BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cisse zet zinnen op fc twente

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Wat wil feyenoord betalen voor Cisse?
demy44
 demy44 - woensdag 10 juni 2009 - 08:14   quote  deeplink  
Sekou Cissé hoopt zo snel mogelijk een transfer naar FC Twente te bezegelen. De aanvaller van Roda JC hoopt dat beide clubs spoedig een transfersom overeenkomen.

'Ik wacht nu rustig af en hoop dat de clubs er samen uitkomen', zegt de 24-jarige Cissé in gesprek met Voetbal International. Zijn werkgever zou ruim twee miljoen euro voor hem verlangen. 'Roda blijft altijd in mijn hart, maar nu moet de club mij deze kans ook gunnen. Langer blijven is voor mij geen optie.'

Een heuse transfersoap speelde zich af rond Cissé. Ook clubs uit Engeland en Feyenoord waren bijzonder geïnteresseerd. 'Ik heb mijn keuze gemaakt: ik wil naar FC Twente. Dat heb ik ook laten weten aan Mario Been van Feyenoord', schept de Ivoriaan duidelijkheid.

De onduidelijkheid rond zijn persoon wijt Cissé aan de bemoeienis van onbevoegde makelaars: 'Er zijn meerdere managers die zeggen dat ze voor mij werken. Dat moet nu maar eens ophouden. Er zijn twee mensen die mij mogen vertegenwoordigen. en zij hebben samengewerkt om voor mij een andere club te vinden.'

bron voetbal zone

ik snap het niet eerst wil die per se naar fr nu is twente weer zijn droomclub

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2009 door demy44 --
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 10 juni 2009 - 09:32   quote  deeplink  
Die verandert snel van gedachte.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 juni 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Verandert niks, er zijn weer eens nep zaakwaarnemers die bij Feyenoord aangeklopt hebben en ook bij andere clubs. Als ze die nou eens aanpakken.
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 08:14 schreef demy44 het volgende:
Sekou Cissé hoopt zo snel mogelijk een transfer naar FC Twente te bezegelen. De aanvaller van Roda JC hoopt dat beide clubs spoedig een transfersom overeenkomen.

'Ik wacht nu rustig af en hoop dat de clubs er samen uitkomen', zegt de 24-jarige Cissé in gesprek met Voetbal International. Zijn werkgever zou ruim twee miljoen euro voor hem verlangen. 'Roda blijft altijd in mijn hart, maar nu moet de club mij deze kans ook gunnen. Langer blijven is voor mij geen optie.'

Een heuse transfersoap speelde zich af rond Cissé. Ook clubs uit Engeland en Feyenoord waren bijzonder geïnteresseerd. 'Ik heb mijn keuze gemaakt: ik wil naar FC Twente. Dat heb ik ook laten weten aan Mario Been van Feyenoord', schept de Ivoriaan duidelijkheid.

De onduidelijkheid rond zijn persoon wijt Cissé aan de bemoeienis van onbevoegde makelaars: 'Er zijn meerdere managers die zeggen dat ze voor mij werken. Dat moet nu maar eens ophouden. Er zijn twee mensen die mij mogen vertegenwoordigen. en zij hebben samengewerkt om voor mij een andere club te vinden.'

ik snap het niet eerst wil die per se naar fr nu is twente weer zijn droomclub
waarschijnlijk glimmen de kraaltjes en spiegels mooier in Enschede?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juni 2009 - 11:42   quote  deeplink  
ach ja.. tis maar Cissé hoor.
erwin
 erwin - woensdag 10 juni 2009 - 12:11   quote  deeplink  
laat feyenoord maar gewoon proberen om amoah van nac of santi kolk van vitesse daar heb je meer aan dan die Cisse die eerst aan geeft graag naar feyenoord te willen en nu zegt dat hij voor twente kiest dus lekker laten gaan
james
 james - woensdag 10 juni 2009 - 18:37   quote  deeplink  
Dan komt hij toch niet....!!!
Geef de jeugd een kans!!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 10 juni 2009 - 18:48   quote  deeplink  
lekker laten!! Je wil heel graag of anders maar niet..............Ik vind het niet erg hoor. Ik vond hem al niks en zal hem ook niks blijven vinden
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 juni 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 18:37 schreef james het volgende:
Dan komt hij toch niet....!!!
Geef de jeugd een kans!!!!!
ja alles op de jeugd olé olé , alles op de jeugd , alles op de jeugd , alles op de jeugd olé , olé !
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 10 juni 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 12:11 schreef erwin het volgende:
laat feyenoord maar gewoon proberen om amoah van nac of santi kolk van vitesse daar heb je meer aan dan die Cisse die eerst aan geeft graag naar feyenoord te willen en nu zegt dat hij voor twente kiest dus lekker laten gaan
Wat moet je nou met Amoah en Kolk???
ontopic: Ik denk dat Feyenoord de gevraagde som niet wil betalen en dat hij om zich bij de supporters in te likken daarom zegt dat hij "kiest"voor FC Twente.
Lijkt me ook slim aangezien je anders niet geaccepteerd wordt door de supporters.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cisse zet zinnen op fc twente









0.0058121