BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Serieuse aankopen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
King Yvo
 King Yvo - dinsdag 16 juni 2009 - 19:55   quote  deeplink  
We hebben het er al vaak over gehad maar weten jullie nog een naam die ons team beter maakt en ik bedoel haalbare spelers ik weet het niet meer
henri
 henri - dinsdag 16 juni 2009 - 20:16   quote  deeplink  
VAN DER MEYDE (everton) , en we gaan niet over zijn verleden zeiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2009 door henri --
ovi
 ovi - dinsdag 16 juni 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 20:16 schreef henri het volgende:
VAN DER MEYDE (everton) , en we gaan niet over zijn verleden zeiken.
Ben jij gek die heeft al 5 jaar helemaal niks meer gepresteerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2009 door ovi --
Marioscenario
 Marioscenario - dinsdag 16 juni 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 20:16 schreef henri het volgende:
VAN DER MEYDE (everton) , en we gaan niet over zijn verleden zeiken.
Je hebt gelijk. Tevens Dudek dan zet je namen en ervaring neer. Als van der Meyden een echte ajaksiet zou zijn dan zou EPG en Henk Groot en meerdere ook het Feyenoord shirt niet hebben mogen dragen. Dat hij een mindere periode heeft gehad had andere oorzaken dan datgene wat in de pers is gekomen dat hij te veel zou stappen.(n.l. de gezondheid van zijn kindje)
ovi
 ovi - dinsdag 16 juni 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 20:30 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Tevens Dudek dan zet je namen en ervaring neer. Als van der Meyden een echte ajaksiet zou zijn dan zou EPG en Henk Groot en meerdere ook het Feyenoord shirt niet hebben mogen dragen. Dat hij een mindere periode heeft gehad had andere oorzaken dan datgene wat in de pers is gekomen dat hij te veel zou stappen.(n.l. de gezondheid van zijn kindje)
Wij zijn nu toch niet in de positie om gokjes te wagen.
thewin
 thewin - dinsdag 16 juni 2009 - 21:19   quote  deeplink  
ik vind dat feyenoord alleen nog een centrale verdediger er moet hebben, en ik zou Ferne Snoyle wel weer terug willen zien is trouwens transfervrij..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 juni 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 21:19 schreef thewin het volgende:
ik vind dat feyenoord alleen nog een centrale verdediger er moet hebben, en ik zou Ferne Snoyle wel weer terug willen zien is trouwens transfervrij..
Is dat niet die jongen die door Been uit de selectie is geflikkerd?
Is dat niet die jongen die z`n vrouwtje met zijn vuist knock out sloeg?

Ja dat lijkt mij een goede zet hahaha :)

ff kijken het is toch geen 1 april he ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2009 door Leon FR1908 --
Evertjan
 Evertjan - dinsdag 16 juni 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Niemand bijkopen eerst verkopen.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 16 juni 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Alleen een Botteghin en een Basjmir en een goede spits, maar daar laat ik me graag over verrassen ;-)
Snoek
 Snoek - dinsdag 16 juni 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Dudek , Bjarnsmyr ,Cahais , Svec en Paulo Henrique .

proberen Landzaat en Hofland te verkopen of desnoods transfervrij laten vertrekken, zijn veel te dure krachten voor wat ze brengen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 juni 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 21:52 schreef Snoek het volgende:
Dudek , Bjarnsmyr ,Cahais , Svec en Paulo Henrique .

proberen Landzaat en Hofland te verkopen of desnoods transfervrij laten vertrekken, zijn veel te dure krachten voor wat ze brengen
Mee eens!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 juni 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 20:30 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Tevens Dudek dan zet je namen en ervaring neer. Als van der Meyden een echte ajaksiet zou zijn dan zou EPG en Henk Groot en meerdere ook het Feyenoord shirt niet hebben mogen dragen. Dat hij een mindere periode heeft gehad had andere oorzaken dan datgene wat in de pers is gekomen dat hij te veel zou stappen.(n.l. de gezondheid van zijn kindje)
van der Meyden een mindere periode? 5 jaar lang? sorry, maar ik heb niet de indruk dat hij Feyenoord beter gaat maken hoor. dan zie ik persoonlijk liever Castaignos doorstromen, om hem zo nu en dan ff te laten proeven aan spelen in de A-selectie, dus met geduld en beleid laten instromen. wat Dudek betreft kan ik het volledig met je eens zijn.
sevillana
 sevillana - dinsdag 16 juni 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 21:52 schreef Snoek het volgende:
Dudek , Bjarnsmyr ,Cahais , Svec en Paulo Henrique .

