BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boukhari?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vision
 Vision - woensdag 24 juni 2009 - 08:06   quote  deeplink  
Volgens de laatste berichten (note www.voetbalprimeur.nl) wil Feyenoord Boukhari halen.

'Feyenoord gaat een poging wagen om Nourdin Boukhari naar Rotterdam-Zuid te halen. Dat meldt De Telegraaf. De aanvaller is voor de Stadionclub interessant vanwege zijn transfervrije status.

Volgens het dagblad heeft Feyenoord zijn interesse kenbaar gemaakt bij de zaakwaarnemer van Boukhari, Sören Lerby. De Marokkaan traint in afwachting op een nieuw contract mee bij NAC Breda.

De Brabanders hopen Boukhari definitief vast te leggen, maar beschikken op dit moment niet over de financiën. Het afgelopen half jaar speelde hij ook bij NAC. ..'

Misschien interessant vanwege zijn transfervrije status, maar ik heb mijn twijfels..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door Vision --
demy44
 demy44 - woensdag 24 juni 2009 - 08:10   quote  deeplink  
ik denk niet dat hij wat toevoegt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door demy44 --
petertje
 petertje - woensdag 24 juni 2009 - 08:14   quote  deeplink  
dit zal bij vele supporters niet in dank worden afgenomen. Als je het publiek hoorde zingen over Boukhari, dan weet je genoeg.
demy44
 demy44 - woensdag 24 juni 2009 - 08:15   quote  deeplink  
tegen nac was het niet mis nee wat er over hem gezongen werd
R()b
 R()b - woensdag 24 juni 2009 - 08:18   quote  deeplink  
Voegt niets toe aan Feyenoord.
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 24 juni 2009 - 08:22   quote  deeplink  
Als we snel zijn kunnen we nog een zak met geld verzamelen om naar Breda te sturen dan kunnen ze hem vastleggen! Ik moet er toch niet aan denken dat Boukhari naar Feyenoord komt.
Dick
 Dick - woensdag 24 juni 2009 - 08:26   quote  deeplink  
Hallo mario heb je te veel gezopen.
Wat maak je me nou.
marcelo
 marcelo - woensdag 24 juni 2009 - 08:40   quote  deeplink  
blijft een aardige speler, maar denk idd dat hij tekortschiet voor Feyenoord. We kunnen beter in een hogere categorie spelers zoeken. En daarnaast investeren in wat jongere spelers (hooguit 25), zodat we nog met winst kunnen doorverkopen. Maar goed, makkelijker gezegd, dan gedaan
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - woensdag 24 juni 2009 - 08:40   quote  deeplink  
Haal dan lurling ha ha ha.
demy44
 demy44 - woensdag 24 juni 2009 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 08:40 schreef De koi hoek.nl het volgende:
Haal dan lurling ha ha ha.
ja een echte feyenoorder en ook geliefd bij het publiek
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - woensdag 24 juni 2009 - 08:50   quote  deeplink  
Dat is BOEKHARIE ook.
DAAROM ha ha ha.
Dick
 Dick - woensdag 24 juni 2009 - 08:51   quote  deeplink  
maar is wel goed die etterbak
dobias
 dobias - woensdag 24 juni 2009 - 08:52   quote  deeplink  
Ik vroeg mij al langer af waarom hij niet gehaalt wordt.

van Persie zei ooit dat hij beter was dan hij zelf! Hebben samen veel gevoetbalt!
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 24 juni 2009 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 08:52 schreef dobias het volgende:
Ik vroeg mij al langer af waarom hij niet gehaalt wordt.

van Persie zei ooit dat hij beter was dan hij zelf! Hebben samen veel gevoetbalt!
Dat zei van Persie ook over Michel Poldervaart en hij voetbalt volgend jaar op huurbasis bij FC Emmen.
don_daniel
 don_daniel - woensdag 24 juni 2009 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 08:40 schreef marcelo het volgende:
blijft een aardige speler, maar denk idd dat hij tekortschiet voor Feyenoord. We kunnen beter in een hogere categorie spelers zoeken. En daarnaast investeren in wat jongere spelers (hooguit 25), zodat we nog met winst kunnen doorverkopen. Maar goed, makkelijker gezegd, dan gedaan
Chef feyenoord heef geen geld voor spelers van hogere categorieën en denk dat hij wel degelijk van waarde kan zijn bij feyenoord.
Hij is altijd een scherpe speler geweest, verder heeft hij zijn opleiding bij sparta gehad en die is ook van kwaliteit
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 24 juni 2009 - 09:25   quote  deeplink  
kom op zeg, geen boukhari. Die had het toch niet op Feyenoord. In zijn Sparta-tijd liet hij zich al negatief over ons uit, dus niet doen!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juni 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Ach .. waarom niet.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 09:57   quote  deeplink  
typisch Mario.......Bouaouzan,Colins John en in dat rijtje kan ook wel Boukhari dus t zal wel waar zijn.............................
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 24 juni 2009 - 09:58   quote  deeplink  
laten we wel wezen..
die jongen kan goed voetballen
wel een irritante bek idd..van die neuzen streken soms
maar wel oog voor zijn medespelers..technisch erg goed
dat is mijn mening,en ik denk dat hij zeker wel van waarde kan zijn.
ik persoonlijk mis wel technische kwaliteit bij onze spelers,al heb je wijnaldum en bisiswar,maar dat komt er ook niet echt uit,al hop dat ik die 2 dit seizoen een langere termijn kunne volhouden.
mijn mening is dus dat ze hem mogen halen.

