BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Discussie: Zou het niet beter zijn om een rechter centraleverdediger te huren ipv te kopen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 23 juni 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Ik persoonlijk denk dat het met de huidige financiele situatie voor Feyenoord beter is een RCV te huren dan te kopen omdat we dan kunnen kijken hoe Vlaar zich hersteld.
Indien hij zich goed hersteld hebben we dus al een goede verdediger in huis en scheelt dat kosten en komt hij of de nieuwe aankoop daardoor niet op de bank te zitten, zodat we ze met verlies moeten doorverkopen.
Indien het niets wordt met Vlaar kan je altijd nog kopen en heb je een jaar de tijd om te scouten etc.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 23 juni 2009 - 22:08   quote  deeplink  
huren is weggegooid geld
Kopen kan je (als je het goed doet) met winst verkopen.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 23 juni 2009 - 22:17   quote  deeplink  
En sinds wanneer is één goede rechter centrale verdediger goed voor een club die de ambities van Feyenoord heeft?
daar kom je niet met alleen Vlaar
har
 har - dinsdag 23 juni 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Dan moet het er wel eentje zijn van 25 of jonger, anders zit een goede verkoop er niet in! Ook voor "elal" el ahmadi krijg je de 5 miljoen niet meer terug!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 23 juni 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 - 22:17 schreef har het volgende:
Dan moet het er wel eentje zijn van 25 of jonger, anders zit een goede verkoop er niet in! Ook voor "elal" el ahmadi krijg je de 5 miljoen niet meer terug!
Dat weet je niet
één goed seizoen en hij is het weer waard
Zo is de voetballerij
Maximus
 Maximus - dinsdag 23 juni 2009 - 22:21   quote  deeplink  
Vlaar is toch linksbenig?
Zou dan een rechtsbenige nemen..
sevillana
 sevillana - dinsdag 23 juni 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 - 22:21 schreef Maximus het volgende:
Vlaar is toch linksbenig?
Zou dan een rechtsbenige nemen..
lijkt mij idd ook de bedoeling, naast Vlaar dus (en hopen dat hij fit blijft!)
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 23 juni 2009 - 23:16   quote  deeplink  
Vlaar is rechtsbenig. Wat betreft de positie heb je ook nog Nieveld. Als je nog een RCV koopt zal je dus Vlaar/de aankoop/Nieveld hebben voor de positie. En Landzaat kan er eventueel ook spelen. Je hebt dus genoeg opties. Ik vind het gewoon zonde om een aankoop op de bank te zien belanden. Dat is pas geldverspilling! En ik heb veel vertrouwen in Vlaar(indien hij fit is) dus vandaar de optie van verhuur.
Aankopen moeten nu gewoon in de basis staan in het stadium waar de club in verkeert.
PS van mij mogen ze Donk ook halen. Denk dat het er nog steeds uit kan komen bij die jongen.
Marioscenario
 Marioscenario - dinsdag 23 juni 2009 - 23:22   quote  deeplink  
Sinds wanneer moet je je als voetballiefhebber en supporter bezig houden of een speler wordt gehuurd of gekocht en wie voor de kosten opdraait. Als we op het eind van het seizoen op de Coolsingel staan zal het ons een rotzorg zijn.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 23 juni 2009 - 23:24   quote  deeplink  
Vlaar is een linksbenige rechter centrum verdediger

Klinkt raar, maar het is echt zo
Maximus
 Maximus - dinsdag 23 juni 2009 - 23:26   quote  deeplink  
Sinds wanneer is Vlaar rechtsbenig?
Patrick078
 Patrick078 - woensdag 24 juni 2009 - 08:18   quote  deeplink  
Kopen,... Huren is inderdaad weg gegooid geld.
Beter leuke speler halen, Hem door Mario onderhanden laten nemen en over een tijdje voor een leuk prijsje weg doen. Denk op langere termijn...