proberen Landzaat en Hofland te verkopen of desnoods transfervrij laten vertrekken, zijn veel te dure krachten voor wat ze brengen
als Feyenoord er in slaagt om alleen Dudek en Bjärsmyr naar de Kuip te halen is dat voor mij alleen al voldoende reden om Lamzaat en Hofland weg te laten gaan.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 16 juni 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 21:52 schreef Snoek het volgende:
Dudek , Bjarnsmyr ,Cahais , Svec en Paulo Henrique .

proberen Landzaat en Hofland te verkopen of desnoods transfervrij laten vertrekken, zijn veel te dure krachten voor wat ze brengen
ja dromen zijn bedrog bij Feyenoord
R()b
 R()b - woensdag 17 juni 2009 - 00:16   quote  deeplink  
-Douglas : Ja ja ik weet het onbetaalbaar bij Monsterman.
-Koevermans
-Yuri Rose : Niemand heeft dit nog genoemt,maar Rose is wat we nodig hebben.
Het is geen Paul Bosvelt dat weet ik ook wel.
Maar het is wel echt een beuker op het middenveld , kan een wedstrijd lekker oplaaien en gaat voorop in de strijd.
Hij is misschien wel 30 jaar , maar aan hem hebben we meer dan aan Landzaat.
Rose is wel een beetje Crank , maar ik zou ermee kunnen leven.
Snoek
 Snoek - woensdag 17 juni 2009 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 22:34 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ja dromen zijn bedrog bij Feyenoord
Dudek - transfervrij
Bjarnsmyr - 6 ton
Cahais - huren met optie tot koop

weet alleen niet wat Svec en Paulo Henrique moeten kosten.

Wat betreft Landzaat en Hofland , weet niet hoe hongerig deze spelers nog zijn als je bovenstaande spelers zou aantrekken en je aangeeft dat er geen plek meer is , weet ik of deze spelers gewoon blijven om maar geld te vangen
demy44
 demy44 - woensdag 17 juni 2009 - 09:43   quote  deeplink  
granqvist
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2009 - 09:47   quote  deeplink  
Velen lullen anderen na. Wat ze schrijven over Bjarnsmyr klinkt wel goed, maar is hij werkelijk zo goed. Ik ken hem niet. Jullie wel? Nee? Hoe weet je dan of hij is wat we zoeken. Dit geldt voor zoveel namen.... Kom eens met een naam van een spelertje waar nog niemand aan gedacht heeft....
Ik zal ook eens iemand noemen: Brama van Twente (ik weet totaal niet of het haalbaar is, maar dat is een zeer bruikbare speler!). Die jongen pakt zoveel op het middenveld, maar echt opvallen doet hij niet. Mouwtjes opstropen hè, zonder te zeuren. Als je hem het middenveld laat controleren, kun je v. Brocnkhorst op linkback zetten en dan kun je bijvoorbeeld Fer op rechtshalf zetten, zodat Wijnaldum vrij in de spits naast Mackaay komt te voetballen... Ik heb geen kloten verstand van voetbal, maar zou dit een goede invulling kunnen zijn?
legrande
 legrande - woensdag 17 juni 2009 - 10:15   quote  deeplink  
we krijgen helemaal niets meer. Al die lulverhalen van zogenaamde investeerders. Ik baal er van. Hebben ze een echt Feijenoordhart zoals ik dan hadden ze feijenoord geholpen. Nu is er 1 die heeft gezorgd voor Fernandes. Moet nog maar zien of het een versterking is. Ik heb al weer mijn nieuwe seizoenskaart betaald voot het 40e jaar en blijf komen totn mijn dood. Maar ik houd mijn hart vast voor weer zo,n klote seizoen. Haal die penders van Nac voor achterin. Iedereen ondanks alles een heel goed nieuw seizoen toegewenst.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2009 - 10:36   quote  deeplink  
Kijk, dat bedoel ik met namen. Misschien is Penders zo slecht nog niet. Hij is een logge, trage voetballer, maar hij doet het nog wel aardig daar in het centrum achterin!!!
Wat denk je dan van Grindheim van Heerenveen? Middenveld is niet direct prioriteit, maar dan kun je dus die anderen wel op hun goede plek positioneren...
King Yvo
 King Yvo - woensdag 17 juni 2009 - 11:50   quote  deeplink  
demouge van willem 2
hadouier van roda jc
cecilio lopez van dordrecht
Dick
 Dick - woensdag 17 juni 2009 - 12:20   quote  deeplink  
En wat te denken van Tom Manders ?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 12:20 schreef Dick het volgende:
En wat te denken van Tom Manders ?
Tom Manders? Is dat die van die "d'r zitten twee motten, in mijn ouwe jas?
Zegt mij niets, waar voetbalt hij?
G-child
 G-child - woensdag 17 juni 2009 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 11:50 schreef King Yvo het volgende:
demouge van willem 2
hadouier van roda jc
cecilio lopez van dordrecht
Demouge? Iets te oud
Hadouier, net 4 wedstrijden goed gespeeld, verder een lastpak
Lopez? weegt nog minder dan Slory

