BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boukhari?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
wieckbud
 wieckbud - woensdag 24 juni 2009 - 15:44   quote  deeplink  
als je een goede aanvaller wilt kopen dan een centrale diepe spits waar makaay om heen kan spelen. Die vrije(met alle respect) spelers hebben we al zat(biseswar,Slory,Wijnaldum)
Spelers dus die graag een aktie maken.
Mijn tip is Bas Dost van Heracles, jonge spleler die technisch goed is, behoorlijk sterk en alleen maar beter kan worden.
Anders ben je weer te laat net als bij Van Wolfswinkel en is hij te duur.
Dan nog een goede spelbepalende middenvelder er bij en je bent mijns inziens klaar.
De rest van de posities is goed bezet met ervaren en jonge spelers.
dennis
 dennis - woensdag 24 juni 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Boukhari gaat denk ik niet naar Feyenoord.
gezien zijn verleden bij Ajax.

Ik denk dat Feyenoord gewoon Cissé moet binden.
fey2008
 fey2008 - woensdag 24 juni 2009 - 17:37   quote  deeplink  
Ben niet echt blij als ie zou komen, maar voor de breedte zou het geen slechte zijn, neemt toch veel ervaring mee. Die spits en verdediger zullen er ongetwijfeld ook wel komen....dit was meer een buitenkansje. Vreemd dat deze jongen wordt afgebrand terwijl wel iedereen loopt te geilen op die Purovic, die misschien nog wel slechter speelt dan Lee.
Misschien heeft ie wel een 020 verleden, maar het is wel een Rotterdammer.....krijg bij Landzaat meer uitslag en braakneigingen.......
sevillana
 sevillana - woensdag 24 juni 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 17:37 schreef fey2008 het volgende:
Ben niet echt blij als ie zou komen, maar voor de breedte zou het geen slechte zijn, neemt toch veel ervaring mee. Die spits en verdediger zullen er ongetwijfeld ook wel komen....dit was meer een buitenkansje. Vreemd dat deze jongen wordt afgebrand terwijl wel iedereen loopt te geilen op die Purovic, die misschien nog wel slechter speelt dan Lee.
Misschien heeft ie wel een 020 verleden, maar het is wel een Rotterdammer.....krijg bij Landzaat meer uitslag en braakneigingen.......
als 't aan mij ligt, liever geen van deze, zie dan liever iets jonger e/o meer rendement
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 11:10 schreef erwin-letteboer het volgende:
succes met opnieuw een beloften elftal dan
lul niet zo dom man , dus als we Boukhari niet halen hebben we een belofte elftal , pfffff wat een inzicht zeg : vDijk,Cler,Hofland,Bahia,Gio,Tomasson,Makaay,Landzaat ja allemaal beloftetjes van 18 jaar!

we kunnen toch wel wat anders halen dan die geitenneuker?
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 24 juni 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 12:48 schreef FeyeMakaay het volgende:
Hij is transfervrij, heb et goed gedaan bij sparta en nac. Hij zal zeker wel op de bank beginnen en als hij zich goed profileerd... waarom niet??
wat je haalt moet beter zijn dan wat je hebt...................................
fey2008
 fey2008 - woensdag 24 juni 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 18:05 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

wat je haalt moet beter zijn dan wat je hebt...................................
Tuurlijk...we hebben geld zat en iedereen wil......en Fernandez en Purovic zijn ook toppers....
royk ee
 royk ee - woensdag 24 juni 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 15:44 schreef wieckbud het volgende:
als je een goede aanvaller wilt kopen dan een centrale diepe spits waar makaay om heen kan spelen. Die vrije(met alle respect) spelers hebben we al zat(biseswar,Slory,Wijnaldum)
Spelers dus die graag een aktie maken.
Mijn tip is Bas Dost van Heracles, jonge spleler die technisch goed is, behoorlijk sterk en alleen maar beter kan worden.
Anders ben je weer te laat net als bij Van Wolfswinkel en is hij te duur.
Dan nog een goede spelbepalende middenvelder er bij en je bent mijns inziens klaar.
De rest van de posities is goed bezet met ervaren en jonge spelers.
Mijn tip is Bas Dost van Heracles, jonge spleler die technisch goed is, behoorlijk sterk en alleen maar beter kan worden.

