BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 10 redenen waarom Been Feyenoord aan het voetballen krijgt.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 13 juni 2009 - 22:38   quote  deeplink  
10 redenen waarom Been Feyenoord aan het voetballen krijgt:

- Hij weet bij talenten de juiste snaar te raken waardoor ze beter gaan voetballen (we hebben er genoeg dus dat beloofd wat).
.
- Hij heeft geweldige humor
.
- Hij is niet vies van stevig voetbal
.
- Hij respecteert de oudere spelers maar zal niet schuwen ze te passeren als ze slecht presteren.
.
- Hij een echte Rotterdammer is.
.
- Hij Beenhakker heeft om het te dekken als het ff mis gaat.
.
- Hij durft te investeren in de jeugd.
.
- Hij Bruins weer aan het voetballen krijgt.
.
- Hij zal kiezen voor een duidelijk systeem.
.
- Been FEYENOORD is!

Ben benieuwd naar jullie mening hierover.

Ben ik nog redenen vergeten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juni 2009 door PieterBos --
Dre71
 Dre71 - zaterdag 13 juni 2009 - 22:59   quote  deeplink  
Helemaal eens!

Misschien nog een enorme no nonsense-mentaliteit toevoegen.
Hij zal niks willen weten over bijvoorbeed het geouwehoer over de kloof tussen jong en oud binnen de selectie.

Ik verwacht dat hij dit en veel andere irritaties op zijn eigen wijze gaat oplossen.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 14 juni 2009 - 15:40   quote  deeplink  
-Ik moet het nog zien dat Mario de 'ouderen' uit het elftal durft te zetten!!
-En Bruins ................. wat mij betreft naar het vrouwenvoetbal, dat past meer bij hem. Ja sorry ik ben nooit fan van Bruins geweest en zal het ook nooit worden.
-Maar verder ben ik het wel met je eens
youri
 youri - zondag 14 juni 2009 - 17:10   quote  deeplink  
hij is voor feyenoord en hij gaat het doen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 juni 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2009 - 15:40 schreef antoniorijen het volgende:
-Ik moet het nog zien dat Mario de 'ouderen' uit het elftal durft te zetten!!
-En Bruins ................. wat mij betreft naar het vrouwenvoetbal, dat past meer bij hem. Ja sorry ik ben nooit fan van Bruins geweest en zal het ook nooit worden.
-Maar verder ben ik het wel met je eens
Ik zie liever dat hij die oudjes weer aan de praat krijgt Antonio.
ar
 ar - zondag 14 juni 2009 - 17:34   quote  deeplink  
been zal wel voor een xtra impuls zorgen denk ik,hopen dat die oudjes hem in hun reet krijgen!
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 14 juni 2009 - 17:47   quote  deeplink  
Als de gevestigde orde (De ouwetjes = 7 miljoen)zich gaan gedragen, als in het vorige seizoen i.p.v. te zorgen voor goede resultaten, dan hoop ik dat Mario ze binnen een mum van tijd eruit zet, voordat het weer te laat is. Nieuwe bezems vegen schoon!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2009 door Dubble O ms --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 14 juni 2009 - 18:34   quote  deeplink  
GOED gevonden door boudewijn deze topic.
Ik denk persoonlijk:
Dat mario de tijd krijgt van de supporters om een elftal te maken.
Dat dat al de reden is waarom mario gaat slagen.
PieterBos
 PieterBos - zondag 14 juni 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 - 22:59 schreef Dre71 het volgende:

Misschien nog een enorme no nonsense-mentaliteit toevoegen.
Hij zal niks willen weten over bijvoorbeeld het geouwehoer over de kloof tussen jong en oud binnen de selectie.

Ik verwacht dat hij dit en veel andere irritaties op zijn eigen wijze gaat oplossen.
.
.

De koi hoek.nl - zondag 14 juni 2009 - 18:34
.
Ik denk persoonlijk:
Dat mario de tijd krijgt van de supporters om een elftal te maken.

