BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil af van Wattamaleo , Tienalli en Nieveld

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jef-FR-ey
 jef-FR-ey - zaterdag 13 juni 2009 - 00:46   quote  deeplink  
bron?
fey21
 fey21 - zaterdag 13 juni 2009 - 00:50   quote  deeplink  
nieveld en wattamaleo zijn echte verdedigings talenten..

die moet feyenoord niet verhuren..
vooral nieveld hebben we nodig!

en een vertrek van manteiga klinkt heeel vreemd..

uh btw, Bron?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juni 2009 door fey21 --
fr9
 fr9 - zaterdag 13 juni 2009 - 01:07   quote  deeplink  
dat is echt hele grote onzin dat ze manteiga en de guzman weg willen doen snap echt niet dat je met zo een lul verhaal komt pff
R()b
 R()b - zaterdag 13 juni 2009 - 02:18   quote  deeplink  
En weer gelul zonder bron.
Van de Guzman kan iedereen het zelf wel bedenken.
Martijn
 Martijn - zaterdag 13 juni 2009 - 02:41   quote  deeplink  
Hey VI-medewerker, waarom zet je deze berichten op dit forum en niet op de website van VI. Of werk je niet bij VI?
Ja, dacht ik al.

Ik ken deze meneer niet maar ik vermoed dat deze een hele grote duim heeft.
Misschien zelfs zo groot dat hij in het rariteitencircus terecht kan komen.
prins
 prins - zaterdag 13 juni 2009 - 08:07   quote  deeplink  
Tiendalli naar Twente ??? Gewon 8 miljoenen vragen aan die Monsterman!!!!!!!!
janvanes
 janvanes - zaterdag 13 juni 2009 - 08:23   quote  deeplink  
haha van der meyde en van der gun....

en hadouir laat me niet lachen dat zijn toch geen versterkingen hoogstens dure spelers voor de breedte versterkingen hebben we nodig
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 13 juni 2009 - 09:17   quote  deeplink  
Kijk naar de schrijver van het bericht, dan weet je genoeg:
GROTE ONZIN
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 13 juni 2009 - 09:23   quote  deeplink  
wil even vermelden dat (vi medewerker) op alle forums onzin vertelt.
THOMAS OF BOUDEWIJN willen jullie hier na kijken.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 13 juni 2009 - 09:36   quote  deeplink  
V.I.=, Virtual Immaginations dus allemaal geouwehoer
bjorn
 bjorn - zaterdag 13 juni 2009 - 17:50   quote  deeplink  
onzin
Ridderkerk
 Ridderkerk - zaterdag 13 juni 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Wat een onzin zeg wie komt met deze Bullshit info.
vi medewerker
 vi medewerker - dinsdag 16 juni 2009 - 00:22   quote  deeplink  
Hoewel de rij van Europese topclubs die geïnteresseerd zouden zijn in Feyenoord-talent Luc Castaignos met de dag langer wordt, heeft tot nu toe alleen Arsenal zich gemeld.
Met Real Madrid, Inter Milaan, Liverpool, Bayern Múnchen en Hoffenheim is geen contact geweest zegt Castaignos' zaakwaarnemer Arie Treffers. Ook van een bod van 4,7 miljoen euro van Manchester United is niets bekend.

'Concreet is dat begin juli met Arsenal wordt gesproken. Er melden zich wel eens mensen telefonisch bij mij die zeggen dat ze een club vertegenwoordigen, maar of dat serieus is kan ik niet controleren', aldus Treffers op Radio Rijnmond.

