BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom gaan we geen samenwerkingsverband aan met een grote club?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ovi
 ovi - woensdag 10 juni 2009 - 16:10   quote  deeplink  
Met grote clubs bedoel ik Arsenal ,Manchaster of Real Madrid.
Volgens mij hebben hun zat talent dat bij zou kunnen rijpen.
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - woensdag 10 juni 2009 - 16:15   quote  deeplink  
jah zoals nacer barazite
derq
 derq - woensdag 10 juni 2009 - 16:28   quote  deeplink  
jezus, roberto, hou eens op met je pro marokko statements elke keer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juni 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Je hebt iets tegen mocro's zeker derq?
derq
 derq - woensdag 10 juni 2009 - 16:35   quote  deeplink  
nee, maar ik wordt echt gestoord van constant zulke nutteloze berichtgeving, puur en alleen omdat het een marokkaan is.
Joszef
 Joszef - woensdag 10 juni 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Ik roep al eeuwen dat dit een goed idee is. Moet echt gebeuren.
fey21
 fey21 - woensdag 10 juni 2009 - 16:37   quote  deeplink  
is toch mooi, dat we onze eigen marokkaanse scout hebben op het forum??

nog braziliaanse forummers ergens?

een samenwerking met grote clubs zou niet slecht zijn..
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 16:40   quote  deeplink  
idee is wel aardig, maar weet iemand misschien ook potentieƫle gegadigden dan?
ovi
 ovi - woensdag 10 juni 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Persoonlijk zou ik Arsenal wel wat vinden.
Joszef
 Joszef - woensdag 10 juni 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Ik weet niet welke clubs al zoiets hebben, maar ManU, Arsenal (meenemen in onderhandelingen over die jonge spits).
derq
 derq - woensdag 10 juni 2009 - 17:00   quote  deeplink  
liverpool of arsenal ja.

helaas is wenger een jood.
R()b
 R()b - woensdag 10 juni 2009 - 17:01   quote  deeplink  
Liever Liverpool.
Past wat beter bij ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2009 door R()b --
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Blijft uiteraard nog wel de vraag welke club in ons geinteresseerd is!
"different story"
ovi
 ovi - woensdag 10 juni 2009 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 17:01 schreef R()b het volgende:
Liever Liverpool.
Past wat beter bij ons.
Dat vind ik ook, maar ik weet niet of liverpool nou zoveel talent heeft wat wij kunnen gebruiken.
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - woensdag 10 juni 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 16:28 schreef derq het volgende:
jezus, roberto, hou eens op met je pro marokko statements elke keer.
hij speelt toevallig wel voor jong nederland
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 10 juni 2009 - 17:28   quote  deeplink  
Dan zal eerst dat rot bestuur moeten oprotten!! Want die zijn bang hun plekje te verliezen. Maar een echte samenwerkingsverband zou ik zeker toejuichen en dan het liefst met Barcelona ,Liverpool of Chelsea
derq
 derq - woensdag 10 juni 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 17:13 schreef Roberto Gonzalez het volgende:

[..]

hij speelt toevallig wel voor jong nederland
ja oke, maar de rest van de keren bericht je alleen maar bijna lachwekkende suggesties met een te serieuze insteek!
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 17:41 schreef derq het volgende:

[..]

