BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax óók geen geld om spelers te kopen..................

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 11 juni 2009 - 14:52   quote  deeplink  
naar nu blijkt heeft óók Ajax geen geld om spelers te kopen , er zal eerst weer verkocht moeten worden , maar waar zijn toch al die miljoenen gebleven van Sneijder,Babel en Huntelaar?

samen toch zo 65 milj opgebracht en dat kosten Suarez,Cvitanich,Wiellaert,Oleguer,Sulejmani,Sno,Aissatti

toch niet bij elkaar?

en iedereen maar denken dat Ajax WEL geld heeft.............

echter de voortekenen kwamen al met de aankoop van Wiellaert want die kon Ajax ook niet in 1x betalen.................

Vermaelen MOET dus echt verkocht worden als ze bijv. Elia willen halen.............................
Pjettr
 Pjettr - donderdag 11 juni 2009 - 15:16   quote  deeplink  
Volgens mij is het onzin van Slop.. Geld is er wsl wel gewoon.. Volgens mij was Jol ook gekomen omdat ie meer kon uitgeven aan speleres dan de 18milj bij HSV ? (gehoord of gelezen , bron niet teruggezocht) ..
Lijk me sterk dat er geen geld meer is na idd de transfers van afgelopen jaren.

" vreemd "
bully
 bully - donderdag 11 juni 2009 - 15:28   quote  deeplink  
al die jaren geen cl kan je niet opvangen alleen met verkopen.
heb ik al eens eerder aangegeven.
tegenwoordig draait het alleen om geld.
en de oneerlijke concurentie uit het buitenland maakt de cl voor ajax gewoon nodig.
wij mogen geen miljoenen schulden hebben zoals realmadrid.
ook onze media inkomsten stellen niks voor bij het buitenland omdat ons land nu eenmaal kleiner is.
we vergeten dat ajax inkomsten ook nodig heefd om de jeugdopleiding te bekostigen.
aankopen van spelers plus alle andere randzaken.
PETER111
 PETER111 - donderdag 11 juni 2009 - 15:45   quote  deeplink  
Er gaan hardnekkige geruchten dat Ajax 8 miljoen op Elia heeft geboden en dat Obradovic in Juli voor 7 miljoen naar Ajax komt. Dus waarom geen geld?! of heeft Ajax al rekening gehouden met het vertrek van Vermaelen maar in dat geval is er nog te weinig geld! vreemd dus
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 11 juni 2009 - 17:58   quote  deeplink  
denk niet dat dhr Slop t leuk vind om te zeggen hoor , is dus echt WEL waar , al die brulapen op dit forum die riepen dat er geld zat is .................
martymcfly
 martymcfly - donderdag 11 juni 2009 - 19:32   quote  deeplink  
Ik vind het een vaag verhaal. Volgens mij is het ook bedoelt om clubs als twente en heerenveen en groningen een signaal te geven dat Ajax niet de hoofdprijs wil betalen voor sommige spelers. Is idt niet gewoon een manier om de prijs van sommige aankopen te drukken. Komt mij sowieso vreemd in de oren Jol gaat bij HSV omdat hij niet veel mag investeren komt niet nu bij een club waar hij helemaal niet mag investeren. Lijkt me niet logisch dat Jol daar niet naar geinformeerd heeft.
bully
 bully - donderdag 11 juni 2009 - 20:05   quote  deeplink  
er zal ook heus wel geinvesteerd kunnen worden.
maar met grootverdieners als lugue rommedael enz op loonlijst word het moeilijker.
dus denk dat ajax bedoeld dat er is een zooitje van de loonlijst moet.
lugue rommedael sno kennedy ogararu enz.
en wat martymcfly al zegt mischien dat er ook een beetje politiek bij zit.
maar dat het financieel niet goed zit geloof ik wel.
na deze jaren zonder cl daarbij de jeugdopleiding loonkosten huur aankopen enz.
Willie
 Willie - vrijdag 12 juni 2009 - 02:01   quote  deeplink  
ik denk ook dat het tactiek is van ajax om dit te vertellen om de geruchten over aankopen te minderen... dat ze dus gewoon rustig over aankopen kunnen nadenken en niet de media en publiek achter de hielen aan te hebben.

