BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk Kuyt: kleine troost in moeilijke tijden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 16 juni 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Stelling: Ik ben de persoonlijk adviseur van Mario Been.
“Nee, dat is Leo Beenhakker. Ik ken Mario goed, we hebben veel telefonisch contact. Tijdens die belletjes hebben het wel eens over spelers, maar ook over hoe alles werkt bij Liverpool. Hij is leergierig, net als ik. Ik denk dat hij Feyenoord kampioen kan maken. Komend seizoen nog niet. Al geloof ik wel dat deze selectie met twee goede aankopen erbij weer bovenin kan meedoen. Mario kan spelers beter maken. Dat heeft hij bij Excelsior en NEC bewezen. Hij brengt plezier. Is iets heel belangrijks. Genieten van het spelletje, voetbal niet te moeilijk maken, de druk eraf halen; juist in de Kuip is dat van levensbelang."

“Kampioen worden met Feyenoord is een droom van ons beiden. Dan is het geen maand maar een jaar feest in Rotterdam. Nee, hij heeft me niet gevraagd om terug te keren. Hij weet dat ik voorlopig niet klaar ben bij Liverpool. Ik weet dat ik altijd welkom ben bij Feyenoord. Dat doet me goed. Toen ik er speelde, kwamen tegenstanders met bibberende beentjes naar de Kuip. Die tijd moet weer terugkeren. Daar zou ik in de toekomst graag mijn steentje aan bijdragen.”

Ik weet het, we schieten er nog steeds geen donder mee op, maar het doet me deugd dat een speler van zijn kaliber (en karakter!) nog zo begaan is met Feyenoord. Bij het denken aan de dag dat hij weer verschijnt in de Kuip geeft me stiekem toch wel kippenvel. Zo'n bloedfanatieke oer hollandse, kei hard werkende, alles waar Feyenoord voor staat topvoetballer... wat missen we zo'n speler nu toch..
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 juni 2009 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 10:58 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Stelling: Ik ben de persoonlijk adviseur van Mario Been.
“Nee, dat is Leo Beenhakker. Ik ken Mario goed, we hebben veel telefonisch contact. Tijdens die belletjes hebben het wel eens over spelers, maar ook over hoe alles werkt bij Liverpool. Hij is leergierig, net als ik. Ik denk dat hij Feyenoord kampioen kan maken. Komend seizoen nog niet. Al geloof ik wel dat deze selectie met twee goede aankopen erbij weer bovenin kan meedoen. Mario kan spelers beter maken. Dat heeft hij bij Excelsior en NEC bewezen. Hij brengt plezier. Is iets heel belangrijks. Genieten van het spelletje, voetbal niet te moeilijk maken, de druk eraf halen; juist in de Kuip is dat van levensbelang."

“Kampioen worden met Feyenoord is een droom van ons beiden. Dan is het geen maand maar een jaar feest in Rotterdam. Nee, hij heeft me niet gevraagd om terug te keren. Hij weet dat ik voorlopig niet klaar ben bij Liverpool. Ik weet dat ik altijd welkom ben bij Feyenoord. Dat doet me goed. Toen ik er speelde, kwamen tegenstanders met bibberende beentjes naar de Kuip. Die tijd moet weer terugkeren. Daar zou ik in de toekomst graag mijn steentje aan bijdragen.”

