BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zet groot deel selectie in uitverkoop

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Alleen van bronckhorst mag blijven?
thewin
 thewin - woensdag 17 juni 2009 - 11:13   quote  deeplink  
Een opvallend artikel in Voetbal International deze week. Feyenoord zet een groot deel van de selectie in de etalage. Onder andere Roy Makaay, Tim de Cler, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Luigi Bruins en Andewele Slory mogen bij een goed bod vertrekken bij de Rotterdamse club.

Feyenoord is her en der al bezig om diverse clubs te Europese clubs te peilen of er interesse is voor deze spelers. De directie van de Stadionclub wil af van de hoge salarissen die zwaar op de begroting drukken. Feyenoord zelf doet geen mededelingen over de aanstaande uitverkoop van de spelers, omdat de club de prijs niet wil drukken, maar iedereen weet dat het goedkoop winkelen wordt in de Kuip. Het is niet ondenkbaar dat de club zelf mee zal gaan denken mocht er interesse komen voor een van de spelers. In het uiterste geval kan de club besluiten om spelers met een doorlopend contract transfervrij te laten verklaren.
thewin
 thewin - woensdag 17 juni 2009 - 11:15   quote  deeplink  
ngoed plan deze spelers zijn gewoom te duur, terwijl zulke "goede spelers"ook goed koper kunnen zijn, alleen zonder ervaring... maar Hofland mag er trouwens ook wel bij
King Yvo
 King Yvo - woensdag 17 juni 2009 - 11:35   quote  deeplink  
Hahahaha en die slory en bruins maar denken onder mario gaat alles beter
El
 El - woensdag 17 juni 2009 - 11:55   quote  deeplink  
je bedoelt natuurlijk; Hahahaha en WIJ maar denken dat onder Mario alles beter zal gaan.
Wat een stel imbecielen zitten daar aan het roer zeg. Als we al niet het lachertje van de eredivisie waren, zijn we dat nu wel. Welke spelers denken ze in godsvredesnaam nog aan te kunnen gaan trekken. Wie wil er nou naar Feyenoord komen als er van Feyenoord niets meer overblijft. Welke speler met een beetje potentie gaat nog met zijn volle verstand een contract aan met Feyenoord als ze dit zien gebeuren. En stel dat Makaay voor een habbekrats vertrekt en hij schiet er bij een lekker draaiend Twente ff 25 in???!!! Ik word gek!!!!!
Dick
 Dick - woensdag 17 juni 2009 - 12:11   quote  deeplink  
Eindelijk gaan ze hun verstand gebruiken.
Opdonderen met die lamzakken waar je geen zak aan heb.
R()b
 R()b - woensdag 17 juni 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Makaay en Bruins mogen van mij blijven..
Marsco
 Marsco - woensdag 17 juni 2009 - 12:37   quote  deeplink  
Snap niet dat jullie hier serieus op reageren? Heb zelf de VI wekelijks op de mat, maar zit er aan te denken om dat op te zeggen. Als het over Feyenoord gaat, staat er alleen maar onzin in. Lijkt de Prive wel. Net als die salarissen, lekker publiceren zonder bevestiging van Feyenoord zelf en het als feiten neerzetten? Ik denk dat die gefrustreerde journalisten van VI maar wat opschrijven, omdat ze de info niet uit Rotterdam krijgen. Dit gaat gewoon nergens over.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2009 - 12:39   quote  deeplink  
Sowieso.. Er komt weinig tot niets naar buiten en als er wat komt, dan zonder bron.

Dus niet serieus te nemen.

Ik denk overigens dat Feyenoord elk bod voor welke speler dan ook in beraad neemt.
Die positie zitten we nu eenmaal in.
Fonsie
 Fonsie - woensdag 17 juni 2009 - 13:22   quote  deeplink  
jongens ik kom zelf uit noord, die veendamse aardappel knol heeft jullie altijd voor de gek , trap er toch niet langer in, nooit koop ik een letter van hem , hij komt er bij mij niet in. en van z'n vriendje ,die valslacher' daar met ik even zo van op de pot. graaiers zijn het
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 17 juni 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Maar vinden jullie het nou echt erg dat De Cler, Landzaat en de Guzman weg gaan?
Dat zag iedereen toch wel aankomen?
Landzaat en de Cler hebben 3 miljoen gekost aan salaris dit seizoen
Samen speelden ze nog geen 20 wedstrijden

