks een goeie spits in huis te hebben die meer opbrengt dan de 4 miljoen die er nu voor kan krijgen ABN was/is waarschijnlijk niet je sterkste vak? |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: is dus een echte feyenoorder...
ABN is meer wat voor 020 |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: jawel, in het sprookjesbos komen wonderen tot leven..
holle bolle gijs als keeper (denkt meteen aan verhoeven) en die ene wolf met die geitjes. (je raadt het al) hij is de sterverdediger..
maar die vent met die lange nek is een stiekeme balletjes afwachter man! hij komt alleen omhoog met zn nek om in te koppen. verder is er geen beweging. |
|
|
|