Hofland, De Cler, Landzaad lekker verkopen en is kijken wat je in de jeugd hebt lopen ;)
King Yvo
 King Yvo - woensdag 17 juni 2009 - 12:38   quote  deeplink  
en maar weer die jeugd er is geen jeugd want bij ons komt er nooit iets door nu zijn er 2 aardig tot goed bezig geweest wijnaldum en fer de rest is niet goed genoeg en nee geen biseswar want die mag al 3 jaar weg niemand wil hem en nu heeft hij met geluk 7 goals gemaakt
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Ah.. T begint alweer..
Biseswar kan er over 8weken natuurlijk helemaal niets meer van en hadden we nooit moeten laten bijtekenen...

er is geen jeugd.. er komt nooit iets door..
Tsja.. ligt dat nou aan de jeugd of aan beleid?
Heb je wel eens gekeken hoe de jeugd afdelingen het de laatste jaren doen?
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 17 juni 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 12:25 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Tom Manders? Is dat die van die "d'r zitten twee motten, in mijn ouwe jas?
Zegt mij niets, waar voetbalt hij?
2 motteballen!
sevillana
 sevillana - woensdag 17 juni 2009 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 12:25 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Tom Manders? Is dat die van die "d'r zitten twee motten, in mijn ouwe jas?
Zegt mij niets, waar voetbalt hij?
FC Wegenwacht!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2009 - 13:16   quote  deeplink  
Of Toine?
http://nieuws.webindex.nl/bericht/9663588-manders-geldsmijterij-van-rijke-clubs-maakt-voetbal-kapot.html
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 17 juni 2009 - 14:00   quote  deeplink  
- Basrymir (oid, in elk geval die 23-jarige verdediger van IFK) 700.000
- Botteghin 1.000.000
- Roger 300.000
- Hoffer 2.500.000
- Die Oostblokker van Vitesse, die kan de klootzak op het middenveld zijn die we missen, ongeveer 3.000.000

Dan heb je voor 7,5 miljoen een goeie selectie
Mario had het over een substantieel bedrag van de investeerders
En de rest verdien/bespaar je wel met het dumpen/verkopen van Slory, De Cler, Landzaat, Hofland en De Guzman