laat jol en ajax dus gewoon rustig hun gang gaan...

en we zien het aan het begin van het seizoen wel
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 12 juni 2009 - 03:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 02:01 schreef Willie het volgende:
ik denk ook dat het tactiek is van ajax om dit te vertellen om de geruchten over aankopen te minderen... dat ze dus gewoon rustig over aankopen kunnen nadenken en niet de media en publiek achter de hielen aan te hebben.

laat jol en ajax dus gewoon rustig hun gang gaan...

en we zien het aan het begin van het seizoen wel
dat dnek ik ook, en ook om de transferprijzen nog een beetje normaal te houden...
Krunk
 Krunk - vrijdag 12 juni 2009 - 03:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 15:45 schreef PETER111 het volgende:
Er gaan hardnekkige geruchten dat Ajax 8 miljoen op Elia heeft geboden en dat Obradovic in Juli voor 7 miljoen naar Ajax komt. Dus waarom geen geld?! of heeft Ajax al rekening gehouden met het vertrek van Vermaelen maar in dat geval is er nog te weinig geld! vreemd dus
met elia en obradovic is de selectie voldoende versterkt.
Jol moet het team gaan vormen en kneden.
we hebben alle kwaliteit al zitten in het team, het moet er alleen nog uitkomen
Krunk
 Krunk - vrijdag 12 juni 2009 - 03:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 15:28 schreef bully het volgende:
al die jaren geen cl kan je niet opvangen alleen met verkopen.
heb ik al eens eerder aangegeven.
tegenwoordig draait het alleen om geld.
en de oneerlijke concurentie uit het buitenland maakt de cl voor ajax gewoon nodig.
wij mogen geen miljoenen schulden hebben zoals realmadrid.
ook onze media inkomsten stellen niks voor bij het buitenland omdat ons land nu eenmaal kleiner is.
we vergeten dat ajax inkomsten ook nodig heefd om de jeugdopleiding te bekostigen.
aankopen van spelers plus alle andere randzaken.
het is sowiezo triest dat dit soort clubs gewoon 600 miljoen euro ROOD staan!!!
en dan geen intrekking van licentie en dat soort dingen.
dan kunnen wij ook 65 miljoen bieden op kaka en hem een jaarsalaris van 6 miljoen euro aanbieden. probleem opgelost. zo speel je elk seizoen CL en blijf je gewoon rood staan. snap er geen klote van.
en dan de burgemeester uit madrid die de club ook financieel sponsort! te gek voor woorden.
bij ons heet dat verkapte staatssteun.
tegenwoordig helpt het provinciebestuur een regioclubs niet eens!
Krunk
 Krunk - vrijdag 12 juni 2009 - 03:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 - 17:58 schreef jantje 1974 het volgende:
denk niet dat dhr Slop t leuk vind om te zeggen hoor , is dus echt WEL waar , al die brulapen op dit forum die riepen dat er geld zat is .................
geld is er wel.
slop heeft een bepaalde tacktiek.
vermaelen weg, elia en obradovic ervoor terughalen.
Jol heeft de garantie dat er een budget van 22 miljoen euro is voor spelers!
de winterstop kan ook nog enkele versterkingen gaan kosten.

daarnaast als je kenbaar maakt dat je veel geld hebt, willen clubs als twente veel geld vangen voor spelers als elia enz.
Krunk
 Krunk - vrijdag 12 juni 2009 - 04:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 03:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat dnek ik ook, en ook om de transferprijzen nog een beetje normaal te houden...
idd
want als ajax wielaert,mickey of een andere speler wil halen gaan de prijzen ineens van gulden naar 2x euro!
bully
 bully - woensdag 17 juni 2009 - 11:57   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Inkomsten_van_Ajax_groeien_gestaag.html
Inkomsten van Ajax groeien gestaag
beetje tegenstrijdig bericht.

