BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek moet z'n muil is houden!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
vakkie ssss
 vakkie ssss - maandag 15 juni 2009 - 15:40   quote  deeplink  
als het met feyenoord wat minder gaat,dan vinden blijkbaar mensen die geen f'noord hart hebben het nodig om negatief te oordelen over onze club,zoals bijv. meneer derksen, de directeur van nak, maar ook gertjan verbeek in VI vind het normaal z'n eigen straatje schoon te vegen ten opzichte van f'noord, waarschijnlijk heeft ie geen spiegel thuis en vind ie zich zelf fantastisch,alsof hij het allemaal zo goed gedaan hebt. de enige fout die f'noord heeft gemaakt is peter bosh aan te stellen die heeft er een potje van gemaakt en is daarom samen met jou, verbeek weg met je vette salaris onder je arm kun nog wel effe natrappen zeker, dat salaris zal je nu bij heracles wel niet verdienen of krijg je daar ook weer meer!! tip voor verbeek bemoei je met je eigen clup.
derq
 derq - maandag 15 juni 2009 - 15:48   quote  deeplink  
jammer genoeg snappen velen niet dat verbeek gelijk had, alleen wil het gros van de supporters hier op de harde manier achter komen. twente, heerenveen, az en groningen zijn de clubs van de toekomst.
Als er niets gedaan wordt aan de professionaliteit van de organisatie van feyenoord en de mentale insteek van de spelers, is een voortbestaan als middenmoter voor feyenoord onvermijdbaar.
dobias
 dobias - maandag 15 juni 2009 - 16:04   quote  deeplink  
@derq

Waar haal jij je gegevens vandaan?

Waarom heeft Verbeek gelijk leg is uit?
Onderbouwen graag want iedereen geloofd die onrustzaaiers.
Dus graag onderbouwing?!

Even een hint waarom lukte het met Vlemmings wel?
Het ging op het laatst mis ok maar dat vind ik echt niet raar als je al heel het seizoen shit over je heen krijg enig idee wat dat met je doet?
daag gj
 daag gj - maandag 15 juni 2009 - 16:10   quote  deeplink  
Ben gewoon blij dat die mafketel weg is bij ons, en idd onder Vlemmings ging het wel!
Stylzz
 Stylzz - maandag 15 juni 2009 - 16:15   quote  deeplink  
Hij heeft wel een beetje gelijk.
Tis ook een puinhoop bij ons nu...
dobias
 dobias - maandag 15 juni 2009 - 16:23   quote  deeplink  
@Stylzz

Ook Stylzz daag ik uit om te vertellen waarom?

We hebben een goeie selektie die makkelijk mee kan met top 3.
We krijgen een nieuw stadion die ons veel verder brengt dan we nu zijn. De kuip is heilig maar is onze beperking nu.

We hebben een trainer die feyenoord warm hart toedraagd. Het bestuur.... wat is daar mis mee?

Eigenlijk niks. We praten iedereen maar na.

Verbeek heeft contract besprekingen gehad. als hij wist dat het een puinhoop is of was bij feyenoord zou hij daar dan gaan werken?

Oh nee wat zei hij toen bij feyenoord had ik het beste gevoel bij!!!

Denk aub eens na voor dat je iets zegt.
Pjettr
 Pjettr - maandag 15 juni 2009 - 16:35   quote  deeplink  
die selectie had je vorig seizoen ook? en ben je ook niet bij de top 3 geëindigt?
WE krijgen een nieuw stadion? nee gemeente rotterdam krijgt een nieuw sportcomplex ;) .. en denk je echt dat er 95.000 man naar feyenoord gaat kijken? De kuip zit nu soms niet eens vol :\
F.L.E
 F.L.E - maandag 15 juni 2009 - 16:50   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder schreef moet meneer Verbeek netjes zijn mond houden. Dat was namelijk een van de afspraken die hij gemaakt heeft met Feyenoord toen hij met die 1.5 miljoen (!!) voor een half jaartje werken de Kuip uit liep.
Verder accepteerd meneer Verbeek een trainers functie terwijl er met de zittende trainer nog geen regeling over diens vertrek gesloten was.
Natuurlijk is dat wel een staaltje van fatsoenlijk en integer bestuur.
Want overal is het beter dan bij Feyenoord, toch meneer Verbeek?
dobias
 dobias - maandag 15 juni 2009 - 16:55   quote  deeplink  
@ Pjettr

Precies die selektie hadden we afgelopen jaar ook. Gaat er dan niet iets rinkelen bij je? Waarom scoorde makaay in de tweede helft opeens wel?
Oh ja wacht even Fer werd verkeerd gebruikt zoals de hele selektie tegen meneer verbeek heeft gezegd. Want Fer is geen nummer 10 maar deze jonge moet verdedigende middenvelder spelen.

