BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hier een goede keeper voor feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - vrijdag 12 juni 2009 - 13:00   quote  deeplink  
hij mag vertrekken en is transfervrij
hier een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=jSUhKVDg5fg
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 12 juni 2009 - 13:04   quote  deeplink  
OKe
Hij kan een penalty stoppen
Wat wil je hiermee zeggen?
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 12 juni 2009 - 13:17   quote  deeplink  
haha ik moet er nu al om lachen onze mocro scout maare hij doet het niet slecht met die penaltys
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 12 juni 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Laat me raden (ik heb het filmpje niet bekeken): een marokaan?
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 12 juni 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Laat hem tog Roberto probeert mee te denken:P

Ik ben toch nieuwschierig, pakt ie echt veel pingels of zijn dat toevallig alle penalty's die hij in zn carriere gestopt heeft ?
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 12 juni 2009 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 13:23 schreef Arie.Klooster het volgende:
Laat me raden (ik heb het filmpje niet bekeken): een marokaan?
in ieder geval iets in die buurt ;p
derq
 derq - vrijdag 12 juni 2009 - 14:01   quote  deeplink  
oh dit zou ÈCHT een versterking zijn voor ons!!!! WOW DAT NIEMAND HIER EERDER MEE IS GEKOMEN, ECHT TE GEK!!!

niet lang genoeg, niet groot genoeg, niet goed genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juni 2009 door derq --
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - vrijdag 12 juni 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 13:24 schreef BRAYY het volgende:
Laat hem tog Roberto probeert mee te denken:P

Ik ben toch nieuwschierig, pakt ie echt veel pingels of zijn dat toevallig alle penalty's die hij in zn carriere gestopt heeft ?
dit is allemaal uit een wedstrijd op het WK tegen italie
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 juni 2009 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 14:18 schreef Roberto Gonzalez het volgende:

[..]

dit is allemaal uit een wedstrijd op het WK tegen italie
Dus alweer drie jaar geleden....
MarkFR
 MarkFR - vrijdag 12 juni 2009 - 15:04   quote  deeplink  
bij ons op de club loopt ook een penaltykiller op, kan wel even een filmpje maken en naar feyenoord sturen met telefoonnummer erbij...

grote onzin
Marciano
 Marciano - vrijdag 12 juni 2009 - 18:09   quote  deeplink  
ik had ze klem gehad!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 12 juni 2009 - 20:38   quote  deeplink  
geen arabier op doel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en trouwens : helemaal geen arabieren meer halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 juni 2009 - 21:53   quote  deeplink  
ten eerste hebben we 3 goede keepers in huis, en ten tweede ben ik van mening dat er nog wel versterking in andere linies mag komen, mocht er sowieso al een mogelijkheid zijn om versterking aan te trekken!
verder heb ik idd ook het idee dat Feyenoord en spelers uit het midden-oosten niet echt goed samen gaat.
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - vrijdag 12 juni 2009 - 22:36   quote  deeplink  
marokko is geen midden-oosten en hij is geen Arabier
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 juni 2009 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 22:36 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
marokko is geen midden-oosten en hij is geen Arabier
whatever!
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 12 juni 2009 - 23:35   quote  deeplink  
gaap
mdr8
 mdr8 - vrijdag 12 juni 2009 - 23:46   quote  deeplink  
Marokko is Noord-Afrika... goh dat is wel stukken beter vertoeven dan t Midden-Oosten...

Maarre alle respect maar een keeper moet naar mij mening elke wedstrijd dezelfde zijn, dat geeft de defensie stabiliteit.. Dan moet ie dus niet een maand vrijnemen omdat ie niet mag eten :p sorry, dus doe maar niet...

Kunnen we die Roberto Gonzalez niet ff van dit forum afknikkeren? Die gozer wordt met de dag gekker
sevillana
 sevillana - vrijdag 12 juni 2009 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 23:46 schreef mdr8 het volgende:
Marokko is Noord-Afrika... goh dat is wel stukken beter vertoeven dan t Midden-Oosten...