De Guzman heeft een aflopend contract en weigert te verlengen

Slory heeft niks laten zien bij ons
ook veel blessures gehad

Dit scheelt bij elkaar 4 miljoen per jaar aan salaris
En dat is ongeveer het bedrag dat nog bezuinigd moest worden
Ze hadden al ongeveer 2 miljoen bezuinigd met Greene, Lucius, Tiendalli en Mols en een 6-tal jeugdspelers die een contract hadden

Maar ook ik begrijp niet waarom Makaay en Bruins weg moeten
Stuur dan Hofland weg en haal die Barsymir (oid) en Botteghin

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2009 door Phyxsius --
wij
 wij - woensdag 17 juni 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Weer zo'n bericht. Het lijkt wel of er geen rust mag komen bij de club. Alle berichten in deze krant (of site) worden uit een hele dikke vette duim gezogen. En degene die er behoorlijk garen bij spint is die zeiksnor.
Beste mensen geloof me, van dit verhaal is heel weinig of niets van waar. Het is echt jammer dat dit soort verhalen iedere keer weer de kop op steken, er wordt iedere keer weer ingespeeld op de negatieve berichtgevingen. Laten we nou eens onze rust bewaren. Ik weet best wel dat het niet goed gaat met de club maar door al deze speculaties zal het zeker niet verbeteren. En als men nu denkt dat als deze spelers weg zijn dat het probleem ook is opgelost dan wordt het toch tijd dat men eens echt wakker gaat worden. Nogmaals geef de club nu de kans, ze zijn volop bezig en ik denk dat Mario en Leo de ploeg weer aan het voetballen krijgt.
Markaay
 Markaay - woensdag 17 juni 2009 - 13:59   quote  deeplink  
Wat een enorm goed idee zeg,(NOT) laten we al onze ervaren spelers eruitgooien en nogmaals een jaartje Jong Feyenoord tentoonstellen aan de Eredivisie. Belachelijk als dit waar is.
qwerto
 qwerto - woensdag 17 juni 2009 - 14:04   quote  deeplink  
van mij mogen makaay en de guzman blijven want in een goed draaient elftal spelen ze de steren van de hemel
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 17 juni 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 13:59 schreef Markaay het volgende:
Wat een enorm goed idee zeg,(NOT) laten we al onze ervaren spelers eruitgooien en nogmaals een jaartje Jong Feyenoord tentoonstellen aan de Eredivisie. Belachelijk als dit waar is.
Als je Tomasson en Gio overhoudt heb je genoeg ervaring.
Zeker als je (mijn voorkeur) Makaay behoudt en in zijn plaats Hofland verkoopt
Dan heb je in elke linie een ervaren kracht
Gio als linksback
Tomasson als aanvallende middenvelder
Makaay als spits
En Van Dijk als reserve keeper
Meer dan genoeg ervaring
Er zijn clubs die het met minder doen (Ajax/AZ)

Dus je overdrijft wel een beetje... (lijkt me een understatement)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2009 door Phyxsius --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 17 juni 2009 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 13:57 schreef wij het volgende:
Weer zo'n bericht. Het lijkt wel of er geen rust mag komen bij de club. Alle berichten in deze krant (of site) worden uit een hele dikke vette duim gezogen. En degene die er behoorlijk garen bij spint is die zeiksnor.
Beste mensen geloof me, van dit verhaal is heel weinig of niets van waar. Het is echt jammer dat dit soort verhalen iedere keer weer de kop op steken, er wordt iedere keer weer ingespeeld op de negatieve berichtgevingen. Laten we nou eens onze rust bewaren. Ik weet best wel dat het niet goed gaat met de club maar door al deze speculaties zal het zeker niet verbeteren. En als men nu denkt dat als deze spelers weg zijn dat het probleem ook is opgelost dan wordt het toch tijd dat men eens echt wakker gaat worden. Nogmaals geef de club nu de kans, ze zijn volop bezig en ik denk dat Mario en Leo de ploeg weer aan het voetballen krijgt.
Dat dit niet waar is weet ik niet zo zeker
Het broeit al een tijdje bij ons
Dit soort dingen worden al langer gesuggereerd
Er is veel kritiek op de oudere spelers
En Been heeft het liefst een jonge selectie
Ook Beenhakker heeft dat het liefst
Ik kan het me dus wel voorstellen
Marsco
 Marsco - woensdag 17 juni 2009 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 14:13 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat dit niet waar is weet ik niet zo zeker
Het broeit al een tijdje bij ons
Dit soort dingen worden al langer gesuggereerd
Er is veel kritiek op de oudere spelers
En Been heeft het liefst een jonge selectie
Ook Beenhakker heeft dat het liefst
Ik kan het me dus wel voorstellen
Dat het zou kunnen en dat je het je wel voor kan stellen slaat nou precies de spijker op zijn kop. VI heeft een zelfde redenatie toegepast:
- Feyenoord heeft schulden
- Feyenoord heeft dure spelers onder contract staan
Conclusie: Feyenoord gaat zijn dure spelers aanbieden.
Profiel spelers die in aanbieding gedaan worden: Spelers die duur zijn, minder gerendeerd hebben en geen historische link hebben met Feyenoord (bijv. Gio van Bronckhorst)
Conclusie: Spelers die in aanbieding gedaan worden; Makaay, Landzaat, de Cler, Slory en Bruins. De Guzman hoort niet perse in rijtje thuis, maar is natuurlijk ook logisch aangezien contract afloopt zomer 2010.

