Tegenover het Portugese Maisfutbol bevestigde de zaakwaarnemer van Milan Purovic geruchten over interesse van Feyenoord. De 24-jarige aanvaller was afgelopen seizoen door Sporting Lissabon verhuurd aan het Turkse Kayserispor.
De Portugese club lijkt open te staan voor een vertrek van de aanvaller. ‘Feyenoord is een optie, maar er is nog niets besloten. We moeten afwachten of dat iets wordt.’
Op dinsdag 23 juni 2009 - 23:05 schreef derq het volgende: komen nog een verdediger, een spits die ook als Aanvallende MV kan spelen en een keepert bij. bjarsmyr? Roger, en dudek.
zou mooi zijn, heb toch ergens gelezen dat er waarschijnlijk eind deze week meer nieuws zal zijn, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Op woensdag 24 juni 2009 - 15:52 schreef qwerto het volgende: purovic kost 1.5 milioen en vraagt 6 ton loon per jaar (valt dus wel mee)
sorry hoor, maar kan 't echt niet met je eens zijn; als hij bij ons net zo productief is als bij z'n laatste 2 clubs dan verspilt Feyenoord naar mijn mening (opnieuw) zo'n slordige 2,5 miljoen (er moet naast z'n salaris nog wel een paar euro meer betaald worden)
Ik las dat hij transfervrij was..."Krijgt Roy Makaay een ‘partner in crime’ uit Montenegro? Volgens Portugese media heeft Feyenoord belangstelling voor Milan Purovic, een 24-jarige, transfervrije spits. De boomlange Purovic balde vorig seizoen bij Kayserispor, dat hem leende van Sporting Lissabon. In dit fragment een fijne treffer van Feyenoords beoogde helikopter-inzittende."
Op woensdag 24 juni 2009 - 18:18 schreef Gilles het volgende: Ik las dat hij transfervrij was..."Krijgt Roy Makaay een ‘partner in crime’ uit Montenegro? Volgens Portugese media heeft Feyenoord belangstelling voor Milan Purovic, een 24-jarige, transfervrije spits. De boomlange Purovic balde vorig seizoen bij Kayserispor, dat hem leende van Sporting Lissabon. In dit fragment een fijne treffer van Feyenoords beoogde helikopter-inzittende."
Hij is niet transfervrij Hij kost 1,5 miljoen En wil een salaris van 6 ton
Op basis van wat youTube filmpjes en berichtjes op websites kan niemand beoordelen of dit een goede aankoop zou kunnen zijn.. Aantal goals zegt niet altijd zoveel, misschien kan hij een spits als Makaay goed bedienen.. ik hoop dat de scouts en Don Leo dit beter kunnen beoordelen als wij met z'n allen..
Maar even wat anders. Wat dachten jullie van helemaal geen spelers halen. In 2010 lopen er wat dure contracten af , tot die tijd zien wel wel. Van mijn part nog een seizoen 7e ofzo (kan er nog wel een keer bij) en keihard werken aan een gezonde financiële positie.. Vervolgens over een jaar echt lekker fris beginnen.. of niet?
Nee de aankopen van de afgelopen jaren hebben veel gebracht zeg! Volgens mij is het gewoon tijd voor een nieuw begin, anders blijven we gewoon nog jaren doortobben..
Geef de jonge gasten voorlopig maar een kans en wie weet hoe ver Mario komt met de huidige groep. En ja, liever nog een seizoen uitgelachen worden en daarna hard terugslaan dan nog 8 seizoenen uitgelachen worden.
hahahaah ja joh de huidige groep bestaat voor groot gedeelte uit aankopen van afgelopen jaren... je bent een über-pessimist! Ik ben al genoeg uitgelachen....
Waarom niet dan?? Leeftijd is goed, hij heeft redelijk wat ervaring.. Denk wel dat ie van toegevoegde waarde is voor ons Feyenoord!
Anders misschien toch nog die Guereirro????
Denk dat Ome Leo nog wel wat leuks voor voor ons in petto heeft.
Heb m'n sterke twijfels of hij Feyenoord beter gaat maken. Zou overigens goed kunnen dat Don Leo nog met een verrassing uit de hoge hoed komt, hoop ik eigenlijk ook wel een beetje op!
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)