ja oke, maar de rest van de keren bericht je alleen maar bijna lachwekkende suggesties met een te serieuze insteek!
sorry hoor, maar een tikkeltje "off topic" dit
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 juni 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 16:33 schreef Stylzz het volgende:
Je hebt iets tegen mocro's zeker derq?
derq niet en ik ook niet maar bij Feyenoord is 1 meer dan zat!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 juni 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 17:28 schreef antoniorijen het volgende:
Dan zal eerst dat rot bestuur moeten oprotten!! Want die zijn bang hun plekje te verliezen. Maar een echte samenwerkingsverband zou ik zeker toejuichen en dan het liefst met Barcelona ,Liverpool of Chelsea
en die staan in de rij voor ons? dat denk ik niet dan komen eerst nog wel 4 andere clubs die op t moment hoger staan aangeschreven.............................
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - woensdag 10 juni 2009 - 18:33   quote  deeplink  
Chelsea zoekt nu wel een club in nederland
PieterBos
 PieterBos - woensdag 10 juni 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Voorlopig niet denk ik.
We spelen geen europees.
Is voor veel grote clubs wel een voorwaarde denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2009 door PieterBos --
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 10 juni 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 18:33 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
Chelsea zoekt nu wel een club in nederland
Dan moeten we wel een bestuur hebben die initiatief tonen!!
En daar ontbreek het momenteel absoluut aan met deze saaie pieten die in het huidige bestuur en RvC zitten. Ook ben ik van mening dat als men met een goed plan naar Dubai afreist daar heus wel een rijke arabier te vinden is die in Feyenoord wil investeren. Maar dit zooitje blijft mooi op hun luie reet zitten en kijken maar lijdzaam toe hoe ons Feyenoord naar de filistijnen wordt geholpen........
Maar dat is mijn mening en andere zijn daar absoluut niet mee eens
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 juni 2009 - 19:04   quote  deeplink  
een rijke arabier gaat niet investeren in iets wat geen status oplevert! Kijk het Engels voetbal is wereldwijd en dus investeren ze daar in , maar niet in ons !
dre
 dre - woensdag 10 juni 2009 - 19:12   quote  deeplink  
maar het levert wel status op als je van een club een europeese topclub maak hoevaak heeft hiddink dat al niet gedaan door landen te trainen die bij het voetbal niet eens voor kwamen
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 10 juni 2009 - 20:12   quote  deeplink  
maar van een nederlandse club maak je nu eenmaal geen europese topclub want de nederlandse competitie stelt GEEN REET voor!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juni 2009 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 20:12 schreef jantje 1974 het volgende:
maar van een nederlandse club maak je nu eenmaal geen europese topclub want de nederlandse competitie stelt GEEN REET voor!
Jij vergis je sterk Jantje,zelfs NEC heeft overwinterd in de uefa.Ja aan de premierleague kan niemand tippen,topspelers kijken eerst naar hun salaris en dan pas naar het topsportklimaat anders hadden al die Nederlandse toppers gewoon hier gebleven.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 10 juni 2009 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 20:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij vergis je sterk Jantje,zelfs NEC heeft overwinterd in de uefa.Ja aan de premierleague kan niemand tippen,topspelers kijken eerst naar hun salaris en dan pas naar het topsportklimaat anders hadden al die Nederlandse toppers gewoon hier gebleven.
Aan Engeland kunnen we inderdaad niet tippen. Net als Italie SPanje Frankrijk Duitsland en Portugal, misschien Turkije/Griekenland ook nog..
Onze nr 2 moet eerst 2 kwalificatierondes spelen voor ze in de poulefase terecht komen!!!
Incidenteel zal het wellicht voorkomen dat we met 2 teams in de CL komen, maar structureel worden we voorbijgelopen door bovenstaande landen en dat zal alleen maar erger worden vrees ik. Tenzij de 6plus5regelgaat komen.
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 20:57 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Aan Engeland kunnen we inderdaad niet tippen. Net als Italie SPanje Frankrijk Duitsland en Portugal, misschien Turkije/Griekenland ook nog..
Onze nr 2 moet eerst 2 kwalificatierondes spelen voor ze in de poulefase terecht komen!!!
Incidenteel zal het wellicht voorkomen dat we met 2 teams in de CL komen, maar structureel worden we voorbijgelopen door bovenstaande landen en dat zal alleen maar erger worden vrees ik. Tenzij de 6plus5regelgaat komen.
klopt, niets aan toe te voegen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 juni 2009 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 20:57 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Aan Engeland kunnen we inderdaad niet tippen. Net als Italie SPanje Frankrijk Duitsland en Portugal, misschien Turkije/Griekenland ook nog..
Onze nr 2 moet eerst 2 kwalificatierondes spelen voor ze in de poulefase terecht komen!!!
Incidenteel zal het wellicht voorkomen dat we met 2 teams in de CL komen, maar structureel worden we voorbijgelopen door bovenstaande landen en dat zal alleen maar erger worden vrees ik. Tenzij de 6plus5regelgaat komen.
Dat klopt maar waarom is het niet mogenlijk om opgekocht te worden door een rijk persoon.De status die een Engelse club heeft hebben wel meer clubs in Europa .Als Feyenoord voor 200 mijloen opgekocht wordt zijn er toch echt meer mogenlijkheden.Net alsof Manchester City zo`n topclub was voordat het voor heeeeel veel miljoenen werdt opgekocht.En moet je eens kijken welke spelers die gehaald hebben.Je mag gerust zeggen dat je ooit voor Milaan Barca Liverpool Man United wil spelen maar ga mij nou niet vertellen dat spelers dromen van Man City.PS als AZ hun selectie kunnen behouden en hun verdediging versterken zijn er best mogelijkheden voor een leuk resultaat in CL.Natuurlijk geen finale of halve finale.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2009 door Leon FR1908 --
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 10 juni 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat klopt maar waarom is het niet mogenlijk om opgekocht te worden door een rijk persoon.De status die een Engelse club heeft hebben wel meer clubs in Europa .Als Feyenoord voor 200 mijloen opgekocht wordt zijn er toch echt meer mogenlijkheden.Net alsof Manchester City zo`n topclub was voordat het voor heeeeel veel miljoenen werdt opgekocht.En moet je eens kijken welke spelers die gehaald hebben.Je mag gerust zeggen dat je ooit voor Milaan Barca Liverpool Man United wil spelen maar ga mij nou niet vertellen dat spelers dromen van Man City.PS als AZ hun selectie kunnen behouden en hun verdediging versterken zijn er best mogelijkheden voor een leuk resultaat in CL.Natuurlijk geen finale of halve finale.
Ik denk dat het de investeerders vooral om exposure gaat. En die heeft de NLcompetitie niet. De CL natuurlijk wel. Maar ik denk niet dat een Nlse club daar een rol van betekenis gaat spelen. We moeten blij zijn als we de poulefase overleven. AZ zal ook niets klaarmaken, ik hoop het wel,maar ik denk het niet. Ik gun bijna iedere nlse club succes in Europa.
Bedragen van 200miljoen is niet realistisch. Ik heb begrepen uit de media dat Feyenoord op dit moment niet meer waard is dan 80mil ofzo. En nadeel van iemand die de club koopt is dat ze macht willen. Dat zag je ook met Peridon. Feyenoord is een club van het volk en moet nooit in handen vallen van een alleenheerser. VD Herik heeft vroeger de schulden overgenomen en ervoor gezorgd dat de club Financieel gezond werd. Maar zoals we merken zijn er weinigen die zoiets nadoen.

