BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax óók geen geld om spelers te kopen..................

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pjettr
 Pjettr - woensdag 01 juli 2009 - 20:56   quote  deeplink  
jah oke :) Kennedy , rommendahl , luque mogen van mij idd wel weg.. luque kost alleen maar geld.. :\
remco k
 remco k - woensdag 01 juli 2009 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2009 - 20:10 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

is natuurlijk geen onzin om 1 speler te verkopen (als er een goed bod zou komen) waarvoor je én Elia (topper in wording) én Berg (veel scorende spits) en Honda en 2 goede verdedigers zou kunnen halen , echter is er geen club die zoveel geld zal betalen (Elia 10 , Berg 12 , Honda 5 , 2 verdedigers 8 is totaal 37 miljoen!!!!!!!!!!!!!!) als Suarez dat zou opbrengen moet je hem wel verkopen al vind ik Suarez echt één van de toppers in de eredivisie waarvan ik zelfs als Feyenoorder van geniet.
Ajax heeft de middelen om 1 of 2 versterkingen te kopen lijkt mij dat daar verdedigers voor gehaald moeten worden, waarom moeten dan elia en berg komen, we hebben al de meest scorende voorhoede van de ED, en dit met een uit vorm zijnde sulejmani.Het is niet nodig voor de toekomst want daar komen wel een paar hele goede voetballers aan dus gewoon houden en 2 verdedigers erbij, dan zijn we klaar voor het kampioenschap.

het probleem bij ajax is juis dat we dit type spelers altijd weer snel verkopen.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 01 juli 2009 - 23:55   quote  deeplink  
ik denk dat Ajax geen echt goede spits heeft op dit moment en vandaar dat Berg welkom zou zijn , verder dacht ik niet dat Ajax t meest gescoord heeft afgelopen jaar maar dat heb ik niet gecheckt, verder is nog niet gebleken dat Ajax werkelijk de middelen heeft om 2 versterkingen te halen anders hoef je Elia niet in 4 termijnen te betalen , t geld voor Vermaelen zal nog wel niet binnen zijn (of wordt ook in termijnen betaald) wat ik wel met je eens ben is dat als Suarez en Sulejmani blijven het wel erg overdreven zou zijn om NOG een buitenspeler van 10 milj te halen omdat in mijn ogen Suarez veel beter vanaf de zijkant is dan echt als centrumspits.
bully
 bully - donderdag 02 juli 2009 - 10:05   quote  deeplink  
denk dat ajax aan citanich en bodul genoeg hebben.
een conclusie trekken over twee spelers die eigenlijk nog niet echt de kans hebben gehad vind ik voorbarig.
terwijl citanich in de wedstrijden dat hij wel speelde toch al 7 keer heefd gescoord.
die vier termijnen zijn inmiddels twee termijnen geworden.
http://ajax1.nl/?q=node/5731
plus dat het tegenwoordig heel normaal is in termijnen tebetalen.
doen bijna alle groote clubs in het buitenland ook.
het halen van elia is denk ik gewoon een aankoop voor de toekomst.
als suares dan volgend seisoen weg gaat hebben ze elia.
dat suares beter vanaf de zijkanten is kan ik me wel in vinden.
en als ze die dan nu niet halen is hij volgend seisoen onhaalbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2009 door bully --
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - donderdag 02 juli 2009 - 17:33   quote  deeplink  
Ik denk dat wij berg nog ff halen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2009 door SCF_Willempie --
remco k
 remco k - donderdag 02 juli 2009 - 18:11   quote  deeplink  
ik denk het niet, die gaat denk ik naar het buitenland toe, er willen niet zo hell veel mensen meer naar ajax helaas maar wel waar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2009 door remco k --
bully
 bully - vrijdag 03 juli 2009 - 00:52   quote  deeplink  
berg word overal genoemd maar jol heefd al ontkent dat hij komt.
dus lijkt mij dat het verhaal berg gewoon voorbij is.
te duur en ook niet de speler waarmee ze willen versterken.
lees dit bericht maar.
http://ajax1.nl/?q=node/5778
thesnitch
 thesnitch - dinsdag 07 juli 2009 - 15:36   quote  deeplink  
een harde middenvelder, een balafpakker.. dat is wat we nodig hebben! een type de Jong, van Bommel. verder misschien een linksback en een kopsterke centrum verdediger. voorin loopt genoeg kwaliteit. kijk maar naar het doelsaldo van vorig seizoen.
Sorry Bully
 Sorry Bully - dinsdag 07 juli 2009 - 16:39   quote  deeplink  
Sorry maar als je Suarez structueel met een S schrijft ipv een Z kan ik je niet serieus nemen
k-1cj
 k-1cj - dinsdag 07 juli 2009 - 16:42   quote  deeplink  
al schrijft tie het met een x of een q tis geen solicitatiebrief ;-)
als ik met vrienden in een amsterdams gezellig caffee zitten te ouwe hoeren over voetbal met lkker veel bier dan spreken we ook met dubbele tong val haha maar dan gaan we niet zeggen hey ik neem je niet serieus...neem het niet zo serieus het gaat tog om de inhoud! ;-) jah tog

