BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax-fan doneert geld aan 'Voor Feyenoord van ons'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 20 juni 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:50 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Heb je CBF keurmerk nodig en dat hebben ze niet.
Feyenoord is een commerciële instelling en geen charitatieve.
Helaas niet aftrekbaar ;) dus.
Ik heb KvK en mag het wel aftrekken.
En als het nou via sport club gaat.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 20 juni 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Glasvliesgevels bouwen, wil best een paar maanden ruilen met jou hoor.Krijg je naast die paar munten meer nog spierballen ook;)
Die heeft (LEON) al van het darten. HA HA HA
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 20 juni 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:47 schreef De koi hoek.nl het volgende:
OPROEP voor (PIETER BOS).
Kijk u eens of het mogelijk is om FEYENOORD een gift te geven.
Die aftrekbaar is voor alle supporters bij de belasting.
Misschien gaan ze dan masaal storten.
En MAAK DAAR DAN EEN TOPIC VAN HOE EN WAT.
OM nog iets preciezer te zijn:
.
Moet een instelling als ANBI geregistreerd staan
ANBI staat voor: Algemeen Nut Beogende Instelling. Een ANBI is een kerkelijke, levensbeschouwelijke, charitatieve, culturele of wetenschappelijke instelling, of een instelling die op een andere manier bijdraagt aan het algemeen nut. Instellingen kunnen ons vragen om hen te registreren als ANBI. Als zij aan bepaalde voorwaarden voldoen, worden ze als een ANBI aangemerkt en geregistreerd.
.
Je zou zeggen dat moet toch passen: cultuur en een instelling tot algemeen nut zijn we toch wel?
Maar helaas staat niet in de lijst ANBI.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2009 door PieterBos --
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 20 juni 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:57 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

Die heeft (LEON) al van het darten. HA HA HA
Op zijn buik zeker?
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 21:59   quote  deeplink  
Ik sta elke morgen op om 5uur moet dan anderhalf uur rijden naar Aalsmeer..
Dan werk ik van 7.15 tot 15.30 en moet dan 2 uur terug rijden door files en iedere dag onder die klere frituurpan door rijden om voor half6 weer in huis te wezen... Daar krijg ik 1800 euro netto per maand voor plus een vakantiebon van 600! Vind ik redelijk betaald! Als ik kijk naar dat lamme volk uit het WESTEN met hun grote smoelen zou ik minimaal het dubbele moeten hebben! Altijd maar zeiken over boeren en volk uit de provincie maar zonder deze mensen (ga maar s kijken wat er aan busjes volk uit Friesland Groningen Drenthe en Overijssel iedere dag weer naar nultwintig en omstreken gaat om te werken.. Is gewoon een MENTALITEITSverschil! Werken voor je geld kennen ze nog wel in het oosten maar in het westen is dat al lang niet meer zo!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 20 juni 2009 - 22:01   quote  deeplink  
STOM het is mijn geloof en levensvorm.
daarom zij ik al kan toch via sport club.
wetenschapelijk instelling (jongeren in topsport).
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 20 juni 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:59 schreef Maximus het volgende:
Ik sta elke morgen op om 5uur moet dan anderhalf uur rijden naar Aalsmeer..
Dan werk ik van 7.15 tot 15.30 en moet dan 2 uur terug rijden door files en iedere dag onder die klere frituurpan door rijden om voor half6 weer in huis te wezen... Daar krijg ik 1800 euro netto per maand voor plus een vakantiebon van 600! Vind ik redelijk betaald! Als ik kijk naar dat lamme volk uit het WESTEN met hun grote smoelen zou ik minimaal het dubbele moeten hebben! Altijd maar zeiken over boeren en volk uit de provincie maar zonder deze mensen (ga maar s kijken wat er aan busjes volk uit Friesland Groningen Drenthe en Overijssel iedere dag weer naar nultwintig en omstreken gaat om te werken.. Is gewoon een MENTALITEITSverschil! Werken voor je geld kennen ze nog wel in het oosten maar in het westen is dat al lang niet meer zo!
Ik sta naast je in de file ha ha ha.
MAAR WOON IN HET MIDDEN.
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Glasvliesgevels bouwen, wil best een paar maanden ruilen met jou hoor.Krijg je naast die paar munten meer nog spierballen ook;)
Haha Graag! Ga jij dan met mij mee een weekje een rompje van 60 meter met een plank schuren??? Denk dat je na een dag al huilend wegloopt!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:59 schreef Maximus het volgende:
Ik sta elke morgen op om 5uur moet dan anderhalf uur rijden naar Aalsmeer..
Dan werk ik van 7.15 tot 15.30 en moet dan 2 uur terug rijden door files en iedere dag onder die klere frituurpan door rijden om voor half6 weer in huis te wezen... Daar krijg ik 1800 euro netto per maand voor plus een vakantiebon van 600! Vind ik redelijk betaald! Als ik kijk naar dat lamme volk uit het WESTEN met hun grote smoelen zou ik minimaal het dubbele moeten hebben! Altijd maar zeiken over boeren en volk uit de provincie maar zonder deze mensen (ga maar s kijken wat er aan busjes volk uit Friesland Groningen Drenthe en Overijssel iedere dag weer naar nultwintig en omstreken gaat om te werken.. Is gewoon een MENTALITEITSverschil! Werken voor je geld kennen ze nog wel in het oosten maar in het westen is dat al lang niet meer zo!
Nou dat is lache maar wat jank je nou ??Je werkt 500 meter verder of dichter als ik van je huis??Jij werkt bij de Vries scheepsbouw en ik bij Smal op de oosteinderweg we hebben het zelfde salaris zowat alleen ik beweeg meer als jou in die sociale instelling waar jij werkt.Ik wil wel ruilen met jou hoor vriend.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 22:06 schreef Maximus het volgende:

[..]

Haha Graag! Ga jij dan met mij mee een weekje een rompje van 60 meter met een plank schuren??? Denk dat je na een dag al huilend wegloopt!
O je ben ze stucadoor/schilder??Nou het regend het sneeuwt en het vriest niet daar binnen.En als het 30 graden is hoef je teminste geen 2 liter water mee de steiger op te nemen.
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 22:12   quote  deeplink  
Haha ja zeker een sociale instelling daar voor eigen volluk! Jij meer bewegen? op en neer naar de koffieautomaat zeker?:p dat verhaal van die 500 meter snap ik niet helemaal... Ik zit elke dag 2.5 uur in de auto!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 22:12 schreef Maximus het volgende:
Haha ja zeker een sociale instelling daar voor eigen volluk! Jij meer bewegen? op en neer naar de koffieautomaat zeker?:p dat verhaal van die 500 meter snap ik niet helemaal... Ik zit elke dag 2.5 uur in de auto!
Het bedrijf waar ik werk zit 500 meter bij jou bedrijf vandaan.We hebben bij jullie de dakopbouw gemaakt en kozijnen geleverd voor de nieuwbouw.Of werk je bij Van Dam scheepswerf of ruigerok?Nou ja what ever dat is 200 meter verder.
PS het is geen eigen volk ik ben een Vlaardinger van oorsprong dat zijn zeg maar de Volendammers van de regio 010 hahaha ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2009 door Leon FR1908 --
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 22:16   quote  deeplink  
Drink per dag 3 liter water door die klimaatbeheersing daar binnen...
Zit ook liever buiten in regen wind en sneeuw trouwens... maar ondanks dit alles heb ik wel een rug over voor de club. jij wel een tientje... en desnoods 100 toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 22:16 schreef Maximus het volgende:
Drink per dag 3 liter water door die klimaatbeheersing daar binnen...
Zit ook liever buiten in regen wind en sneeuw trouwens... maar ondanks dit alles heb ik wel een rug over voor de club. jij wel een tientje... en desnoods 100 toch?
Ikku duizendvijftig .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2009 door Leon FR1908 --
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Het bedrijf waar ik werk zit 500 meter bij jou bedrijf vandaan.We hebben bij jullie de dakopbouw gemaakt en kozijnen geleverd voor de nieuwbouw.Of werk je bij Van Dam scheepswerf of ruigerok?Nou ja what ever dat is 200 meter verder.
PS het is geen eigen volk ik ben een Vlaardinger van oorsprong dat zijn zeg maar de Volendammers van de regio 010 hahaha ;)
Dat is niet mijn bedrijf daar! Wij zijn onderaannemers...komen uit het oosten... werken ons de pestpleuris daar.... en vertrekken weer voldaan naar huis!onderweg genietend (met Feyenoord minishirts achterin) van Frituurpandistrict met zn eindeloze rijen blik weer naar het Oosten...
Duurde wel allemachtig lang voordat dat bij De Vries klaar was trouwens...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 22:22 schreef Maximus het volgende:

