BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax-fan doneert geld aan 'Voor Feyenoord van ons'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
[FR12] Dick
 [FR12] Dick - vrijdag 19 juni 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Ajax-fan doneert geld aan 'Voor Feyenoord van ons'

In de nieuwe Hand in Hand van deze maand is een opmerkelijk artikel te lezen over een 89-jarige Ajax-fan uit Amsterdam. De supporter heeft geld overgemaakt ten bate van 'Voor Feyenoord van ons'. Dit liet hij per brief aan de Feyenoord Supportersvereniging weten.

In de brief schrijft hij dat hij zeker geen Feyenoord-hater is en de haat tussen beide supporters te betreuren. Hij hoopt dat deze vijandigheid in de toekomst zal verminderen en hij vindt het een fantastisch initiatief dat de supporters geld inzamelen voor hun club. Hij wenst de FSV veel succes met de actie en hij weet zeker dat Feyenoord er weer bovenop zal komen.

Bron: Legioen Weblog
Trouwe hond
 Trouwe hond - vrijdag 19 juni 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Een mooi gebaar dat zeker, maar ik vind terugstorten
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 19 juni 2009 - 20:07   quote  deeplink  
zal toch niet die 40 miljoen zijn ?
Peer
 Peer - vrijdag 19 juni 2009 - 20:51   quote  deeplink  
Aan dit gebaar kunnen velen een voorbeeld nemen.
qwerto
 qwerto - vrijdag 19 juni 2009 - 21:25   quote  deeplink  
respect voor hem
henri
 henri - vrijdag 19 juni 2009 - 21:28   quote  deeplink  
respect voor hem

voor wie?

ik hoop voor die 89 jarige ajax fan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2009 door henri --
Peer
 Peer - vrijdag 19 juni 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 20:04 schreef Trouwe hond het volgende:
Een mooi gebaar dat zeker, maar ik vind terugstorten
Als elke "Trouwe hond" nu ook eens een tientje stort!
henri
 henri - vrijdag 19 juni 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Ik heb geen liggende gelden maar als iedere trouwe hond nou eens 100 euro stort reken dan maar eens uit.
henri
 henri - vrijdag 19 juni 2009 - 21:40   quote  deeplink  
Maar de werkelijke trouwe hond stort toch niet! ( de echte dan He? zie hier boven )de lul!
Sanderq
 Sanderq - vrijdag 19 juni 2009 - 22:26   quote  deeplink  
Echt een goude "oude" die de gezonde rivaliteit tussen de 2 clubs in glorie wil herstellen.

Bedankt!
henri
 henri - vrijdag 19 juni 2009 - 22:28   quote  deeplink  
trouwe hond wat is je leeftijd?

was je al geboren toen Feyenoord en Ajax de dienst uit maakte in Europa?

Nostalgie jongen daar teren we met weemoed op jochie!
R()b
 R()b - vrijdag 19 juni 2009 - 22:36   quote  deeplink  
Aardig gebaar hoor niets mis mee.
Trouwe hond
 Trouwe hond - vrijdag 19 juni 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Trouwe hond is 46 en trouwe hond doneert wel meer dan € 100,- per jaar. En trouwe hond vond het ook een mooi gebaar van die ajax fan. En trouwe hond wil niets aanwakkeren, want ik haat geweld. Ik vind alleen dat we op eigen kracht bovenop moeten komen. Als ik hier mensen kwaad heb gemaakt dan spijt mij dat oprecht. Dat was absoluut niet mijn bedoeling!!!! Daarom begon ik ook te zeggen dat ik het een mooi gebaar vond. Nogmaals Ajax fan mooi gebaar!!!!! Aan alle Feyenoord fans die zich aan mij stoorde EXCUSES!!!!!!!!! En dat meen ik!!!!! Sorry!!!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 19 juni 2009 - 22:44   quote  deeplink  
je hebt er dus ook wel goede onder, daar in 020!
rotterdam010
 rotterdam010 - zaterdag 20 juni 2009 - 01:09   quote  deeplink  
ja de goeie hangen we apart.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 20 juni 2009 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 22:44 schreef sevillana het volgende:
je hebt er dus ook wel goede onder, daar in 020!
net zoals je bij feyenoord kwaaie en goeie heb, zal dit bij 020 ook het geval zijn
Nop
 Nop - zaterdag 20 juni 2009 - 09:32   quote  deeplink  
ik hoef dat geld niet, FEYENOORD VAN ONS, ik wil de verhalen niet horen als er 020 meer pannenkoeken geld doneren. Koop van dat geld een grasrol of graszaad en maak ze er blij mee, net zo pijnlijk!