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2009 door Phyxsius --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 juni 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 12:38 schreef King Yvo het volgende:
en maar weer die jeugd er is geen jeugd want bij ons komt er nooit iets door nu zijn er 2 aardig tot goed bezig geweest wijnaldum en fer de rest is niet goed genoeg en nee geen biseswar want die mag al 3 jaar weg niemand wil hem en nu heeft hij met geluk 7 goals gemaakt
Nee, je moet ze gewoon gratis weg doen, allemaal. En dan krijg je weer het BOATENG-verhaal, dat we ze toch maar beter niet hadden kunnen wegdoen..... Ze moeten wel een kans krijgen. En er zitten nog wel degelijk aardige spelertjes bij... Het ligt niet aan de jeugd, maar je moet natuurlijk niet met de halve A1 gaan meedoen, want dan vraag je erom... 1, 2 misschien 3 jonkies in de wei gaat nog wel, maar daarmee moet het wel ophouden. Als je met Tiendalli, Fer, Wijnaldum, Bruins en weet ik veel wie gaat ballen, vraag je toch om een afstraffing. Veel te licht, veel te onervaren... kan niet. Er moet meer evenwicht komen. Aan de andere kant teveel oudjes. Het zelfde verhaal, maar dan op fysiek gedeelte. Teveel oudejs is niet goed. Dus aan beide kant wat uit de selectie gooien en wat adonissen het veld in...
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 juni 2009 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 09:47 schreef Arie.Klooster het volgende:
Velen lullen anderen na. Wat ze schrijven over Bjarnsmyr klinkt wel goed, maar is hij werkelijk zo goed. Ik ken hem niet. Jullie wel? Nee? Hoe weet je dan of hij is wat we zoeken. Dit geldt voor zoveel namen.... Kom eens met een naam van een spelertje waar nog niemand aan gedacht heeft....
Ik zal ook eens iemand noemen: Brama van Twente (ik weet totaal niet of het haalbaar is, maar dat is een zeer bruikbare speler!). Die jongen pakt zoveel op het middenveld, maar echt opvallen doet hij niet. Mouwtjes opstropen hè, zonder te zeuren. Als je hem het middenveld laat controleren, kun je v. Brocnkhorst op linkback zetten en dan kun je bijvoorbeeld Fer op rechtshalf zetten, zodat Wijnaldum vrij in de spits naast Mackaay komt te voetballen... Ik heb geen kloten verstand van voetbal, maar zou dit een goede invulling kunnen zijn?
perfecte invulling die Brahma , goede speler alleen net voor 3 of 4 jaar bijgetekend bij Twente.......................
sevillana
 sevillana - woensdag 17 juni 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 18:19 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

perfecte invulling die Brahma , goede speler alleen net voor 3 of 4 jaar bijgetekend bij Twente.......................
streep er door dus!
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 18 juni 2009 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 12:38 schreef King Yvo het volgende:
en maar weer die jeugd er is geen jeugd want bij ons komt er nooit iets door nu zijn er 2 aardig tot goed bezig geweest wijnaldum en fer de rest is niet goed genoeg en nee geen biseswar want die mag al 3 jaar weg niemand wil hem en nu heeft hij met geluk 7 goals gemaakt
Ahum??? Biseswar is de meest constante en meest dreigende speler van het seizoen geweest? Ik denk niet dat jij veel wedstrijden gezien hebt. En zo ja.. dan heb je echt een bril nodig!
Biseswar gaat het helemaal maken! Net als Fer en Wijnaldum. Over Leerdam en de rest heb ik mn twijfels maar deze jongens hebben bewezen het nivo aan te kunnen van de NLcompetitie. Het is nu zaak deze jongens juist vertrouwen te geven als legioen! door altijd achter ze te staan.. ook als ze een mindere periode zullen krijgen. Alleen zo kan je als club deze spelers behouden en er nog veel plezier aan beleven!!!
Dus niet zo negatief en let het een beetje beter op!
ramaap80
 ramaap80 - donderdag 18 juni 2009 - 18:18   quote  deeplink  
Ochoa (keeper)
Bjarnsmyr (verdediging)
Castaignos - als Wijnaldum het noodgewdongen kon waarom hij niet
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 18 juni 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 18:18 schreef ramaap80 het volgende:
Ochoa (keeper)
Bjarnsmyr (verdediging)
Castaignos - als Wijnaldum het noodgewdongen kon waarom hij niet
Een vd beste keepers van z-amerika die over een aantal jaar nog steeds waarde vertegenwoordigd. spectaculaire keeper die kan uitgroeien tot een publiekslieveling.

relatief jonge verdediger die alleen maar kan groeien en zich waarschijnlijk net als alle scandinaviers snel zal aanpassen. Is al international. ik denk alleen dat jij wel meer kost dan die 6ton die we steeds horen, maar meer als 2 miljoen zal hij niet kosten dus mooie investering voor een geldschieter

topper in wording uit eigen jeugd die nog 1 a 2 jaar kan leren van makaay , bankzitten, jong feyenoord en iedere dag trainen met de selectie. wordt hij niet minder van.