Maarre alle respect maar een keeper moet naar mij mening elke wedstrijd dezelfde zijn, dat geeft de defensie stabiliteit.. Dan moet ie dus niet een maand vrijnemen omdat ie niet mag eten :p sorry, dus doe maar niet...

Kunnen we die Roberto Gonzalez niet ff van dit forum afknikkeren? Die gozer wordt met de dag gekker
1 stem voor
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zaterdag 13 juni 2009 - 13:01   quote  deeplink  
wrm zo racistisch
fey21
 fey21 - zaterdag 13 juni 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 - 13:01 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
wrm zo racistisch
ik snap het ook niet helemaal...

komt er een koreaan die fouten maakt, dan moet die als de sodemieter weer terug naar zn eigen land...

maar als bruins, aka klootzak, fouten maakt, is het wel goed, omdat hij een 'talent' is...

gewoon negeren en je ding blijven doen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juni 2009 door fey21 --
Jeli
 Jeli - zaterdag 13 juni 2009 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 - 13:01 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
wrm zo racistisch
Goede vraag!

Maar het probleem bij keepers is vaak dat ze vertrouwen moeten hebben. Je kan er vaak niets van zeggen. Vd Sar was een drama in zijn eerste wedstrijden, maar krijgt vertrouwen en groeit uit tot een wereldtopper. Gomez had vertrouwen bij PSV, was een wereldkeeper en in Londen is hij een comediant zonder zelfvertrouwen geworden.

Een filmpje zegt mij weinig. Laat de trainer maar een goede keeper uitzoeken, dan weet ie in ieder geval zeker dat de trainer vertrouwen in hem heeft.
fey21
 fey21 - zaterdag 13 juni 2009 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 - 14:08 schreef fey21 het volgende:

[..]

ik snap het ook niet helemaal...

komt er een koreaan die fouten maakt, dan moet die als de sodemieter weer terug naar zn eigen land...

maar als bruins, aka klootzak, fouten maakt, is het wel goed, omdat hij een 'talent' is...

gewoon negeren en je ding blijven doen..
graag een verklaring op bovenstaande....
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 juni 2009 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 - 23:59 schreef fey21 het volgende:

[..]

graag een verklaring op bovenstaande....
Dat verschil is simpel.

Koreaan, is aangekocht voor veel geld en verdient ook veel geld, ergo: moet presteren.
Bruins aangekocht als talent, verdient niet veel, ergo: moet nog groeien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 juni 2009 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 - 23:46 schreef mdr8 het volgende:
Marokko is Noord-Afrika... goh dat is wel stukken beter vertoeven dan t Midden-Oosten...

Maarre alle respect maar een keeper moet naar mij mening elke wedstrijd dezelfde zijn, dat geeft de defensie stabiliteit.. Dan moet ie dus niet een maand vrijnemen omdat ie niet mag eten :p sorry, dus doe maar niet...

Kunnen we die Roberto Gonzalez niet ff van dit forum afknikkeren? Die gozer wordt met de dag gekker
Een stem tegen.
Roberto Gonzalez is grappig terwijl hij het serieus bedoelt.
Hij komt met goedkoperen oplossingen voor Feyenoord en bedoelt het goed.

En niet zo hypocriet doen want als Affelay gepresenteerd
wordt spring jij een gat in de lucht.
Terwijl Ibrahim ook een maand niet eet vanwege het vaste.
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 14 juni 2009 - 13:54   quote  deeplink  
precies
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 14 juni 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Volgens mij is er op Feyenoord TV (toen nog op RTL 5) een documentaire geweest waarin ook twee selectie helden werden gevolgd die aan het vasten waren. Volgens mij was dat zelfs nog in de periode van de UEFA cup successen
derq
 derq - zondag 14 juni 2009 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2009 - 13:54 schreef Roberto Gonzalez het volgende:
precies
haha die reactie ook ;)
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 14 juni 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Salomon kalou was er een van
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 juni 2009 - 14:43   quote  deeplink  
denk dat je bonaventure bedoeld........................................
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 14 juni 2009 - 14:45   quote  deeplink  
ik weet zeker dat het salomon was
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 14 juni 2009 - 14:45   quote  deeplink  
2 a 3jaar geleden was die documentaire
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 juni 2009 - 14:48   quote  deeplink  
dan was t niet in de tijd van de Uefa cup successen zoals eerder werd veronderstelt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 juni 2009 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2009 - 14:48 schreef jantje 1974 het volgende:
dan was t niet in de tijd van de Uefa cup successen zoals eerder werd veronderstelt.
Als Salomon vast dan zal Bona het toch ook doen denk ik.
Trustful vaste
V Gobbel vaste
Refos vaste
En nog veel en veel meer dus waar hebben we het over?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 14 juni 2009 - 14:52   quote  deeplink  
waar heb jij t over?
fey21
 fey21 - zondag 14 juni 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2009 - 11:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat verschil is simpel.