Maar die oude brengt me wel op een idee, als nou de notarisse gratis testamenten maken wanneer mensen na hun dood hun geld afstaan aa Feyenoord :)
fr2
 fr2 - zaterdag 20 juni 2009 - 09:43   quote  deeplink  
Hoop dat de boodschap dan duidelijk is jongens. Een 020-fan die geld stort en het grootste gedeelte van het legioen niet !

Omdat het zonde is, we betalen al genoeg, bodemloze put, bla bla bla... 5 euro iedereen en Feyenoord heeft een leuk bedrag erbij. Dan rook je maar een keer wat minder, of drink je een ander merk cola, neem je 2 biertjes minder in de kroeg, hele kleine moeite, maar samen sterk.
damien
 damien - zaterdag 20 juni 2009 - 10:05   quote  deeplink  
als het bestuur en spelers nu is met minder genoegen zouden nemen en op zouden houden met die graai cultuur, dan zou feyenoord weer gezond kunnen worden, presteren voor je geld godverdomme
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 20 juni 2009 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 - 22:41 schreef Trouwe hond het volgende:
Trouwe hond is 46 en trouwe hond doneert wel meer dan € 100,- per jaar. En trouwe hond vond het ook een mooi gebaar van die ajax fan. En trouwe hond wil niets aanwakkeren, want ik haat geweld. Ik vind alleen dat we op eigen kracht bovenop moeten komen. Als ik hier mensen kwaad heb gemaakt dan spijt mij dat oprecht. Dat was absoluut niet mijn bedoeling!!!! Daarom begon ik ook te zeggen dat ik het een mooi gebaar vond. Nogmaals Ajax fan mooi gebaar!!!!! Aan alle Feyenoord fans die zich aan mij stoorde EXCUSES!!!!!!!!! En dat meen ik!!!!! Sorry!!!!!
KLASSE!!
henri
 henri - zaterdag 20 juni 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Trouwe Hond ook mijn excuses voor het eerste bericht wat er af gehaald is.

Was wel een beetje boos maar we blijven Feyenoorders voor het leven en ik al 49 jaar. gr Henri
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 juni 2009 - 12:02   quote  deeplink  
belachelijk dat er van supporters verwacht wordt om geld te storten om de veels te hoge salarissen van sommige spelers te betalen!
Ze moeten gewoon toe naar een normaal salaris nivo op t moment varieeren de salarissen van 150.000 tot 2,8 milj dat is gewoon belachelijk , als je in je begroting geen ruimte hebt voor dergelijke spelers moet je ze niet halen , Feyenoord haalde in 1 zomer 6 spelers die een salaris hebben van meer dan 1 milj !
Dat die gasten zoveel verdienen vind ik prima en goed van hun maar je moet als club niet meer uitgeven dan je hebt!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 20 juni 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 12:02 schreef jantje 1974 het volgende:
belachelijk dat er van supporters verwacht wordt om geld te storten om de veels te hoge salarissen van sommige spelers te betalen!
Ze moeten gewoon toe naar een normaal salaris nivo op t moment varieeren de salarissen van 150.000 tot 2,8 milj dat is gewoon belachelijk , als je in je begroting geen ruimte hebt voor dergelijke spelers moet je ze niet halen , Feyenoord haalde in 1 zomer 6 spelers die een salaris hebben van meer dan 1 milj !
Dat die gasten zoveel verdienen vind ik prima en goed van hun maar je moet als club niet meer uitgeven dan je hebt!
Ik denk dat je in een verkeerd topic zit
Het gaat over geld doneren voor de jeugdopleiding en jij haalt de salarissen erbij
Is toch niet relevant in deze context?
Je hele relaas is in de huidige context niet relevant eigenlijk...

