|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Een paar jaar terug zou ik er nu alles aan doen om jou uit je tent te lokken, nu geen schik meer van.. Zelfde hier, al zou ik het nog wel kunnen....maar een ban is voor beginnelingen, geen trek meer in, die heb ik genoeg gehad |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:23 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahaha, die had ik niet door.. Moet zeggen dat het wel lastig is zo af en toe.. Dan lees ik een of ander verslag van mezelf terug en zie ik taal langskomen waarvan ik niet het idee heb dat dit goed gekeurd zal worden...:-) Ik schrijf altijd heel veel, gooi daarna de spellingscontrole erover en daarna lees ik alles nog een rustig door! Meestal is hetgeen ik type ook hetgeen ik in mijn kop had zitten! Dus meestal maak ik me geen zorgen dat het niet goedgekeurd wordt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zelfde hier, al zou ik het nog wel kunnen....maar een ban is voor beginnelingen, geen trek meer in, die heb ik genoeg gehad Ik denk dat we beiden van elkaar geleerd hebben (jaja je leest het goed) Ik denk ook dat we elkaar aarig kennen hier inmiddels. En ik denk ook dat wat je nu zegt niet meer klopt.. We kunnen elkaar beiden niet meer echt over de zeik helpen.. Al hebben we beiden onze zwakke plek, maar hebben we beiden ook te veel respect voor elkaar om dat nog te gebruiken.. Mocht 1 van ons beiden dat wel doen, dan zijn we beiden het woordje man niet waard.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik schrijf altijd heel veel, gooi daarna de spellingscontrole erover en daarna lees ik alles nog een rustig door! Meestal is hetgeen ik type ook hetgeen ik in mijn kop had zitten! Dus meestal maak ik me geen zorgen dat het niet goedgekeurd wordt! Spellingscontrole zegt niet zo veel over zins opbouw.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:31 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat we beiden van elkaar geleerd hebben (jaja je leest het goed) Ik denk ook dat we elkaar aarig kennen hier inmiddels. En ik denk ook dat wat je nu zegt niet meer klopt.. We kunnen elkaar beiden niet meer echt over de zeik helpen.. Al hebben we beiden onze zwakke plek, maar hebben we beiden ook te veel respect voor elkaar om dat nog te gebruiken.. Mocht 1 van ons beiden dat wel doen, dan zijn we beiden het woordje man niet waard.. Klopt, kan ik me heel goed in vinden....met gestrekte benen erin vliegen doen we niet meer, af en toe een tikkie dat dan weer wel....moeten elkaar wel scherp houden ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet niet welke spellingscontrole jij gebruikt, maar die van mij bekijkt ook de opbouw van de zinnen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Klopt, kan ik me heel goed in vinden....met gestrekte benen erin vliegen doen we niet meer, af en toe een tikkie dat dan weer wel....moeten elkaar wel scherp houden ;-) Ga eens een keer lekker bij elkaar op de koffie!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ligt in het verschiet ouwe.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Weet niet welke spellingscontrole jij gebruikt, maar die van mij bekijkt ook de opbouw van de zinnen! Ik heb werkelijk geen flauw idee.. Ik vermoed de standaard versie van word?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gezellig daten via het forum! Whahahaha! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is met Ria ook gebeurt....neem ik Remco wel als bijvrouw ;-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wie wat waar...??.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehehe praat soms echt als een wijvie hierzo! Whahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: vooral waarom...die vergeet je |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat gaat ze niet leuk vinden kerel.. Ze vind mij niet heel aardig.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wel man, no problem......Warrior niet die scheld altijd aan de telefoon naar haar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En vaak heb ik gewoon gelijk! ;-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Gatver ik wil nog slapen straks... ;))... Waarom ben ik dan zo nieuwsgierig.??.. ;)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Muisje zei tegen me dat ik niet heel vaak heel aardig overkom... Boehoe.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En terecht, je bent gewoon een lul! Dus niet alleen Overmars luistert naar me, maar Muisje ook! Whahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Doe ik geen mededelingen over.....ze zit naast me ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En terecht, je bent gewoon een lul! Dus niet alleen Overmars luistert naar me, maar Muisje ook! Whahahahaha Kijk eens wat een overmacht jij hebt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Naar mij toe,maar daar kan ik wel tegen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nieuwsgierig naar wat..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weet ik ouwe, je bent bang voor een knal tegen dat koppie van je!! Daarom kan ik het altijd zeggen, want ik hoef die knallen niet te ontwijken!! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij hebt goed opgelet, dat zei ze inderdaad.. Maar sterker nog, dat heb jij godsamme ook gewoon nodig, als iedereen aardig tegen je doet krijg je nog capsones ook.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Daarom, tijd dat ik maar eens de nieuwe Ajaxboy wordt hierzo! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Het hele bijvrouw verhaal... Ik ben bijzonder visueel ingericht... ;)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 22:59 schreef remco k het volgende:[..] Jij hebt goed opgelet, dat zei ze inderdaad.. Maar sterker nog, dat heb jij godsamme ook gewoon nodig, als iedereen aardig tegen je doet krijg je nog capsones ook.. Ben en blijf Ajacied gap |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hij stopt zijn leuter in de reet van Remco en likt ondertussen de kut van zijn vrouw terwijl die weer de balletjes van Remco in haar mondje heeft! Zoiets????? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 23:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hij stopt zijn leuter in de reet van Remco en likt ondertussen de kut van zijn vrouw terwijl die weer de balletjes van Remco in haar mondje heeft! Zoiets????? Damn.... Ik weet nu niet of ik geil moet worden of misselijk... ;)) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahahaha visueel heb je wat om over te dromen vannacht! Succes ouwe en morgenochtend even checken of je niet een beetje nattig bent in je onderbroekje! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehehehehehe heb gehoord dat Chivu in Amsterdam is gesignaleerd.
Die werd jaren achter elkaar gebruikt door verschillende nieuwssites. Lachwekkend gewoon! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahahahaha visueel heb je wat om over te dromen vannacht! Succes ouwe en morgenochtend even checken of je niet een beetje nattig bent in je onderbroekje! Verpest het nou niet... ;))... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Goh, ben je ook wel eens alleen?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehehehehehe heb gehoord dat Chivu in Amsterdam is gesignaleerd. Die werd jaren achter elkaar gebruikt door verschillende nieuwssites. Lachwekkend gewoon! Pak de autosleutels van je vrouw af.....anders is ze pleitte |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee, ze kan niet zonder me |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahahaha, In rotterdam kunnen ze ook niet zonder ajax, al zeggen ze van wel!
Kopen zelfs onze reserve keeper ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 23:13 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] hahahaha, In rotterdam kunnen ze ook niet zonder ajax, al zeggen ze van wel! Kopen zelfs onze reserve keeper ;-) De invloed van Aja(X)cieden is groter dan jij denkt Ron |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik weet het wel.. Kotsmisselijk.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die is al pleitte ouwe! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahahahaha vermaken jullie je ook zo hier?? Whahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb wel even schik gehad ja.. maar ga nu naar bed..
tot laters.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Niet eens de laatste 35 minuten afwachten??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
C.P. Mulder
|
|
|
Dat noemen we een spectaculaire huur/aankoop. Na 4 jaar revolutie nog altijd een gebrekkige scouting (kennelijk geen oog voor talent)het T.H.dat spelers laat gaan die later het Nederlands elftal halen (Lens, Narsing, Elia), een directie en Overmars die geld op de bank belangrijker achten dan op het veld. Kan er s.v.p. gezocht worden naar een gulden middenweg Heren voor uw supporters? |
|
|
|