>en el ahahadi mogen verkopen!!< dat vind ik nou echt een waardeloze speler die ons ritme uit het het spel haalt..daarom denk ik dat boukari een goeie oplossing zou zijn omdat hij het spelletje graag snel speelt.
ik denk dus zeker dat hij van meerwaarde kan zijn.

en aub..begin niet de ouwehoeren over die neuze verleden..hij is een speler die overal kan en wil voetballen,laten we wel wezen..bij nac bewezen bij sparta bewezen..en bij die neuzen helaas...3 totaaaal verschillende clubs,dus waarom dan niet bij ons in rotterdam-zuid? en om nog ff wat meer zou in de wond te strooien hoop ik van harte dat LEO'tje..weer terug keerd..mario kan hem wel aan,dat kon de rest van de trainers niet..ik denk met leonardo/boukari/purovic een gezonde strijd en concurrentie onstaat bij ons feyenoord,wat lang niet is geweest..dus ik zeg:

HALEN DIE 3!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door erwin-letteboer --
jo3h
 jo3h - woensdag 24 juni 2009 - 10:06   quote  deeplink  
alstublieft niet zeg wel die purovic maar geen boukari die hebben we genoeg van die zeikers stel dan die jongen van jong oranje op ik ben de naam even kwijt maar men weet wie ik bedoel die gozer die arsenal wil hebben nog eigen jeugd ook
marcelo
 marcelo - woensdag 24 juni 2009 - 10:09   quote  deeplink  
Sommigen hier reageren wel heel makkelijk kritisch op Mario..
Vind zelf ook niet dat Boukhari zou moeten komen, maar goed, misschien kan Mario hem wel zo gebruiken, dat hij echt een meerwaarde is. Als ie komt moeten we het een kans geven.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 24 juni 2009 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 10:09 schreef marcelo het volgende:
Sommigen hier reageren wel heel makkelijk kritisch op Mario..
Vind zelf ook niet dat Boukhari zou moeten komen, maar goed, misschien kan Mario hem wel zo gebruiken, dat hij echt een meerwaarde is. Als ie komt moeten we het een kans geven.
eigenlijk ben ik het daar wel mee eens,denk wel dat het een meerwaarde kan zijn maar wat ook zo is is dat je er al een paar hebt rondlopen,dat is ook zo
mar precies..als die komt moette we hem een kans geven
Cruz feyenoord
 Cruz feyenoord - woensdag 24 juni 2009 - 10:45   quote  deeplink  
zie dan liever van der Gun komen als boukhari of geef de eigen jeugd een kans
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 24 juni 2009 - 10:47   quote  deeplink  
tja..als jij weer met een beloften elftal de eredivisie in wil gaan.. prima
SGS
 SGS - woensdag 24 juni 2009 - 10:53   quote  deeplink  
Denk dat Mario er meer verstand van heeft.

Als hij er de eerste wedstrijden een paar inlegt, hoor je inneens niemand meer klagen
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 24 juni 2009 - 11:05   quote  deeplink  
precies..mee eens..
hij heeft maar een kleine kans nodig
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juni 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Ik kan met niet herinneren dat Boukhari ooit echt negatief over Feyenoord geweest is.
Snap dan ook niet dat je van der Gun wel ziet komen en dan Boukhari niet. Terwijl die toch wel wat meer ervaring heeft.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 24 juni 2009 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 10:53 schreef SGS het volgende:
Denk dat Mario er meer verstand van heeft.