maar geloof wat ik al eerder zei dat de financiele positie niet zo goed is als velen hier doen voorkomen.
natuurlijk zitten er bij die berichten vaak ook politieke belangen in.
maar kan me zeer goed voorstellen dat ajax met dure spelers op de bank zoals lugue rommedael kennedy.
eerst wat lucht wil hebben in de loonkosten voordat ze weer nieuwe spelers aantrekken.
en natuurlijk is er wel ruimte voor versterkingen maar niet zoveel als velen denken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2009 door bully --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 juni 2009 - 18:23   quote  deeplink  
afgelopen winter kocht Ajax Wiellaert , ze mochten hem voor een x bedrag hebben maar konden dat niet direct ophoesten en hebben toen een deal gemaakt dat ze 5 ton meer betaalden maar dan wel in 3 termijnen betalen! zo goed zitten ze in de slappe was! Logisch als je 10 milj meepikt in je begroting voor CL en je haalt dat niet dan kom je 10 milj tekort aan t einde van de rit en dan gaan je miljoentjes snel hoor van je verkopen!
Brandje
 Brandje - woensdag 17 juni 2009 - 18:46   quote  deeplink  
Jammer jantje. Wanneer Ajax niet zeker is van CL nemen ze die ook niet in de begroting op. Vorig jaar haalde ze niet eens voorronde dus dan denk jij dat ze wel 10 miljoen extra CL-inkomsten in de begroting opnemen? Beetje dom gezwets van je dus!
bully
 bully - woensdag 17 juni 2009 - 19:11   quote  deeplink  
ook ik denk niet dat de cl in de begroting was opgenomen omdat al snel duidelijk werd dat die moeilijk tehalen was.
en wat ik al zei ajax heefd echt geen liggende gelden maar met de transfers is aardig wat opgebracht.
denk ook dat die melding er meer opgericht was er teveel dure spelers rondlopen die niet meer bruikbaar zijn.
dus loonkosten lopen dan aardig op dus dat kan op de langere termijn problemen opleveren.
zoals je overal leest bijvoorbeeld een lugue met een salaris van 2 miljoen.
er zal best nog wel geld zijn voor wat versterkingen anders had jol niet gekomen maar geen 22 miljoen wat ik hier mensen hoor zeggen.
en die versterkingen houd ook in meer loonkosten dus dat zal het probleem wel zijn.
zo als het er nu voorstaat vertrekken al 3 spelers vermaelen gentenaar en schilder en misschien nog leonardo.
en denk dat ze hopen dat spelers als lugue rommedael kennedy oguraru en sno ook vertrekken.
en nog wat jonge spelers verhuren dan kom je toch op een aardige bezuiniging.
en waarschijnlijk zit er nog beetje politiek bij om aantegeven aan andere clubs dat ajax ook niet alles kan betalen.
ik maak me ook nog niet echt zorgen daarover maar denk als selectie niet word uitgedunt dat het op langere termijn een groot probleem kan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2009 door bully --
jerjay
 jerjay - woensdag 17 juni 2009 - 19:18   quote  deeplink  
AJAX heeft genoeg geld, alleen willen ze niet meer zoveel contractspelers hebben als een aantal jaar geleden. Ze willen dus eerst wat verkopen om de selectie niet al te groot te houden.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 juni 2009 - 21:36   quote  deeplink  
van die begroting kan ik mis zitten , echter de rest van mijn bericht wat ik hieronder nog eens plaats klopt wel degelijk!