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2009 door k-1cj --
freakie
 freakie - dinsdag 07 juli 2009 - 20:14   quote  deeplink  
zeker k-1cj!
bully
 bully - dinsdag 07 juli 2009 - 23:52   quote  deeplink  
bedankt k-1cj je wist het beter te verwoorden dan mij.
bully
 bully - woensdag 15 juli 2009 - 18:25   quote  deeplink  
"Slechts Ajax, AZ en Heerenveen stevenen af op goede tijden"
De voetbalwereld heeft het moeilijk. Veel clubs in Nederland moeten hun begroting bevriezen of verlagen en een record aantal spelers is werkloos. Desalniettemin steeg het gemiddelde jaarsalaris van een eredivisie-speler afgelopen seizoen tot €335.000. Een grootschalig onderzoek naar de financiën in het Nederlandse betaalde voetbal leert dat er nog amateuristisch beleid wordt gevoerd en slechts enkele clubs echt gezond zijn, waaronder sc Heerenveen.

In de race om de concurrentie voor te blijven of bij te halen wordt door veel Nederlandse clubs een dramatisch beleid gevoerd. Terwijl de huidige recessie de inkomsten bij menig club hebben doen dalen(dalende merchandise, tegenvallende kaartverkoop, teruglopende sponsorinkomsten etc.) geven clubs steeds meer uit aan transfers en salarissen. Dit beleid is volgens accountantsbureau Deloitte echter funest.

"Het is cruciaal voor de financiële stabiliteit en levensvatbaarheid dat niet wordt geprobeerd om het gapende gat met de grote vijf competities te overbruggen. Voorzichtige financiële planning samen met een nauwe band met de fans, commerciële partners en zendgemachtigen is essentieel om dit uitdagende economische klimaat te overleven."

De verwachting is dat vooral de inkomsten uit sponsoring hard terug zullen lopen. Ten opzichte van andere landen hebben Nederlandse clubs een relatief hoog inkomen uit sponsoring, dus de clubs zullen de recessie gaan voelen voor zover ze dat nu nog niet doen. Daarom hamert het bedrijf op voorzichtige financiële planning en op de toekomst gerichte investeringen. Geld besteden aan de jeugdopleiding, het uitbreiden van het sponsornetwerk en verbeteren van accommodaties krijgen de voorkeur boven het halen van nieuwe (dure) spelers met bijbehorende salarissen.

Ook andere onderzoeken voorspellen zware tijden voor de voetbalwereld. Clubs kennen hoge vaste lasten en zullen daarom hun best moeten doen om de dalende inkomsten te verteren. Het toezicht van de KNVB in deze is ook niet optimaal. Hoewel de licentiecommissie zorg draagt voor gezonde clubs, in ruil voor een licentie voor betaald voetbal, hebben veel clubs in Nederland een negatief eigen vermogen.

De begrotingen worden volgens het onderzoek ook veel te positief gepresenteerd. Juist op basis van de begroting wordt de licentie verstrekt door de commissie van de KNVB. Aan het eind van het seizoen blijkt echter bij veel clubs dat de geplande inkomsten en uitgaven niet geheel overeen kwamen met de werkelijke inkomsten en uitgaven, en dat er wederom verlies is gemaakt. Een verklaring voor de tegenvallende resultaten heeft de KNVB niet nodig, volgend jaar wordt gewoon weer een licentie verstrekt voor te mooie cijfers.

De recessie zorgt wereldwijd voor werkloosheid en faillissementen, en het duurt niet lang voordat de voetbalwereld het slachtoffer wordt van de economische neergang. Veel clubs worden echter nog geleid alsof de financiële mogelijkheden tot aan de hemel rijken. De clubs kunnen domweg niet bezuinigen. Ze zijn bang om de concurrentie te verliezen, bang om de supporters teleur te stellen. Er wordt niet gekeken naar de uitgaven, de inkomsten moeten gewoon omhoog. Overal schieten stadions en tribunes uit de grond, maar krijgen deze clubs het ook vol?

