quote: Vitesse en Saint-Etienne hebben woensdag overeenstemming bereikt over de overgang van Lasse Nilsson. De Zweed heeft een contract voor 3 jaar getekend.
Vitesse huurde Nilsson vanaf de winterstop en in het halve seizoen bleek de 27-jarige aanvaller een meerwaarde te zijn voor de Arnhemmers. In 13 competitiewedstrijden was hij viermaal trefzeker. Nilsson: "Ik heb blij dat ik mijn verblijf in Arnhem kan verlengen. Ik heb een goed half jaar gekend en heb het uitstekend naar mijn zin. Belangrijk voor mij was ook dat ik nu bij een goede club langer kan blijven."
Technisch directeur Marc van Hintum kon een glimlach niet onderdrukken. "Natuurlijk zijn wij hier enorm blij mee. Ik vind Lasse Nilsson een echte Vitesse-voetballer. Hij heeft aangetoond belangrijk te zijn voor ons en hij wilde hier graag blijven. Dat het gelukt is, is een opsteker voor de club, maar ook voor onze supporters. Ik hoop en denk dat ook zij dit goed nieuws vinden."
Het is goed dat er in de aanval enige duidelijkheid is, denk dat Nilsson nog redelijk wat kan betekenen voor Vitesse. Ik ben alleen wel benieuwd naar de "creative" manier van deze aankoop, zoals eerder keer gemeld. |