Als hij er de eerste wedstrijden een paar inlegt, hoor je inneens niemand meer klagen
met zo een redenatie kan je iedereen wel kopen.
Hij is niet populair bij de fans. terecht of onterecht doet er niet toe.
kijk wat er gebeurde met lurling. echt slecht heeft hij nooit gepresteerd. Maar hij was ook geen held. En als je niet populair bent, heb je bij Feyenoord gewoon geen kans.
En we moeten niet doen alsof Boukhari zon wereldvoetballer is, of dat Mario iets ziet wat andere trainers niet zien, want het zegt echt wel wat dat hij bij NAC traint en nog geen club heeft.
Hij komt gewoon te kort, handelingssnelheid. snelheid, loopvermogen. Leuke zaalvoetballer., meer niet..
Niks voor Feyenoord in elk geval!
Geef dan de jeugd maar de kans.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - woensdag 24 juni 2009 - 11:10   quote  deeplink  
succes met opnieuw een beloften elftal dan
henri
 henri - woensdag 24 juni 2009 - 11:18   quote  deeplink  
Hij is transfer vrij en scoort overal ,dus waarom niet?
Maakt mij geen klote uit wie er scoort. Als we kampioen worden hoor je niemand meer klagen ( zie seizoen 83/84). Voor de jongeren onder ons JC kwam van ajaakkes,en werd met Feyenoord kampioen.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 24 juni 2009 - 11:19   quote  deeplink  
belofte elftal? spelers voor zijn positie linkshalf/linksbuiten zijn:
gio
fer
bruins
landzaat
de guzman
el ahmadi
biseswar
janota
slory
wijnaldum
Patinama
Pedro

Deze spelers kunnen daar allen spelen. Alleen patinama pedro en janota zie ik als spelers van het belofte-elftal. En ik zou niet weten waarom Boukhari beter is als hen...
Je gaat toch geen Boukhari kopen als je dit rijtje spelers ziet???
Waarom wel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door scarface1979 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juni 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Mooi lijstje.. alleen niet 1 van die spelers is een ECHTE linkshalf/buiten.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 24 juni 2009 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 11:19 schreef scarface1979 het volgende:
belofte elftal? spelers voor zijn positie linkshalf/linksbuiten zijn:
gio
fer
bruins
landzaat
de guzman
el ahmadi
biseswar
janota
slory
wijnaldum
Patinama
Pedro

Deze spelers kunnen daar allen spelen. Alleen patinama pedro en janota zie ik als spelers van het belofte-elftal. En ik zou niet weten waarom Boukhari beter is als hen...
Je gaat toch geen Boukhari kopen als je dit rijtje spelers ziet???
Waarom wel
En hoeveel echte linksbuitens/linkeraanvallers zitten daar tussen?
Juist 2...

Gio is centraal verdedigende middenvelder
Zelfde geldt voor Fer, landzaat en El Ahmadi
Bruins, de Guzman en Wijnaldum zijn nummers 10 en Jonathan vertrekt wsl
En dan heb je Slory en Biseswar als enige twee echte aanvallende buitenspelers
Dat zijn er dus 2, waarvan er één nog geen seizoen meer dan 15 wedstrijden heeft gespeeld voor ons vanwege blessures

Dus we hebben één vleugel aanvaller waar we min of meer op kunnen rekenen

Je hebt helemaal gelijk jochie
dat is meer dan genoeg voor een club die met buitenspelers wil spelen en die europees voetbal wil halen...
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 24 juni 2009 - 11:26   quote  deeplink  
Niet? oh ik dacht dat deze spelers wel in aanmerking kwamen voor deze posities...
Maar als we dus geen linkshalf of linksbuiten in de selectie hebben dan is dat wel noodzaak om aan te trekken ja..
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 24 juni 2009 - 11:31   quote  deeplink  
het sarcasme viert hoogtij in dit topic.. haha
maar even ontopic.
Ervan uitgaande dat we 433 spelen. Dan zijn al die middenvelders wel degelijk linkshalf. geen enkel probleem.
En biseswar slory patinama janota en pedro kunnen allemaal linksbuiten spelen.
Zelfs wijnaldum. vaak genoeg van kant gewisseld met biseswar dit seizoen. En die jongens hebben het beide prima gedaan afgelopen seizoen.
van mij mag er best een linksbuiten komen hoor. Maar dan wel 1 die een stuk beter is als Boukhari, want dat is eigenlijk niet eens een linksbuiten. Hij ontbeert snelheid...
demy44
 demy44 - woensdag 24 juni 2009 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 10:06 schreef jo3h het volgende:
alstublieft niet zeg wel die purovic maar geen boukari die hebben we genoeg van die zeikers stel dan die jongen van jong oranje op ik ben de naam even kwijt maar men weet wie ik bedoel die gozer die arsenal wil hebben nog eigen jeugd ook
de purovic heb je niks aan man scoort veel te weinig
jo3h
 jo3h - woensdag 24 juni 2009 - 11:38   quote  deeplink  
als ik ziet wat alle andere clubs halen komen we er weer niet mario been is een goede trainer maar als je geen materiaal hebt om mee te werken houdt het gewoon op sorry
Vision
 Vision - woensdag 24 juni 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Geef hem een kans. Hij is transfervrij en daarnaast is het goed voor de concurrentie strijd om in de basis te komen, iets wat we ook erg misten de laatste seizoenen. Laat hem een 1 jarig contract tekenen met een optie op nog 2 jaar, kijken of hij zichzelf kan bewijzen als volwaardige feyenoord speler.
SGS
 SGS - woensdag 24 juni 2009 - 11:56   quote  deeplink  
Boukhari is gratis!