In hem zie ik inderdaad ook wel wat!
jo-so
 jo-so - woensdag 24 juni 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Gewoon halen die Boukhari!! Is Goedkoop en hij moet wel slecht zijn om niet beter te zijn als makaay is die niet voor al het geld te duur dan,
En eens een keer niet zijken dat hij ook bij Ajakes heeft gespeeld,Iedereen maakt fouten en verdiend een 2e kans, Slechter als nu kan het niet gaan alleen maar beter,en dan er bij toen JC kwam waren we ook blij met JC dat we op de C.singel konden staan terwijl die ook van Ajakes was, dus gewoon halen is het niks kan hij toch gewoon weer verhuurd worden.
f'noord08
 f'noord08 - woensdag 24 juni 2009 - 19:25   quote  deeplink  
no way!!!!!!!!!!!!!!!!!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 24 juni 2009 - 19:39   quote  deeplink  
Maakt niet uit dat ie bij 020 heeft gespeeld?????
Natuurlijk maakt dat wel uit. Oppleuren met die geite neuker.
Jeli
 Jeli - woensdag 24 juni 2009 - 19:40   quote  deeplink  
Als we eerlijk zijn dan is Boukhari wel een versterking voor de linkerkant (evt. als invaller), maar het probleem is dan wel dat andere jongere spelers (bijv. Janota) minder kansen gaan krijgen.
Marciano
 Marciano - woensdag 24 juni 2009 - 19:41   quote  deeplink  
NEEE! laatste wedstijd tegen nac zat ie nog naar de Feyenoordfans te zwaaien,tong uitsteken en uittelaggen!
sevillana
 sevillana - woensdag 24 juni 2009 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 19:41 schreef Marciano het volgende:
NEEE! laatste wedstijd tegen nac zat ie nog naar de Feyenoordfans te zwaaien,tong uitsteken en uittelaggen!
IK BEDOEL MAAR, JA!
Maximus
 Maximus - woensdag 24 juni 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 19:02 schreef jo-so het volgende:
Gewoon halen die Boukhari!! Is Goedkoop en hij moet wel slecht zijn om niet beter te zijn als makaay is die niet voor al het geld te duur dan,
En eens een keer niet zijken dat hij ook bij Ajakes heeft gespeeld,Iedereen maakt fouten en verdiend een 2e kans, Slechter als nu kan het niet gaan alleen maar beter,en dan er bij toen JC kwam waren we ook blij met JC dat we op de C.singel konden staan terwijl die ook van Ajakes was, dus gewoon halen is het niks kan hij toch gewoon weer verhuurd worden.
Wat een achterlijke post!!! jij vergelijkt bééhkari even met Jopie Cohen? Makaay maakt in een kutseizoen wel even 15 goals... Wel 10 te weinig natuurlijk maar dat lag niet alleen aan Makaay!!! Ik zeg NEE tegen Bééhkari! 1 marokaan is al meer dan voldoende!!!
ar
 ar - woensdag 24 juni 2009 - 21:39   quote  deeplink  
is van der gun niet meer te halen of zo.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 juni 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Opzouten met die Boukhari
Maximus
 Maximus - woensdag 24 juni 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Als t weer mooi weer is trek ik t weiland in....
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 24 juni 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Ik zal het geheel nog meer in perspectief plaatsen. Volgens VI vorige week is, zoals jullie weten, iedereen iedereen in de uitverkoop geplaatst behalve van Bronckhorst. Met andere woorden we laten dadelijk spelers vertrekken omdat ze veel geld verdienen om vervolgens het geld kwijt te raken aan (een deel van) het salaris van Boukhari. Ik ben Feyenoord supporter in hart en nieren en zal het ook de rest van mijn leven blijven maar het is soms wel zelfkwelling. Na Lurling, Charisteas, Gibbs, Bandalovski en ga zo maar door nu Boukhari......
Patrick078
 Patrick078 - woensdag 24 juni 2009 - 23:21   quote  deeplink  
Die gast is het niet eens waard om Het Shirt van Feyenoord te dragen...
PieterBos
 PieterBos - woensdag 24 juni 2009 - 23:55   quote  deeplink  
Been ontkent interesse Boukhari!!!!
.
.
Nourdin Boukhari staat in de belangstelling van drie Europese clubs zo meldt het Algemeen Dagblad. De transfervrije middenvelder (29) houdt zijn conditie momenteel op peil bij NAC Breda, dat zelf niet over voldoende financiële middelen beschikt om de Rotterdammer opnieuw vast te leggen.