Maar meneer verbeek was de enige die dit niet zag?......
Ik zeg niet dat hij alles fout deed. Hij heeft een hoop jeugd gebracht. dat hoor ik iedereen zeggen... Maarw at moest hij anders? Had hij dat ook gedaan als we geen blessures hadden?
R()b
 R()b - maandag 15 juni 2009 - 18:24   quote  deeplink  
Verbeek heeft een klein beetje gelijk.
Maar ook hij heeft een duit in het zakje gedaan.
fr2
 fr2 - maandag 15 juni 2009 - 18:48   quote  deeplink  
Het enige goede wat Verbeek heeft gedaan is Bosz meegenomen in zijn ondergang. Verder een vervelend mannetje wat de waarheid vaak verdraaid en weg loopt van de werkelijkheid. Mag ik citeren, een bekende zin van hem die hij in elk gesprek gebruikte: ' daar kan ik niets mee !' Nee en wij konden niets met jou en nu opgerot.
henri
 henri - maandag 15 juni 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Verbeek is en was een botte boer.
Alle fans die voor hem stonden te miauwen moeten eerst eens nadenkenken!
Mario for president!
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 16 juni 2009 - 00:18   quote  deeplink  
Feit is en blijft dat de bestuurlijke structuur bij Feyenoord al jaren niet deugt.

De scouting levert zeer weinig op aan aankomende talenten, de spelers waar ze mee aankomen die hadden wij ook kunnen verzinnen (Makaay, Tomasson bijv.).

Geld is er op een bepaald moment wel, er mislukt een transfer en ineens is het geld er niet meer. Leg het mij maar uit. Als ik geen geld uitgeef is het niet zomaar weg (behalve wanneer je het op een spaarrekening zet bij Icesave of mijn vrouw weer is gaan shoppen).

Verbeek is een botte boer maar hij heeft, met de steun van het bestuur, een richting ingeslagen waar naderhand van bleek dat deze, in ieder geval voor deze selectie, niet de juiste was. De schuld hiervan kan niet geheel worden gelegd bij Verbeek alleen. Beter voorwerk door de heren op het pluche had een hoop ellende kunnen besparen.

De directie bestaat op dit moment uit teveel ego's. Bosz heeft gelukkig al plaats gemaakt en nu met Beenhakker en Been denk ik dat er meer "down to earth" personen zijn aangetrokken. Een algemeen directeur die hiervoor op sport en recreatie van de gemeente Rotterdam heeft gewerkt wordt aangesteld. Het enige waar hij zich hiervoor druk om hoefde te maken waren de sporthallen in Rotterdam en een deel van de organisatie van de Marathon (heb er stage gelopen dus weet ik waar ik het over heb).

Ik denk dat dit genoeg redenen zijn om aan te geven dat we de slag van Twente, AZ, Groningen en Heerenveen gaan verliezen als er niet een koerswijziging wordt ingezet.
Wel moet ik hierbij opmerken dat ik hoop dat dat met het aantrekken van Been en Beenhakker al is gebeurd.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 16 juni 2009 - 09:08   quote  deeplink  
110% eens met je!
antonio
 antonio - dinsdag 16 juni 2009 - 10:28   quote  deeplink  
Goede Morgen:even reageren op uitlatingen,van.Verbeek niet verstandig,na een half jaar al weer weg,zo makelijk om na te trappen als je de club niet kent.!Maarwat mij veel meer verdriet doet is die Johan.Derksen,weer die vent,uit Rotterdem,en vooal uit de Kuip verbannen,een onruststoker,kan met zijn stomme muziek bij radio rijnmond,kunnen ze daar geen normaal iemand vinden om plaatjes te draaien.?!van voetbal heeft hij geen verstand al denkt hij dat met zijn grove uitspraken,en dan maar die Johan,van 020,in zijn kont kruipen ba als je die hoort praten zakt mijn broek af hoor sorry.maar in 020,zijn weinig mensen met voetbal verstand.!goed ik hoop dat Maroi Been het beter gaat doen.?!succes Feyenoord die Jullie een Heeeeeeeeel warm hart toe dragen ik al 45jaar vele jaren een seisoenkaart gehad,nu niet meer vanwegen mijn leeftijd 66jr.susses en hoop doet leven.!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juni 2009 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2009 - 16:23 schreef dobias het volgende:
@Stylzz

Ook Stylzz daag ik uit om te vertellen waarom?

blabla.

