|
|
Vision
|
|
|
Volgens de laatste berichten (note www.voetbalprimeur.nl) wil Feyenoord Boukhari halen.
'Feyenoord gaat een poging wagen om Nourdin Boukhari naar Rotterdam-Zuid te halen. Dat meldt De Telegraaf. De aanvaller is voor de Stadionclub interessant vanwege zijn transfervrije status.
Volgens het dagblad heeft Feyenoord zijn interesse kenbaar gemaakt bij de zaakwaarnemer van Boukhari, Sören Lerby. De Marokkaan traint in afwachting op een nieuw contract mee bij NAC Breda.
De Brabanders hopen Boukhari definitief vast te leggen, maar beschikken op dit moment niet over de financiën. Het afgelopen half jaar speelde hij ook bij NAC. ..'
Misschien interessant vanwege zijn transfervrije status, maar ik heb mijn twijfels..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door Vision -- |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
ik denk niet dat hij wat toevoegt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door demy44 -- |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
dit zal bij vele supporters niet in dank worden afgenomen. Als je het publiek hoorde zingen over Boukhari, dan weet je genoeg. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
tegen nac was het niet mis nee wat er over hem gezongen werd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voegt niets toe aan Feyenoord. |
|
|
|
|
Morpheus79
|
|
|
Als we snel zijn kunnen we nog een zak met geld verzamelen om naar Breda te sturen dan kunnen ze hem vastleggen! Ik moet er toch niet aan denken dat Boukhari naar Feyenoord komt. |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Hallo mario heb je te veel gezopen. Wat maak je me nou. |
|
|
|
|
marcelo
|
|
|
blijft een aardige speler, maar denk idd dat hij tekortschiet voor Feyenoord. We kunnen beter in een hogere categorie spelers zoeken. En daarnaast investeren in wat jongere spelers (hooguit 25), zodat we nog met winst kunnen doorverkopen. Maar goed, makkelijker gezegd, dan gedaan |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
Haal dan lurling ha ha ha. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote: ja een echte feyenoorder en ook geliefd bij het publiek |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
Dat is BOEKHARIE ook. DAAROM ha ha ha. |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
maar is wel goed die etterbak |
|
|
|
|
dobias
|
|
|
Ik vroeg mij al langer af waarom hij niet gehaalt wordt.
van Persie zei ooit dat hij beter was dan hij zelf! Hebben samen veel gevoetbalt! |
|
|
|
|
Morpheus79
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 08:52 schreef dobias het volgende:Ik vroeg mij al langer af waarom hij niet gehaalt wordt. van Persie zei ooit dat hij beter was dan hij zelf! Hebben samen veel gevoetbalt! Dat zei van Persie ook over Michel Poldervaart en hij voetbalt volgend jaar op huurbasis bij FC Emmen. |
|
|
|
|
don_daniel
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 08:40 schreef marcelo het volgende:blijft een aardige speler, maar denk idd dat hij tekortschiet voor Feyenoord. We kunnen beter in een hogere categorie spelers zoeken. En daarnaast investeren in wat jongere spelers (hooguit 25), zodat we nog met winst kunnen doorverkopen. Maar goed, makkelijker gezegd, dan gedaan Chef feyenoord heef geen geld voor spelers van hogere categorieën en denk dat hij wel degelijk van waarde kan zijn bij feyenoord. Hij is altijd een scherpe speler geweest, verder heeft hij zijn opleiding bij sparta gehad en die is ook van kwaliteit |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
kom op zeg, geen boukhari. Die had het toch niet op Feyenoord. In zijn Sparta-tijd liet hij zich al negatief over ons uit, dus niet doen!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
typisch Mario.......Bouaouzan,Colins John en in dat rijtje kan ook wel Boukhari dus t zal wel waar zijn............................. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
laten we wel wezen.. die jongen kan goed voetballen wel een irritante bek idd..van die neuzen streken soms maar wel oog voor zijn medespelers..technisch erg goed dat is mijn mening,en ik denk dat hij zeker wel van waarde kan zijn. ik persoonlijk mis wel technische kwaliteit bij onze spelers,al heb je wijnaldum en bisiswar,maar dat komt er ook niet echt uit,al hop dat ik die 2 dit seizoen een langere termijn kunne volhouden. mijn mening is dus dat ze hem mogen halen.
>en el ahahadi mogen verkopen!!< dat vind ik nou echt een waardeloze speler die ons ritme uit het het spel haalt..daarom denk ik dat boukari een goeie oplossing zou zijn omdat hij het spelletje graag snel speelt. ik denk dus zeker dat hij van meerwaarde kan zijn.