Kan je je denk ik niet zo'n grote buil aan vallen!

Spelers van miljoen(en) floppen ook bij Feyenoord.
Als het dan gebeurd met hem, dan is het in ieder geval voor weinig geld en verkoop je hem voor 100 Euro. Heb je toch 100 Euro winst!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 juni 2009 - 12:20   quote  deeplink  
Tsja.. 100€ winst als ie geen salaris wil wel ja.
FeyeMakaay
 FeyeMakaay - woensdag 24 juni 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Hij is transfervrij, heb et goed gedaan bij sparta en nac. Hij zal zeker wel op de bank beginnen en als hij zich goed profileerd... waarom niet??
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 10:53 schreef SGS het volgende:
Denk dat Mario er meer verstand van heeft.

Als hij er de eerste wedstrijden een paar inlegt, hoor je inneens niemand meer klagen
kom ik weer met Bouaouzan,Collins John , Arek Radomski..............
Mario weet niet alles en t is WEER een speler die t bij Ajax niet gered heeft.................................
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Boukhari beehee , Boukhari beehee Boukhari beehee gaan we dat dan WEER tegen maar dan nu VOOR hem zingen....................

sjonge jonge , vorig jaar is op dit forum ook al s de discussie Boukhari geweest toen was echt IEDEREEN FEL TEGEN en nu omdat Mario t zegt vinden we het ineens wel wat....................

Die jongen heeft nog nooit 10 wedstrijden constant gespeeld................

Boukhari beehee!
MrChriz
 MrChriz - woensdag 24 juni 2009 - 13:17   quote  deeplink  
020, sperma EN nak...
Zou inderdaad iets voor Feyenoord zijn om hem aan te trekken dus reken er maar op dattie komt.
sevillana
 sevillana - woensdag 24 juni 2009 - 13:32   quote  deeplink  
Hallo, mensen!!!!!!!!!!!!!
De Telegraaf? ....................... zegt toch al voldoende!
Maximus
 Maximus - woensdag 24 juni 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Bééhkhari Bééh bééh
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 24 juni 2009 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 11:31 schreef scarface1979 het volgende:
het sarcasme viert hoogtij in dit topic.. haha
maar even ontopic.
Ervan uitgaande dat we 433 spelen. Dan zijn al die middenvelders wel degelijk linkshalf. geen enkel probleem.
En biseswar slory patinama janota en pedro kunnen allemaal linksbuiten spelen.
Zelfs wijnaldum. vaak genoeg van kant gewisseld met biseswar dit seizoen. En die jongens hebben het beide prima gedaan afgelopen seizoen.
van mij mag er best een linksbuiten komen hoor. Maar dan wel 1 die een stuk beter is als Boukhari, want dat is eigenlijk niet eens een linksbuiten. Hij ontbeert snelheid...
Er is een verschil tussen spelers ergens neer kunnen zetten en er spelers voor hebben

Ik bedoel, je kan mij ook op elke positie neerzetten
Maar tenzij het om een positie in de kantine gaat, gaat het geen succes worden...
prins
 prins - woensdag 24 juni 2009 - 14:45   quote  deeplink  
beeeee beeeeeee
KKL
 KKL - woensdag 24 juni 2009 - 15:17   quote  deeplink  
Feyenoord is dood.

Dankzij Gudde en consorten maar ook grotendeels door een deel van het Legioen.

Boukhari....kom op zeg....
Koop ik daar een seizoenskaart voor?

Iedere woord hierover is eigenlijk al teveel....
vakkie ssss
 vakkie ssss - woensdag 24 juni 2009 - 15:23   quote  deeplink  
gaan we schapen scheren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boukhari?









0.0071370