Ik weet het, we schieten er nog steeds geen donder mee op, maar het doet me deugd dat een speler van zijn kaliber (en karakter!) nog zo begaan is met Feyenoord. Bij het denken aan de dag dat hij weer verschijnt in de Kuip geeft me stiekem toch wel kippenvel. Zo'n bloedfanatieke oer hollandse, kei hard werkende, alles waar Feyenoord voor staat topvoetballer... wat missen we zo'n speler nu toch..
100% eens
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 juni 2009 - 12:09   quote  deeplink  
Als hij veel belt met Been en zo begaan is met Feyenoord kan hij wellicht eens een balletje opgooien bij Benitez om een talent van Liverpool bij Feyenoord te stallen. Heb ik al eerder gezegd ook bij Arsenal. Een samnwerking met zo'n club om spelers te huren is echt niet verkeerd. PSV heeft het ook gedaan met Chelsea en ze zijn wel twee keer met gemak kampioen van Nederland geworden met Alex en ook Raikovic.
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 juni 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 12:09 schreef Pietje1 het volgende:
Als hij veel belt met Been en zo begaan is met Feyenoord kan hij wellicht eens een balletje opgooien bij Benitez om een talent van Liverpool bij Feyenoord te stallen. Heb ik al eerder gezegd ook bij Arsenal. Een samnwerking met zo'n club om spelers te huren is echt niet verkeerd. PSV heeft het ook gedaan met Chelsea en ze zijn wel twee keer met gemak kampioen van Nederland geworden met Alex en ook Raikovic.
denk je echt dat het zo werkt? Een speler uit de selectie die ff een praatje op dat niveau maakt met de manager?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 juni 2009 - 15:30   quote  deeplink  
Kuyt is niet zomaar een speler in de selectie van Benitez... Maar het is puur speculatief bedoeld... Ik geef het alleen maar aan dat ik het graag zie gebeuren.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 16 juni 2009 - 16:49   quote  deeplink  
Alex was een kanjer maar kostte PSV wel flink centen hoor! Raikovic is bij PSV nooit echt belangrijk geweest dusssssssssssssssssssssssssssssssssssss

maar goed leuke spelers zijn altijd welkom , alleen ben je pas interessant voor de goede spelers als je CL speelt , dat was de kracht van PSV : speelde 10 jaar CL en was een goede naam in Europa.................
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 juni 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 15:30 schreef Pietje1 het volgende:
Kuyt is niet zomaar een speler in de selectie van Benitez... Maar het is puur speculatief bedoeld... Ik geef het alleen maar aan dat ik het graag zie gebeuren.
snappo! gewoon, een grappie!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 juni 2009 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 16:49 schreef jantje 1974 het volgende:
Alex was een kanjer maar kostte PSV wel flink centen hoor! Raikovic is bij PSV nooit echt belangrijk geweest dusssssssssssssssssssssssssssssssssssss

maar goed leuke spelers zijn altijd welkom , alleen ben je pas interessant voor de goede spelers als je CL speelt , dat was de kracht van PSV : speelde 10 jaar CL en was een goede naam in Europa.................
Uhm Jantje afgelopen seizoen Ben Sahar gevolgt ???
Als hij nou eens afgelopen seizoen door Chelsea bij ons was geplaatst???
Had Makaay ook een stuk gelukkiger geweest denk ik???
Hij maakte bij de Graafschap het verschil en niet zo`n beetje ook.
Hoe kan het dat de Graafschap de huursom wel kon betalen???
PS hij gaat waarschijnlijk naar Espanyol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juni 2009 - 20:54   quote  deeplink  
Toch of niet?;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juni 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Toch?
sevillana
 sevillana - woensdag 17 juni 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Toch?
zeker!?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juni 2009 - 21:45   quote  deeplink  
precies?
sevillana
 sevillana - woensdag 17 juni 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 21:45 schreef Leon FR1908 het volgende:
precies?
tja, of ongeveer?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juni 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Precies zo ongeveer ja?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juni 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uhm Jantje afgelopen seizoen Ben Sahar gevolgt ???
Als hij nou eens afgelopen seizoen door Chelsea bij ons was geplaatst???
Had Makaay ook een stuk gelukkiger geweest denk ik???
Hij maakte bij de Graafschap het verschil en niet zo`n beetje ook.
Hoe kan het dat de Graafschap de huursom wel kon betalen???
PS hij gaat waarschijnlijk naar Espanyol.
Gaat niet meer gebeuren he?
sevillana
 sevillana - woensdag 17 juni 2009 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gaat niet meer gebeuren he?
nee?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 17 juni 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Dan maar niet? :)
sevillana
 sevillana - woensdag 17 juni 2009 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dan maar niet? :)
laten we het toch zo!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 juni 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 22:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

laten we het toch zo!
Ja we laten het zo,over en ....
sevillana
 sevillana - donderdag 18 juni 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 21:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja we laten het zo,over en ....
en ..................... ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 juni 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Uit ........hahaha :)
sevillana
 sevillana - donderdag 18 juni 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
Uit ........hahaha :)
Oh! (heeft wel ff geduurd, maar ok dan!)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dirk Kuyt: kleine troost in moeilijke tijden









0.0064280