BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cruz: Oud maar nog best goed

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Cruz halen en Makaay verkopen!!!
Joszef
 Joszef - woensdag 10 juni 2009 - 17:31   quote  deeplink  
Cruz verlaat Internazionale

MILAAN - De Argentijnse voetballer Julio Ricardo Cruz vertrekt na zes seizoenen bij Internazionale. De voormalige spits van Feyenoord vindt dat hij te weinig aan spelen toekomt bij de kampioen van Italië. Voorzitter Massimo Moratti liet woensdag op de tv-zender van Inter weten het transferverzoek van Cruz in te willigen.

''Cruz is van groot belang voor ons geweest'', aldus Moratti. ''Spelers als hij verdienen het niet om op de bank te zitten, dus dan is het goed als hij een andere ploeg gaat zoeken.''

De 34-jarige spits maakte in zes seizoenen vijftig competitiedoelpunten voor Inter, waarmee hij de afgelopen vier jaar kampioen van Italië werd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2009 door Thomas --
sevillana
 sevillana - woensdag 10 juni 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 17:31 schreef Joszef het volgende:
Cruz verlaat Internazionale

MILAAN - De Argentijnse voetballer Julio Ricardo Cruz vertrekt na zes seizoenen bij Internazionale. De voormalige spits van Feyenoord vindt dat hij te weinig aan spelen toekomt bij de kampioen van Italië. Voorzitter Massimo Moratti liet woensdag op de tv-zender van Inter weten het transferverzoek van Cruz in te willigen.

''Cruz is van groot belang voor ons geweest'', aldus Moratti. ''Spelers als hij verdienen het niet om op de bank te zitten, dus dan is het goed als hij een andere ploeg gaat zoeken.''

De 34-jarige spits maakte in zes seizoenen vijftig competitiedoelpunten voor Inter, waarmee hij de afgelopen vier jaar kampioen van Italië werd.
Is bezig met Juve, heb ik begrepen
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 10 juni 2009 - 17:45   quote  deeplink  
Heeft aangegeven dat hij niet naar Feyenoord wil
Hij is bang om het beeld dat de supporters van hem hebben te schaden
Hij zei dat 2 jaar geleden misschien wel het geschikte moment was (toen Makaay en Gio kwamen)
Ook zei hij dat Feyenoord toen wel interesse heeft getoond
Maar dat hij toen niet wilde
Achteraf heeft hij daar spijt van zegt hij
Maar nu wil hij niet meer komen
PieterBos
 PieterBos - woensdag 10 juni 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 17:45 schreef Phyxsius het volgende:
Heeft aangegeven dat hij niet naar Feyenoord wil
Hij is bang om het beeld dat de supporters van hem hebben te schaden
Hij zei dat 2 jaar geleden misschien wel het geschikte moment was (toen Makaay en Gio kwamen)
Ook zei hij dat Feyenoord toen wel interesse heeft getoond
Maar dat hij toen niet wilde
Achteraf heeft hij daar spijt van zegt hij
Maar nu wil hij niet meer komen
Stuk uit Feyenoord Magazine.
El Jardinero
 El Jardinero - woensdag 10 juni 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Allemaal onzin en indianen verhalen.... Cruz die zou echt wel voor het salaris van makaay 2 jaar zijn penalties willen nemen en geen (kop)duel willen winnen hoor... echt jammer dat niemand inziet dat makaay echt een leuke voetballer is in een goed team! hij maakt spelers echt niet beter....
PieterBos
 PieterBos - woensdag 10 juni 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 - 19:25 schreef El Jardinero het volgende:
Allemaal onzin en indianen verhalen.... Cruz die zou echt wel voor het salaris van makaay 2 jaar zijn penalties willen nemen en geen (kop)duel willen winnen hoor... echt jammer dat niemand inziet dat makaay echt een leuke voetballer is in een goed team! hij maakt spelers echt niet beter....
Koop het Feyenoord Magazine als je geen lid bent van "Het Legioen"
Dan kan je het met je eigen ogen lezen.
fey2008
 fey2008 - woensdag 10 juni 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Cruz was goed in zijn Feyenoord periode en we hebben van hem genoten (soms ook niet)....maar die periode is voorbij....laat het ook daar bij. Live goes on en Feyenoord ook.......
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 11 juni 2009 - 02:00   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Cruz halen en Makaay verkopen!!!

even een follow-up topic testje...
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 11 juni 2009 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 02:00 schreef Boudewijn het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Cruz halen en Makaay verkopen!!!

even een follow-up topic testje...
en het werkt ook nog :)
mdr8
 mdr8 - donderdag 11 juni 2009 - 09:30   quote  deeplink  
jongens laten we geen financiele zelfmoord blijven plegen een een keer jongere spelers halen!
Trouwe hond
 Trouwe hond - donderdag 11 juni 2009 - 09:54   quote  deeplink  
Precies jongere spelers. Ik lach me rot hier de ene dag lees je spelers hebben een te hoog salaris en nu lees je weer Cruz halen hahahahaha. Die komt ook niet ballen voor een bedrag onder de 2 miljoen hoor. Gewoon een jonge spits met potentie erin en volgens mij hebben wij een 16-jarige groeibriljant in huis die nog niet eens naar het buitenland wil, dus gewoon af en toe naast Makaay en Tomasson knallen. Kan ie vreselijk veel leren.
MrChriz
 MrChriz - donderdag 11 juni 2009 - 10:27   quote  deeplink  
Dat stuk in FM van hem waarin hij zegt het beeld wat hij opgebouwd heeft niet te willen verpesten kan ik wel inkomen.. Kijk naar v Hooijdonk, die 2e periode Feyenoord heeft zijn reputatie meer slecht dan goed gedaan. Plus dat Feyenoord dat salaris niet moet willen betalen.
Marciano
 Marciano - donderdag 11 juni 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Ik zie Cruz graag komen maar ik denk dat hij eerder naar een andere club gaat!
Marciano
 Marciano - donderdag 11 juni 2009 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 10:27 schreef MrChriz het volgende:
Dat stuk in FM van hem waarin hij zegt het beeld wat hij opgebouwd heeft niet te willen verpesten kan ik wel inkomen.. Kijk naar v Hooijdonk, die 2e periode Feyenoord heeft zijn reputatie meer slecht dan goed gedaan. Plus dat Feyenoord dat salaris niet moet willen betalen.
Maar als je weer naat Thomasson kijkt...
peertje93
 peertje93 - donderdag 11 juni 2009 - 11:50   quote  deeplink  
Betaal jij een paar miljoen salaris+handgeld(willen ze altijd bij transfervrij, ipv deel van transfersom) en ja tuurlijk wil cruz dat liefde voor een club speeld hier geen rol voor.

Keiharde onzin dus..
BRAYY
 BRAYY - donderdag 11 juni 2009 - 13:41   quote  deeplink  
NEE NEE NEE, leren we dan ook niks??? Als ik zeg Gio, makaay, de cler, hofland, tomasson, landzaat ...

zeggen jullie dan oh haal cruz maar???????????? een ezel stoot zich nooit 7 keer aan dezelfde steen denk ik ?

bovendien wil cruz niet komen om zn goede naam te houden bij de feyenoord fans.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Cruz: Oud maar nog best goed









0.0087308