afgelopen winter kocht Ajax Wiellaert , ze mochten hem voor een x bedrag hebben maar konden dat niet direct ophoesten en hebben toen een deal gemaakt dat ze 5 ton meer betaalden maar dan wel in 3 termijnen betalen
Krunk
 Krunk - woensdag 17 juni 2009 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 18:23 schreef jantje 1974 het volgende:
afgelopen winter kocht Ajax Wiellaert , ze mochten hem voor een x bedrag hebben maar konden dat niet direct ophoesten en hebben toen een deal gemaakt dat ze 5 ton meer betaalden maar dan wel in 3 termijnen betalen! zo goed zitten ze in de slappe was! Logisch als je 10 milj meepikt in je begroting voor CL en je haalt dat niet dan kom je 10 milj tekort aan t einde van de rit en dan gaan je miljoentjes snel hoor van je verkopen!
klopt niet. CL is geheel niet in de begroting opgenomen door SLOP
trouwens, je moet eens aan een bekend bij Ajax bijv. m.huistra vragen hoe dit in elkaar word gezet. maximaal 3 x per seizoen word het transferbudget aangepast/bijgesteld. 1x per seizoen word i.o.m. de technisch directeur dan ook bepaald wat een eventuele pot kan zijn
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 juni 2009 - 11:24   quote  deeplink  
jantje.. denk je dat dat waar is ? dat komt bij de heer munsterman weg.. in die zelfde winter hebben ze huntelaar verkocht voor jawel 24 mil.. en daarbij munsterman liegt wel vaker.. en in die zomer ervoor hebben ze voor zoon beetje 34 mil gekocht.. als er geen geld was had dat niet gekunt he.. dus dat er geen geld is is complete onzin.. waarom ? Jol mocht 18 mil investeren bij HSV dat vond Jol echter te weinig.. met andere woorden Jol mag hier meer besteden.. bij de aantreding is er ook gezegt als er versterking nodig is dan kan dat gewoon... dit is gewoon een truck om niet de 100% te hoeven betalen.. en daarbij ajax gaat veel spelers van de hand doen.. alleen luque scheelt al 2 mil...
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 18 juni 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Real heeft ook nog niet alles betaald , verder had Ajax ook al flink geinvesteerd in bijv. Sulejmani,Aissatti (samen ook al dik 20 milj) en toen bleek dat men dit jaar de begroting niet rond ging krijgen en er teveel centjes waren uitgegeven moest men KJ wel verkopen , verder komt t verhaal niet bij Munsterman zelf vandaan maar wel bij andere mensen van Twente en ook bij diverse goed ingelichte persmensen , Ajax speculeert nu op verkoop en dat gaat ze ook wel lukken dus die versterkingen komen wel maar zo fff kant en klaar ligt er geen geld.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 18 juni 2009 - 18:47   quote  deeplink  
verder heeft Ajax ook enkele jaren transferinkomsten gebruikt om de begroting op te krikken om zodoende duurdere spelers te kunnen halen ( kwa salaris) om zodoende de Cl in te kunnen alleen is dat niet gelukt en daar ligt gewoon een probleem , als je begrotingen van 40+ miljoen rond wilt krijgen MOET je CL spelen.

kijk maar s naar Feyenoord , ze haalden dure spelers in de hoop CL te halen , dat is bij lange na niet gelukt en nu is t helemaal een financieel drama ,