Ofwel, allemaal gegis bij VI. Vooral de volgende quote spreek boekdelen: "Feyenoord is her en der al bezig om diverse clubs te Europese clubs te peilen of er interesse is voor deze spelers. De directie van de Stadionclub wil af van de hoge salarissen die zwaar op de begroting drukken. Feyenoord zelf doet geen mededelingen over de aanstaande uitverkoop van de spelers". Klinkt zo ongeveer als: "Wij hebben gehoord van Piet dat hij morgen gaat trouwen. Maar daar doet Piet geen uitspraken over". Er wordt hier altijd geschreeuwd om bron vermelding. VI geeft nergens aan waar de bron van deze info ligt. Meerdere malen is al gebleken dat ze niets anders doen dan stoken. En dit is niets anders dan dat: Stoken!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 17 juni 2009 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 14:29 schreef Marsco het volgende:

[..]

Dat het zou kunnen en dat je het je wel voor kan stellen slaat nou precies de spijker op zijn kop. VI heeft een zelfde redenatie toegepast:
- Feyenoord heeft schulden
- Feyenoord heeft dure spelers onder contract staan
Conclusie: Feyenoord gaat zijn dure spelers aanbieden.
Profiel spelers die in aanbieding gedaan worden: Spelers die duur zijn, minder gerendeerd hebben en geen historische link hebben met Feyenoord (bijv. Gio van Bronckhorst)
Conclusie: Spelers die in aanbieding gedaan worden; Makaay, Landzaat, de Cler, Slory en Bruins. De Guzman hoort niet perse in rijtje thuis, maar is natuurlijk ook logisch aangezien contract afloopt zomer 2010.

Ofwel, allemaal gegis bij VI. Vooral de volgende quote spreek boekdelen: "Feyenoord is her en der al bezig om diverse clubs te Europese clubs te peilen of er interesse is voor deze spelers. De directie van de Stadionclub wil af van de hoge salarissen die zwaar op de begroting drukken. Feyenoord zelf doet geen mededelingen over de aanstaande uitverkoop van de spelers". Klinkt zo ongeveer als: "Wij hebben gehoord van Piet dat hij morgen gaat trouwen. Maar daar doet Piet geen uitspraken over". Er wordt hier altijd geschreeuwd om bron vermelding. VI geeft nergens aan waar de bron van deze info ligt. Meerdere malen is al gebleken dat ze niets anders doen dan stoken. En dit is niets anders dan dat: Stoken!
Is niet helemaal waar
Ze geven immers ook reden waarom Feyenoord er niets over zeggen wil
Dan dalen de prijzen nog meer
Verder snap ik wel dat je als club dit niet naar buiten brengt
Dus VI moet er viavia achter komen
Als jij nou zegt dat Makaay weg moet, en hij gaat niet weg
Dan zit je met een speler die niet meer gemotiveerd is om voor jou te spelen

En als laatste
Dat van jou is ook alleen maar gegis
Dusin je redenatie geef je al aan dat we jouw redenatie niet serieus moeten nemen
Jij weet niet of VI wel of geen echte bronnen heeft
Dus jij kan ook alleen maar gissen of dit waar is of niet
Er zijn maar 2 partijen die weten hoe het zit
Feyenoord en VI