En je spreekt jezelf tegen:

quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 12:02 schreef jantje 1974 het volgende:
de veels te hoge salarissen van sommige spelers
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 12:02 schreef jantje 1974 het volgende:
Dat die gasten zoveel verdienen vind ik prima
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 13:33   quote  deeplink  
Waar staat dat dat dat geld voor jeugdopleiding bestemd is?
We moeten met zn allen geld storten omdat er een tekort is. Dat komt door die hoge kutsalarissen! En Wanbeleid! Dus vind de opmerking van Jantje redelijk relevant in deze context! De pensioenpremies van onze grootverdieners zullen ook wel weer gestegen zijn dus daar zal ook wel weer geld heen moeten... waar is die tijd van een eigen sigarenzaak gebleven... Hele Nederland is 1 grote verziekte rotbende!
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 20 juni 2009 - 13:50   quote  deeplink  
“Voor Feyenoord Van Ons”

Het gaat helemaal niet goed met Feyenoord. En dan drukken we ons nog netjes uit. Om het tij te keren is er geld nodig. Veel geld. Volgens een gehouden poll op onze website is 78% van de Feyenoord-supporters bereid Feyenoord financieel te steunen. Dus zeggen wij “Geen Woorden Maar Daden” en start de FSV een geldinzamelingsactie “Voor Feyenoord Van Ons”. Doel hiervan is: geld inzamelen waarmee we van Feyenoord hopelijk weer sportief de topclub kunnen maken waar we nog trotser op kunnen zijn.

De gehele opbrengst van alle donaties komt uiteraard ten goede aan de club, waaronder de jeugdopleiding, maar kan daarnaast naar gelang de hoogte van het ingezamelde bedrag, ook voor andere doelen gebruikt worden. Via een poll op onze website worden de mogelijke doelen bekendgemaakt zodat jij, als Feyenoord-supporter, inspraak hebt en het uiteindelijke doel(en) mee mag bepalen. Het bestuur van de FSV staat garant dat het geld ook daadwerkelijk bij het juiste doel(en) terecht komt. Het eindbedrag wordt dus niet klakkeloos aan de club overgemaakt.

http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=58

Hieruit blijkt dat het o.a. naar de jeugopleiding gaat.
De andere doelen binnen Feyenoord kan je zelf mede bepalen door de poll op de website in te vullen.
De supportersvereniging staat er garant voor dat het geld daar dan ook terecht komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2009 door PieterBos --
Marciano
 Marciano - zaterdag 20 juni 2009 - 14:03   quote  deeplink  
let maar op volgend jaar motten we weer lappen!
Romari
 Romari - zaterdag 20 juni 2009 - 14:04   quote  deeplink  
De insteek van deze topic is dat een hoogbejaarde Ajax-fan geld schenkt aan Feyenoord.
Mijns Inziens een uitermate schoon gebaar. Iets wat heden ten dage moet worden gewaardeerd.
Respect en waardering voor een ieder die het spelletje voetbal een warm hart toedraagt !!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 20 juni 2009 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 13:33 schreef Maximus het volgende:
Waar staat dat dat dat geld voor jeugdopleiding bestemd is?
We moeten met zn allen geld storten omdat er een tekort is. Dat komt door die hoge kutsalarissen! En Wanbeleid! Dus vind de opmerking van Jantje redelijk relevant in deze context! De pensioenpremies van onze grootverdieners zullen ook wel weer gestegen zijn dus daar zal ook wel weer geld heen moeten... waar is die tijd van een eigen sigarenzaak gebleven... Hele Nederland is 1 grote verziekte rotbende!
Kijk wat de actie "voor Feyenoord van ons" inhoud

Hoe kun jij nou mee discussiëren over een onderwerp waarvan je niet eens weet wat het inhoud?
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 20 juni 2009 - 14:19   quote  deeplink  
Denk dat een heel aantal die driftig mee discussiëren zelf niet eens gegeven hebben.
Als iedereen dat nou ff zou doen.
Zou het snel beter gaan met deze actie en dus met Feyenoord
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Wat die actie inhoudt weet ik zelf ook wel.
Maar in dit topic gaat het toch niet over jeugdopleiding of wel?
En ook niet over sigarenzaken!
En heer Bos moet niet teveel denken want je wilt niet weten hoeveel ik er per jaar aan uitgeef! Ziet maar dat je je eigen straatje schoon houdt voor dat je die van een ander smerig maakt! Zou jij geld doneren aan -jax als ze zo in de shit zaten?
Nee dan zou je je lekker zitten te verkneukelen of niet?
Ik zou wel een symbolische pleuro overmaken dan...
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 juni 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 13:23 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik denk dat je in een verkeerd topic zit
Het gaat over geld doneren voor de jeugdopleiding en jij haalt de salarissen erbij
Is toch niet relevant in deze context?
Je hele relaas is in de huidige context niet relevant eigenlijk...

