|
|
dennis
|
|
|
Ramires doet het best goed in de Conferendations Cup halen?
of is hij gewoon te duur ik weet het niet!. |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
ramires heeft pas geleden een vijf-jarig contract getekend bij Benfica dus dat zit er niet in maar is wel een goede speler |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 - 18:59 schreef fr9 het volgende:ramires heeft pas geleden een vijf-jarig contract getekend bij Benfica dus dat zit er niet in maar is wel een goede speler Dan kan je het idd wel shaken. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Hoe ze ook mogen heten of vandaan komen. Zijn er nu echt niet 3 a 4 spelers te vinden die kunnen voetballen die bij Feyenoord willen voetballen en die bij het eerste balcontact hun tegenstander de lucht in schoppen zodat na enkele weken bij elke tegenstander de dunne XXX in de broek loopt waardoor ze geen bal meer fatsoenlijk raken. In de tijd van Israël, Lazeroms, van Hanegem en Piet Romein (helaas in het verleden) was dat zo. Dan hebben we in de huidige selectie nog genoeg spelers die daarnaast ook leuk voetbal kunnen laten zien en zich mee laten slepen in de strijd. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Daarom snap ik ook niet dat die klote eikels Henk Fräser hebben laten gaan toen! Kon de jeugd en verdedigers in onze selectie mooi wat van opsteken. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 - 18:53 schreef dennis het volgende:Ramires doet het best goed in de Conferendations Cup halen? of is hij gewoon te duur ik weet het niet!. luis fabiano doet het best goed in de confedarations cup halen?
of zou hij te duur zijn?
wat wordt ik moe van zulke topics.. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Luis Fabiano is veelste goed voor Feyenoord.
Ramires is misschien iets beter. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
fr9
|
|
|
dan kunnen we trouwes ook vragen of kaka wil komen betaalt feyenoord hem even 70 miljoen komt ie vast |
|
|
|