[..]

Dat is niet mijn bedrijf daar! Wij zijn onderaannemers...komen uit het oosten... werken ons de pestpleuris daar.... en vertrekken weer voldaan naar huis!onderweg genietend (met Feyenoord minishirts achterin) van Frituurpandistrict met zn eindeloze rijen blik weer naar het Oosten...
Duurde wel allemachtig lang voordat dat bij De Vries klaar was trouwens...
Ik weet het niet we hebben alleen geleverd daarzo.Maar vertel waarom zo minderwaardigsheidcomplex van mensen die uit het ooste komen.Hoe is dat onstaan??Ben 4 jaar achtereen op vakantie geweest in het plaatsje èèn bij Roden in Drenthe tegen Groningen en Friesland aan.Duurd het altijd 4 jaar voordat iemand gedag zeg tegen zijn buurman in de caravan naast me.Het waren allemaal Friesen maar goed ik vind het vreemd en ben dat niet gewend.
Maximus
 Maximus - zaterdag 20 juni 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Haha ik kom uit noord-west overijssel! Zeer vriendelijke sociale mensen! Niet iedereen boven almere is gelukkig een fries...:p Snap ik niet dat je dat 4jaar bent blijven proberen daar... maare ik ga slapen want morgen wacht een geweldige training! Wil alleen even kwijt dat sommige mensen denken dat legioen uit Rotterdam komt...
Nou vergeet dat maar rustig! Wonen er tig zoveel meer in de provincie...Feyenoord is van ons allen! Nu Feyenoord nog voor ons allen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 20 juni 2009 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 22:38 schreef Maximus het volgende:
Haha ik kom uit noord-west overijssel! Zeer vriendelijke sociale mensen! Niet iedereen boven almere is gelukkig een fries...:p Snap ik niet dat je dat 4jaar bent blijven proberen daar... maare ik ga slapen want morgen wacht een geweldige training! Wil alleen even kwijt dat sommige mensen denken dat legioen uit Rotterdam komt...
Nou vergeet dat maar rustig! Wonen er tig zoveel meer in de provincie...Feyenoord is van ons allen! Nu Feyenoord nog voor ons allen!
Zo is het weltrusten Maxi ;)
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 22 juni 2009 - 03:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 09:43 schreef fr2 het volgende:
Hoop dat de boodschap dan duidelijk is jongens. Een 020-fan die geld stort en het grootste gedeelte van het legioen niet !

