BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wetzel: 'Feyenoord heeft interesse in doelman Zwinkels'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 12 juni 2009 - 09:43
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Wetzel: "Feyenoord heeft interesse in doelman Zwinkels" (FeyenoordNet.nl)

Thomas
 Thomas - vrijdag 12 juni 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:

In het AD laat André Wetzel weten dat Feyenoord interesse heeft in de 26-jarige ADO Den Haag doelman Robert Zwinkels.

Zwinkels kan bij ADO een verbeterd contract tekenen. Volgens Zwinkels zijn zaakwaarnemer Lulhofs is er veel interesse voor de doelman. Ook AZ zou geïnteresseerd zijn, maar technisch directeur van AZ, Marcel Brands wimpelt het af als onzin.

Is Zwinkels wel geschikt om de verdediging van Feyenoord te leiden?
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - vrijdag 12 juni 2009 - 11:21   quote  deeplink  
De verdediging is oud genoeg (letterlijk soms) om zelf de organisatie neer te zetten denk ik. Al laat dat wel te vaak te wensen over helaas. Maar een evt. Mulder is daar denk ook nog te jong en onervaren voor. Ik bedoel: als 20 jarige Hofland en De Cler even op hun plek wijzen doe je niet zomaar. Tuurlijk, als je daar eenmaal zou staan mag/moet dat zelfs. Maar ik geloof best wel dat je niet gelijk een grote muil hebt tegen oudere spelers. Zeker als je je handen al vol hebt om jezelf staande te houden. Ik denk dat Feyenoord het ook wel kan proberen met Mulder, met als backup onze altijd goed invallende opa van Dijk (met respect bedoel ik dat dan)

Zwinkels past qua leeftijd wel in het profiel wat Leo/Mario voor ogen hebben, maar qua niveau heb ik ook m'n vraagtekens. Maar goed, daar moeten we dan vertrouwen op de kunde van 2 maistro's..
Richard
 Richard - vrijdag 12 juni 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Met alle respect,Zwinkels is een goede keeper,maar wat kost deze man.We hebben
V Dijk,Mulder en Darley lijken me goed genoeg,we kunnen beter investeren in een speler die bij Makaay kan lopen.Ik hoop dat er nog wat inverteerders opstaan.
Belachelijk dat er clubs zijn die vet in de schulden staan zoals Real zie AD heden
ochtend die gewoon Kaka en Ronaldo kunnen kopen.De UEFA moet ze uitsluiten,dit
is oneerlijk tegenover de clubs die wel alles op rolletjes hebben lopen,Spanje is weer anders dan Nederland.Ik denk dat een bank uit Madrid denk als we maar boven
Barcelona eindigen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 12 juni 2009 - 12:36   quote  deeplink  
Zwinkels is een goede keeper en het zijn proffesionals. Die vertellen elkaar wel waar het op staat. Misschien dat dit voor een jonkie nog wel wat moeilijk is, maar hij is midden twintig... Direct ophalen, is een absoluut goede keuze!!!! Misschien dat er een constructie te bedenken is waarin Mulder aan Den Haag verhuurd kan worden?
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 12 juni 2009 - 12:46   quote  deeplink  
Liever mulder dan zwinkels
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 12 juni 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Zwinkels is een talentvol keepertje. Mulder natuurlijk ook wel, maar die is nog niet zover. Laten we eerst Zwinkels keepen. Over een of twee jaar komt Mulder erbij (ervaren en wel!), zodat ze dan met hun beiden kunnen uitvechten wie de eerste keeper is... Lijkt me een mooi scenario!
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 juni 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 13:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zwinkels is een talentvol keepertje. Mulder natuurlijk ook wel, maar die is nog niet zover. Laten we eerst Zwinkels keepen. Over een of twee jaar komt Mulder erbij (ervaren en wel!), zodat ze dan met hun beiden kunnen uitvechten wie de eerste keeper is... Lijkt me een mooi scenario!
Niet mee eens, we hebben een goede keeperstrainer lopen en ook Rob van Dijk kan de jonge keepers als Mulder en Darley nog wel het e.e.a. bijbrengen. Als er al financieël wat mogelijkheden gaan komen dan kan Feyenoord dat beter gebruiken voor versterking in de andere linies.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 13 juni 2009 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 21:57 schreef sevillana het volgende:

[..]

Niet mee eens, we hebben een goede keeperstrainer lopen en ook Rob van Dijk kan de jonge keepers als Mulder en Darley nog wel het e.e.a. bijbrengen. Als er al financieël wat mogelijkheden gaan komen dan kan Feyenoord dat beter gebruiken voor versterking in de andere linies.
zwinkels is toch transfer vrij ?
bjorn
 bjorn - zaterdag 13 juni 2009 - 17:51   quote  deeplink  
zwinkels is een goeie keeper maar dan zie ik toch liever mulder op goal.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Mulder neerzetten kan daarentegen ook harstikke mooi. Dan heb je een jaartje of zo om hem met het team mee te laten groeien (dus om hem te laten rijpen), zodat hij het jaar erop klaar is voor het betere werk!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Is er al wat nieuws over Zwinkels? Gaat dit nou door of is dit weer van dat gelul in de ruimte waardoor iedereen in de eerste plaats hoop krijgt terwijl het later kolder blijkt te zijn en iedereen afdruipt?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wetzel: 'Feyenoord heeft interesse in doelman Zwinkels'









0.0089800