PSV altijd dure selectie maar zolang ze t goed deden in de CL was t niet zo een probleem maar nu is t bij hun ook drama.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 juni 2009 - 12:30   quote  deeplink  
geloof me nu maar.. Ajax is een gezonde club.. en daarbij PSV speelt 1 seizoen geen CL en er zijn gelijk problemen.. Ajax al hoelang neit ? en nog altijd geen problemen... want dat we geen geld hebben is gewoon complete onzin..
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 juni 2009 - 11:36   quote  deeplink  
je zal zien dat er deze week actie komt , dit omdat Vermaelen is verkocht en er NU dus idd weer 12 milj binnen is. Verder mag iedereen geloven wat ie wil over t wel of niet hebben van liggende miljoenen , FEIT is dat Ajax Wiellaert niet zo kon betalen in de winter en dat de financieel directeur van Ajax zelf heeft aangekondigd dat er GEEN liggende gelden zijn en dat ook Ajax eerst wat moest verkopen voor er gekocht kon worden. Verder is Ajax idd wel gezond want ze hebben geen schulden en kunnen alle kosten netjes betalen.
greenwood
 greenwood - zaterdag 20 juni 2009 - 20:35   quote  deeplink  
ze wilden elia ook in 4 termijnen elke keer 2 miljoen betalen volgens mij.. las ik ergens weet niet meer waar
maar hsv bied denk toch een paar miljoen meer
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 juni 2009 - 01:38   quote  deeplink  
dan blijkt t maar weer ...kwam net nog een ajacied tegen die dit bevestigde , (bron kan en mag ik helaas niet melden maar t is echt inside)
remco k
 remco k - zondag 21 juni 2009 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 18:41 schreef jantje 1974 het volgende:
Real heeft ook nog niet alles betaald , verder had Ajax ook al flink geinvesteerd in bijv. Sulejmani,Aissatti (samen ook al dik 20 milj) en toen bleek dat men dit jaar de begroting niet rond ging krijgen en er teveel centjes waren uitgegeven moest men KJ wel verkopen , verder komt t verhaal niet bij Munsterman zelf vandaan maar wel bij andere mensen van Twente en ook bij diverse goed ingelichte persmensen , Ajax speculeert nu op verkoop en dat gaat ze ook wel lukken dus die versterkingen komen wel maar zo fff kant en klaar ligt er geen geld.
De transfers van deze spelers zijn denk ik betaald met het vertrek van Sneijder en Heitinga.

Volgens mij hebben we ook niet veel spelers nodig, volgens eerdere berichten zal Obradovic tekenen in juli, dit zal betekenen dat hij al wel een voorcontract heeft getekend.

Als Jol het dan ook nog voor elkaar krijgt Bhoularouz te halen zijn we helemaal klaar.

Spelers als Elia en berg zij met de selcetie die we hebben totaal overbodig, niet dat ze niet goed zijn maar gewoon niet nodig!!!

Conclusie: we hebben een goede selectie, laat Jol maar lekker kneden aan dit team en dan komen we er wel dus wel of geen geld te besteden is in mijn ogen niet eens relevant.
remco k
 remco k - zondag 21 juni 2009 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2009 - 01:38 schreef jantje 1974 het volgende:
dan blijkt t maar weer ...kwam net nog een ajacied tegen die dit bevestigde , (bron kan en mag ik helaas niet melden maar t is echt inside)
Word een beetje moe van al die mensen hier die Ajacieden blijken te kennen via een neefje van een oom die een tante heeft in marokko.
Als je een bron hebt hou dan of je mond of zet er een naam bij!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 21 juni 2009 - 13:57   quote  deeplink  
o.k das duidelijk was idd beetje kinderachtig.
THA_SCOUT
 THA_SCOUT - zondag 21 juni 2009 - 23:35   quote  deeplink  
Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu.

Die moet naar ajax komen transfer vrij
echt een versterking kom op wie conectie heeft geef het door deze verdediger is echt een ajax mannetje.

AUB
Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu. Oguchi Onyewu.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 juni 2009 - 13:19   quote  deeplink  
wie ?
reminho
 reminho - maandag 22 juni 2009 - 13:41   quote  deeplink  
oguchi onyewu,amerikaans international,speler van standaard luik,ben het met tha scout eens,dit is echt een geweldenaar,een type alex,verdedigend super sterk,wat mij betreft mag deze man komen.
remco k
 remco k - maandag 22 juni 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2009 - 13:41 schreef reminho het volgende:
oguchi onyewu,amerikaans international,speler van standaard luik,ben het met tha scout eens,dit is echt een geweldenaar,een type alex,verdedigend super sterk,wat mij betreft mag deze man komen.
zag hem spelen op de CFC, maakte inderdaad een hele sterke indruk, alleen zullen wij niet de enige zijn die dit is opgevallen.