Omdat het zonde is, we betalen al genoeg, bodemloze put, bla bla bla... 5 euro iedereen en Feyenoord heeft een leuk bedrag erbij. Dan rook je maar een keer wat minder, of drink je een ander merk cola, neem je 2 biertjes minder in de kroeg, hele kleine moeite, maar samen sterk.
ik heb al een keer € 250 gestort en daar heb ik al spijt van omdat dit klote bestuur en RvC maar niet willen opstappen, maar anders doe ik het graag!!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 22 juni 2009 - 03:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:43 schreef Maximus het volgende:
Kijk! En daar zit nu het verschil in dit rotte Nederland! Jij bent verdomme al ontevreden met naar ik aanneem iets onder de 1900 Euro??? Wat doe je voor werk?
Ja en ik heb een inkomen van bijna € 4000,= en ik ben ook nog ontevreden!!!!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 22 juni 2009 - 03:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:59 schreef Maximus het volgende:
Ik sta elke morgen op om 5uur moet dan anderhalf uur rijden naar Aalsmeer..
Dan werk ik van 7.15 tot 15.30 en moet dan 2 uur terug rijden door files en iedere dag onder die klere frituurpan door rijden om voor half6 weer in huis te wezen... Daar krijg ik 1800 euro netto per maand voor plus een vakantiebon van 600! Vind ik redelijk betaald! Als ik kijk naar dat lamme volk uit het WESTEN met hun grote smoelen zou ik minimaal het dubbele moeten hebben! Altijd maar zeiken over boeren en volk uit de provincie maar zonder deze mensen (ga maar s kijken wat er aan busjes volk uit Friesland Groningen Drenthe en Overijssel iedere dag weer naar nultwintig en omstreken gaat om te werken.. Is gewoon een MENTALITEITSverschil! Werken voor je geld kennen ze nog wel in het oosten maar in het westen is dat al lang niet meer zo!
respect maximus !!! 0500 OPSTAAN poeh is voor mij niet weg gelegd. Ik begin om 1000 uur en ik ben dan rond de klok van 1830 uur klaar. En ik werk in de genetica bij een bedrijf in Breda, is voor mij 15 minuutjes rijden en nooit een file en nog lekker betaald worden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 juni 2009 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 - 21:59 schreef Maximus het volgende:
Ik sta elke morgen op om 5uur moet dan anderhalf uur rijden naar Aalsmeer..
Dan werk ik van 7.15 tot 15.30 en moet dan 2 uur terug rijden door files en iedere dag onder die klere frituurpan door rijden om voor half6 weer in huis te wezen... Daar krijg ik 1800 euro netto per maand voor plus een vakantiebon van 600! Vind ik redelijk betaald! Als ik kijk naar dat lamme volk uit het WESTEN met hun grote smoelen zou ik minimaal het dubbele moeten hebben! Altijd maar zeiken over boeren en volk uit de provincie maar zonder deze mensen (ga maar s kijken wat er aan busjes volk uit Friesland Groningen Drenthe en Overijssel iedere dag weer naar nultwintig en omstreken gaat om te werken.. Is gewoon een MENTALITEITSverschil! Werken voor je geld kennen ze nog wel in het oosten maar in het westen is dat al lang niet meer zo!
mja.. door die gasten sta ik elke ochtend uren stil op de A7! ;)
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 22 juni 2009 - 09:45   quote  deeplink  
dat is ook weer waar
mensen uit het oosten zijn net polen
ze komen van ver en bieden zich aan voor weinig
daar door krijg je dat ik in de file sta
en me mond moet houden op me werk (qua salaris)
anders halen ze een pool of iemand uit het verre oosten.
dus MENTALITEITS verschil denk ik niet.
maar er is gewoon geen werk bij jullie
en denk ik dat je blij mag zijn dat je in rotterdam mag werken.
zonder jullie geen of minder file en meer geld voor je arbeid.
Maximus
 Maximus - maandag 22 juni 2009 - 13:31   quote  deeplink  
haha al net zon langzinnig stukje als die van mij.
Hardmart
 Hardmart - maandag 22 juni 2009 - 14:20   quote  deeplink  
alles wat hij aan ons geeft, geeft hij niet aan 020

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax-fan doneert geld aan 'Voor Feyenoord van ons'









0.0065720