Op woensdag 10 juni 2009 - 08:14 schreef demy44 het volgende:Sekou Cissé hoopt zo snel mogelijk een transfer naar FC Twente te bezegelen. De aanvaller van Roda JC hoopt dat beide clubs spoedig een transfersom overeenkomen.
'Ik wacht nu rustig af en hoop dat de clubs er samen uitkomen', zegt de 24-jarige Cissé in gesprek met Voetbal International. Zijn werkgever zou ruim twee miljoen euro voor hem verlangen. 'Roda blijft altijd in mijn hart, maar nu moet de club mij deze kans ook gunnen. Langer blijven is voor mij geen optie.'
Een heuse transfersoap speelde zich af rond Cissé. Ook clubs uit Engeland en Feyenoord waren bijzonder geïnteresseerd. 'Ik heb mijn keuze gemaakt: ik wil naar FC Twente. Dat heb ik ook laten weten aan Mario Been van Feyenoord', schept de Ivoriaan duidelijkheid.
De onduidelijkheid rond zijn persoon wijt Cissé aan de bemoeienis van onbevoegde makelaars: 'Er zijn meerdere managers die zeggen dat ze voor mij werken. Dat moet nu maar eens ophouden. Er zijn twee mensen die mij mogen vertegenwoordigen. en zij hebben samengewerkt om voor mij een andere club te vinden.'
ik snap het niet eerst wil die per se naar fr nu is twente weer zijn droomclub