Dacht trouwens dat hij al had getekend bij Genoa maar dit weet ik niet zeker.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 23 juni 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 04:01 schreef Krunk het volgende:

[..]

idd
want als ajax wielaert,mickey of een andere speler wil halen gaan de prijzen ineens van gulden naar 2x euro!
gulden?? gulden?? is dat een betaalmiddel dat net na de schelp kwam ofzo??? whahahaha
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 23 juni 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2009 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Word een beetje moe van al die mensen hier die Ajacieden blijken te kennen via een neefje van een oom die een tante heeft in marokko.
Als je een bron hebt hou dan of je mond of zet er een naam bij!!!!
Whahahaha Remco....waanzinnig...dacht altijd dat ik de enige was die zich aan deze grote onbekende referenties stoorde...ben blij dat jij er nu ook eens wat van zegt.....Bye the way....wiens tante in Marokko heeft inside info over ajax??? moet de tante van Ismael wel zijn he.....
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 23 juni 2009 - 22:40   quote  deeplink  
alsof alle geld uit transfers besteed kunnen worden?bijvb van een bedrag van 17miljoen gaan er Percentage naar derde naar eigen invulling begroting naar enz enz vorig jaar meer dan 30 miljoen besteed en Verlies gedraaid geen ChamL gehaald dan kun je niet blijven kopen dan koop je je dood.Ajax is geen Madrid die met 300miljoen schuld binnen 2 dagen 160miljoen kan uitgeven.Ajax is een verstandig bedrijf wij weten niet wat ze te besteden hebben wat hun omzet nodig heeft uit de transfer waarde en ga zo maar door.het beleid het transfer geld is niet zo zwart/wit als mensen denken die denken allemaal waaronder ik soms er te makkelijk over.voor onz is eht speculeren voor hun is het dagelijkse kost met visie.

Mijn mening is als Suarez voor 30miljoen weg kan doen!
Hij gaat volgend jaar misschien tog weg.En van die 30 miljoen ligt eraan wat ze eraan over houden voor transfers + het geld van vermaelen dan kunnen ze Elia,Berg + 2 verdedigers en misschien nog 1 middenvelder halen.Ik heb to gliever Berg en elia voor Suarez...Dan kan Sulejmani de plek overnemen van Suarez want Sulej moet zich nu ook ontwikkelen en veel spelen anders krijgt Ajax nooit die 16miljoen terug en dat zou kapitaal vernietiging zijn.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 18:08   quote  deeplink  
zoals nu maar weer bekend is geworden : Arsenal betaald in termijnen transfersom van Vermaelen , Ajax wil nu ook Elia in termijnen betalen ................waaruit maar weer blijkt dat er ECHT GEEN LIGGENDE MILJOENEN ZIJN!
remco k
 remco k - woensdag 24 juni 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 - 21:50 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