Koreaan, is aangekocht voor veel geld en verdient ook veel geld, ergo: moet presteren.
Bruins aangekocht als talent, verdient niet veel, ergo: moet nog groeien.
En het heeft er echt niets mee te maken dat die Koreaan een aziaat is??

Maar dat de kat maar is wijs..

p.s. Bruins verdient, in verhouding met zijn prestaties, veel te veel.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 14 juni 2009 - 14:55   quote  deeplink  
Periode heb ik dan misschien verkeerd ingeschat maar heb wel gelijk over de documentaire. Volgens mij ging het over Ghaly en Saïdi.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 juni 2009 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2009 - 14:52 schreef jantje 1974 het volgende:
waar heb jij t over?
Ja waar hebben we het nou over Jantje ;)
Pietje1
 Pietje1 - maandag 15 juni 2009 - 09:26   quote  deeplink  
Het draaft wel erg door hier. Er wordt meteen over rascisme gesproken terwijl er volgens mij niets tegen Noord Afrikanen is, maar gewoon gezegd wordt door Jantje dat hij liever geen moslims bij Feyenoord meer ziet. Ik kan daar wel inkomen, de moslims die wij gehad hebben hebben het nou niet echt bijzonder gedaan. Bousabon is geflopt, Ghaly, Saidi zijn roemloos verdwenen en El Ahmadi is nou ook niet de versterking die we gehoopt hadden. Feyenoord moet het doen met noeste arbeiders, daar is het spel altijd al naar geweest. Daar zijn er niet veel van in Noord Afrika en het Midden Oosten. Appelvlaai is een geweldige speler, maar ik zou niet verbaast zijn als hij bij Feyenoord ook zou mislukken.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 15 juni 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Laat niet geheel onverlet dat Gonzalez wel erg eenzijdig scout hier. Hij haalt alles van 1 website en het zijn altijd de kneusjes waar hij mee aan komt draven. Daarbij weten de forum bewoners die hier al wat langer ronddolen welk onzin hij verspreid heeft hier. De een na de andere speculatie (die zzzekerrrr weten waar was volgens onze grote vriend) werd gestart als topic. Loop de geschiedenis maar eens na. En veel erger nog, als je het niet met hem eens was ging hij lopen schelden. Ik kan me nog posts van hem herinneren dat hij iemand zijn moeder uitmaakte voor kk hoer. Dat getuigd nou niet echt van veel goedheid, wel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2009 door Pietje1 --
sevillana
 sevillana - maandag 15 juni 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Gewoon, ff back to topic, over goede keeper gesproken:
Dudek twijfelt vooral tussen Real en Feyenoord

Jerzy Dudek liet dit weekend in een interview met het Poolse Super Expressem weten nog hevig te twijfelen over zijn toekomst. 'Ik had een paar mogelijkheden, maar er komen elke dag opties bij. Ik was zeker dat ik weg zou gaan bij Real Madrid, maar het aanbod dat ze gedaan hebben is heel verleidelijk. Daarnaast heeft mijn familie het hier heel erg naar de zin. Aan de andere kant ben ik aan het einde van mijn loopbaan en wil ik graag meer spelen.'

Dudek heeft wat dat betreft vooral goede mogelijkheden in Engeland en bij Feyenoord.' Ik geef eerlijk toe dat ik graag terug zou keren naar Feyenoord. Daar begon mijn carrière en het is daar heel goed. Ik zou daar graag mijn loopbaan beeindigen. Maar meer kan ik nog niet zeggen over mijn toekomst. Ik heb nog wat tijd om te beslissen. Ik wil begin juli duidelijkheid hebben.'