Man city geen topclub? Indien ze in de NLse competitie zouden spelen zouden ze ieder jaar om het kampioenschap spelen. Die werken met een begroting wat vele malen groter is als onze clubs. Spelers als Ireland Bojinov Richards Corluka(Nu Spurs) Ben Haim Garrido Kompany Wright Phillips Elano zijn bij iedere NLse club vedettes. En deze jongens zaten er volgens mij al voor het werd overgenomen door de Abu Dabi-groep en je kan mij niet vertellen dat deze jongens, zelfs voor hetzelfde salaris in Nederland komen voetballen.....
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 21:29 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat het de investeerders vooral om exposure gaat. En die heeft de NLcompetitie niet. De CL natuurlijk wel. Maar ik denk niet dat een Nlse club daar een rol van betekenis gaat spelen. We moeten blij zijn als we de poulefase overleven. AZ zal ook niets klaarmaken, ik hoop het wel,maar ik denk het niet. Ik gun bijna iedere nlse club succes in Europa.
Bedragen van 200miljoen is niet realistisch. Ik heb begrepen uit de media dat Feyenoord op dit moment niet meer waard is dan 80mil ofzo. En nadeel van iemand die de club koopt is dat ze macht willen. Dat zag je ook met Peridon. Feyenoord is een club van het volk en moet nooit in handen vallen van een alleenheerser. VD Herik heeft vroeger de schulden overgenomen en ervoor gezorgd dat de club Financieel gezond werd. Maar zoals we merken zijn er weinigen die zoiets nadoen.

Man city geen topclub? Indien ze in de NLse competitie zouden spelen zouden ze ieder jaar om het kampioenschap spelen. Die werken met een begroting wat vele malen groter is als onze clubs. Spelers als Ireland Bojinov Richards Corluka(Nu Spurs) Ben Haim Garrido Kompany Wright Phillips Elano zijn bij iedere NLse club vedettes. En deze jongens zaten er volgens mij al voor het werd overgenomen door de Abu Dabi-groep en je kan mij niet vertellen dat deze jongens, zelfs voor hetzelfde salaris in Nederland komen voetballen.....
Wil nu graag wel een klein detail toevoegen aan het bovenstaande m.b.t. de NL competitie, weet iemand te vertellen hoeveel spelers van Oranje die vanavond in de Kuip speelden (nog) in de NL competitie uitkomen?
Zegt misschien ook wel iets over de huidige aantrekkingskracht en sterkte van onze NL competitie?
PieterBos
 PieterBos - donderdag 11 juni 2009 - 06:04   quote  deeplink  
Stekelenburg, (Ooijer) v/a komend seizoen, Gio.
Schaars.