Whahahaha Remco....waanzinnig...dacht altijd dat ik de enige was die zich aan deze grote onbekende referenties stoorde...ben blij dat jij er nu ook eens wat van zegt.....Bye the way....wiens tante in Marokko heeft inside info over ajax??? moet de tante van Ismael wel zijn he.....
lmfao( laugh my f..ing ass off)
k-1cj
 k-1cj - woensdag 24 juni 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 18:08 schreef jantje 1974 het volgende:
zoals nu maar weer bekend is geworden : Arsenal betaald in termijnen transfersom van Vermaelen , Ajax wil nu ook Elia in termijnen betalen ................waaruit maar weer blijkt dat er ECHT GEEN LIGGENDE MILJOENEN ZIJN!
Daarom mijn mening als er een goed bod komt voor Suarez Doen !!
freakie
 freakie - dinsdag 30 juni 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Waarom suarez opeens wegdoen? wtf hij kan nu dit jaar zoveel betekenen.. Gaat het nu dan alleen om kopen kopen kopen.. egt verschrikkelijk suarez verkopen schiet je niks mee op.. moet je elia halen en dan heb je er een mindere speler voor terug die nog moet groeien in het team.. Je verliest een hele goede speler die nog verder gaat groeien.. Gebruik het geld wat ze nog hebben goed.. En klaar met de aankopen..
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 30 juni 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 - 20:48 schreef freakie het volgende:
Waarom suarez opeens wegdoen? wtf hij kan nu dit jaar zoveel betekenen.. Gaat het nu dan alleen om kopen kopen kopen.. egt verschrikkelijk suarez verkopen schiet je niks mee op.. moet je elia halen en dan heb je er een mindere speler voor terug die nog moet groeien in het team.. Je verliest een hele goede speler die nog verder gaat groeien.. Gebruik het geld wat ze nog hebben goed.. En klaar met de aankopen..
nou met 30 miljoen Berg en Elia kopen die je later weer duur kan verkopen + 2 goede verdedigers ik denk dat je daar wel wat mee op schiet en dan hebben ze ook geld voor honda Dus ze schieten naar mijn mening er heel wat van op...Als Ajax nou ChamL speelde had je hem wel nodig zulke spelers maar met Berg en Elia kan Ajax kampioen worden en ver komen in de UefaCup
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 01 juli 2009 - 14:41   quote  deeplink  
voor t eerst in onze geschiedenis op dit forum ben ik t echt 100% met je eens , al denk ik niet dat er al een club is geweest met 30 milj en ook niet zo 1,2,3 zal komen , doordat Ajax alweer paar jaar geen CL heeft gespeeld is Suarez niet overal opgevallen , de spelers uit de catogorie 30milj zijn toch allemaal met CL ervaring , ik den k dat Suarez tussen de 16 en 22 kan opbrengen.
k-1cj
 k-1cj - woensdag 01 juli 2009 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2009 - 14:41 schreef jantje 1974 het volgende:
voor t eerst in onze geschiedenis op dit forum ben ik t echt 100% met je eens , al denk ik niet dat er al een club is geweest met 30 milj en ook niet zo 1,2,3 zal komen , doordat Ajax alweer paar jaar geen CL heeft gespeeld is Suarez niet overal opgevallen , de spelers uit de catogorie 30milj zijn toch allemaal met CL ervaring , ik den k dat Suarez tussen de 16 en 22 kan opbrengen.
haha niet overdrijven ik denk dat je het heel vaak niet eens wil zijn.Maar je hebt gelijk Zo'n club komt er niet AS Roma is maar een gerucht hoor heeft 20miljoen over nou als Ajax bij zo'n bod iets wat kan opschroeven naar 25a26 miljoen dan teken ik daar ook wel voor.
En de enige CLub die moeiteloos 30miljoen kan neerleggen zijn MachesterCity.En nu Arnoutovic niet naar Chelsea gaat heeft misschien Chelsea op die plek wel interressen in Suarez..Chelsea mag meer dan 100miljoen uitgeven dit jaar..
remco k
 remco k - woensdag 01 juli 2009 - 18:09   quote  deeplink  
de grootste onzin natuurlijk om een van meest ervaren spelers van ajax te verkopen, er zijn geen 2 verdedigers nodig maar 1, dan heb je alle posities dubbel ingevuld, Honda zou ik persoonlijk nooit kopen zeker niet voor de 8/10 miljoen die vvv er voor wil hebben.
Elia en Berg zijn niet nodig, met de voorhoede zoals die er nu staat waren we vorig jaar de meest productieve van de eredivisie en zijn ze dus niet nodig.

ook voor de toekomst hebben we deze spelers niet nodig, er zal dit jaar een complete voorhoede zijn minuten gaan pakken zoals Mitchell Donald, Zeegelaar en Bodul en dan heb je sarpong ook nog die stond al in de belangstelling van Arsenal.

