|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 08:22 schreef C.P. Mulder het volgende:Dat noemen we een spectaculaire huur/aankoop. Na 4 jaar revolutie nog altijd een gebrekkige scouting (kennelijk geen oog voor talent)het T.H.dat spelers laat gaan die later het Nederlands elftal halen (Lens, Narsing, Elia), een directie en Overmars die geld op de bank belangrijker achten dan op het veld. Kan er s.v.p. gezocht worden naar een gulden middenweg Heren voor uw supporters? Die spelers waren al lang en breed weg voordat de Boer Overmars of wie dan ook aan het werk was bij Ajax.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Heel goed Remco, altijd ajax verdedigen. Van Ajax krijg je weer een plaatje in je plakbloek! Je mag trots op jezelf zijn! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 15:32 schreef Bobby1972 het volgende:Heel goed Remco, altijd ajax verdedigen. Van Ajax krijg je weer een plaatje in je plakbloek! Je mag trots op jezelf zijn! Reageer nu eens inhoudelijk kerel. Wat daar staat, klopt dat of klopt dat niet?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik stel jou ook een vraag. En jij reageert niet. Als ik jou was zou ik mezelf eens in de spiegel gaan aankijken Remco voordat je weer met dezelfde inhoudsloze en vage onderbouwingen komt! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het gaat op de kern van zijn woorden, niet alleen om de namen. Jij gaat ieder stukje wat je kunt verdedigen aanpakken om te reageren. dat is jouw sport. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zou persvoorlichter van Ajax worden als ik jou was! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Hahaha elkaar verwijten terwijl niemand op elkaar reageert. Lekker zo discussie vol houden, discussie is het eigenlijk niet, wat is het eigenlijk wel?
Overigens wel grappig dat er weer oude koeien(oud topic) uit de sloot worden gehaald.
Bobby, ik heb een tip. Reageer op Remco of anders negeer hem, dit heeft zo geen zin. En ga eens op de feiten in, hoeft niet van Remco maar misschien wel van anderen.
Remco, ik heb ook een tip voor jou. Hij heeft jou punt wel begrepen, anders is het de moeite niet waard als hij het nu niet heeft begrepen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik pas me met alle liefde aan als Remco op deze manier blijft reageren. Kleine moeite! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ik had je op een ander topic een vraag gesteld, je beantwoord hem niet |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sorry, ik heb inmiddels gerageert! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 15:42 schreef Bobby1972 het volgende:Ik stel jou ook een vraag. En jij reageert niet. Als ik jou was zou ik mezelf eens in de spiegel gaan aankijken Remco voordat je weer met dezelfde inhoudsloze en vage onderbouwingen komt! Die vraag heb ik allang en breed beantwoord, je leest alleen weer eens niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet je die eens even uitleggen.. Je springt van de hak op de tak, zegt eigenlijk helemaal niks, alles wat je post is hetzelfde, en je vergelijkingen gaan helemaal nergens over.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Jij bent ook inconsequent omdat je vaak mijn berichten slecht leest. Insinuaties brengt die nergens op gebaseerd zijn. Mij dingen in de mond legt die ik niet zeg of bedoel. Net als dat jij reageer top de mening van een ander en dat wil corrigeren. Zielig ventje ben je! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 22:18 schreef Bobby1972 het volgende:Jij bent ook inconsequent omdat je vaak mijn berichten slecht leest. Insinuaties brengt die nergens op gebaseerd zijn. Mij dingen in de mond legt die ik niet zeg of bedoel. Net als dat jij reageer top de mening van een ander en dat wil corrigeren. Zielig ventje ben je! Huh?? Kom eens met concrete voorbeelden dan... Overigens gebruik je weer woorden in je post die voor jou veel te moeilijk zijn en helemaal niet van toepassing zijn op hetgeen je post..
Misschien dat je niet helemaal snapt hoe een discussie werkt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En je geeft weer geen antwoord op een vraag.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 15:42 schreef Bobby1972 het volgende:Ik stel jou ook een vraag. En jij reageert niet. Als ik jou was zou ik mezelf eens in de spiegel gaan aankijken Remco voordat je weer met dezelfde inhoudsloze en vage onderbouwingen komt! Je begint een beetje vervelend te worden vriend! |
|
|
|