BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV talent naar Jong Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
PieterBos
 PieterBos - maandag 15 juni 2009 - 19:58   quote  deeplink  
Jaap van Duijn speelt pas één seizoen op het allerhoogste niveau. Met Quick Boys A1 speelde de linkeraanvaller vorig jaar in de eerste divisie nog tegen clubs als Ajax A2, FC Volendam A1 en Vitesse A1. Van Duijn maakte indruk en werd beloond met een overgang naar PSV.

In Eindhoven kende het achttienjarige talent een goed jaar. Met zes treffers werd de rappe buitenspeler bijna topscorer van zijn team en een langdurig verblijf leek in het verschiet te liggen. Toch scheidden de wegen van PSV en Van Duijn zich. “Het verbaasde mij zelf ook dat ik geen contract kreeg aangeboden, reageert Van Duijn. “Ik kreeg via via te horen dat ik volgend jaar in het tweede elftal van PSV terecht zou komen. Dit seizoen heb ik al enkele keren met dat team meegedaan en speelde goed tijdens die wedstrijden. Trainer Philip Cocu en jeugdscout Gerrit van Tilburg hadden vertrouwen in mij en ook mijn teamgenoten hadden verwacht dat ik mocht blijven, maar toch besloot men anders,” vertelt Van Duijn.

Een terugkeer naar Quick Boys leek voor de hand te liggen. Feyenoord nam echter contact met de aanvaller op. “Feyenoord toonde interesse in mij en ik werd uitgenodigd voor een training. Ook heb ik een wedstrijd gespeeld met Jong Feyenoord tegen Jong Schalke ‘04. De club was onder de indruk en ik mag volgend seizoen beginnen bij de selectie van Jong Feyenoord,” besluit de trotse Van Duijn.

Bron:quickboys.nl

Hopelijk gaan we hier wat leuks aan beleven.
Is altijd leuk als een talent bij de concurrentie weggaat en het dan bij feyenoord gaat maken.
Een goede buitenspeler is nooit weg.
Nut1908
 Nut1908 - maandag 15 juni 2009 - 20:06   quote  deeplink  
Ik heb nog met Jaap samengespeeld in Quick - Boys A2 en kan je vertellen dat hij watervlug is en erg gemotiveerd is om zoveel mogelijk te verbeteren. Daarnaast scoorde hij ook nog regelmatig en het seizoen erop heeft hij het goed gedaan in de A1 en is toen naar Pisvee verhuisd. Daar heeft hij wat problemen gekregen met een trainer en z'n contract werd niet verlengt!

Jaap succes in Rotterdam!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 15 juni 2009 - 21:19   quote  deeplink  
Vooral leuk dat hij bij Quick Boys vandaan komt en niet bij Katwijk.
Pas met een heeeeeeel zooitje neuzen gesproken uit Katwijk en die waren alle voor Katik.Moet een naar clubbie zijn bah
Zou het de 2e topper worden van Quickboys ,ik hoop het van harte voor ons, voor Quickboys ,voor Katik, en voor PSV.
1 voordeel een Katwijker hoef je niet te leren hoe die moet werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2009 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - maandag 15 juni 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juni 2009 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Vooral leuk dat hij bij Quick Boys vandaan komt en niet bij Katwijk.
Pas met een heeeeeeel zooitje neuzen gesproken uit Katwijk en die waren alle voor Katik.Moet een naar clubbie zijn bah
Zou het de 2e topper worden van Quickboys ,ik hoop het van harte voor ons, voor Quickboys ,voor Katik, en voor PSV.
1 voordeel een Katwijker hoef je niet te leren hoe die moet werken.
Als hij maar een beetje in de sporen van z'n voorganger Dirk kan treden is het voor mij OK!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 juni 2009 - 11:48   quote  deeplink  
goede zaak!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: PSV talent naar Jong Feyenoord









0.0072600