BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been verwacht vertrek de Guzman

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vi medewerker
 vi medewerker - zondag 07 juni 2009 - 23:52   quote  deeplink  
Feyenoord houdt aan de verkoop komende zomer van Jonathan de Guzman slechts een kwart over. De helft van de transferrechten van de geboren Canadees is in handen van zijn zaakwaarnemers. Verder moet Feyenoord een kwart van de opbrengst betalen aan de deelnemers in de Talent Pool.

Hierdoor houdt de club weinig geld over aan een transfer van De Guzman. Manchester City tien miljoen euro voor de middenvelder. Dat bod is afgewezen door de Stadionclub

Feyenoord houdt aan de verkoop van Jonathan De Guzman slechts een kwart over, dat meldt de nieuwe voetbaltalkshow FC Rijnmond. De helft van de transferrechten van de geboren Canadees is in handen van zijn zaakwaarnemers. Verder moet Feyenoord een kwart van de opbrengst betalen aan de deelnemers in de Talent Pool.

Manchester City bood vorig seizoen in de winterstop nog tien miljoen euro voor de middenvelder. Dat bod is destijds afgewezen door de Stadionclub. Mario Been,die volgend seizoen de nieuwe oefenmeester is in De Kuip, heeft aan Radio Rijnmond door laten schemeren dat de middenvelder vertrekt.
vi medewerker
 vi medewerker - zondag 07 juni 2009 - 23:53   quote  deeplink  
bron Radio Rijnmond
fey21
 fey21 - maandag 08 juni 2009 - 00:01   quote  deeplink  
heey een bron!

toch nog voordelen van het nieuwe forum beleid..
har
 har - maandag 08 juni 2009 - 00:05   quote  deeplink  
Goh, zal dit wel eens waar zijn?
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 08 juni 2009 - 06:31   quote  deeplink  
bron,de radio, das niet te controleren. Als ik geen link heb geloof ik het van jou sowieso neit!!!!!!!!
ovi
 ovi - maandag 08 juni 2009 - 09:26   quote  deeplink  
Onzin !!
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juni 2009 - 09:32   quote  deeplink  
Strik er omheen. Doei!
G-child
 G-child - maandag 08 juni 2009 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:
Strik er omheen. Doei!
We hebben het over de Guzman en niet over Slory of Bruins... en volgens mij is het helemaal niet zo gunstig als we em verkopen dus waarom niet nog ff hem een jaar basis zetten, europees voetbal halen en hem dwingen een nieuw contract te tekenen ;)
Markaay
 Markaay - maandag 08 juni 2009 - 09:58   quote  deeplink  
vi medewerker, ik wordt een beetje moe van jouw posts, nog nooit wat nuttigs gelezen van je
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juni 2009 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 09:52 schreef G-child het volgende:

[..]

We hebben het over de Guzman en niet over Slory of Bruins... en volgens mij is het helemaal niet zo gunstig als we em verkopen dus waarom niet nog ff hem een jaar basis zetten, europees voetbal halen en hem dwingen een nieuw contract te tekenen ;)
Die gaat niet meer bijtekenen en loopt volgend jaar gratis de deur uit. Plus is bijna een jaar geblesseerd geweest, dus heeft logischerwijs minstens weer een jaar nodig om op niveau te komen.

dus... dag!
scarface1979
 scarface1979 - maandag 08 juni 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Ik denk niet dat er clubs zijn die hem willen kopen zonder wedstrijdritme terwijl ze hem volgend jaar gratis kunne opladen
sevillana
 sevillana - maandag 08 juni 2009 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2009 - 20:48 schreef scarface1979 het volgende:
Ik denk niet dat er clubs zijn die hem willen kopen zonder wedstrijdritme terwijl ze hem volgend jaar gratis kunne opladen
idd, blijven vooralsnog 2 vraagtekens over;

welke club zou hem deze zomer willen overnemen?
en wat voor bedrag wil zo'n club er voor neertellen?

ff dromen nu: De Guzman blijft bij Feyenoord en gaat een fantastische 1e seizoenshelft spelen, vervolgens staan de clubs in een rij voor hem!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2009 door sevillana --
ar
 ar - maandag 08 juni 2009 - 23:14   quote  deeplink  
met wat mazzel kunnen ze hem overtuigen om bij te tekenen, net zoals biseswar.
King Yvo
 King Yvo - maandag 08 juni 2009 - 23:42   quote  deeplink  
waar moeten we brengen ik breng hem op de fiets step lopend en een strik er omheen
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 09 juni 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Ik denk niet dat hij wil bijtekenen. Heb zn intervieuw gehoord en doet me erg denken aan een typisch gevalletje van slechte begeleiding. Grootste talent uit de jeugd sinds van persie... erg zonde, maar hij voelt geen waardering. En dat willen we toch allemaal. En ik heb nooit geluiden gehoord dat hij overdreven lastig zou zijn etc en hij heeft altijd inzet getoond, dus ik neig te denken dat het niet aan hem ligt.

Al zou ik het een mooi gebaar van hem vinden als hij verlengt(evt met transferclausule) omdat hij veel te danken heeft aan Feyenoord en hij een heel jaar geblesseerd is geweest en op kosten van Feyenoord heeft mogen revalideren(zelsf in canada)
Leo zou op zn gevoel in moeten praten!!! wie weet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2009 door scarface1979 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been verwacht vertrek de Guzman









0.0077970