|
|
jantje 1974
|
|
|
was net even weggezakt op de bank en werdt toen wakker van een rare droom.....had vanmiddag gelezen dat Ruud v Nistelrooy voor 1,5 milj weg mag bij Real en im mijn droom gaf hij te kennen graag naar Feyenoord te willen om daar samen met Makaay nog 1x kampioen van Nederland te worden....................... rare droom en zeker gezien t feit ik geen voorstander ben van oude spelers maar voor Ruudje zou ik toch nog 1x een uitzondering willen maken , Ruudje en Roy zou toch nog wel kunnen......................................... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat kan idd alleen in een droom :D Als hij uitkomt dan wordt het eng :O |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
in je droom stond de komma verkeerd denk ik... het zal wel 15 miljoen zijn ;-) |
|
|
|
|
turok
|
|
|
maar ja je weet het he dromen zijn bedrog |
|
|
|
|
cees
|
|
|
nee hoor tottenham heeft geinformeert ook en die kreeg ook dat antwoord van 1,5 miljoen |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Haha ja precies! En die 1,5 miljoen is zn maandsalaris :p
Nee maar dat Ruud een topper is staat niet ter discussie maar denk dat hij, net als Makaay overigens, met dit team achter zich een relatief laag rendement heeft. Omdat ook hij meer n echte afmaker is en afhankelijk vd aanvoer..
Dus het zou leuk zijn, maar of hij zijn maandsalaris nog waard is... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
herinnert u deze nog........................ha ha ha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik weet wel een goede opstelling:
-------Nistergoal-----Roy-------- -Figo--------------------Lurling- ------Gatusso--Pattinama--------- Gio--Hofland--Cannavaro--Leerdam- ------------Sar------------------
Trainer: Fritz Korbach
KAMPIONEĀ§ |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Kampioen worden we zeker! Nu nog die beker
We gaan er tegenaan Ik lust trouwens wel een Banaan |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2009 - 23:36 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:Ik weet wel een goede opstelling: -------Nistergoal-----Roy-------- -Figo--------------------Lurling- ------Gatusso--Pattinama--------- Gio--Hofland--Cannavaro--Leerdam- ------------Sar------------------ Trainer: Fritz Korbach KAMPIONEĀ§ dit soort grappen maak je niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nogmaals,amoah heeft tijdje geleden in een intervieuw aangegeven dat als feyenoord een spits zocht ze effe naar hem moesten bellen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2009 - 09:01 schreef bram het volgende:nogmaals,amoah heeft tijdje geleden in een intervieuw aangegeven dat als feyenoord een spits zocht ze effe naar hem moesten bellen kent ie dan een goeie spits? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
bijdehandjes gegeten bij het ontbijt zeker |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach wordt gewoon een beetje moe van dat wijven gejank hier.
we zijn dit seizoen nog ongeslagen. dus kap nou eens met janken om andere spelers. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2009 - 09:13 schreef hotjumper het volgende:ach wordt gewoon een beetje moe van dat wijven gejank hier. we zijn dit seizoen nog ongeslagen. dus kap nou eens met janken om andere spelers. ja je hebt wel gelijk |
|
|
|
|
bram
|
|
|
las net op utrecht site dat vd.gun ook nog geen club heeft,toch wel redelijke speler of zie ik het verkeerd |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2009 - 09:32 schreef bram het volgende:las net op utrecht site dat vd.gun ook nog geen club heeft,toch wel redelijke speler of zie ik het verkeerd Ga je je dan niet afvragen waarom Van der Gun nog geen club heeft kunnen vinden? Het is al zo lang bekend dat hij daar eigenlijk weg wil... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hij wil naar het buitenland (gelukkig maar)......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2009 - 09:32 schreef bram het volgende:las net op utrecht site dat vd.gun ook nog geen club heeft,toch wel redelijke speler of zie ik het verkeerd je ziet het verkeerd. |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
quote: ... maar Roda kan m niet betalen! |
|
|
|