|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Ruil sprockel - hofs |
|
|
|
Peer
|
|
|
"We hebben besloten de aandacht volledig te verleggen naar een nieuwe spits’’, zegt Van Hintum, die overigens ook blijft hopen op de definitieve komst van Nicky Hofs. “Op dit moment hebben we helaas absoluut niet de middelen hem definitief van Feyenoord over te nemen.’’
Kunnen wij Hofs niet ruilen met Piet Veldhuizen door Makaay en Mulder erbij te betrekken; beide onder goede condities aan hen verhuren?
Mulder voor 2 jaar op stage en Makaay volgend jaar definitief naar Vitesse? Vitesse zal wel groot deel van salaris Makaay moeten accepteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juni 2009 door Peer -- |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Dat is Piet niet waard!
Eerlijk gezegd zie ik liever mulder ipv Piet! |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Mulder is er zeker nog niet klaar voor.
Verder kwestie van onderhandelen over de prijs. Veel voordelen voor beide clubs. Makaay wil niet meer naar buitenland en kan dan naar zijn oude club en koppel vormen met Hofs. Feyenoord krijgt een goeie keeper met groeicapaciteiten en ruimte om een jeugdigere spits aan te trekken. Over 2 jaar kunnen Mulder en Velthuizen het samen uitvechten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 juni 2009 door Peer -- |
|
|
|
|
har
|
|
|
Ik geef makaay nog een kansje. Je kunt toch niets anders halen! |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Er is genoeg betaalbaar talent. Laat dat maar aan Mario en Leo over. Huren is ook een optie. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Komend jaar peert hij er 22 in. Niet weg laten gaan en een alternatief is er niet. |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Velthuizen is een prima keeper maar voor mijn gevoel niet echt een topper. Hofs en verhuur van Mulder zou best redelijk zijn. Makaay erbij is iets teveel voor Pietje.
Wat Makaay betreft denk ik nog steeds dat hij tot nu toe bij Feyenoord slecht en veel te weinig wordt aangespeeld. Hierdoor komt hij niet vorm. Als hij door het team beter begrepen wordt gaat hij echt wel weer scoren. Mooie taak voor Mario dus...en ik vertrouw er echt op dat dat gaat lukken!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
toch jammer dat t nooit aan Makaay ligt , hij wordt niet begrepen , hij wordt niet goed aangespeeld , en t is ook allemaal waar maar denk dat hij gewoon geen type spits is voor Feyenoord , al mag ie van mij blijven want we hebben idd niets beters en hij maakt er toch altijd nog 15-25 per jaar , maar o o o wat kan je je aan die man ergeren als t niet loopt , iets wat je nooit hebt bij type Kuyt maar die zijn ook wel héél zeldzaam! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 - 12:20 schreef jantje 1974 het volgende:toch jammer dat t nooit aan Makaay ligt , hij wordt niet begrepen , hij wordt niet goed aangespeeld , en t is ook allemaal waar maar denk dat hij gewoon geen type spits is voor Feyenoord , al mag ie van mij blijven want we hebben idd niets beters en hij maakt er toch altijd nog 15-25 per jaar , maar o o o wat kan je je aan die man ergeren als t niet loopt , iets wat je nooit hebt bij type Kuyt maar die zijn ook wel héél zeldzaam! Die nieuwe spits van NEC ff in de gaten houden Hij wordt al vergeleken met Kuijt Misschien kan hij over een paar jaar echt de nieuwe Kuijt worden De speelstijl heeft hij zeker mee, naar wat ik van hem gezien heb |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 - 12:20 schreef jantje 1974 het volgende:toch jammer dat t nooit aan Makaay ligt , hij wordt niet begrepen , hij wordt niet goed aangespeeld , en t is ook allemaal waar maar denk dat hij gewoon geen type spits is voor Feyenoord , al mag ie van mij blijven want we hebben idd niets beters en hij maakt er toch altijd nog 15-25 per jaar , maar o o o wat kan je je aan die man ergeren als t niet loopt , iets wat je nooit hebt bij type Kuyt maar die zijn ook wel héél zeldzaam! Als ik teruglees lijkt het inderdaad of ik vind dat de matige prestaties van Makaay alleen en uitsluitend aan zijn collega's te wijten zijn. Natuurlijk is dat niet waar. Als het niet loopt is hij niet het type dat op inzet toch nog een voldoende haalt...zoals de inderdaad zeldzame Kuyt. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben met de opmerking dat Makaay het verkeerde type is voor Feyenoord. Toch op hoop ik dat Been meer tactisch inzicht heeft en Makaay productiever kan maken. |
|
|
|
|
SCF_Willempie
|
|
|
Met makaay komt alles goed!! |
|
|
|
|
FR-010
|
|
|