4 dus
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 juni 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Leon FR1908 dat je je zo wil verlagen... Man City heeft geen naam.. en krijgt geen naam.. worden door veel grote spelers gewoon geboycot.. behalve de geld wolfen.. maar goed zou wel handig zijn om de schulden af te lossen.. (ben ajacied maar gun feynoord dit niet want de topper moet gewoon Ajax Feynoord blijven)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2009 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 17:55 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

derq niet en ik ook niet maar bij Feyenoord is 1 meer dan zat!
kansloos.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 juni 2009 - 13:44   quote  deeplink  
He Stylzz, als we nou eens zeggen dat we geen Duitsers in Feyenoord willen omdat ze niet passen in ons team. Reageer je dan op dezelfde manier, of heeft het nu echt te maken met het feit dat Marokkanen genoemd worden?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 juni 2009 - 13:45   quote  deeplink  
BTW, de opmerkingen van Derq vind ik wel ver gaan. Wenger een jood? Dat is jammer? Het zou jammer zijn als hij een Ajacied was en daarom een jood genoemd wordt. Dat bedoel je denk ik niet of wel?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 juni 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Nee hoor Pietje1, ik heb niet specifiek affiniteit met Marokkanen.
Ik vind zoiets in het algemeen kansloze uitspraken.
Generaliseren is altijd een slecht idee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 juni 2009 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 09:58 schreef nummer10 het volgende:
Leon FR1908 dat je je zo wil verlagen... Man City heeft geen naam.. en krijgt geen naam.. worden door veel grote spelers gewoon geboycot.. behalve de geld wolfen.. maar goed zou wel handig zijn om de schulden af te lossen.. (ben ajacied maar gun feynoord dit niet want de topper moet gewoon Ajax Feynoord blijven)
Ik denk niet dat jij mij begrijp plus mijn medesupporters .Feyenoord en ook jou Ajax zijn een stuk spraakmakender dan Man City in mijn ogen.Het zijn juist mijn medesupporters volgens mij die alle Engelse clubs verheerlijken om te zeggen dat er niemand in de wereld geintresseerd zou zijn in onze clubs.Ik denk dat wij door eigenkracht uit de shit moeten komen doormiddel van je jeugdopleiding.Daar valt of staat alles mee.Het zou dan wel leuk zijn dat de toppers eerst voor hun eigen club hebben gespeeld voor ze naar het buitenland vertrekken.
PS ik beloof dat ook al staan we 10e dat we altijd met de messen tussen de tanden aantreden tegen Ajax.Daar hoeven we geen moeite voor te doen ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 juni 2009 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 23:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

Wil nu graag wel een klein detail toevoegen aan het bovenstaande m.b.t. de NL competitie, weet iemand te vertellen hoeveel spelers van Oranje die vanavond in de Kuip speelden (nog) in de NL competitie uitkomen?
Zegt misschien ook wel iets over de huidige aantrekkingskracht en sterkte van onze NL competitie?
Of het geld wat er te verdienen valt Sevillana want als ik 1 miljoen kan verdienen in de KUIP of bij Madrid dan kies ik toch mooi voor de KUIP.Willen ze me nog in de nadagen van mijn carriere dan pas zal ik voor het avontuur kiezen.(Madrid)
derq
 derq - donderdag 11 juni 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 13:45 schreef Pietje1 het volgende:
BTW, de opmerkingen van Derq vind ik wel ver gaan. Wenger een jood? Dat is jammer? Het zou jammer zijn als hij een Ajacied was en daarom een jood genoemd wordt. Dat bedoel je denk ik niet of wel?
ja sorry, ik bedoel ajacied, omdat hij graag ajax wil trainen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2009 door derq --
ovi
 ovi - donderdag 11 juni 2009 - 16:57   quote  deeplink  
Fifa moet gewoon de regel instellen dat je na je 25 pas getransfureert mag worden naar het buitenland.
derq
 derq - donderdag 11 juni 2009 - 17:01   quote  deeplink  
genaaid zou dat zijn voor de mindere spelers uit spanje etc
sevillana
 sevillana - donderdag 11 juni 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 16:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Of het geld wat er te verdienen valt Sevillana want als ik 1 miljoen kan verdienen in de KUIP of bij Madrid dan kies ik toch mooi voor de KUIP.Willen ze me nog in de nadagen van mijn carriere dan pas zal ik voor het avontuur kiezen.(Madrid)
Waardeer jouw mening zeer, Leon. Deel je mening ook wel maar het is nu eenmaal zo dat de spelers buiten Nederland gewoon aanzienlijk meer kunnen verdienen in de relatief korte tijd dat ze echt kunnen presteren. Ik zie dat ook niet meer (zo snel) veranderen. En spelers met echte clubliefde is een uitstervend ras.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 juni 2009 door sevillana --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 juni 2009 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 21:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

