|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
VERBEEK NIEUWE COACH HERACLES (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ALMELO - Gertjan Verbeek wordt de nieuwe trainer van Heracles Almelo. De oud-trainer van Feyenoord en Heerenveen - die eerder in Almelo werkzaam was - tekent voor drie jaar.
Gertjan Verbeek moest voortijdig Feyenoord verlaten.
Voor de huidige trainer Ger Heerkes, die nog een contract voor één seizoen had, wordt gezocht naar een andere functie binnen de club.
Verbeek was van 2001 tot 2004 al trainer van de Heraclieden. Ook was hij er één seizoen actief als speler (1986-1987). De trainer moest begin dit jaar het veld ruimen bij Feyenoord. Een deel van de Rotterdamse spelersgroep had geen vertrouwen meer in Verbeek. |
|
|
|
|
El
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Aankomend seizoen verliezen van Heracles zou een vernedering zijn... |
|
|
|
|
El
|
|
|
Voor Feyenoord is verliezen van heracles altijd een vernedering! |
|
|
|
|
henri
|
|
|
Ik hoop dat eredivisie live het komend seizoen wat extra camera's opsteld in de spelerstunnel van de kuip. Ik wil wel eens zien wie hij daadwerkelijk de hand schut bij het herrezen Feyenoord. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2009 - 14:14 schreef henri het volgende:Ik hoop dat eredivisie live het komend seizoen wat extra camera's opsteld in de spelerstunnel van de kuip. Ik wil wel eens zien wie hij daadwerkelijk de hand schut bij het herrezen Feyenoord. Dat zou inderdaad een erg goede aanvulling zijn! Misschien moet je je suggestie naar eredivisielive sturen?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Culemborg
|
|
|
Was zijn contract eigenlijk al ontbonden/afgekocht? Volgens mij stond hij op non-actief en dus ook nog op de loonlijst van Feyenoord. (Ik moet er wel bij zeggen dat ik dit niet zeker weet en het me daarom ook afvraag...) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is inderdaad wel een goede. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het wordt nu ook op de officiele Feyenoord site als nieuwsbericht getoond, dus misschien is er wel een directe connectie... |
|
|
|
|
El
|
|
|
mochten wij hier nog financieel gewin uit kunnen slepen wil ik mijn eerdere reactie graag wijzigen in; goh, wat leuk voor gj! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
nee hij was al afgekocht, hij kreeg 750.000 euro mee weet je nog wel? |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Op Feyenoord.nl staat letterlijk dat hij op non-actief is gezet. Lijkt me dan dat z'n salaris gewoon doorloopt. Zonder afkoopsom te hoeven betalen ...? |
|
|
|