|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Marokkaans international Mehdi Benatia staat in de belangstelling van het Belgische Anderlecht. De 22 jarige verdediger van de Ligue 2 formatie Clermont Foot werd afgelopen zondag in de interland tegen Kameroen gescout door een delegatie van de Belgische club waar ook Marokkaans international Mbark Boussoufa onder contract staat.
Mehdi Benatia heeft te kennen gegeven dat hij Clermont Foot deze zomer graag wil verlaten. De 2 malig international ziet een stap naar de Engelse Premier League het liefst zitten.
Mehdi Benatia zou bij Anderlecht de opvolger kunnen worden van de Hongaar Juhasz, die deze zomer Anderlecht zeker zal gaan verlaten.
Jong en talentvool, zal niet meer dan een miljoen kosten |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan heel die speler niet en vind het dan ook moeilijk om er een oordeel over te geven. |
|
|
|
|
feyenoordtony
|
|
|
He Gonzalez, kap nou eens een keer met al die Marokaanse spelers van je. We hebben er een en dat is wel genoeg de komende jaren. Dus geen nieuwe topics meer posten met de nieuwe marokaanse Maradona. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2009 - 21:10 schreef feyenoordtony het volgende:He Gonzalez, kap nou eens een keer met al die Marokaanse spelers van je. We hebben er een en dat is wel genoeg de komende jaren. Dus geen nieuwe topics meer posten met de nieuwe marokaanse Maradona. hahahaha ik vind het wel grappig!!! zo volhardend als hij is! haha OM TE LACHEN! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik moet er ook wel om lachen. Volgens mij scout hij ze zelf in Marokko.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
als het aan hem licht spelen we met het nationale elftal van marokko tegen bijv sparta |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2009 - 21:35 schreef qwerto het volgende:als het aan hem licht spelen we met het nationale elftal van marokko tegen bijv sparta Ja en dan speelt de beste mocro voetballer nog voor Belgiƫ .Dembele |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Hij heet eigenlijk mehdi el mouttaqui maar zijn voetbalnaam is Mehdi benatia |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 juni 2009 - 21:52 schreef Roberto Gonzalez het volgende:Hij heet eigenlijk mehdi el mouttaqui maar zijn voetbalnaam is Mehdi benatia Logisch? |
|
|
|
|
janneman
|
|
|
Misschien kunnen we hem ruilen voor El Ahmadi |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
het is een verdediger en dat is ook wat been nodig heeft |
|
|
|
|
derq
|
|
|
wij hebben niet nog meer marokkanen nodig. ramadan problemen, en niet goed voor de harmonie in de ploeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
lekker bekrompen derq.
bah. |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Hij heeft er voor gezorgd Eto'o uit zijn spel te houden tijdens de wedstrijd Marokko - kameroen |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
He Robbie, word je nu ook niet errug moe van jezelf? Waarom bel je Gudde niet op dat hij zijn nieuwe scout heeft gevonden? "Roberto Gonzalez, de nieuwe meesterscout van Feyenoord."
* zucht * |
|
|
|