Maar komt wel goed dit seizoen.. :-)
spotter
 spotter - woensdag 24 juni 2009 - 08:48   quote  deeplink  
Links of rechtsbenig, waar hebben we het over? Een broodvoetballer behoort gewoon 2-benig te zijn, punt uit.
Ik erger me de Javaanse RP als er spelers zijn die eerst 34 duizend keer om de eigen as moeten draaien voordat ze het balletje voor hun favoriete voetje hebben. Dat soort gasten hebben veel te weinig rendement. Ze zijn technisch niet compleet en daardoor taktisch te langzaam. Eigenlijk is het te idioot voor woorden dat halve voetballers ueberhaupt een contract als prof kunnen krijgen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juni 2009 - 09:48   quote  deeplink  
Ah .. dus 90% van alle profvoetballers zijn maar prutsers..

Tweebenigen zijn uitzonderingen.
Maximus
 Maximus - woensdag 24 juni 2009 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 08:48 schreef spotter het volgende:
Links of rechtsbenig, waar hebben we het over? Een broodvoetballer behoort gewoon 2-benig te zijn, punt uit.
Ik erger me de Javaanse RP als er spelers zijn die eerst 34 duizend keer om de eigen as moeten draaien voordat ze het balletje voor hun favoriete voetje hebben. Dat soort gasten hebben veel te weinig rendement. Ze zijn technisch niet compleet en daardoor taktisch te langzaam. Eigenlijk is het te idioot voor woorden dat halve voetballers ueberhaupt een contract als prof kunnen krijgen.
Wat een simpele opmerking!
spotter
 spotter - woensdag 24 juni 2009 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 09:48 schreef Stylzz het volgende:
Ah .. dus 90% van alle profvoetballers zijn maar prutsers..

Tweebenigen zijn uitzonderingen.
Je hebt helemaal gelijk !
demy44
 demy44 - woensdag 24 juni 2009 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 - 22:05 schreef scarface1979 het volgende:
Ik persoonlijk denk dat het met de huidige financiele situatie voor Feyenoord beter is een RCV te huren dan te kopen omdat we dan kunnen kijken hoe Vlaar zich hersteld.
Indien hij zich goed hersteld hebben we dus al een goede verdediger in huis en scheelt dat kosten en komt hij of de nieuwe aankoop daardoor niet op de bank te zitten, zodat we ze met verlies moeten doorverkopen.
Indien het niets wordt met Vlaar kan je altijd nog kopen en heb je een jaar de tijd om te scouten etc.
wie wil je dan huren
don 42
 don 42 - woensdag 24 juni 2009 - 12:09   quote  deeplink  
Weet je wat geldverspilling is en was Lamzaat, nee geen typefout.
Ook niet huren gewoon een goeie jonge rcv kopen, heeft nec er geeen een?
Oh ja wat was zijn naam ook al weeer volgens mij voor 1 miljoen.
Been kent hem van vorig jaar.
Robert010
 Robert010 - woensdag 24 juni 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Als je Donk kan kopen voor een miljoen moet je dat gewoon doen, 2 jaar terug was die nog 10 miljoen waard na een paar goede wedstrijden, dus kan snel gaan allemaal. Donk is voor de Nederlandse competitie een prima verdediger, al die verhalen over mentaliteit zeggen me niet zoveel. Laat eerst Been met hem praten, of Leo uiteraard. Ik denk dat deze jongen een betaalbaar alternatief is, let wel zeg dus niet dat het de beste is.
G-child
 G-child - woensdag 24 juni 2009 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 - 23:24 schreef Phyxsius het volgende:
Vlaar is een linksbenige rechter centrum verdediger

Klinkt raar, maar het is echt zo
Zijn topvoetballers niet gewoon verplicht tweebenig te zijn... voor een paar miljoen per jaar zou dit wel mogen denk ik.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 24 juni 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 13:05 schreef G-child het volgende:

[..]

Zijn topvoetballers niet gewoon verplicht tweebenig te zijn... voor een paar miljoen per jaar zou dit wel mogen denk ik.
Dan is Vlaar geen topvoetballer

Maar wat jij zegt klopt niet
Kijk eens naar de teams die afgelopen jaren de championsleaque wonnen of er ver in kwamen,
Ook daar was/is meer dan de helft niet twee-benig
Kijk naar het Nederlands elftal
Kijk naar de grote nationale elftallen

Persoonlijk vind ik Riberie bijvoorbeeld een topper
In jouw ogen is hij dat niet

Hoe denk je dan over Ronaldo en Kaka?
Allebei niet tweebenig
Maximus
 Maximus - woensdag 24 juni 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 13:05 schreef G-child het volgende:

[..]