Come on, Mario, trek hem over die streep! Hij wil graag en wie denkt er dan dat hij het verleerd is?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 juni 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2009 - 09:29 schreef Pietje1 het volgende:
Laat niet geheel onverlet dat Gonzalez wel erg eenzijdig scout hier. Hij haalt alles van 1 website en het zijn altijd de kneusjes waar hij mee aan komt draven. Daarbij weten de forum bewoners die hier al wat langer ronddolen welk onzin hij verspreid heeft hier. De een na de andere speculatie (die zzzekerrrr weten waar was volgens onze grote vriend) werd gestart als topic. Loop de geschiedenis maar eens na. En veel erger nog, als je het niet met hem eens was ging hij lopen schelden. Ik kan me nog posts van hem herinneren dat hij iemand zijn moeder uitmaakte voor kk hoer. Dat getuigd nou niet echt van veel goedheid, wel?
Ik laat deze topic voorlopig even met rust,even kijken hoe het zichzelf verder ontwikkeld hahaha

PS @ Sevillana ik hoop dat Dudek terug keert naar ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2009 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2009 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2009 - 14:54 schreef fey21 het volgende:

[..]

En het heeft er echt niets mee te maken dat die Koreaan een aziaat is??

Maar dat de kat maar is wijs..

In tegenstelling tot misschien velen maakt het me niet uit wat voor kleur of afkomst je hebt.
Wat wel uitmaakt is dat je als niet EU speler een vorstelijk salaris verdient, die je dus wel moet waarmaken.
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 juni 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 10:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

In tegenstelling tot misschien velen maakt het me niet uit wat voor kleur of afkomst je hebt.
Wat wel uitmaakt is dat je als niet EU speler een vorstelijk salaris verdient, die je dus wel moet waarmaken.
heb het nog even nagekeken en kwam het navolgende tegen;
In het eerste jaar (1995) bedroeg het minimumsalaris, het gemiddelde van alle honoraria in het betaald voetbal, 151 duizend gulden. In de daaropvolgende jaren is dat met flinke sprongen gestegen, tot 523 duizend gulden voor het komende seizoen. Een talent onder de twintig moet ten minste 75 procent van dit bedrag (392 duizend gulden) verdienen, voetballers van twintig en ouder maar liefst 150 procent (784 duizend gulden) om dit seizoen in de Nederland te mogen spelen.
het betreft hier spelers afkomstig van buiten de EU
(dit bericht zou in Januari 2009 bijgewerkt zijn)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2009 - 11:18   quote  deeplink  
Spelers die niet afkomstig zijn uit de Europese Unie moeten volgend seizoen minimaal 405.000 euro per jaar verdienen. Dit seizoen was de salarisgrens nog 388.500 euro. Dit bedrag wordt jaarlijks vastgesteld aan de hand van het gemiddelde salaris in de Eredivisie. Dat bedroeg vorig seizoen, het laatste meetmoment, 270.000 euro. Het salaris van de spelers in de hoogste liga steeg al voor het derde jaar op rij. De loonbarrière voor niet-EU-spelers moet voorkomen dat de markt wordt overspoeld door goedkope buitenlandse spelers. Jonge talenten van buiten de EU hoeven in Nederland overigens niet het volle pond te verdienen, want voor spelers van 18 en 19 jaar geldt komend seizoen een bedrag van 202.500 euro. Ieder land heeft zijn eigen regels. Zo mogen spelers uit verre oorden in Engeland alleen spelen als ze regelmatig international zijn.

Bron: Proprof
http://www.proprof.nl/Site/modules/newsMD/NewsDetail.aspx?ItemGuid=ab21800f-bd63-4149-bb6a-a8e4e0acad7b&ReturnUrl=NewsOverview.aspx
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 16 juni 2009 - 11:42   quote  deeplink  
slecht ingeschoten penalties....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hier een goede keeper voor feyenoord









0.0082199