IK BEN HET ER HELEMAAL MEE EENS!!!
dennis
 dennis - donderdag 18 juni 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 - 21:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is dat niet die jongen die door Been uit de selectie is geflikkerd?
Is dat niet die jongen die z`n vrouwtje met zijn vuist knock out sloeg?

Ja dat lijkt mij een goede zet hahaha :)

ff kijken het is toch geen 1 april he ?
Nee dat is Bouaouzan tog?
bjorn
 bjorn - donderdag 18 juni 2009 - 18:28   quote  deeplink  
nee dat was snoyle maar bouaouzan heeft ie er ook uit gestuurt.
sevillana
 sevillana - donderdag 18 juni 2009 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 18:28 schreef bjorn het volgende:
nee dat was snoyle maar bouaouzan heeft ie er ook uit gestuurt.
Goede zaak, dat betekend dus; NIET DOLLEN MET MARIO, de rotte appels zijn bij deze gewaarschuwd!
sevillana
 sevillana - donderdag 18 juni 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 18:22 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Een vd beste keepers van z-amerika die over een aantal jaar nog steeds waarde vertegenwoordigd. spectaculaire keeper die kan uitgroeien tot een publiekslieveling.

relatief jonge verdediger die alleen maar kan groeien en zich waarschijnlijk net als alle scandinaviers snel zal aanpassen. Is al international. ik denk alleen dat jij wel meer kost dan die 6ton die we steeds horen, maar meer als 2 miljoen zal hij niet kosten dus mooie investering voor een geldschieter

topper in wording uit eigen jeugd die nog 1 a 2 jaar kan leren van makaay , bankzitten, jong feyenoord en iedere dag trainen met de selectie. wordt hij niet minder van.

IK BEN HET ER HELEMAAL MEE EENS!!!
En wie nog meer? Misschien overige investeerders?
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 19 juni 2009 - 22:36   quote  deeplink  
haha nou ik zal al zeer blij met dit scenario zijn. denk al niet dat dit realistisch is, eerst zen dan geloven, vooorlopig hebben we alleen fernandez..
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 juni 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 22:36 schreef scarface1979 het volgende:
haha nou ik zal al zeer blij met dit scenario zijn. denk al niet dat dit realistisch is, eerst zen dan geloven, vooorlopig hebben we alleen fernandez..
wel zo verstandig, realistisch blijven
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 19 juni 2009 - 22:49   quote  deeplink  
kan iemand mij uitleggen waarom de transferperiode zo laat op gang komt terwijl de meeste clubs binnenkort alweer gaan trainen,is wel prettig om dan de selectie compleet te hebben
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 juni 2009 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 22:49 schreef Ben fr supporter het volgende:
kan iemand mij uitleggen waarom de transferperiode zo laat op gang komt terwijl de meeste clubs binnenkort alweer gaan trainen,is wel prettig om dan de selectie compleet te hebben
crisis? euro's?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 19 juni 2009 - 22:52   quote  deeplink  
niet in madrid,vervolgens heeft manchester weer geld,zelfs utrecht heeft gekocht,dus er is wel geld in omloop
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 juni 2009 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 22:52 schreef Ben fr supporter het volgende:
niet in madrid,vervolgens heeft manchester weer geld,zelfs utrecht heeft gekocht,dus er is wel geld in omloop
hoe lang heb jij geslapen? heel de wereld weet intussen hoe de situatie bij Feyenoord is!
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 19 juni 2009 - 22:57   quote  deeplink  
klopt wat betreft de situatie van ons maar we slagen er ook niet in om spelers te verkopen zodat we weer over cash beschikken
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 juni 2009 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 22:57 schreef Ben fr supporter het volgende:
klopt wat betreft de situatie van ons maar we slagen er ook niet in om spelers te verkopen zodat we weer over cash beschikken
zegt misschien meer over die spelers dan over clubs die (andere) spelers willen hebben?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 19 juni 2009 - 23:00   quote  deeplink  
zou niet vreemd zijn maar we zijn niet de enige die niets kopen of verkopen
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 juni 2009 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 23:00 schreef Ben fr supporter het volgende:
zou niet vreemd zijn maar we zijn niet de enige die niets kopen of verkopen
tja ........................................, en nu?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Serieuse aankopen









0.0089550