De zaakwaarnemer van Boukhari, Sören Lerby, zou volgens de linkspoot ook door technisch adviseur Leo Beenhakker zijn gepolst over een transfer naar de Kuip. Bij Feyenoord spelen al twee jongere broers van Boukhari in de jeugdopleiding, terwijl de zoon van zijn vrouw, pupil Noah Lang, er één van de grootste talenten is

Volgens Feyenoord-trainer Mario Been ligt ‘de zaak Boukhari’ anders. ,,Hij is bij ons aangeboden,’’ zegt Been. ,,Dat is iets anders dan dat wij interesse hebben getoond. Berichten over de komst van Boukhari naar Feyenoord zijn dan ook klinkklare onzin.’’
.
http://www.fr12.nl/nieuws/7653-been---berichten-over-komst-boukhari-klinklare-onzin-.html
Patrick078
 Patrick078 - woensdag 24 juni 2009 - 23:57   quote  deeplink  
Kijk, das nou eens goed nieuws!
sevillana
 sevillana - woensdag 24 juni 2009 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 - 23:55 schreef PieterBos het volgende:
Been ontkent interesse Boukhari!!!!
.
.
Nourdin Boukhari staat in de belangstelling van drie Europese clubs zo meldt het Algemeen Dagblad. De transfervrije middenvelder (29) houdt zijn conditie momenteel op peil bij NAC Breda, dat zelf niet over voldoende financiële middelen beschikt om de Rotterdammer opnieuw vast te leggen.

De zaakwaarnemer van Boukhari, Sören Lerby, zou volgens de linkspoot ook door technisch adviseur Leo Beenhakker zijn gepolst over een transfer naar de Kuip. Bij Feyenoord spelen al twee jongere broers van Boukhari in de jeugdopleiding, terwijl de zoon van zijn vrouw, pupil Noah Lang, er één van de grootste talenten is