en aub..begin niet de ouwehoeren over die neuze verleden..hij is een speler die overal kan en wil voetballen,laten we wel wezen..bij nac bewezen bij sparta bewezen..en bij die neuzen helaas...3 totaaaal verschillende clubs,dus waarom dan niet bij ons in rotterdam-zuid? en om nog ff wat meer zou in de wond te strooien hoop ik van harte dat LEO'tje..weer terug keerd..mario kan hem wel aan,dat kon de rest van de trainers niet..ik denk met leonardo/boukari/purovic een gezonde strijd en concurrentie onstaat bij ons feyenoord,wat lang niet is geweest..dus ik zeg:
HALEN DIE 3!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
alstublieft niet zeg wel die purovic maar geen boukari die hebben we genoeg van die zeikers stel dan die jongen van jong oranje op ik ben de naam even kwijt maar men weet wie ik bedoel die gozer die arsenal wil hebben nog eigen jeugd ook |
|
|
|
|
marcelo
|
|
|
Sommigen hier reageren wel heel makkelijk kritisch op Mario.. Vind zelf ook niet dat Boukhari zou moeten komen, maar goed, misschien kan Mario hem wel zo gebruiken, dat hij echt een meerwaarde is. Als ie komt moeten we het een kans geven. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 10:09 schreef marcelo het volgende:Sommigen hier reageren wel heel makkelijk kritisch op Mario.. Vind zelf ook niet dat Boukhari zou moeten komen, maar goed, misschien kan Mario hem wel zo gebruiken, dat hij echt een meerwaarde is. Als ie komt moeten we het een kans geven. eigenlijk ben ik het daar wel mee eens,denk wel dat het een meerwaarde kan zijn maar wat ook zo is is dat je er al een paar hebt rondlopen,dat is ook zo mar precies..als die komt moette we hem een kans geven |
|
|
|
|
Cruz feyenoord
|
|
|
zie dan liever van der Gun komen als boukhari of geef de eigen jeugd een kans |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
tja..als jij weer met een beloften elftal de eredivisie in wil gaan.. prima |
|
|
|
|
SGS
|
|
|
Denk dat Mario er meer verstand van heeft.
Als hij er de eerste wedstrijden een paar inlegt, hoor je inneens niemand meer klagen |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
precies..mee eens.. hij heeft maar een kleine kans nodig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik kan met niet herinneren dat Boukhari ooit echt negatief over Feyenoord geweest is. Snap dan ook niet dat je van der Gun wel ziet komen en dan Boukhari niet. Terwijl die toch wel wat meer ervaring heeft. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 10:53 schreef SGS het volgende:Denk dat Mario er meer verstand van heeft. Als hij er de eerste wedstrijden een paar inlegt, hoor je inneens niemand meer klagen met zo een redenatie kan je iedereen wel kopen. Hij is niet populair bij de fans. terecht of onterecht doet er niet toe. kijk wat er gebeurde met lurling. echt slecht heeft hij nooit gepresteerd. Maar hij was ook geen held. En als je niet populair bent, heb je bij Feyenoord gewoon geen kans. En we moeten niet doen alsof Boukhari zon wereldvoetballer is, of dat Mario iets ziet wat andere trainers niet zien, want het zegt echt wel wat dat hij bij NAC traint en nog geen club heeft. Hij komt gewoon te kort, handelingssnelheid. snelheid, loopvermogen. Leuke zaalvoetballer., meer niet.. Niks voor Feyenoord in elk geval! Geef dan de jeugd maar de kans. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
succes met opnieuw een beloften elftal dan |
|
|
|
|
henri
|
|
|
Hij is transfer vrij en scoort overal ,dus waarom niet? Maakt mij geen klote uit wie er scoort. Als we kampioen worden hoor je niemand meer klagen ( zie seizoen 83/84). Voor de jongeren onder ons JC kwam van ajaakkes,en werd met Feyenoord kampioen. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
belofte elftal? spelers voor zijn positie linkshalf/linksbuiten zijn: gio fer bruins landzaat de guzman el ahmadi biseswar janota slory wijnaldum Patinama Pedro
Deze spelers kunnen daar allen spelen. Alleen patinama pedro en janota zie ik als spelers van het belofte-elftal. En ik zou niet weten waarom Boukhari beter is als hen... Je gaat toch geen Boukhari kopen als je dit rijtje spelers ziet??? Waarom wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door scarface1979 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi lijstje.. alleen niet 1 van die spelers is een ECHTE linkshalf/buiten. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 11:19 schreef scarface1979 het volgende:belofte elftal? spelers voor zijn positie linkshalf/linksbuiten zijn: gio fer bruins landzaat de guzman el ahmadi biseswar janota slory wijnaldum Patinama Pedro Deze spelers kunnen daar allen spelen. Alleen patinama pedro en janota zie ik als spelers van het belofte-elftal. En ik zou niet weten waarom Boukhari beter is als hen... Je gaat toch geen Boukhari kopen als je dit rijtje spelers ziet??? Waarom wel En hoeveel echte linksbuitens/linkeraanvallers zitten daar tussen? Juist 2...