En je spreekt jezelf tegen:

[..]

[..]

dat geld dat teveel aan salarissen betaald wordt DAT moeten ze in de opleiding stoppen , verder is de aktie op touw gezet door de financiele problemen en die komen dus door de te hoge kosten waarvan salarissen van 1,5 tot 2,8 milj de oorzaak zijn!

ik spreek mezelf niet tegen hoor , ik bedoel te zeggen : die gasten hebben gelijk dat ze zoveel eruithalen en als Feyenoord geld zat had was t ook geen probleem maar DAT hebben ze dus niet en DUS zijn de salarissen voor Feyenoord te hoog en onverantwoord dat ze ooit zulke contracten hebben afgesloten in de hoop op een kampioenschap!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2009 door jantje 1974 --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 20 juni 2009 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 13:33 schreef Maximus het volgende:
Waar staat dat dat dat geld voor jeugdopleiding bestemd is?
We moeten met zn allen geld storten omdat er een tekort is. Dat komt door die hoge kutsalarissen! En Wanbeleid! Dus vind de opmerking van Jantje redelijk relevant in deze context! De pensioenpremies van onze grootverdieners zullen ook wel weer gestegen zijn dus daar zal ook wel weer geld heen moeten... waar is die tijd van een eigen sigarenzaak gebleven... Hele Nederland is 1 grote verziekte rotbende!
zo dat is klare taal! die sigarenzaak is geen optie joh , je mag nergens meer roken,haha
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 20 juni 2009 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 14:30 schreef Maximus het volgende:
Wat die actie inhoudt weet ik zelf ook wel.
Maar in dit topic gaat het toch niet over jeugdopleiding of wel?
.
.
En heer Bos moet niet teveel denken want je wilt niet weten hoeveel ik er per jaar aan uitgeef! Ziet maar dat je je eigen straatje schoon houdt voor dat je die van een ander smerig maakt!
1e deel was een antwoord op de vraag die direct voor mijn reactie werd gesteld.
En dus over Van Feyenoord voor ons en dus over de jeugdopleiding.
.
.
2e deel
tut-tut, meneer is op zijn teentjes getrapt.
Dan heb ik het hier dus niet tegen jou!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2009 door PieterBos --
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 15:05   quote  deeplink  
U heeft helemaal gelijk meneer Bos! Bezem nodig?
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 20 juni 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 15:05 schreef Maximus het volgende:
U heeft helemaal gelijk meneer Bos! Bezem nodig?
Om er zand over te doen?
oke
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 21:16   quote  deeplink  
Mooi gebaar van deze ouwe Ajax opa.
Het spijt mij niet als ik zeg dat ik deze ouwe man respecteer.
En waarom?Als iemand geen respect op kan brengen voor
een oude man van 89 dan ben je niemand.

Zat mensen op dit forum die zogenaamd de goede baan hebben en te beroerd zijn
om( al is het maar) 5 euro te schenken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2009 door Leon FR1908 --
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 20 juni 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:16 schreef Leon FR1908 het volgende:
Mooi gebaar van deze ouwe Ajax opa.
Het spijt mij niet als ik zeg dat ik deze ouwe man respecteer.
En waarom?Als iemand geen respect op kan brengen voor
een oude man van 89 dan ben je niemand.