Uit een recentelijk afstudeeronderzoek bleek de invloed van de licentiecommissie op de financieel gezondheid van de Nederlandse voetbalclubs. De invoering van de licentiecommissie heeft niet geleid tot een zichtbare verbetering van de financiële positie van de voetbalclubs, zeker niet bij deze clubs waar het hard nodig is. Er zijn zelfs clubs die onder toezicht van deze commissie steeds grotere schulden hebben gemaakt. Zeker 8 clubs in de eredivisie hebben een nagetief eigen vermogen, variërend van -0,5 miljoen(ADO) tot -16,5 miljoen(PSV).

De harde conclusies van dit afstudeeronderzoek zijn dat de meeste clubs met een eigen vermogen ten tijde van de introductie van de licentiecommissie dit vermogen alleen nog maar verder hebben zien dalen. Toch hebben clubs die zo slecht presteerden onder toezicht van de KNVB(ADO den Haag, Feyenoord, NAC Breda, NEC, PSV, Roda JC en FC Twente) ieder jaar weer een licentie gekregen om betaald voetbal te spelen.

De KNVB reageert laconiek op het onderzoek. "Weer een bureautje dat wat publiciteit wil halen. Die meneer heeft een paar velletjes met conclusies gestuurd die mijn oma ook op papier kan zetten". Iets wat toch vragen op roept over het beroep van de oma van Henk Kesler. Opvallend is hoe Kesler in het verweer schiet en zich afzet tegen een professioneel onderzoek naar de financiën in het Nederlandse betaalde voetbal en de rol van de KNVB in deze.

Uit het onderzoek blijkt dat slechts Ajax, Heerenveen en AZ financieel als zeer gezond zijn aan te merken en deze clubs klaar zijn voor een financiële crisis in de voetbalwereld. Deze clubs bezitten een behoorlijk positief eigen vermogen, en hebben de afgelopen jaren goede reserves opgebouwd. De Amsterdamse club bezit veel geld door de beursgang in de jaren negentig, Heerenveen heeft door een lucratief transferbeleid een eigen vermogen van 25 miljoen opgebouwd en AZ kent met een eigen vermogen van 18 miljoen euro en een bedrijfsmatig beleid ook een prima uitgangspositie voor een naderende crisis.

Feyenoord, Roda JC en Vitesse daarentegen zullen moeten vrezen voor hun financiën als de crisis echt begint in te slaan in het voetbal. Deze clubs hebben moeite met het presenteren van een sluitende begroting, omdat ze de inkomsten zien dalen. Daarnaast bezitten zij een negatief eigen vermogen en hebben de dus weinig reserves voor naderende zware tijden.

In een week dat de supporters van sc Heerenveen om een grote aankoop roepen, graag nog een kwaliteitsinjectie willen zien, blijkt maar weer eens dat de directie van de Friese club de situatie goed heeft ingeschat en de juiste investeringen maakt voor een gezonde financiële toekomst. Zoals ere-voorzitter Riemer van der Velde over het te voeren beleid voor komend seizoen zei: "Ik word liever dit seizoen 6e of 7e dan dat we nu alles gaan weggooien dat we in de afgelopen 20 jaar hebben opgebouwd."

Bron: Frisian Pride

http://ajax1.nl/?q=node/6039
Shiva
 Shiva - donderdag 23 juli 2009 - 19:24   quote  deeplink  
er is nu geld vrijgekomen...alleen vraag ik me af of het wel de juiste man voor ajax is..schaars is de allesheerser op t middenveld. en samen met de zeeuw bij az een van de dragende spelers.
dan hadden ze beter schaars kunnen halen.
zoals het toen der tijd ook al vreemd was waarom sulmani en niet pranjic voor minder geld( en de ontbrekende) schakel werd gehaald.
Krunk
 Krunk - maandag 27 juli 2009 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 12:30 schreef nummer10 het volgende:
geloof me nu maar.. Ajax is een gezonde club.. en daarbij PSV speelt 1 seizoen geen CL en er zijn gelijk problemen.. Ajax al hoelang neit ? en nog altijd geen problemen... want dat we geen geld hebben is gewoon complete onzin..
klopt

quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 20:35 schreef greenwood het volgende:
ze wilden elia ook in 4 termijnen elke keer 2 miljoen betalen volgens mij.. las ik ergens weet niet meer waar
maar hsv bied denk toch een paar miljoen meer
klopt niet hoor

quote:
Op zondag 21 juni 2009 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Word een beetje moe van al die mensen hier die Ajacieden blijken te kennen via een neefje van een oom die een tante heeft in marokko.
Als je een bron hebt hou dan of je mond of zet er een naam bij!!!!
net zoals ik, heb er een bron boven gezet. zie mijn oude post.

quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 18:08 schreef jantje 1974 het volgende:
zoals nu maar weer bekend is geworden : Arsenal betaald in termijnen transfersom van Vermaelen , Ajax wil nu ook Elia in termijnen betalen ................waaruit maar weer blijkt dat er ECHT GEEN LIGGENDE MILJOENEN ZIJN!
over nagedacht dat ajax op deze wijze niet de hoofdprijs wil betalen!
en daarnaast niets zelf gaat financieeren, totdat andere betalingen binnen zijn.
dat heet: een gezond bedrijf zijn en verstandig handelen

Edit Thomas:
Als je op verschillende posts wat te melden hebt, plaats dit gewoon in 1 enkele post. Je plaatst nu 4 verschillende posts waar in de meestal alleen gereageerd is als in: 'klopt'. Probeer het dan ook wat overzichtelijk te houden en het in 1 post te plaatsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2009 door Thomas --
Edwin Fopma
 Edwin Fopma - maandag 01 september 2014 - 21:31   quote  deeplink  
Als er budget is waarom wordt er dan niet slagvaardig opgetreden, een Elia gaat echt naar een andere club(Duitsland)en dat zou toch onder zijn.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2009 - 13:41 schreef reminho het volgende:
oguchi onyewu,amerikaans international,speler van standaard luik,ben het met tha scout eens,dit is echt een geweldenaar,een type alex,verdedigend super sterk,wat mij betreft mag deze man komen.
Kan ie ook voetballen of alleen de bal wegrossen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Van geen geld op de bank, naar 115 miljoen in de spaarpot! Het eerste 5-jarenplan is in ieder geval geslaagd!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Fopneus vind een oude topic.....pfffff
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Van geen geld op de bank, naar 115 miljoen in de spaarpot! Het eerste 5-jarenplan is in ieder geval geslaagd!!!
Daar heb je wel een heel goed punt ;-)

Blijft de vraag, WAAROM houden ze al dat geld op de bank? Er zal vast een gedachte achter zitten.....
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Blijft de vraag, WAAROM houden ze al dat geld op de bank? Er zal vast een gedachte achter zitten.....
Misschien toch van de beurs af
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Misschien zijn ze wel aan het sparen voor Messi..
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:53 schreef remco k het volgende:
Misschien zijn ze wel aan het sparen voor Messi..
Die moet toch te halen zijn... Is niet zo heel fit... ;))
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik hoop dat mijn gedachte nog steeds de waarheid wordt, maar daarvoor moeten we eerst op keiharde blaren zitten! Maar als Ajax dat al zou doen en ze willen de supporters dit uitleggen, dan kan dat niet want dan krijg je problemen met bepaalde waakhonden! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:52 schreef hippy het volgende:

[..]

Misschien toch van de beurs af
Dus moet er een flinke buffer opgebouwd worden om hierna niet terug te hoeven vallen op een lager salaris plafond en lagere premies en dus wel terug te komen aan de europeesche (sub)top........
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dus moet er een flinke buffer opgebouwd worden om hierna niet terug te hoeven vallen op een lager salaris plafond en lagere premies en dus wel terug te komen aan de europeesche (sub)top........
Ik vermoed het wel ja...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Tis de wens van de gedachte en op zeker gaat dan de vlag hier uit!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik hoop dat mijn gedachte nog steeds de waarheid wordt, maar daarvoor moeten we eerst op keiharde blaren zitten! Maar als Ajax dat al zou doen en ze willen de supporters dit uitleggen, dan kan dat niet want dan krijg je problemen met bepaalde waakhonden! ;-)
Jij begrijpt het!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:00   quote  deeplink  
Als we dit nu allemaal in ons achterhoofd houden, komt het uiteindelijk toch echt wel goed.

Ze zullen daar echt wel weten waar zemee bezig zijn ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Jij begrijpt het!
Hahahaha ik weet buiten mijn boosheid om Vermeer echt wel waarover ik praat hoor!! Als Ajax er al mee bezig zou zijn kunnen ze dat niet naar buiten brengen. Daarom zullen ze het ook altijd ontkennen in de media. Dit is al eerder gebeurd en zullen ze blijven doen! Ik hoop dat het snel voorbij is zodat fans ook echt weten waarom we keihard werden genaaid elke transferperiode!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:54 schreef hippy het volgende:

[..]

