|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
FOTO Het nieuwe shirt van Ajax (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
FOTO: Het nieuwe shirt van Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft vandaag het nieuwe thuisshirt voor het komende seizoen gepresenteerd. De spelers zullen het nieuwe tenue op de training van 22 juni voor de eerste keer dragen.
thuis:
uit:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Giovannitoo
|
|
|
die ga ik dus niet halen dat nieuw thuis shirt |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
wie weet het komt die 2 sterren er ook op |
|
|
|
|
AZ? Wij zijn dat dan
|
|
|
De strepen?? Oer lelijk en ik hoop dat iedereen het shirt zal boycotten!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
Klaas kanon voer
|
|
|
Die kraag is echt niet mooi erop en die strepen zal me een worst wezen. Enige wat echt mooi aan het shirt is het wapen van Amsterdam die deze foto's niet laten zien want het zit op de achterkant. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
uitshirt vind ik zo slecht nog niet.. maar thuis :s trekt op nix die strepen |
|
|
|
|
Gutz
|
|
|
Mooi.. echter van mij had die baan rood meer een baan mogen zijn. Of van boven wat breder naar wat smaller naar beneden. Strak is het shirt helemaal rood met 2 witte mouwtjes! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heeft juist wel stijl.. maar dat snappen julile niet blijkbaar.. en AZ mannetje.. volgens mij had Ajax al eerder een kraag dan AZ hoor.. wel in 2001 al.. waar waren jullie toen trouwens ? let nu maar op kereltje als jullie weer middenmoter worden (zoals normaal eigenlijk) dan zit er weer maar 2000 man.. denk ook dat het een kwestie van wennen is overgens.. hoe vaker ik hem zie hoe mooier ik hem vind.. |
|
|
|
|
homin
|
|
|
Ons witte shirt met rode baan blijft toch wel heel bijzonder. Logisch dat zich dit door de tijden heen ontwikkelt. We willen goede spelers, dan hebben we ook goedbetalende sponsoren nodig. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 - 17:28 schreef homin het volgende:Ons witte shirt met rode baan blijft toch wel heel bijzonder. Logisch dat zich dit door de tijden heen ontwikkelt. We willen goede spelers, dan hebben we ook goedbetalende sponsoren nodig. dit kan je aan een boel leeghoofden niet uitleggen die zeiken liever de boel af en blijven bij hun standpunt. het roodwitte shirt gaat nooit verloren zeker wordt het concept aangepast maar wat wil je 100 miljoen en dan 2 strepen op de mouw hmm tja lastige keuze hoor. |
|
|
|
|
B.
|
|
|
Je moet niet zo zeiken als ze goed spelen in lelijke shirts ik beter dan ze slecht spelen met mooie shirt |
|
|
|
|
strepen?lekkerbelang
|
|
|
Uit-shirt is stoer...thuis-shirt is in ieder geval beter als het vorige, met dat opgeplakte logo!! jammer dat het (nog steeds) geen oud logo is. Gemiste kans. En die strepen; boeiend...NOT! |
|
|
|
|
Klaas Jan Huntelaar
|
|
|
Hadden ze in mijn tijd maar van deze shirts. Die polo shirtjes zitten geweldig tijdens het voetballen. Ook die strepen en dat wapen, te gek. Wie weet, mischien keer ik terug bij ajax, ik denk dat mijn kansen bij RM verkeken zijn. Groetjes |
|
|
|
|
Wesley Sneijder
|
|
|
Wat een mooie shirts, ik zit serieus na te denken over een terugkeer naar Ajax, ik mis me cluppie nu al, helemaal in deze zware tijden waarin ze verkeren. Misschien keer ik terug maar dan zal ik wel een deel van me salaris in moeten leveren maar dat is geen probleem, ik wil Ajax weer erboven op helpen en het weer een Europese grootmacht maken, hopelijk keren ook Rafael, Klaas en Ryan terug dan kunne we wel naar de top hoop ik. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 - 14:29 schreef Wesley Sneijder het volgende:Wat een mooie shirts, ik zit serieus na te denken over een terugkeer naar Ajax, ik mis me cluppie nu al, helemaal in deze zware tijden waarin ze verkeren. Misschien keer ik terug maar dan zal ik wel een deel van me salaris in moeten leveren maar dat is geen probleem, ik wil Ajax weer erboven op helpen en het weer een Europese grootmacht maken, hopelijk keren ook Rafael, Klaas en Ryan terug dan kunne we wel naar de top hoop ik. plaats eerst maar eens wat naaktfoto's van Yolanthe hier... |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
denk dat die foto's er eerder komen dan dat vd vaart , hunt , babel etc terug zijn bij ajax |
|
|
|
|
ajax en zaanlandia
|
|
|
ik vind ze wel cool en die thuisshirt is wel mooi met amsterdam op de achterknt dan kunnen klote tegenstanders ook wat van leren en az'er we pakken jullie wel terug voor marco van basten enz ajax en zaanlandia zaandam ons club... |
|
|
|
|
Mali
|
|
|
zeik toch niet zo! mooie shirts! |
|
|
|