Zolang Feyenoord zwijgt kunnen zij toch alleen maar VI geloven?
Dat is immers de enige andere die in deze situatie de waarheid KAN hebben
Marsco
 Marsco - woensdag 17 juni 2009 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 14:38 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar
Ze geven immers ook reden waarom Feyenoord er niets over zeggen wil
Dan dalen de prijzen nog meer
Verder snap ik wel dat je als club dit niet naar buiten brengt
Dus VI moet er viavia achter komen
Als jij nou zegt dat Makaay weg moet, en hij gaat niet weg
Dan zit je met een speler die niet meer gemotiveerd is om voor jou te spelen

En als laatste
Dat van jou is ook alleen maar gegis
Dusin je redenatie geef je al aan dat we jouw redenatie niet serieus moeten nemen
Jij weet niet of VI wel of geen echte bronnen heeft
Dus jij kan ook alleen maar gissen of dit waar is of niet
Er zijn maar 2 partijen die weten hoe het zit
Feyenoord en VI

Zolang Feyenoord zwijgt kunnen zij toch alleen maar VI geloven?
Dat is immers de enige andere die in deze situatie de waarheid KAN hebben
Ach, tis slechts mijn mening. Tuurlijk is wat ik doe ook gegis. Het is niet op feiten gebaseerd. Maar goed, daarmee wil ik maar zeggen. Waarom zou je VI hierin serieuzer moeten nemen dan VI medewerker die hier zelfde soort van onzin verkondigt? Omdat VI beter geinformeerd is? Zal best, maar heb laatste tijd zat gezien in VI waarin ze spijker volledig mis slaan. Al gegeven, die salarissen... hoe kan je iets als feit naar voren brengen in een serieus blad wat je hoort van algemeen directeur van NAC? Kom op zeg...

Ik neem vi niet serieus meer iig als het om Feyenoord gaat. Heb erg het gevoel dat het hun maar om 1 ding te doen is en dat is om onrust te stoken. Geen nieuws over Feyenoord laatste maanden is gebaseerd op feiten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 juni 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Goed nieuws over Feyenoord verkoopt geen blaadjes.
daag gj
 daag gj - woensdag 17 juni 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Roy moet blijven! Gio wegstampen die lapswans
Kees010
 Kees010 - woensdag 17 juni 2009 - 15:11   quote  deeplink  
Toch lijkt het me goed nieuws als dit lukt..
Prioriteiten stellen in deze volgorde:
Landzaat > Hofland > Makaay > de Cler > Slory, enz.

Beenhakker vindt met zijn netwerk echt wel weer betere vervangingen.
Iig. de prijs kwaliteit verhouding kan al haast niet slechter.

Ook heb ik begrepen van iemand (schrijver voor een aan F. verbonden magazine)
dat er weldegelijk sponsors voor spelers klaar staan.
Die zonder eigen belang willen investeren.
Dit samen met het wegvallen van de overbetaalde mega salarissen.
Moeten daar dan toch zeker mooie dingen mogelijk zijn.

Ik ben iig erg benieuwt wat de komende tijd gaat brengen.
vakkie ssss
 vakkie ssss - woensdag 17 juni 2009 - 15:29   quote  deeplink  
landzaad, hofland mag van mij weg, brengen niks extra's, maar de guzman contract verlengen voor grote afkoopsom de cler was vorig jaar 2007/2008 de beste feyenoorder dus komt zeker terug, makaay gaat er gewoon weer 20 maken en slory en bruins gaan hun niveau onder been echt wel verbeteren, dus een goede selectie met oudere en jongere levert straks gewoon veel geld op geduld hebben dus.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 17 juni 2009 - 15:45   quote  deeplink  
Maar als je nou gewoon Slory, Hofland, de Cler, Landzaat en De Guzman weg doet scheelt het je veel geld
Dan bezuinig je 4 miljoen
Met 4 spelers die afgelopen seizoen geen van allen 20 wedstrijden hebben gespeeld
En de Guzman weigert bij te tekenen, dus die moet gewoon gaan

Dan haal je van het geld van de investeerders en de eventuele transferopbrengsten:
- Barsymir 700 ton
- Botteghin 1 miljoen
- Die oostblokker op het middenveld van Vitesse 3 miljoen (deze heeft wel de laagste prioriteit)
- Roger 3 ton
- Hoffer 2,5 miljoen