Die moet toch te halen zijn... Is niet zo heel fit... ;))
Klein peintje overgehouden aan de pot van gister. Maar Jezus wat was die fit en wat wa die goed zeg...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Klein peintje overgehouden aan de pot van gister. Maar Jezus wat was die fit en wat wa die goed zeg...
Remco, ik vind echt dat je hier faalt!! ;-)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft zich het hele wk ingehouden, dus logisch dat ie fit is... Er van uitgaand dat je het over messi hebt... ;))
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha ik weet buiten mijn boosheid om Vermeer echt wel waarover ik praat hoor!! Als Ajax er al mee bezig zou zijn kunnen ze dat niet naar buiten brengen. Daarom zullen ze het ook altijd ontkennen in de media. Dit is al eerder gebeurd en zullen ze blijven doen! Ik hoop dat het snel voorbij is zodat fans ook echt weten waarom we keihard werden genaaid elke transferperiode!
Dus zullen we nog 2 jaar mee moeten doen in de poulefase CL en onze beste spelers verkopen vlak voor de deadline en zeker niet onbelangrijk:
GEEN dure spelers kopen en alleen maar oppotten!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het is mijn hoop en gedachte. Mede daardoor vind ik het ook niet zo erg dat men spelers verkoopt..

Als men dit doet, en daarna op deze voet verder gaat en iets meer ivesteerd in de ploeg/club.

Is dat dan niet voldoende geweest om nu een tijdje lekker kalm te blijven met zijn allen..

Stel nu eens dat de opdracht bij het aannemen van Overmars is geweest dat hij koste wat het kost geld moet genereren..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Remco, ik vind echt dat je hier faalt!! ;-)
Mag jij vinden.. Maar wat was die jongen weer goed..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:06 schreef hippy het volgende:

[..]

Hij heeft zich het hele wk ingehouden, dus logisch dat ie fit is... Er van uitgaand dat je het over messi hebt... ;))
Tsjaa...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:06 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dus zullen we nog 2 jaar mee moeten doen in de poulefase CL en onze beste spelers verkopen vlak voor de deadline en zeker niet onbelangrijk:
GEEN dure spelers kopen en alleen maar oppotten!
deal?? En dan stoppen we met zeuren en verdedigen we met zijn allen dit beleid..
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa...
Wat krijgen we nou?????... Geen antwoord..????... ;))
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:09 schreef remco k het volgende:

[..]

deal?? En dan stoppen we met zeuren en verdedigen we met zijn allen dit beleid..
Ik verdedig dit beleid sowieso wel, maar dat wist je al....alleen jij krijgt het te verduren, mij laten ze nog met rust ;-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:00 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als we dit nu allemaal in ons achterhoofd houden, komt het uiteindelijk toch echt wel goed.

Ze zullen daar echt wel weten waar zemee bezig zijn ;-)
Maar verdien je niet veel meer als je met kleine investeringen je selectie op peil houd.
Om vervolgens meer kans te hebben op kampioenschap en Europees?
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik verdedig dit beleid sowieso wel, maar dat wist je al....alleen jij krijgt het te verduren, mij laten ze nog met rust ;-)
Komt omdat je oud aan het worden bent en er minder fel op reageert, je bent zwak geworden..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:09 schreef hippy het volgende:

[..]

Wat krijgen we nou?????... Geen antwoord..????... ;))
Ach, je was nu niet bepaald serieus..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Komt omdat je oud aan het worden bent en er minder fel op reageert, je bent zwak geworden..
Klopt....mooi toch, lekker rustig forum zo....beetje kabbelend ;-)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, je was nu niet bepaald serieus..
Hahahaha... Dat dan weer wel...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden.. Maar wat was die jongen weer goed..
Ik heb het over je Nederlands dit keer! Peintje???? Kom op zeg, zo kan je niet aankomen bij de directeur van je bedrijf! Whahahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar verdien je niet veel meer als je met kleine investeringen je selectie op peil houd.
daarvoor doen ze wel breedte aankopen. Niet te duur en dan kan je ook makkelijker een keer je verlies nemen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mocht dit waar zijn, dan zijn de kampioenschappen van de afgelopen 4 jaar wel degelijk een bewijs dat het werkt...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt....mooi toch, lekker rustig forum zo....beetje kabbelend ;-)
Een paar jaar terug zou ik er nu alles aan doen om jou uit je tent te lokken, nu geen schik meer van..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het over je Nederlands dit keer! Peintje???? Kom op zeg, zo kan je niet aankomen bij de directeur van je bedrijf! Whahahahaha
Whahahahaha, die had ik niet door..

Moet zeggen dat het wel lastig is zo af en toe.. Dan lees ik een of ander verslag van mezelf terug en zie ik taal langskomen waarvan ik niet het idee heb dat dit goed gekeurd zal worden...:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax óók geen geld om spelers te kopen..................

0.0106639