Zijn topvoetballers niet gewoon verplicht tweebenig te zijn... voor een paar miljoen per jaar zou dit wel mogen denk ik.
En alweer zo'n simpele opmerking!!!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 24 juni 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Ik vind wel dat er in de jeugd meer op gehamerd moet worden dat de jongens twee benig geschoold worden. Het zal niet lukke bij iedereen, maar als je maar vaak genoeg met je "slechte" been schiet dribbelt en passt dan wordt hij steeds beter en op ee ngegeven moment heb je dus (vrijwel) geen voorkeursbeen meer. Ik zeg niet dat rechts of links benige spelers selcht zijn, maar ik zou bij gelijkwaardige kwaliteit de voorkeur hebben voor een tweebenige.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 24 juni 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Maar, om on topic te blijven ;-) je kunt heel goed huren met optie tot koop. Is het niet wat je verwacht hebt dan lever je hem weer in, is hij wel goed, koop je hem.
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 24 juni 2009 - 14:11   quote  deeplink  
In A 1 staat een centrale verdediger een blonde jongen. Die schiet en plaats net zo makkelijk links als rechts en heeft ook goede lengte. Wellicht alvast laten instromen.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 24 juni 2009 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 14:11 schreef Marioscenario het volgende:
In A 1 staat een centrale verdediger een blonde jongen. Die schiet en plaats net zo makkelijk links als rechts en heeft ook goede lengte. Wellicht alvast laten instromen.
Heeft die jongen ook een naam?
Bij mij gaat zo geen belletje rinkelen
jullie gek
 jullie gek - woensdag 24 juni 2009 - 14:41   quote  deeplink  
jongens vlaar is rechtsbenig. zijn jullie nu zo debiel
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 24 juni 2009 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 14:41 schreef jullie gek het volgende:
jongens vlaar is rechtsbenig. zijn jullie nu zo debiel
Ik denk dat jij debiel bent
Die jongen is een linksbenige rcv
G-child
 G-child - woensdag 24 juni 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 13:29 schreef Maximus het volgende:

[..]

En alweer zo'n simpele opmerking!!!
Jij neemt voetbal niet zo serieus te zien aan je opmerking. Zal em nog simpeler maken; Je hebt twee benen waarmee je voetbal speelt. Dus als je 5 keer per week traint vind ik het vrij raar als je nog steeds staat te draaien om je as. (Rosales etc.)
Ik zeg dus niet dat Vlaar geen topvoetballer is. Alleen dat ik het onzin vind dat er een speciale linker en rechter centrale verdediger moet zijn. Deze beide moeten elkaar kunnen assisteren, en kunnen dus niet links of rechts blijven staan. In zulke situaties is het dus vrij handig als je niet loopt te klooien met je buitenkant. Maar ik zal mijn simpele gedachtengang maar laten varen... mijn zoontje snapt me gelukkig wel.. en die krijgt links en rechts al aardig door.

Groet
Maximus
 Maximus - woensdag 24 juni 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 19:05 schreef G-child het volgende:

[..]

Jij neemt voetbal niet zo serieus te zien aan je opmerking. Zal em nog simpeler maken; Je hebt twee benen waarmee je voetbal speelt. Dus als je 5 keer per week traint vind ik het vrij raar als je nog steeds staat te draaien om je as. (Rosales etc.)
Ik zeg dus niet dat Vlaar geen topvoetballer is. Alleen dat ik het onzin vind dat er een speciale linker en rechter centrale verdediger moet zijn. Deze beide moeten elkaar kunnen assisteren, en kunnen dus niet links of rechts blijven staan. In zulke situaties is het dus vrij handig als je niet loopt te klooien met je buitenkant. Maar ik zal mijn simpele gedachtengang maar laten varen... mijn zoontje snapt me gelukkig wel.. en die krijgt links en rechts al aardig door.
Jij moet maar s teruglezen en je afvragen waarom ik dat er neer zet!!!
Horen topvoetballers niet verplicht twee-benig te zijn stel jij!!!
Nee nee en nog s nee dus!!! Ga in een hoek zitten man en ruk je een x af!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door Maximus --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 22:02   quote  deeplink  
ach eigenlijk zouden er wel MEER voetballers tweebenig moeten zijn natuurlijk , dit kun je trainen en aangezien die jongens vaak al vanaf hun 8e elke dag trainen zou hier best wat meer aan gewerkt mogwen worden , kijk bijv naar die dropsleutel van een Sneyder , t is wel handig hoor als je rechts aanneemt om dan verrassend met links uit te halen.............

