BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ga Je Naar De Eerste Training Zondag?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
dennis
 dennis - donderdag 18 juni 2009 - 18:05   quote  deeplink  
Ondanks dat er zoveel spelers missen gah je heen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juni 2009 door dennis --
R.spoorenn
 R.spoorenn - donderdag 18 juni 2009 - 18:20   quote  deeplink  
tuurlijk man,
jo3h
 jo3h - donderdag 18 juni 2009 - 18:22   quote  deeplink  
wat moet ik daar doen. wat er gaat trainen die ken ik al. alleen als er wat bijkomt? maar op dat stelletje klaplopers inclusief gio daar ben ik op uit gekeken sorry
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 18 juni 2009 - 18:26   quote  deeplink  
waarom om die klaplopers te bekijken??
Ik ga echt niet naar dat wijfvoetballer Bruins kijken
Marioscenario
 Marioscenario - donderdag 18 juni 2009 - 18:37   quote  deeplink  
Die tribunes hadden ze niet hoeven plaatsen. Het zou eens goed zijn als alle supporters uit protest weg bleven. Been zal zich tercht niet voelen aangesproken en er in positieve zin msibruik van maken. De spelers moeten maar eens merken dat alles niet vanzelfsprekend is.
Nop
 Nop - donderdag 18 juni 2009 - 18:41   quote  deeplink  
TUURLIJK ga ik!!

niks mooiers dan de 1ste training, opendag doe ik met de kids!
MrChriz
 MrChriz - donderdag 18 juni 2009 - 18:42   quote  deeplink  
Vorig seizoen hebben ze ons in de steek gelaten, nu wacht ik wel rustig af... Plus gelijk weer dat met klem OV adviseren, alcohol en fakkels TEN STRENGSTE verboden.. Nounou, gezien dit alles een dikke vette NEE!
Trouwe hond
 Trouwe hond - donderdag 18 juni 2009 - 19:17   quote  deeplink  
Ik woon in Spanje, maar ik kom over. Feijenoorder ben je overal en altijd!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 18 juni 2009 - 19:37   quote  deeplink  
en kom je dan 5 december weer terug?
King Yvo
 King Yvo - donderdag 18 juni 2009 - 19:38   quote  deeplink  
als je op onze club ben uitgekeken en in de steek gelaten dan blijf je lekker weg joh aamn dat soort "supporters" hebben we toch niets FEYENOORDER ben je altijd in goede en in hele slechte tijden dus natuurlijk zijn de echte supporters daar en de rest zijn mooi weer supporters blijf dan voor altijd weg
jo3h
 jo3h - donderdag 18 juni 2009 - 19:47   quote  deeplink  
ik ben niet uitgekeken op de club maar ik voel mij een beetje in de maling genomen de laatste jaren vandaar mijn reactie maar heb mijn seizoen kaart gewoon besteld dus ik laat niets in de steek nee het is juist andersom feyenoord laat ons in de steek
King Yvo
 King Yvo - donderdag 18 juni 2009 - 19:56   quote  deeplink  
dat weet je al jaren het is al 10 tallen jaren zo toen we de eufa cup wonnen speelden we ook waardeloos in de competitie en waren er ook veel oudjes enzo en verleden jaar met de oudjes gewoon de beker dus het is gewoon een feit een goed 11 tal zal nog lang lang op zich laten wachten
daag gj
 daag gj - donderdag 18 juni 2009 - 20:00   quote  deeplink  
tuurlijk zijn we er! jammer dat Gio er nog is, die moeten ze echt wegstampen.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 18 juni 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 20:00 schreef daag gj het volgende:
tuurlijk zijn we er! jammer dat Gio er nog is, die moeten ze echt wegstampen.
Praat geen poep sukkel.
erik
 erik - donderdag 18 juni 2009 - 21:29   quote  deeplink  
Ik kom ook ben nog nooit bij de eerste training geweest omdat mijn vader het niks aan vind (en ik woon in lelystad) maar de beelden die ik altijd zie zijn toch mooi dus dit jaar dan maar gewoon in mijn 1 tje:P
en een nieuw shirt kopen:D
ar
 ar - donderdag 18 juni 2009 - 22:01   quote  deeplink  
gio is kind van rotterdam klootviool!!
erik
 erik - donderdag 18 juni 2009 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 22:01 schreef ar het volgende:
gio is kind van rotterdam klootviool!!
Precies
jo3h
 jo3h - donderdag 18 juni 2009 - 22:45   quote  deeplink  
dus omdat hij kind is van rotterdam mag hij blijven vindt je dit niet een beetje een lul verhaal alle dure jongens moeten weg omdat ze niet meer mee kunnen of te duur zijn nee gio kan nog mee heb ik gezien in volendam als een ander die twee fouten maakt hangen ze hem in licht maast en maken hem helemaal maar hij mag alles wat een slap gelul sorry hoor
jo3h
 jo3h - donderdag 18 juni 2009 - 22:47   quote  deeplink  
hij is ook te duur dus ook weg
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 18 juni 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 - 22:45 schreef jo3h het volgende:
dus omdat hij kind is van rotterdam mag hij blijven vindt je dit niet een beetje een lul verhaal alle dure jongens moeten weg omdat ze niet meer mee kunnen of te duur zijn nee gio kan nog mee heb ik gezien in volendam als een ander die twee fouten maakt hangen ze hem in licht maast en maken hem helemaal maar hij mag alles wat een slap gelul sorry hoor
Praat geen poep sukkel.
Noem maar is een voetballer die geen fouten maakt.(MAG ER OOK EEN ZIJN UIT EUROPA)
Je moet is kijken hoeveel wedstrijden hij heeft gespeeld dit jaar.
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - donderdag 18 juni 2009 - 23:14   quote  deeplink  
Er is geen profvoetballer die een wedstrijd wil verliezen, geef ze een kans, met mario die de lijnen zet, gaat het vast beter.. Maar we zijn helaas allang geen topclub meer...
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - donderdag 18 juni 2009 - 23:15   quote  deeplink  
GIO is goud!
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - vrijdag 19 juni 2009 - 14:42   quote  deeplink  
Ehh oja, zondag uiteraard van de partij!
jo3h
 jo3h - vrijdag 19 juni 2009 - 15:03   quote  deeplink  
even reageren op de reactie van dekoihoek.nl ik bedoel alleen maar als een ander die fout maakte tegen volendam of die lekkere terug kop bal in de europa cup dan is het van oppleuren ermee dat wordt al gauw gezegd bijv.als green dat doet of tiendali of de clerc dan moeten ze opdonderen maar gio is heilig geloof ik kind van rotterdam laat mij niet lachen zeg kort zichtige gedachte hoor haast zielig
King Yvo
 King Yvo - vrijdag 19 juni 2009 - 16:49   quote  deeplink  
Het gaat om de instelling die is bij sommige niet over naar huis te schrijven en als iemand zoals gio en tomasson over oud gesproken die wel altijd hard werken een fout maken dan hebben ze gewoon krediet dus gio moet blijven tomasson ook en de cler was goed nu niet meer greene al jaren een miskoop net als lamzaat dus weg
heeft niets met rotterdammers te maken hard werken voor je club dan blijf je al komen ze uit boerenkool stronkeveer
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 19 juni 2009 - 16:51   quote  deeplink  
Is er misschien iemand die hier foto's wil plaatsen van de training?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ga Je Naar De Eerste Training Zondag?









0.0071978