Gio is centraal verdedigende middenvelder Zelfde geldt voor Fer, landzaat en El Ahmadi Bruins, de Guzman en Wijnaldum zijn nummers 10 en Jonathan vertrekt wsl En dan heb je Slory en Biseswar als enige twee echte aanvallende buitenspelers Dat zijn er dus 2, waarvan er één nog geen seizoen meer dan 15 wedstrijden heeft gespeeld voor ons vanwege blessures
Dus we hebben één vleugel aanvaller waar we min of meer op kunnen rekenen
Je hebt helemaal gelijk jochie dat is meer dan genoeg voor een club die met buitenspelers wil spelen en die europees voetbal wil halen... |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Niet? oh ik dacht dat deze spelers wel in aanmerking kwamen voor deze posities... Maar als we dus geen linkshalf of linksbuiten in de selectie hebben dan is dat wel noodzaak om aan te trekken ja.. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
het sarcasme viert hoogtij in dit topic.. haha maar even ontopic. Ervan uitgaande dat we 433 spelen. Dan zijn al die middenvelders wel degelijk linkshalf. geen enkel probleem. En biseswar slory patinama janota en pedro kunnen allemaal linksbuiten spelen. Zelfs wijnaldum. vaak genoeg van kant gewisseld met biseswar dit seizoen. En die jongens hebben het beide prima gedaan afgelopen seizoen. van mij mag er best een linksbuiten komen hoor. Maar dan wel 1 die een stuk beter is als Boukhari, want dat is eigenlijk niet eens een linksbuiten. Hij ontbeert snelheid... |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 10:06 schreef jo3h het volgende:alstublieft niet zeg wel die purovic maar geen boukari die hebben we genoeg van die zeikers stel dan die jongen van jong oranje op ik ben de naam even kwijt maar men weet wie ik bedoel die gozer die arsenal wil hebben nog eigen jeugd ook de purovic heb je niks aan man scoort veel te weinig |
|
|
|
|
jo3h
|
|
|
als ik ziet wat alle andere clubs halen komen we er weer niet mario been is een goede trainer maar als je geen materiaal hebt om mee te werken houdt het gewoon op sorry |
|
|
|
|
Vision
|
|
|
Geef hem een kans. Hij is transfervrij en daarnaast is het goed voor de concurrentie strijd om in de basis te komen, iets wat we ook erg misten de laatste seizoenen. Laat hem een 1 jarig contract tekenen met een optie op nog 2 jaar, kijken of hij zichzelf kan bewijzen als volwaardige feyenoord speler. |
|
|
|
|
SGS
|
|
|
Boukhari is gratis!
Kan je je denk ik niet zo'n grote buil aan vallen!
Spelers van miljoen(en) floppen ook bij Feyenoord. Als het dan gebeurd met hem, dan is het in ieder geval voor weinig geld en verkoop je hem voor 100 Euro. Heb je toch 100 Euro winst!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja.. 100€ winst als ie geen salaris wil wel ja. |
|
|
|
|
FeyeMakaay
|
|
|
Hij is transfervrij, heb et goed gedaan bij sparta en nac. Hij zal zeker wel op de bank beginnen en als hij zich goed profileerd... waarom niet?? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 10:53 schreef SGS het volgende:Denk dat Mario er meer verstand van heeft. Als hij er de eerste wedstrijden een paar inlegt, hoor je inneens niemand meer klagen kom ik weer met Bouaouzan,Collins John , Arek Radomski.............. Mario weet niet alles en t is WEER een speler die t bij Ajax niet gered heeft................................. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Boukhari beehee , Boukhari beehee Boukhari beehee gaan we dat dan WEER tegen maar dan nu VOOR hem zingen....................
sjonge jonge , vorig jaar is op dit forum ook al s de discussie Boukhari geweest toen was echt IEDEREEN FEL TEGEN en nu omdat Mario t zegt vinden we het ineens wel wat....................
Die jongen heeft nog nooit 10 wedstrijden constant gespeeld................
Boukhari beehee! |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
020, sperma EN nak... Zou inderdaad iets voor Feyenoord zijn om hem aan te trekken dus reken er maar op dattie komt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hallo, mensen!!!!!!!!!!!!! De Telegraaf? ....................... zegt toch al voldoende! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 11:31 schreef scarface1979 het volgende:het sarcasme viert hoogtij in dit topic.. haha maar even ontopic. Ervan uitgaande dat we 433 spelen. Dan zijn al die middenvelders wel degelijk linkshalf. geen enkel probleem. En biseswar slory patinama janota en pedro kunnen allemaal linksbuiten spelen. Zelfs wijnaldum. vaak genoeg van kant gewisseld met biseswar dit seizoen. En die jongens hebben het beide prima gedaan afgelopen seizoen. van mij mag er best een linksbuiten komen hoor. Maar dan wel 1 die een stuk beter is als Boukhari, want dat is eigenlijk niet eens een linksbuiten. Hij ontbeert snelheid... Er is een verschil tussen spelers ergens neer kunnen zetten en er spelers voor hebben
Ik bedoel, je kan mij ook op elke positie neerzetten Maar tenzij het om een positie in de kantine gaat, gaat het geen succes worden... |
|
|
|
|
prins
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Feyenoord is dood.
Dankzij Gudde en consorten maar ook grotendeels door een deel van het Legioen.
Boukhari....kom op zeg.... Koop ik daar een seizoenskaart voor?
Iedere woord hierover is eigenlijk al teveel.... |
|
|
|
|
vakkie ssss
|
|
|
|
|