Dan ben je minder aan salarissen kwijt (ongeveer 2 miljoen)
En je hebt meer spelers met een restwaarde (de spelers zijn jonger)
Kees010
 Kees010 - woensdag 17 juni 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 15:29 schreef vakkie ssss het volgende:
landzaad, hofland mag van mij weg, brengen niks extra's, maar de guzman contract verlengen voor grote afkoopsom de cler was vorig jaar 2007/2008 de beste feyenoorder dus komt zeker terug, makaay gaat er gewoon weer 20 maken en slory en bruins gaan hun niveau onder been echt wel verbeteren, dus een goede selectie met oudere en jongere levert straks gewoon veel geld op geduld hebben dus.
Ik zie ook het liefst de Guzman z'n contract verlengen en dan gewoon blijven spelen.
Later kan hij dan altijd nog verkocht worden.

Van Slory en dan vooral Bruins hoop ik ook dat ze weer in vorm komen en doorgroeien.

Maar ik zie niet hoe die oudere spelers gaan bijdragen in dat geld opbrengen..
Hooguit als we door hen Cl. of Uefal. voetbal gaan spelen.
Maar dat is al een keertje mislukt volgens mij.
Als ze nog iets van geld op gaan brengen is 't nu, door evt. verkoop.

+ Het feit dat de balans ook mentaal in het team gewoon niet goed zat,
zou het goed zijn voor een frisse wind.
Van der Kuip
 Van der Kuip - woensdag 17 juni 2009 - 16:48   quote  deeplink  
Ja, goed plan. Slory verkopen voor 3 miljoen, Hofland voor 4 miljoen, Landzaat voor 2 miljoen. En dan Pirlo kopen voor 2 ton en Kuyt voor 3 ton!
Weten jullie dan echt niet meer dat vorig jaar zowat iedereen te koop stond en dat we er geeneen aan de straatstenen kwijt konden? Wie in dit Feyenoord gespeeld heeft, is gewoon geen rooie rotcent meer waard.
erwin
 erwin - woensdag 17 juni 2009 - 16:58   quote  deeplink  
mario en leo zullen toch wel de hele selectie doorgenomen hebben en wie wel en wie niet je kan toch niet teveel a-junioren in de basis zetten,want met alle respect red je het ook niet met die jongens,gewoon doorgaan en hopen dat iedereen is een keer blessure vrij blijft want in het begin van het seizoen ging het ook goed, en met mario heb je toch een andere trainer
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 juni 2009 - 18:16   quote  deeplink  
elk vd genoemde spelers zou me geen traan doen laten als ze vertrekken , de enige waar ik nog toekomst in zie is Bruins maar ook dat is zéér twijfelachtig , Guzman is anders einde contract , Slory is voor mij 1 groot drama en fysiek al helemaal niets en de rest verdiend echt teveel voor een clupje als Feyenoord , we moeten terug naar af en dat kan niet met spelers die topsalarissen verdienen maar dat noooooiiit meer waar kunnen maken , deze salarissen kunnen alleen als je CL haalt en dat zit er gewoon niet in dus moeten we nog een paar stapjes terug om er dan weer een flink aantal vooruit te maken!

Landzaat,Cler,Hofland probeer ze desnoods transfervrij te lozen en voor Makaay kan je nog wel wat vangen al denk ik niet dat hij nog weg WIL.
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 17 juni 2009 - 19:27   quote  deeplink  
YES, ze hebben het licht gezien, al hadden ze dit veel eerder kenbaar kunnen maken!!
En eindelijk zijn we van Slory en Bruins verlost......... Ik zie het weer iets zonniger tegemoet. En ik neem aan als men dit kenbaar maakt dat men het een en ander achter de hand hebben om deze gaten weer in te vullen.
sevillana
 sevillana - woensdag 17 juni 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 18:16 schreef jantje 1974 het volgende:
elk vd genoemde spelers zou me geen traan doen laten als ze vertrekken , de enige waar ik nog toekomst in zie is Bruins maar ook dat is zéér twijfelachtig , Guzman is anders einde contract , Slory is voor mij 1 groot drama en fysiek al helemaal niets en de rest verdiend echt teveel voor een clupje als Feyenoord , we moeten terug naar af en dat kan niet met spelers die topsalarissen verdienen maar dat noooooiiit meer waar kunnen maken , deze salarissen kunnen alleen als je CL haalt en dat zit er gewoon niet in dus moeten we nog een paar stapjes terug om er dan weer een flink aantal vooruit te maken!

