BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoordfans terecht boos

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 juni 2009 - 22:20   quote  deeplink  
[img]-
Enkele duizenden Feyenoord-supporters met een zogeheten Diamond-, Gold- of Silvercard, nodig voor het bijwonen van uitwedstrijden, moeten voor hun nieuwe seizoenkaart twee pasfoto’s laten nemen. Een keer op de ‘normale’ wijze, maar ook eenmaal met een nummer - de zogenoemde oproepcode - voor de borst. Als een gevangene.

Dat is nodig om eventueel zoekgeraakte foto’s achteraf te kunnen opsporen, legt Feyenoord in een brief aan het legioen uit. Feyenoord krijgt de ‘gewone’ digitale foto, terwijl de foto met nummer in het archief van de fotograaf blijft. Mocht er iets mis gaan, dan kan de fotograaf de foto snel weer opzoeken en opnieuw doorsturen, legt een woordvoerder van Feyenoord uit.

,,Het is alleen voor de administratie hoor,’’ bevestigt een medewerkster van Foto Van der Graaf aan de Meent in Rotterdam. Fans zijn niet blij, weet Joop Verschuuren van de supportersvereniging. ,,Sommigen ervaren het alsof je bij de politie op de foto moet. Later heeft Feyenoord trouwens laten weten dat het vrijwillig is om met een nummer op de foto te gaan. Daarmee is voor ons de kou uit de lucht.’’

Bron FR4ever

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 juni 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Als een zware crimineel op de foto gezet worden lijkt mij vreemd.Ik zie me al aan komen zeg bij de plaatselijke fotograaf hehehe
Zou Feyenoord het plaatje met nummer verzorgen of moet je gewoon 007 op een a4tje zetten.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 09 juni 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Ik maak me er niet zo druk over

Ik voel me niet behandeld als een crimineel
Maar ik weet dan ook niet hoe het er aan toe gaat bij de politie
Denk dat dit meer zegt over de klagende supporters dan de club

Wat maakt het nou uit?
Alleen een foto of een foto met een getal voor je bakkes
Ik zie het probleem niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 juni 2009 - 22:40   quote  deeplink  
Ik heb ook niks te verbergen en heb zeker eerder foto`s met een nummer gehad in het leger.Daar heb ik begrip voor maar deze foto`s moeten gemaakt worden bij de door feyenoord aangewezen fotoshop en je betaald 21 euro voor 2 foto`s.Is gewoon een plan om geld te generen van Jacobs volgens mij.En daarbij heb ik niet de behoefte om voor lul te staan in de fotoshop.
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - woensdag 10 juni 2009 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2009 - 22:34 schreef Phyxsius het volgende:
Ik maak me er niet zo druk over

Ik voel me niet behandeld als een crimineel
Maar ik weet dan ook niet hoe het er aan toe gaat bij de politie
Denk dat dit meer zegt over de klagende supporters dan de club

Wat maakt het nou uit?
Alleen een foto of een foto met een getal voor je bakkes
Ik zie het probleem niet
Dat dit nieuws zelfs de krant (AD) heeft gehaald! (Komkommertijd al aangebroken?)

Ik zie het probleem eigenlijk ook niet. Je kan toch zelf ook wel invullen dat als de foto's kwijt raken ze geen idee hebben wie die goochem op de foto is. Ik vind het juist slim bedacht om op deze manier vervelende situaties te voorkomen, dat je straks geen uitkaart hebt omdat je foto zoek is geraakt. Want dan staan diezelfde supporters die nu hoog van de toren blazen, ook te zeiken dat het niet goed geregeld is.

Wat ik wel een beetje nep vind, is dat je 'verplicht' bent om ook een heel setje pasfoto's af te nemen die je helemaal niet wilt/nodig hebt maar wel voor moet betalen.

Maar goed, als Feyenoordsupporter heb je niet zoveel te eisen. Ik ga dus vanmiddag lekker letterlijk met een 'bordje onder me kop' op de foto!

Ik bedoel, we hebben als Feyenoord supporter toch wel voor hetere vuren gestaan dit seizoen toch? Dan stelt dit toch niet zoveel voor..
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 juni 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 11:30 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:

[..]

Wat ik wel een beetje nep vind, is dat je 'verplicht' bent om ook een heel setje pasfoto's af te nemen die je helemaal niet wilt/nodig hebt maar wel voor moet betalen.

Dat vind ik ook niet in de haak. Je moet per foto kunnen betalen. Anders moeten ze gewoon vrij laten bij welke fotograaf. Dat is zelfs voor je paspoort zo...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoordfans terecht boos









0.0059778