Waardeer jouw mening zeer, Leon. Deel je mening ook wel maar het is nu eenmaal zo dat de spelers buiten Nederland gewoon aanzienlijk meer kunnen verdienen in de relatief korte tijd dat ze echt kunnen presteren. Ik zie dat ook niet meer (zo snel) veranderen. En spelers met echte clubliefde is een uitstervend ras.
Ik begrijp best dat bv onze Dirk Kuyt naar Liverpool is gegaan hij schijnt nu 7 miljoen per jaar te gaan verdienen.Ik begrijp best datje dan naar Liverpool gaat tegenover die 9 ton die hij bij ons verdiende.En hoewel ik Dirk erg hoog heb zitten moet hij niet beweren dat het om zijn ontwikkeling ging toen hij vertrok.Het was toen toch echt om de munten te doen en ik geef hem volkomen gelijk.
En nee ik zie het ook niet snel veranderen in Nederland maar Feyenoord behoord net zo goed een intresante club te wezen om over te nemen als bv Liverpool.Toch hoop ik dat ze er bestuurlijk op vooruit gaan dat we weer een rolletje in de uefa kunnen gaan spelen en gezond worden door eigen kracht.
sevillana
 sevillana - donderdag 11 juni 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat bv onze Dirk Kuyt naar Liverpool is gegaan hij schijnt nu 7 miljoen per jaar te gaan verdienen.Ik begrijp best datje dan naar Liverpool gaat tegenover die 9 ton die hij bij ons verdiende.En hoewel ik Dirk erg hoog heb zitten moet hij niet beweren dat het om zijn ontwikkeling ging toen hij vertrok.Het was toen toch echt om de munten te doen en ik geef hem volkomen gelijk.
En nee ik zie het ook niet snel veranderen in Nederland maar Feyenoord behoord net zo goed een intresante club te wezen om over te nemen als bv Liverpool.Toch hoop ik dat ze er bestuurlijk op vooruit gaan dat we weer een rolletje in de uefa kunnen gaan spelen en gezond worden door eigen kracht.
ik heb vertrouwen in de nuchtere benadering van Mario, en met de nodige bijstand van Leo zullen we best tzt wel weer omhoog kunnen gaan kijken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 11 juni 2009 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 22:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik heb vertrouwen in de nuchtere benadering van Mario, en met de nodige bijstand van Leo zullen we best tzt wel weer omhoog kunnen gaan kijken
Mee eens:)
Vak Q
 Vak Q - donderdag 11 juni 2009 - 23:58   quote  deeplink  
Hoe verklaar je dan het huren van de Graafschap van Ben Sahar van Chelsea?
Dus kan Feyenoord zich toch ook wel eens aanmelden om een goede speler te laten rijpen in de Nederlandse competitie.
Sahar heeft Graafschap niet kunnen redden maar dat zegt meer over zijn medespelers als over hem zelf.
ovi
 ovi - vrijdag 12 juni 2009 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 23:58 schreef Vak Q het volgende:
Hoe verklaar je dan het huren van de Graafschap van Ben Sahar van Chelsea?
Dus kan Feyenoord zich toch ook wel eens aanmelden om een goede speler te laten rijpen in de Nederlandse competitie.
Sahar heeft Graafschap niet kunnen redden maar dat zegt meer over zijn medespelers als over hem zelf.
Helemaal eens.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom gaan we geen samenwerkingsverband aan met een grote club?









0.0066890