Als voorwaarde om te worden verkocht aan een buitenlandse club blijft Luc Castaignos volgens Treffers vasthouden aan de clausule dat hij in het eerste seizoen wordt terug verhuurd aan Feyenoord:'Luc is pas zeventien. Wij vinden dat een te jonge leeftijd om uit Nederland te vertrekken. Het is belangrijk dat er op korte termijn duidelijkheid komt over de toekomst van Luc. Het moet weer rustig worden om zijn persoontje.
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 juni 2009 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 00:22 schreef vi medewerker het volgende:
Hoewel de rij van Europese topclubs die geïnteresseerd zouden zijn in Feyenoord-talent Luc Castaignos met de dag langer wordt, heeft tot nu toe alleen Arsenal zich gemeld.
Met Real Madrid, Inter Milaan, Liverpool, Bayern Múnchen en Hoffenheim is geen contact geweest zegt Castaignos' zaakwaarnemer Arie Treffers. Ook van een bod van 4,7 miljoen euro van Manchester United is niets bekend.

'Concreet is dat begin juli met Arsenal wordt gesproken. Er melden zich wel eens mensen telefonisch bij mij die zeggen dat ze een club vertegenwoordigen, maar of dat serieus is kan ik niet controleren', aldus Treffers op Radio Rijnmond.

Als voorwaarde om te worden verkocht aan een buitenlandse club blijft Luc Castaignos volgens Treffers vasthouden aan de clausule dat hij in het eerste seizoen wordt terug verhuurd aan Feyenoord:'Luc is pas zeventien. Wij vinden dat een te jonge leeftijd om uit Nederland te vertrekken. Het is belangrijk dat er op korte termijn duidelijkheid komt over de toekomst van Luc. Het moet weer rustig worden om zijn persoontje.
Kan dit figuur geen ban krijgen voor dit forum? Hij begint met onzin/onrust te verspreiden op dit forum over een aantal jonge spelers en komt nu ineens met dit bericht waarover al lang en breed andere topics zijn geopend!
Ik deel de mening: V.I.=, Virtual Imaginations dus allemaal geouwehoer!
henri
 henri - dinsdag 16 juni 2009 - 07:51   quote  deeplink  
Vagina Information
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 juni 2009 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 07:51 schreef henri het volgende:
Vagina Information
idd, zwaar K*T dus!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2009 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 00:22 schreef vi medewerker het volgende:
Hoewel de rij van Europese topclubs die geïnteresseerd zouden zijn in Feyenoord-talent Luc Castaignos met de dag langer wordt, heeft tot nu toe alleen Arsenal zich gemeld.
Met Real Madrid, Inter Milaan, Liverpool, Bayern Múnchen en Hoffenheim is geen contact geweest zegt Castaignos' zaakwaarnemer Arie Treffers. Ook van een bod van 4,7 miljoen euro van Manchester United is niets bekend.

'Concreet is dat begin juli met Arsenal wordt gesproken. Er melden zich wel eens mensen telefonisch bij mij die zeggen dat ze een club vertegenwoordigen, maar of dat serieus is kan ik niet controleren', aldus Treffers op Radio Rijnmond.

Als voorwaarde om te worden verkocht aan een buitenlandse club blijft Luc Castaignos volgens Treffers vasthouden aan de clausule dat hij in het eerste seizoen wordt terug verhuurd aan Feyenoord:'Luc is pas zeventien. Wij vinden dat een te jonge leeftijd om uit Nederland te vertrekken. Het is belangrijk dat er op korte termijn duidelijkheid komt over de toekomst van Luc. Het moet weer rustig worden om zijn persoontje.
ONRUSTSTOKER !
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2009 - 10:50   quote  deeplink  
Het bericht is gemeld aan de moderator(s)!

Er moeten nog 4 andere gebruikers dit bericht melden voordat het bericht uit voorzorg automatisch wordt verwijderd totdat een moderator er naar heeft kunnen kijken en een definitieve beslissing kan maken!

LET OP: misbruik maken van deze service kan ertoe leiden dat je het recht verliest om berichten te mogen melden...