Maar die zijn er niet al te veel dus moet je WEL een linker en een rechter centrale verdedige.
Maximus
 Maximus - woensdag 24 juni 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Ja en als ze toevallig allebeide linksbenig zijn so what??? Als ze die spitsen maar tegenhouden en fatsoenlijk een balletje op kunnen bouwen!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 22:25   quote  deeplink  
nadeel is dat dan je opbouw van nature over een kant gaat en je kwetsbaar bent met verdedigen want als een linksbeen aan de rechterkant moet dekken staat zijn standbeen aan de verkeerde kant en dat is erg lastig met slidings en instappen.
G-child
 G-child - donderdag 25 juni 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 21:43 schreef Maximus het volgende:

[..]

Jij moet maar s teruglezen en je afvragen waarom ik dat er neer zet!!!
Horen topvoetballers niet verplicht twee-benig te zijn stel jij!!!
Nee nee en nog s nee dus!!! Ga in een hoek zitten man en ruk je een x af!!!
IQ van een balletje gehakt... Sorry dat ik je pissig heb gemaakt met onderwerpen die je niet kunt relativeren. En het rukken laat ik aan mijn vriendin over! Maar thanx voor de ideeen. Groet
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2009 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 11:06 schreef G-child het volgende:

[..]

En het rukken laat ik aan mijn vriendin over!
Je vriendin heet Kelly?
G-child
 G-child - donderdag 25 juni 2009 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 11:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je vriendin heet Kelly?
Nee geen Kelly, anders wilde je ook wel ff of niet?
Zo niet, laten we dit dan sluiten, beide Feyenoorders... misschien met iets andere mening en inzicht ten opzichte van voetbal... maar das juist het mooie

Groet
Richard
 Richard - donderdag 25 juni 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Wat dachten jullie van een paar Amerikanen in de verdediging,dat is pas
verdedigen,die Spanjaarden dachten al aan Brazilie in de finale een beetje
jammertjes voor hun.Iets te arrogant.By the way Feyenoord moet snel iets
doen anders kan je nooit iets moois opbouwen voor de start v/d competitie
en grijpen overal weer naast.
FeyeMakaay
 FeyeMakaay - donderdag 25 juni 2009 - 12:00   quote  deeplink  
Oftopic: Vlaar is zwaar rechtsbenig.
En Donk wordt de nieuwe verdediger(jaar huur met optie tot koop 3 jaar)
Ik was gister bij de fanshop en daar hadden ze het over.
en toen ik daar wegging zag ik Donk met zijn manager uit de kuip rijden.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 25 juni 2009 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 12:00 schreef FeyeMakaay het volgende:
Oftopic: Vlaar is zwaar rechtsbenig.
En Donk wordt de nieuwe verdediger(jaar huur met optie tot koop 3 jaar)
Ik was gister bij de fanshop en daar hadden ze het over.
en toen ik daar wegging zag ik Donk met zijn manager uit de kuip rijden.
Vlaar is een linksbenige rcv
Maximus
 Maximus - donderdag 25 juni 2009 - 12:28   quote  deeplink  
laat maar joh! kunt net zo goed tegen een muur aan praten!!!
johan mansveld
 johan mansveld - donderdag 25 juni 2009 - 12:29   quote  deeplink  
Donk, das toch zo'n nintendospel met een aap?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Beter Ryan.. dan:


Diederik...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 juni 2009 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 12:26 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Vlaar is een linksbenige rcv
MB in http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=8&id=161021
__
Waarom een keeper, centrale verdediger en een aanvaller?
Omdat Feyenoord teveel goals heeft tegen gekregen. Ik heb met Nieveld maar één rechtsbenige centrale verdediger. Bahia en Hofland zijn beide linksbenig, maar dat heeft niet mijn voorkeur. Vlaar is ook een optie, maar moet eerst fit zijn. Hij is er twee jaar uit geweest, dat is een hele poos. En ik wil een aanvaller, omdat ik er maar drie heb.