Volgens Feyenoord-trainer Mario Been ligt ‘de zaak Boukhari’ anders. ,,Hij is bij ons aangeboden,’’ zegt Been. ,,Dat is iets anders dan dat wij interesse hebben getoond. Berichten over de komst van Boukhari naar Feyenoord zijn dan ook klinkklare onzin.’’
.
link verwijderd - link removed
"Klinkt" al weer heel anders! Pfffffffffffffffff!!!
dvd
 dvd - donderdag 25 juni 2009 - 00:19   quote  deeplink  
Als Boukari naar Feyenoord gaat heeft hij wel een olifantenhuid. Kan mij niet voorstellen dat hij graag naar Rotterdam zuid gaat
R()b
 R()b - donderdag 25 juni 2009 - 00:24   quote  deeplink  
Is gewoon bullshit dus , zoals ik al dacht.
Been zegt dat hij is aangeboden bij Feyenoord.
Dan geloof ik hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2009 door R()b --
Danny.K
 Danny.K - donderdag 25 juni 2009 - 03:41   quote  deeplink  
Laten we weer een speler tegen de dertig kopen of GRATIS halen en dan nog een voorhoede speler ook, HALLO hebben we nou nog steeds niks geleert van het verleden, sorry dat ik het zeg maar moeten we nou op zo'n iemand wachten die in de kuip uit een helikopter stapt.
Feyenoord begint nu echt mijn geduld op de proef te stellen aub zeg haal dan niks en begin met Janota en Luc, wordt nu toch echt bestuur moe ALS het waar zou zijn.
PieterBos
 PieterBos - donderdag 25 juni 2009 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 03:41 schreef Danny.K het volgende:
Laten we weer een speler tegen de dertig kopen of GRATIS halen en dan nog een voorhoede speler ook, HALLO hebben we nou nog steeds niks geleert van het verleden, sorry dat ik het zeg maar moeten we nou op zo'n iemand wachten die in de kuip uit een helikopter stapt.
Feyenoord begint nu echt mijn geduld op de proef te stellen aub zeg haal dan niks en begin met Janota en Luc, wordt nu toch echt bestuur moe ALS het waar zou zijn.
Lees de tekst een stukje hierboven dan!
Been zegt dat het klinkklare onzin is!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 25 juni 2009 - 07:42   quote  deeplink  
Gelukkig is t idd allemaal bullshit , al die mensen die t een aanwinst vonden staan mooi voor LUL want ze willen hem bniet eens gratis hebben!!!!
Maximus
 Maximus - donderdag 25 juni 2009 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 07:42 schreef jantje 1974 het volgende:
Gelukkig is t idd allemaal bullshit , al die mensen die t een aanwinst vonden staan mooi voor LUL want ze willen hem bniet eens gratis hebben!!!!
Precies!!! Bééh béeh
Robert010
 Robert010 - donderdag 25 juni 2009 - 09:43   quote  deeplink  
zou toch ook onzinnig zijn, eerst laat je wat oudere dure spelers weggaan en dan haal je een dure terug zonder restwaarde.
Jeli
 Jeli - donderdag 25 juni 2009 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 07:42 schreef jantje 1974 het volgende:
Gelukkig is t idd allemaal bullshit , al die mensen die t een aanwinst vonden staan mooi voor LUL want ze willen hem bniet eens gratis hebben!!!!
Om deze logica te begrijpen moet je waarschijnlijk in 1974 geboren zijn. Je staat voor lul als je een mening geeft over een speler die niet komt???
En gratis voetballers bestaan niet (meer).
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 25 juni 2009 - 22:46   quote  deeplink  
had je de discussie moeten volgen , Boukhari is al vaker ter sprake geweest en altijd afgezeken , echter toen hij nu weer ter sprake kwam namen velen aan dat Mario het in hem zag zitten en omdat Mario op dit moment heilig is namen die mensen de mening over door ineens te veronderstellen dat Boukhari WEL een geschikte speler zou zijn , nu blijkt dus uit de woorden van Mario dat Boukhari absoluut geen optie is zullen ze dus ineens hun menig wel weer bijstellen , voor LUL staan is wellicht wat overdreven maar t was wel KUDDE gedrag !
Ronneke
 Ronneke - donderdag 25 juni 2009 - 23:02   quote  deeplink  
Is weer zo'n gerucht, doe geen moeite om verder op deze onzin te reageren.
Hij komt toch niet................, hoop wel op een goede spits naast makaay.
sevillana
 sevillana - donderdag 25 juni 2009 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 - 23:02 schreef Ronneke het volgende:
Is weer zo'n gerucht, doe geen moeite om verder op deze onzin te reageren.
Hij komt toch niet................, hoop wel op een goede spits naast makaay.
idd, en kappen nou met die boukhari!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 26 juni 2009 - 08:54   quote  deeplink  
Slotje! ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Boukhari?









0.0055220