Makaay: 75 wedstrijden in dienst van Feyenoord 40 goals |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Is niet verkeerd toch? zijn er die er minder maken... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Makaay met een goede spits er naast, dan schiet hij er minimaal 20 in volgend seizoen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Makaay en Hofs en Mulder voor Veldhuien? de mexicaanse griep heeft toegeslagen hoor!! wat een sukkel... |
|
|
|
|
edwin444
|
|
|
Wat zijn er toch een stelletje sukkels op dit forum aanwezig. Mackaay betrekken in een ruil met veldhuizen. Daarnaast Hofs en Mulder erbij doen. Sommigen snappen er werkelijk helemaal niets van. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2009 - 00:05 schreef edwin444 het volgende:Wat zijn er toch een stelletje sukkels op dit forum aanwezig. Mackaay betrekken in een ruil met veldhuizen. Daarnaast Hofs en Mulder erbij doen. Sommigen snappen er werkelijk helemaal niets van. Ah gewoon dom laten lullen joh. |
|
|
|
|
Robert010
|
|
|
gewoon hofs verkopen, geld gebruiken voor een verdediger. |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ruil sprockel - hofs
ga weg joh, hoe heet die back alweer? dat lijkt mij een betere versterking. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: We hebben net een nieuwe back En hij heet trouwens Verhaegh |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
quote: de cler deruit gio opt middenveld voor de verdeging. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: En dan hebben we twee keer een rechtsback en geen enkele linksback...
En Tiendalli is ook nog steeds niet weg Dus 3 rechtsbacks en geen linksbacks
Wat een aankoopbeleid...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
janusz
|
|
|
Hofs voor Kolk
mulder voor verthuizen
iedereen blij!! |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
verheagh linksback waarom niet? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Omdat we Tim de Cler hebben!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
makaay houden,tikt er dit seizoen 25 in |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
tim eruit, heeft zijn beste tijd gehad met alle respect! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Die Spoor(enn)t niet!!! |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
quote: worden we persoonlijk maxima?? |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
ik zeg gewoon Hofs verkopen aan Vitesse. Eerst maar es een Verdediger en een aanvaller halen.
geen ruil ofzo iets.
Makaay schiet er vanzelf wel meer in als ie iemand naast zich heeft zoals Cissé. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: uuuuh....
Omdat het een rechtsback is!!!! |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
quote: wat maak ut uit, een goede back kan overal spelen in de verdeging |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik zie 't al, jij hebt er echt verstand van! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
TOCH zou Santie Kolk wel wat zijn. |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
ik hoorde dat er iemand gekocht was ik weet alleen niet wie maar die werd om een uur of 1 van schiphol gehaald
bron = iemand die bij feyenoord werkt en belde naar iemand die op schiphol stond te wachten |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2009 - 23:43 schreef bejaardetehuis old f het volgende:ik hoorde dat er iemand gekocht was ik weet alleen niet wie maar die werd om een uur of 1 van schiphol gehaald bron = iemand die bij feyenoord werkt en belde naar iemand die op schiphol stond te wachten ben benieuwd, we lezen het dan de komende dagen wel. maar misschien moest Gudde z'n vrouw opgehaald worden, terug gekeerd van een vakantietripje? |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
kan ook haha niet aan gedacht hij zei ook niet wie hij aan de lijn had |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: over geruchten gesproken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien een topic maken: De geruchtenmachine.
Daar kan je de zaken kwijt waarvan er geen officiële bron is, maar toch ergens opgepikt is. |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
quote: als ik jou was zou ik naar specevers gaan, |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2009 - 23:52 schreef sevillana het volgende:[..] ben benieuwd, we lezen het dan de komende dagen wel. maar misschien moest Gudde z'n vrouw opgehaald worden, terug gekeerd van een vakantietripje? ik zei het toch ik wist alleen niet wie het was ! dat wou hij niet zeggen
dus dat was geen gerucht |
|
|
|