BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder en Castaignos een kans geven? dan nu nog een verdediger?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dion2005
 Dion2005 - woensdag 10 juni 2009 - 09:50   quote  deeplink  
Ik denk dat Mulder en Castaignos de kwaliteiten hebben om in feyenoord 1 te spelen.
Alleen ben ik het met Been eens dat er nog een goeie verdediger moet komen, maar dat is een moeilijke positie met ons butget.
heeft iemand daar een GOEIE idee voor?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 juni 2009 - 10:01   quote  deeplink  
Hier zijn al zoooooooooveel topics over.... Lees maar eerst eens andere topics, daar worden weetikveel hoeveel verdedigers genoemd.
Dion2005
 Dion2005 - woensdag 10 juni 2009 - 10:02   quote  deeplink  
maar er springt er niet een goed uit
en de vraagprijzen zijn te hoog
Peer
 Peer - woensdag 10 juni 2009 - 10:06   quote  deeplink  
Mulder is (nog) niet goed genoeg voor Feyenoord.
Dion2005
 Dion2005 - woensdag 10 juni 2009 - 10:08   quote  deeplink  
ik denk van wel
hij kan prima groeien onder mario
beter dan timmer denk ik
ovi
 ovi - woensdag 10 juni 2009 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 10:08 schreef Dion2005 het volgende:
ik denk van wel
hij kan prima groeien onder mario
beter dan timmer denk ik
Ben ik met je eens.
Mulder moet nog maar wat groeien.
demy44
 demy44 - woensdag 10 juni 2009 - 10:13   quote  deeplink  
warom darley geen kans geven
Dion2005
 Dion2005 - woensdag 10 juni 2009 - 10:14   quote  deeplink  
ik denk dat mulder op dit moment beter is dan darley
laat darley eerst maar eens groeien bij excelsior
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 10:48   quote  deeplink  
herhaal het nog maar een keer, versterking voor de verdediging; Jordy Buijs !
Dion2005
 Dion2005 - woensdag 10 juni 2009 - 10:50   quote  deeplink  
en Castaignos?
ik heb beelden van hem gezien, dat lijkt wel de nieuwe Henry
is dat niks voor dit seizoen?
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 10 juni 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Laat Arsenal hem maar kopen en dan terug plaatsen bij Feyenoord (wel voor een goed bedrag, 5 miljoen +). Laat Feyenoord maar meteen een deal met Arsenal sluiten dat ze vaker talenten van Arsenal bij Feyenoord laten spelen. Daar wordt een Feyenoord echt niet slechter van!! die spelers kosten niks en zijn wel beter dan de gemiddelde Nederlandse voetballer.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 juni 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 15:08 schreef Pietje1 het volgende:
Laat Arsenal hem maar kopen en dan terug plaatsen bij Feyenoord (wel voor een goed bedrag, 5 miljoen +). Laat Feyenoord maar meteen een deal met Arsenal sluiten dat ze vaker talenten van Arsenal bij Feyenoord laten spelen. Daar wordt een Feyenoord echt niet slechter van!! die spelers kosten niks en zijn wel beter dan de gemiddelde Nederlandse voetballer.
Op zich ben ik het met je eens
Maar ik vind het belangrijk voor hoe lang Castaignos dan terug keert
Voor 1 seizoen vind het de moeite niet
Hij is nog niet ver genoeg om iets toe te voegen
Dan kunnen we beter een talent van ons zelf bij de selectie voegen
Als hij nou voor 3 seizoenen terug keert vind ik het wat anders
Maar dat zal wel niet

Ik zeg of verkopen en wegblijven of gewoon blijven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2009 door Phyxsius --
Dion2005
 Dion2005 - woensdag 10 juni 2009 - 15:53   quote  deeplink  
hij moet gewoon blijven we kunnen hem gebruiken en hij kan alleen maar meer waard worden als hij echt zo goed blijkt te zijn
Peer
 Peer - woensdag 10 juni 2009 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 15:21 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Op zich ben ik het met je eens
Maar ik vind het belangrijk voor hoe lang Castaignos dan terug keert
Voor 1 seizoen vind het de moeite niet
Hij is nog niet ver genoeg om iets toe te voegen
Dan kunnen we beter een talent van ons zelf bij de selectie voegen
Als hij nou voor 3 seizoenen terug keert vind ik het wat anders
Maar dat zal wel niet

Ik zeg of verkopen en wegblijven of gewoon blijven
Mee eens, volgend jaar is hij 17. Denk dat hij dat jaar erop pas wat kan toevoegen.