Foppe in http://www.brabantsdagblad.nl/laatstenieuws/361294/Voetbal-De-Haan-twijfelt-tussen-Vlaar-en-Zomer.ece
____________
De Haan twijfelt alleen nog over de positie centraal in de verdediging naast Gijs Luirink. Daarvoor komen Ron Vlaar en Ramon Zomer in aanmerking. ,,Zomer heeft als voordeel dat hij linksbenig is en opbouwend wat beter'', aldus De Haan. ,,Vlaar daarentegen is wat sneller in zijn manier van handelen. Dinsdag beslis ik met wie ik ga spelen.''

___

Mag je dan concluderen dat Vlaar rechts is?
Maximus
 Maximus - donderdag 25 juni 2009 - 12:55   quote  deeplink  
misschien is hij dan toevallig twee-benig?
FeyeMakaay
 FeyeMakaay - donderdag 25 juni 2009 - 13:04   quote  deeplink  
nee niks twee-benig je zit er gewoon naast klaar
Maximus
 Maximus - donderdag 25 juni 2009 - 13:07   quote  deeplink  
dan is ie links!!!
FeyeMakaay
 FeyeMakaay - donderdag 25 juni 2009 - 13:13   quote  deeplink  
haha oke
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 25 juni 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

MB in http://www.metronieuws.nl/index.php?actie=nieuws&c=8&id=161021
__
Waarom een keeper, centrale verdediger en een aanvaller?
Omdat Feyenoord teveel goals heeft tegen gekregen. Ik heb met Nieveld maar één rechtsbenige centrale verdediger. Bahia en Hofland zijn beide linksbenig, maar dat heeft niet mijn voorkeur. Vlaar is ook een optie, maar moet eerst fit zijn. Hij is er twee jaar uit geweest, dat is een hele poos. En ik wil een aanvaller, omdat ik er maar drie heb.

Foppe in http://www.brabantsdagblad.nl/laatstenieuws/361294/Voetbal-De-Haan-twijfelt-tussen-Vlaar-en-Zomer.ece
____________
De Haan twijfelt alleen nog over de positie centraal in de verdediging naast Gijs Luirink. Daarvoor komen Ron Vlaar en Ramon Zomer in aanmerking. ,,Zomer heeft als voordeel dat hij linksbenig is en opbouwend wat beter'', aldus De Haan. ,,Vlaar daarentegen is wat sneller in zijn manier van handelen. Dinsdag beslis ik met wie ik ga spelen.''

___

Mag je dan concluderen dat Vlaar rechts is?
Nee,
Als je de woorden van Been goed leest dat zie je dat Vlaar een OPTIE is voor die positie
Nergens staat dat hij echt rechtsbenig is
Er zijn genoeg spelers die op de linkerkant spelen, maar toch rechtsbenig zijn
Of vice-versa

Maar de woorden van de Haan zetten me wel aan het twijfelen...
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 25 juni 2009 - 18:47   quote  deeplink  
VLAAR IS PUUR RECHTS.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 25 juni 2009 - 19:27   quote  deeplink  
Is er ook iemand die een bron heeft over Vlaar?

Ik heb ooit eens gelezen dat hij een linksbenige rcv is
Dat vond ik vreemd, dus heb ik onthouden

Maar ik zit ff te zoeken op internet
En kan nergens iets vinden over zijn favoriete/beste been

Dus heeft er iemand een bron of gaan we gewoon door met als idioten onze mening schreeuwen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Discussie: Zou het niet beter zijn om een rechter centraleverdediger te huren ipv te kopen?









0.0070090