Dus enkel 1 verdediger erbij voor linksback en dat moet genoeg zijn, er komen erg veel talenten aan, Blind, van der Heijden, Alderweireld,sarpong,Anita,Zeegelaar,Bodul,Donald.

Ik denk dat Wielaert en Stekelenburg dit jaar zullen opstaan als de leiders samen met Vertongen.
k-1cj
 k-1cj - woensdag 01 juli 2009 - 18:25   quote  deeplink  
ajax doet het slim ze hebben wel het geld..maar om steeds te zeggen in termijnen van 8miljoen en dadelijk gaan ze zeggen oke dan maar in een keer die 8miljoen dan zou twente dat goed vinden...als ajax eerst zou hebben aangegeven 8miljoen ineen keer dan was de transfereisen van twente weer hoger dan 8miljoen...zo gaan die dingen slim van ajax Heel slim want de bedragen waren eerst hoger dan 8miljoen!
Daan
 Daan - woensdag 01 juli 2009 - 18:49   quote  deeplink  
@ remco: je bedoelt denk ik meest waardevolle speler ipv. ervaren speler als je op suarez doelt.

Ik ben van mening dat ajax een linksback moet halen, dan misschien ook nog die transfervrije speler van standard luik, maar ook zeker nog een spits en middenvelder moeten halen!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 01 juli 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2009 - 18:09 schreef remco k het volgende:
de grootste onzin natuurlijk om een van meest ervaren spelers van ajax te verkopen, er zijn geen 2 verdedigers nodig maar 1, dan heb je alle posities dubbel ingevuld, Honda zou ik persoonlijk nooit kopen zeker niet voor de 8/10 miljoen die vvv er voor wil hebben.
Elia en Berg zijn niet nodig, met de voorhoede zoals die er nu staat waren we vorig jaar de meest productieve van de eredivisie en zijn ze dus niet nodig.

ook voor de toekomst hebben we deze spelers niet nodig, er zal dit jaar een complete voorhoede zijn minuten gaan pakken zoals Mitchell Donald, Zeegelaar en Bodul en dan heb je sarpong ook nog die stond al in de belangstelling van Arsenal.

Dus enkel 1 verdediger erbij voor linksback en dat moet genoeg zijn, er komen erg veel talenten aan, Blind, van der Heijden, Alderweireld,sarpong,Anita,Zeegelaar,Bodul,Donald.

Ik denk dat Wielaert en Stekelenburg dit jaar zullen opstaan als de leiders samen met Vertongen.
is natuurlijk geen onzin om 1 speler te verkopen (als er een goed bod zou komen) waarvoor je én Elia (topper in wording) én Berg (veel scorende spits) en Honda en 2 goede verdedigers zou kunnen halen , echter is er geen club die zoveel geld zal betalen (Elia 10 , Berg 12 , Honda 5 , 2 verdedigers 8 is totaal 37 miljoen!!!!!!!!!!!!!!) als Suarez dat zou opbrengen moet je hem wel verkopen al vind ik Suarez echt één van de toppers in de eredivisie waarvan ik zelfs als Feyenoorder van geniet.
Pjettr
 Pjettr - woensdag 01 juli 2009 - 20:13   quote  deeplink  
mja.. EN elia EN berg En honda EN 2 goede verdedigers.. 5 spelers in ruil voor 1 ? Dan heb je misschien te veel spelers in 1x ? Of niet? :)
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 01 juli 2009 - 20:46   quote  deeplink  
kan je weer wat "mindere godenzonen" lozen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax óók geen geld om spelers te kopen..................

0.0290479