Zat mensen op dit forum die zogenaamd de goede baan hebben en te beroerd zijn
om( al is het maar) 5 euro te schenken.
Misschien iets voor een topic:
wie heeft er allemaal gedoneerd?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 20 juni 2009 - 21:26   quote  deeplink  
jij verdiend genoeg met darten (leon).
maar er zijn ook mensen met een klein inkomen.
en waarom zullen we veel doneren.
als gudde er nog is.
die is toch verantwoordelijk voor deze puinbak.
en let op hij verkoop onze jeugd om zelf zijn zakken te vullen.
en om de schuld af te kopen en zijn gezicht verlies te redden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:26 schreef De koi hoek.nl het volgende:
jij verdiend genoeg met darten (leon).
maar er zijn ook mensen met een klein inkomen.
en waarom zullen we veel doneren.
als gudde er nog is.
die is toch verantwoordelijk voor deze puinbak.
en let op hij verkoop onze jeugd om zelf zijn zakken te vullen.
en om de schuld af te kopen en zijn gezicht verlies te redden.
one honderd and eighty
Ja kan idd natuurlijk niet naar mezelf kijken,maar al kost het mij een paar euro dan voel ik mezelf teminste geen Jood hahaha
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 20 juni 2009 - 21:31   quote  deeplink  
en zelfs die geven euries.HA HA HA HA
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 21:32   quote  deeplink  
Ik heb de "eer" gehad om aan het nieuwe megajacht van Perridon te mogen werken...
Zn bemanning is opgestapt omdat ze de man na paar maanden wel konden schieten...
Heb een goed inkomen maar vind dat ik al genoeg geef aan de club!
Als ze nou op nul zouden beginnen met nieuw bestuur en een transparant beleid wil ik wel een rug doneren!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:31 schreef De koi hoek.nl het volgende:
en zelfs die geven euries.HA HA HA HA
Precies!!!!! ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:32 schreef Maximus het volgende:
Ik heb de "eer" gehad om aan het nieuwe megajacht van Perridon te mogen werken...
Zn bemanning is opgestapt omdat ze de man na paar maanden wel konden schieten...
Heb een goed inkomen maar vind dat ik al genoeg geef aan de club!
Als ze nou op nul zouden beginnen met nieuw bestuur en een transparant beleid wil ik wel een rug doneren!
Nu heb ik een 10 euro gegeven als gebaar,als Gudde en bestuur opstappen heb ik er zeker 50 tot 100 euro voor over ondanks ik een gezin heb en ook maar een normaal inkomen heb onder de 1900 euro per maand.
Maar ja ik ben ook de gene die altijd het laatste rondje geeft terwijl de rijken om mij heen lopen:)
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 20 juni 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Op z,n joods geef je op zijn min,s een tiende ha ha ha ha.
Dat is voor jou dus iets onder de 190 euro (leon)HA HA HA
En het is een gift dus aftrekbaar van de belasting.
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Kijk! En daar zit nu het verschil in dit rotte Nederland! Jij bent verdomme al ontevreden met naar ik aanneem iets onder de 1900 Euro??? Wat doe je voor werk?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:43 schreef Maximus het volgende:
Kijk! En daar zit nu het verschil in dit rotte Nederland! Jij bent verdomme al ontevreden met naar ik aanneem iets onder de 1900 Euro??? Wat doe je voor werk?
Wie zeg dat ik ontevredden ben???Is het veel dan als je 1 verdiener ben met 2 kinderen??
PS het kan altijd een meijertje beter toch ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2009 door Leon FR1908 --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 20 juni 2009 - 21:47   quote  deeplink  
OPROEP voor (PIETER BOS).
Kijk u eens of het mogelijk is om FEYENOORD een gift te geven.
Die aftrekbaar is voor alle supporters bij de belasting.
Misschien gaan ze dan masaal storten.
En MAAK DAAR DAN EEN TOPIC VAN HOE EN WAT.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 20 juni 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wie zeg dat ik ontevredden ben???Is het veel dan als je 1 verdiener ben met 2 kinderen??
PS het kan altijd een meijertje beter toch ;)
ik ook.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 20 juni 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:47 schreef De koi hoek.nl het volgende:
OPROEP voor (PIETER BOS).
Kijk u eens of het mogelijk is om FEYENOORD een gift te geven.
Die aftrekbaar is voor alle supporters bij de belasting.
Misschien gaan ze dan masaal storten.
En MAAK DAAR DAN EEN TOPIC VAN HOE EN WAT.
Heb je CBF keurmerk nodig en dat hebben ze niet.
Feyenoord is een commerciële instelling en geen charitatieve.
Helaas niet aftrekbaar ;) dus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:43 schreef Maximus het volgende:
Kijk! En daar zit nu het verschil in dit rotte Nederland! Jij bent verdomme al ontevreden met naar ik aanneem iets onder de 1900 Euro??? Wat doe je voor werk?
Glasvliesgevels bouwen, wil best een paar maanden ruilen met jou hoor.Krijg je naast die paar munten meer nog spierballen ook;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2009 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax-fan doneert geld aan 'Voor Feyenoord van ons'









0.0110499