Denk aub eens na voor dat je iets zegt.
Wat een onzin reaktie. We hebben PLANNEN? voor een nieuw stadion. En ja we mogen god op onze blote knieën danken dat Mario nog wilde. Dat is een man met een clubhart. Verder hebben we geen geld wegens jarenlang wanbeleid. Feit is dat deze huishouding een zootje is. Ik denk niet dat dhr Verbeek inzage heeft gehad in de balansen toen hij tekende. Dus dat is iets wat hij niet heeft kunnen weten. En dat hij t beste gevoel bij Feyenoord had, ja uiteraard, er zijn hem vele beloftes gedaan welke later niet waargemaakt zijn, maar daar is uiteraard GJV ook zelf debet aan geweest.

Verder is men inderdaad druk bezig om de zaken te veranderen, dus misschien WAS het een zootje en is het nu iets beter. Maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

En voor de rest moet GJV zich nu lekker bezig gaan houden met degradatie voetbal en alleen nog maar over Feyenoord spreken als het de aankomende tegenstander is.
En dan hoop ik dat we hem vernederen, dat dan weer wel.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 juni 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Al heeft Verbeek gelijk, wat hij doet is gewoonweg "not done"!!!

Je gaat je oude werkgever niet met stront bekogelen in de media. Daarmee maakt hij zich zeker niet populair. Ik zie het al gebeuren bij de eerste thuiswedstrijd tegen Heracles... Ik denk niet dat de heer Verbeek op een warm onthaal hoeft te wachten van de supporters. Hij valt toch Feyenorod aan en als je aan Feyenoord komt kom je aan de supporters, hoe dan ook.

Van mij mag hij een extreem vet hart krijgen, ik hoop dat hij degradeert met Heracles met 0 overwinningen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2009 door Pietje1 --
antonio
 antonio - dinsdag 16 juni 2009 - 11:55   quote  deeplink  
goede dag:even reageren op de uitspraken,van Verbeek MAAR,vooral de onrustzaaier endie ons F,oordmet de grond gelijkt maakt!Johan.Derksen.wat vind ik dat een verschrikkelijke man,om zo te oordelen over onze club?kan die man niet worden genegeerd in R,dam.vooal wat mij stoord is dat hij nog muziek draait,op radoi-rijnmond.kunnen ze in R,dam niet iemand ninden die normale muziek draait.?!Laat ik hopen dat Mario.Been de zaak weer op de rails krijgt,met don Leo.Feyenoord succes,en laat de rest maar barsten.Toontje Veghel
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 juni 2009 - 12:49   quote  deeplink  
wees blij dat hij de vinger op de zere plek legt. Nu kunnen de rotte appels eruit gehaald worden!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 16 juni 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 10:28 schreef antonio het volgende:
Goede Morgen:even reageren op uitlatingen,van.Verbeek niet verstandig,na een half jaar al weer weg,zo makelijk om na te trappen als je de club niet kent.!Maarwat mij veel meer verdriet doet is die Johan.Derksen,weer die vent,uit Rotterdem,en vooal uit de Kuip verbannen,een onruststoker,kan met zijn stomme muziek bij radio rijnmond,kunnen ze daar geen normaal iemand vinden om plaatjes te draaien.?!van voetbal heeft hij geen verstand al denkt hij dat met zijn grove uitspraken,en dan maar die Johan,van 020,in zijn kont kruipen ba als je die hoort praten zakt mijn broek af hoor sorry.maar in 020,zijn weinig mensen met voetbal verstand.!goed ik hoop dat Maroi Been het beter gaat doen.?!succes Feyenoord die Jullie een Heeeeeeeeel warm hart toe dragen ik al 45jaar vele jaren een seisoenkaart gehad,nu niet meer vanwegen mijn leeftijd 66jr.susses en hoop doet leven.!
sorry maar dit slaat echt nergens op !
Derksen zeikt af wat af te zeiken valt en helaas is over Feyenoord niets anders te melden dan afzeiken de laatste 5 jr , Derksen is geen Feyenoordhater en Cruijff in ze reet kruipen doet ie al een paar jaar niet meer , fijn dat je 45 jr seizkrt hebrt gehad maar je kennis is er niet beter van geworden suc6 met teletekst kijken en kijk uit dat je geen oude brombeer wordt!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 juni 2009 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 13:23 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

sorry maar dit slaat echt nergens op !
Derksen zeikt af wat af te zeiken valt en helaas is over Feyenoord niets anders te melden dan afzeiken de laatste 5 jr , Derksen is geen Feyenoordhater en Cruijff in ze reet kruipen doet ie al een paar jaar niet meer , fijn dat je 45 jr seizkrt hebrt gehad maar je kennis is er niet beter van geworden suc6 met teletekst kijken en kijk uit dat je geen oude brombeer wordt!
hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek moet z'n muil is houden!!!









0.0087299