Overigens Mulder dit jaar teveel slecht zien keepen. Ik heb dan nog liever van Dijk op doel.
legrande
 legrande - woensdag 10 juni 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Beter dan Timmer ben je al gauw
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 juni 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 10:48 schreef sevillana het volgende:
herhaal het nog maar een keer, versterking voor de verdediging; Jordy Buijs !
je zei versterking , niet een jongen die hier is afgekeurd en bij de nr 17 het net aan heeft gehaald , maar zeker niet beter is dan wat wij hebben!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 juni 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 17:23 schreef legrande het volgende:
Beter dan Timmer ben je al gauw
het gaat niet om "beter dan Timmer" we moeten gewoon een goede , stabiele keeper waar we weer jaren mee vooruit kunnen !!! Ik hoor iedereen lyrisch over Mulder (terwijl bijna niemand hem ooit ziet spelen) laat die jongen lekker voor 2 jaar verhuurd worden aan ADO dan kan ie t laten zien en klaar raken voor Feyenoord 1 want als die jongen op zijn 22e in t 1e staat is dat vroeg zat!
Dick
 Dick - woensdag 10 juni 2009 - 18:26   quote  deeplink  
Mulder te slecht voor Feyenoord moet nog veel leren en ervaring op doen.
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 10 juni 2009 - 18:46   quote  deeplink  
Mulder is veel minder dan Darley , dus Darley kan je beter in het eerste zetten! Leo vind Darley ook veel meer talent hebben dan Mulder. En als centrale verdediger
hadden we nooit Jordy Buijs moeten laten gaan!! Is gewoon zonde net zoals Glen Loovens en ik vind dat we gewoon Luc Castaignos de kans moeten geven in het eerste van feyenoord ondanks zijn jonge leeftijd, wat goed is komt snel zeggen ze. En wie we anders moeten halen?? Laat eerst op bestuurlijk niveau maar eens de bezem erdoor
heen halen.
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 18:46 schreef antoniorijen het volgende:
Mulder is veel minder dan Darley , dus Darley kan je beter in het eerste zetten! Leo vind Darley ook veel meer talent hebben dan Mulder. En als centrale verdediger
hadden we nooit Jordy Buijs moeten laten gaan!! Is gewoon zonde net zoals Glen Loovens en ik vind dat we gewoon Luc Castaignos de kans moeten geven in het eerste van feyenoord ondanks zijn jonge leeftijd, wat goed is komt snel zeggen ze. En wie we anders moeten halen?? Laat eerst op bestuurlijk niveau maar eens de bezem erdoor
heen halen.
grotendeels wel mee eens, reeds eerder post geplaatst;
sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 10:48 edit quote deeplink

herhaal het nog maar een keer, versterking voor de verdediging; Jordy Buijs !

Dus terug halen bij de "super" boeren
R()b
 R()b - woensdag 10 juni 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Nou Castaignos lijkt voor Arsenal te gaan kiezen.
Het stemt mij iig wel tevreden , dat ze hem nog niet in een talentpool hebben zitten.
Dus het bedrag kan op onze rekening gestort worden.
Zowiezo vindt ik stoppen met die talentpools ook een prioriteit.
fey21
 fey21 - woensdag 10 juni 2009 - 23:07   quote  deeplink  
mulder verhuren...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 11 juni 2009 - 08:46   quote  deeplink  
Als Castaignos echt een supertalent is, moet je juist zijn contract met een jaar of drie verlengen. Over drie jaar zal hij echt goed zijn en dan heb je eerst veel plezier dankzij hem en je verkoopt hem voor het vijfvoudige van wat hij nu waard is. Het zal zonde zijn als we hem nu voor een gering bedrag kwijtraken...

En Mulder heeft als keeper een goede uitstraling. Het wordt toch een overbruggingsjaar. Als er dan toch aan een team gebouwd gaat worden, moet je hem er van meet af aan inzetten. Tegen de tijd dat de vruchten worden geplukt heb je een betrouwbare vaste keeper waar we nog jaaaaaaaren mee verder kunnen!!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 juni 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 18:46 schreef antoniorijen het volgende:
Mulder is veel minder dan Darley , dus Darley kan je beter in het eerste zetten! Leo vind Darley ook veel meer talent hebben dan Mulder. En als centrale verdediger
hadden we nooit Jordy Buijs moeten laten gaan!! Is gewoon zonde net zoals Glen Loovens en ik vind dat we gewoon Luc Castaignos de kans moeten geven in het eerste van feyenoord ondanks zijn jonge leeftijd, wat goed is komt snel zeggen ze. En wie we anders moeten halen?? Laat eerst op bestuurlijk niveau maar eens de bezem erdoor
heen halen.
Ik viel even van mijn stoel... ik ben het een keer eens met Antonio!!! De vlag is al uit, die wappert fier in de straat!! Het enige waar ik niet eens ben is Loovens. Die moet lekker in de UK blijven. Hij is daar op zijn best. Hij zegt zelf ook dat hij niet geod genoeg is voor Feyenoord omdat hij in Nederland moet voetballen, daar moet hij sterk zijn en een bal weg rossen. Maar verder heb ik niks aan te merken op je reactie... moet niet te vaak gebeuren jongen, ik moet wel wat te zeiken houden hoor!!
Ron
 Ron - donderdag 11 juni 2009 - 15:00   quote  deeplink  
eigen jeugd die buitenlandse clubs willen hebben MOET je altijd laten doorstromen en niet zomaar weer wegdoen voor niks!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder en Castaignos een kans geven? dan nu nog een verdediger?









0.0053679