|
|
[FR12] Dick
|
|
|
Mario Been liet gister aan diverse media weten dat er mogelijk deze week al een nieuwe centrale verdediger bijkomt. Dat betekent volgens mij dat er al gesprekken met diegene zijn gevoerd. Wie denken jullie dat het is? Denk zelf die Bjarsmyr....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2009 door [FR12] Dick -- |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
ik denk bothagin ofzo ik weet niet hoe je ze naam spelt |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
Kah ? Nergens gehoord, zou zomaar kunnen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mag toch hopen van niet, ik ga voor Bjärsmyr |
|
|
|
|
mohpa6
|
|
|
ik zeg strootman van sparta |
|
|
|
|
Bjorncl1978
|
|
|
Strootman is toch een middenvelder |
|
|
|
|
Feye
|
|
|
Ryan Donk zit niet lekker op z'n plek daar in Engeland. Zit toch veel potentie in, wie weet komt dat er in Rotjeknor onder Been wel uit! Ik weet uberhaupt niet of hij haalbaar is maar oke ik geef maar een optie..........;-) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
bram2
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2009 - 12:42 schreef Feye het volgende:Ryan Donk zit niet lekker op z'n plek daar in Engeland. Zit toch veel potentie in, wie weet komt dat er in Rotjeknor onder Been wel uit! Ik weet uberhaupt niet of hij haalbaar is maar oke ik geef maar een optie..........;-) wat denk je dat ie lekker bij az champions league gaat spelen... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Weet je waar hij nu speelt dan, die Da Costa. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit op de bank bij Fiorentina. |
|
|
|
|
Bjorncl1978
|
|
|
Ik zeg laat petter Hansson maar komen. goede verdediger! |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hansson is antiek! Daar hebben we er genoeg van, hoewel je op die positie minder last hebt van de leeftijd. Vooral als je El Ahmadi voor hem laat zwerven om het spelletje a-la-Pirlo laat verdelen....
Byjarsmir? Hoe komen jullie daar toch bij? Iemand heeft die naam ooit genoemd, maar is hij zo'n geweldige voetballer of is dit weer papagaaiengedrag? hetzelfde geldt voor Da Costa? Of is hij enorm verbeterd ten opzichte van zijn tijd bij PSV?
Granqvist lijkt mij daarentegen wel wat. Hoe oud is hij eigenlijk? Kost iets van 3 miljoen, maar wordt nog beter, dus goede investering? Wat vinden jullie hiervan? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Naar mijn idee ook, is dus een zweeds (jeugd) international |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: denk niet dat Grun hem zo maar laat vertrekken |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
jozo
|
|
|
Majstorovic... kruiswijk? |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Paletta(23) van Boca Juniors |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Danilo Silva(22) van Internacional |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Edcarlos(22) van Fluminense |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Denk ik ook niet ,maar het is het proberen waard lijkt mij. Persoonlijk vind ik hem samen met Douglas (fc twente) de beste centrale verdedegers van onze competitie. Douglas is zeker niet haalbaar. |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
David Luiz(22) en Luisão(28) van Benfica |
|
|
|
|
jozo
|
|
|
|
|
|
spotter
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Sergei Ignashevich! Toppertje! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Ander staan er even 20namen in 1topic.. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
feyenoord moet thiago heleno bij cruzeiro ophalen |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
norichio nieveld van feyenoord?
lijkt me haalbaar |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ja dus? Wat wil je nu duidelijk maken? Dat er géén geld is voor 20verdedigers? hahaha |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Breno, moet weg bij Bayern;) |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Veel mooie namen jongens. Jullie spelen zeker allemaal Football Manager? haha die brazilianen kosten allemaal de hoofdprijs,. Die komen niet En de Onyewu is tranfervrij , ik denk dat hij lieer bij Standard blijft. Kampioen en CL en een leuk team.. Onrealistisch dus.
Granqvist is echt een topverdediger. En hij kan ook nog op het middenveld als breker. eventueel als Vlaarfit is. Zou super zijn. Maar ik denk dat Groningen de hoofdorijs vraagt en het liefst niet aan een concurrent verkoopt, want dat zijn we.... Is denk ik net als Berg, onhaalbaar. Die bjarsmyr ken ik niet, maar hij is jarenlang aanvoerder bij Jong Zweden geweest en heeft 3 interlands, Zweden passen zich meestalerg goed aan. Zou best wat kunnen zijn. Kijk naar Edman Hansson Berg Toivonen etc, allemaal spelers die het hier erg goed doen/gedaan hebben. Alleen Ostlund was niet erg gelukkig hahah Mja Wotte is nu weg en Leo heeft in het verleden bewezen goede aankopen te kunnne doen dus ik heb er vertrouwen in, dat als er iemand gekocht wordt. Het een goede speler is. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
mooi gesproken lelijk gezicht! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
van mij mag bak nielsen komen van heerenveen.. is miss aan te trekken voor een miljoen of 4. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: Moet wel betaalbaar zijn |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
In hoeverre zijn de gegevens in dat verhaal over Ryan Donk waar? Is hij voor slechts 1 miljoen te koop? Wat is er dan met hem aan de hand? Niets? Direct ophalen! (ondanks dat dat verhaal van vi medewerker is).... Laat ik het anders zeggen: stel dat dat verhaal wel klopt voor wat betreft de voorwaarden om Donk te halen, dan is het toch appeltje, eitje? Die Donk is een echte winnaar en zo'n speler hebben we nodig....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juni 2009 door Arie.Klooster -- |
|
|
|