Je kunt nu boven in de navigatie balk op de naam van het topic klikken om terug te keren.
MrChriz
 MrChriz - dinsdag 16 juni 2009 - 11:04   quote  deeplink  
Kunnen we niet ergens stemmen over een forumban voor deze onrust stoker?
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 16 juni 2009 - 11:27   quote  deeplink  
onzinpraat, Hadiehoer mag zeker lekker in limburg blijven...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 juni 2009 - 11:46   quote  deeplink  
nu hoeven nog maar 2 mensen dit bericht te melden...

De bovenste dan wel te verstaan ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2009 door Pietje1 --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2009 - 12:46   quote  deeplink  
nog maar 1.....
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 16 juni 2009 - 13:25   quote  deeplink  
zeur niet zo mensen , vi brengt vaak onzin en lokt zo discussies uit en als je die niets vindt kan je ze gewoon mijdden..........................
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 juni 2009 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 13:25 schreef jantje 1974 het volgende:
zeur niet zo mensen , vi brengt vaak onzin en lokt zo discussies uit en als je die niets vindt kan je ze gewoon mijdden..........................
mag ook wel, als hij maar een bron vermeld. Dat doet deze zooiestekert namelijk nooit.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 16 juni 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 15:35 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

mag ook wel, als hij maar een bron vermeld. Dat doet deze zooiestekert namelijk nooit.
1 keer wel ;)

maar ik heb hem verzocht om voortaan bronnen te vermelden bij z'n posts!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 juni 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 15:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

1 keer wel ;)

maar ik heb hem verzocht om voortaan bronnen te vermelden bij z'n posts!
Ergens in 1879 dan zeker... Maar zonder dollen, Boudewijn, deze hippische penis (moet netjes blijven toch?) heeft al vaker van jou een verzoek gekregen om een bron te vermelden. 5 juni jl nog... Ik twijfel aan zijn capaciteit om dergelijke verzoeken in te willigen danwel te onthouden. Het valt mij ook op dat hij een topic start en verder hoor je hem niet meer. Zou het een pseudoniem van Roberto Gonzalez zijn? Dan verklaart het wel veel.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 16 juni 2009 - 16:46   quote  deeplink  
ach mensen wat een gezeur zeg , bepaal lekker zelf of je t wel of niet gelooft wat ie schrijft , bron melden ?? waarom eigenlijk? als je dat wilt doe je t en zoniet dan niet , ik krijg ook weleens wat te horen maar als ik die bron erbij zet is t gelijk afgelopen met me info en wordt ik scheef aangekeken en tja wat die VI doet is gewoon een beetje dromen en de boel opnaaien , best leuk toch?
FR
 FR - dinsdag 16 juni 2009 - 17:07   quote  deeplink  
David Henrique dos Santos ,beter bekend om Manteiga, en Jonathan de Guzman mogen van de stadionclub eveneens uitzien naar een andere werkgever.

DE GUZMAN MAG NIET VERKOCHT WORDEN HIJ IS 1 vAN DE BETEREN IN DE SELECTIE VAN FEYENOORD!!!! ECHT GROTE ONZIN EN EEN STOMME ZET VAN FEYENOORD
Markaay
 Markaay - dinsdag 16 juni 2009 - 17:22   quote  deeplink  
gaan we weer met die vi-medewerker, wat een klapdebiel eerste klas ben jij, nog nooit iets zinnigs van je gelezen hier
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 16 juni 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 17:07 schreef FR het volgende:
David Henrique dos Santos ,beter bekend om Manteiga, en Jonathan de Guzman mogen van de stadionclub eveneens uitzien naar een andere werkgever.

DE GUZMAN MAG NIET VERKOCHT WORDEN HIJ IS 1 vAN DE BETEREN IN DE SELECTIE VAN FEYENOORD!!!! ECHT GROTE ONZIN EN EEN STOMME ZET VAN FEYENOORD
Guzman heeft nog 1 jr contract en wil niet bijtekenen VERKOPEN IS DUS EEN MUST!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil af van Wattamaleo , Tienalli en Nieveld









0.0092399