Dat zijn al 12 goede redenen!
demy44
 demy44 - maandag 15 juni 2009 - 09:16   quote  deeplink  
mee eens

hopen ind dat bruins ook weer zijn eerste seizoens vorm haalt
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 15 juni 2009 - 09:28   quote  deeplink  
Wat een hosanna weer. Ik weet nog goed de reacties van 2 jaar terug toen van Bronckhorst, Makaay en de Cler werden aangetrokken. Ik weet nog goed hoe de reactie´s waren toen vorig jaar Gert-Jan Verbeek kwam. Nu lees ik dezelfde reactie´s weer. Ik ben benieuwd of Been zal slagen of dat we volgend jaar net zo over hem praten als over Gert-Jan Verbeek en Makaay die we toen ook als verlosser zagen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik was 2 jaar terug en vorig jaar ook zeer enthousiast over genoemde spelers en trainer. Ik hoop zo dat we nu met Been en Beenhakker weer een stijgende lijn te pakken krijgen. Dat zij de boel weer op de rit krijgen. Laat het alsjeblieft niet zo zijn dat wij volgend jaar net zo over hun praten als over Gert-Jan Verbeek en Makaay, want laten we eerlijk zijn wat waren we ook blij met hun. Mario en leo, veel succes, heel veel succes.
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 juni 2009 - 16:11   quote  deeplink  
hm.. ik weet zeker dat ik hier een opmerking gemaakt had...
sevillana
 sevillana - maandag 15 juni 2009 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2009 - 09:16 schreef demy44 het volgende:
mee eens

hopen ind dat bruins ook weer zijn eerste seizoens vorm haalt
Denk dat het bij Bruins een mentale kwestie is, hij is ook volop misbruikt in het team, heb hem ook verschillende malen op links aan de zijkant geposteerd zien spelen waar hij helemaal niet uit de verf komt. Als Mario die jongen weer het vertrouwen in eigen kunnen kan bezorgen dan zie ik het wel goed komen met Bruins. Want voetballen, ..................... dat kan hij echt wel hoor!
fey21
 fey21 - maandag 15 juni 2009 - 22:56   quote  deeplink  
de cler makaay enz. zijn gewoon goeie voetballers..
verbeek heeft ze verpest..
vlemmings heeft ze gereanimeerd...
been gaat ze weer laten vlammen!

en castaignos gewoon in de 1e.
goed voor hem, goed voor feyenoord
ed2009
 ed2009 - dinsdag 16 juni 2009 - 00:23   quote  deeplink  
feyenoord red het wel weer.
Vooral de werkers mentaliteit gebruiken! Zoals tegen ajax de 2de wedstrijd tegen hun. Toen was het schoffelen,sjouwen en doorgaan tot aan het eind.
En dat hoort by feyenoord. Gewoon mouwen opstropen en gaan voor elke meter.
Dat komt by mario wel goed dat moet gewoon erin gbakken worden! En talent en routine gnoeg. Nu nog een strakke hand in het beleid met sterke leiderschap en verstand van zaken en voetbal en feyenoord voorop! En niet alleen commercie haantjes..
T is geen bedrijf met kleine groep mensen. Besef komt altyd na de fouten. Ma ja bstuur wegsturen zou niet meteen 21 miljoen weg poetsen!
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 16 juni 2009 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2009 - 22:43 schreef sevillana het volgende:

[..]

Denk dat het bij Bruins een mentale kwestie is, hij is ook volop misbruikt in het team, heb hem ook verschillende malen op links aan de zijkant geposteerd zien spelen waar hij helemaal niet uit de verf komt. Als Mario die jongen weer het vertrouwen in eigen kunnen kan bezorgen dan zie ik het wel goed komen met Bruins. Want voetballen, ..................... dat kan hij echt wel hoor!
Meningen verschillen over Luigi Bruins, want mijn voetballer zal het nooit worden al scoort ie aan de lopende band en strooit ie met assist. Ik vind het gewoon een wijvenvoetballer die niet vuil wenst te worden en nooit een kopduel aan gaat omdat anders zijn haar in de war komt. Ik vind hem met zijn zogenaamde mentaliteit totaal niet bij Feyenoord passen
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 16 juni 2009 - 09:05   quote  deeplink  
jij wil werkers! want Feyenoord is een arbeidersclub , club van t volk!

pffffffffffffffff doe mij maar een mix van werkers, mooievoetballers en wat ertussenin en een goede Bruins is gewoon welkom , al is t een kutventje met een tyfuskop en houding..............................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 10 redenen waarom Been Feyenoord aan het voetballen krijgt.









0.0057120