Landzaat,Cler,Hofland probeer ze desnoods transfervrij te lozen en voor Makaay kan je nog wel wat vangen al denk ik niet dat hij nog weg WIL.
Best een redelijk zinnig verhaal, Jantje. Ik kan me er overwegend wel in vinden. maar we zitten ons met z'n allen opnieuw op te winden over weer een nieuw gerucht. Het is allemaal puur speculeren op iets wat überhaupt nog verre van concreet is, al lijken een aantal zaken wel redelijk voor de hand liggend. Maar naar mijn idee moeten we het allemaal gewoon rustig afwachten en dan zien we over een aantal weken wel wat er van waar is en wat Mariodonna, al dan niet samen met Don Leo, heeft uitgebroed.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 17 juni 2009 - 21:33   quote  deeplink  
dat is idd het beste , gewoon afwachten...................
Peer
 Peer - woensdag 17 juni 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 19:27 schreef antoniorijen het volgende:
YES, ze hebben het licht gezien, al hadden ze dit veel eerder kenbaar kunnen maken!!
En eindelijk zijn we van Slory en Bruins verlost......... Ik zie het weer iets zonniger tegemoet. En ik neem aan als men dit kenbaar maakt dat men het een en ander achter de hand hebben om deze gaten weer in te vullen.
Ga je nu wel een seizoenkaart kopen?
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 17 juni 2009 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 21:35 schreef Peer het volgende:

[..]

Ga je nu wel een seizoenkaart kopen?
Eerst zien en dan geloof ik het pas en niet eerder. Dus als antwoord op jou vraag op dit moment niet, maar als ze daad bij het woord voegen dan ga ik zeer zeker weer naar de kuip
R()b
 R()b - woensdag 17 juni 2009 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 18:16 schreef jantje 1974 het volgende:
elk vd genoemde spelers zou me geen traan doen laten als ze vertrekken , de enige waar ik nog toekomst in zie is Bruins maar ook dat is zéér twijfelachtig , Guzman is anders einde contract , Slory is voor mij 1 groot drama en fysiek al helemaal niets en de rest verdiend echt teveel voor een clupje als Feyenoord , we moeten terug naar af en dat kan niet met spelers die topsalarissen verdienen maar dat noooooiiit meer waar kunnen maken , deze salarissen kunnen alleen als je CL haalt en dat zit er gewoon niet in dus moeten we nog een paar stapjes terug om er dan weer een flink aantal vooruit te maken!

Landzaat,Cler,Hofland probeer ze desnoods transfervrij te lozen en voor Makaay kan je nog wel wat vangen al denk ik niet dat hij nog weg WIL.
Bruins is in principe gehaald als vervanger van De Guzman.
Waarschijnlijk wil de Guzman niet bijtekenen , dus dan kan je hem beter verkopen.
En dus Bruins houden onder Mario Been , hij gaat zeker groeien onder Been.
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 18 juni 2009 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 - 23:47 schreef R()b het volgende:

[..]

Bruins is in principe gehaald als vervanger van De Guzman.
Waarschijnlijk wil de Guzman niet bijtekenen , dus dan kan je hem beter verkopen.
En dus Bruins houden onder Mario Been , hij gaat zeker groeien onder Been.
Bij het huisvuil zetten die Bruins!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pjettr
 Pjettr - donderdag 18 juni 2009 - 02:42   quote  deeplink  
En dan komt kuyt met t verhaal.. been kan feyenoord kampioen maken.. gaat lastig he zonder spelers!! :s
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 18 juni 2009 - 21:31   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Alleen van bronckhorst mag blijven?

quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 13:17 schreef R()b het volgende:

[..]

Sinds wanneer werkt ze voor VI dan ?
Als ik het goed heb vanaf halverwege afgelopen seizoen samen met Wilfred Genee.
Het was voor mij bijna een reden om op te zeggen maar ja ik verslaafd aan de VI .
sevillana
 sevillana - donderdag 18 juni 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 01:15 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Bij het huisvuil zetten die Bruins!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vuilnisman! Kan deze anti(o)-zak ook nog mee?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 juni 2009 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 21:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

Vuilnisman! Kan deze anti(o)-zak ook nog mee?
damn.. dat laat wel je leeftijd zien!

en de mijne dat ik dit weet :)
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 juni 2009 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

damn.. dat laat wel je leeftijd zien!

en de mijne dat ik dit weet :)
oh?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zet groot deel selectie in uitverkoop









0.0098950