|
|
demy44
|
|
|
Vlaar twijfelt over terugkeer op hoog niveau
Feyenoord-trainer Mario Been heeft voor komend seizoen de beschikking over Ron Vlaar. De verdediger keerde terug na twee jaar afwezigheid terug op het trainingsveld, toch twijfelt hij enigszins over zijn eigen kunnen. "Kun je ongestraft twee jaar missen op het hoogste niveau? Als ik reëel ben zeg ik: ik weet het niet", zegt Vlaar in gesprek met Voetbal International. "Ik besef dat het ongelooflijk lang is, twee jaar... Die tijd krijg ik niet meer terug, die is weg, voorbij. Mijn voordeel is dat ik jong ben, ik heb normaal gesproken nog wel wat jaren voor de boeg."
Door zijn blessures is Vlaar wel een ander mens geworden, zo geeft hij aan. "Ik ben harder geworden, egoïstischer. Je moet aan jezelf denken, je leert schijt hebben aan alles. Het is jouw knie, jóuw blessure, jóuw carrière. Eigenlijk telt niets anders."
De 24-jarige verdediger hoopt ook een voorbeeld te zijn voor spelers die net als hem voor een lange periode in de lappenmand komen. "Misschien ben ik óók wel een stimulans voor andere spelers met zware blessures. Als het mij lukt, en het gáát mij lukken, terug te komen op niveau, moet iedereen het kunnen. Laat mij dat voorbeeld maar zijn."
http://www.feyenoordleven.nl/nieuws2406093.html
wat denken julie word het nog wat met ron vlaar ik hoop het wel |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Als je talent hebt komt het er vanzelf uit Kijk maar naar Koevermans Heeft tot zijn 27ste geduurd voor het echt wat werd Maar als je echt talent heb komt het vroeger of later altijd goed |
|
|
|
|
mohpa6
|
|
|
ik heb er geen tweifel over vlaar keert gewoon terug op et hoogste nivau en word de beste verdiger van nedelrand |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
De grote vraag is en blijft of zijn lichaam het niveau verdraagt. Als Vlaar fit is en blijft gaat hij het voor mijn gevoel wel redden. Na zoveel tegenslagen zijn sporters vaak mentaal ijzersterk en kan Feyenoord dus nog veel plezier aan hem beleven. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ben wel bang dat als het nu weer mis gaat we hem echt kwijt zijn |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
ik hoop het voor ons en voor hem dat hij sterk terug komt samen met bahia een mooi koppel |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 11:36 schreef demy44 het volgende:ik hoop het voor ons en voor hem dat hij sterk terug komt samen met bahia een mooi koppel Misschien wel een beter koppel met de nieuw te komen verdediger |
|
|
|
|
marcelo
|
|
|
Denk dat in eerste instantie het koppel Hofland/nieuwe aankoop en Bahia in het centrum zetten. Daarna rustig Vlaar brengen, want die zal nog wat maanden nodig hebben om minimaal op zijn oude niveau terug te keren. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Weer een klein stukje uit een interview gehaald zodat het lijkt alsof hij er geen vertrouwen in heeft. Als je het hele verhaal leest denkt hij wel degelijk dat hij terugkomt. En dat denk ik ook! Met Vlaar en Bahia komt er niemand meer doorheen! (als tenminste Gio linksback wordt en NIET de Cler) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Pfff De Cler afserveren na één kutseizoen? Was Gio dan zo geweldig? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Cler is gewoon de beste linksback van Nederland... in potentie. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik vind Gio beter In potentie en op het moment De bondscoach vind dat ook |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
vlaar speelt denk ik 10 wedstrijden en dan scheurt er weer wat |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Als dat gebeurd kun je zeggen carrière voorbij Maar tot dat gebeur hou ik er vertrouwen in |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 14:18 schreef Phyxsius het volgende:[..] Als dat gebeurd kun je zeggen carrière voorbij Maar tot dat gebeur hou ik er vertrouwen in laten we het met z'n allen oprecht hopen dat hij fit wordt en blijft!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
ALs hij fit blijft, dan gaan we nog steeds veel plezier aan hem beleven. Daar twijfel ik niet over. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: wil jij Bahia gaan vervangen ???? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik bedoelde hiermee de nieuwe met de beste die we al hebben Ik ga er maar vanuit dat die nieuwe beter is dan wat we hebben Vandaar dat ik bij mijn duo ervan uit ga dat hij er sowieso in staat En dan mogen de andere drie het onderling uitvechten En als blijkt dat vlaar dan beter is dan Bahia, dan staat Bahia er naast Maar ik verwacht zeker de eerste maanden niet dat dat gebeurd Gezien de ontwikkeling van Bahia en de blessures van Vlaar
Maar de kans is aanwezig dat Bahia ernaast komt te staan Maar dat is een luxe probleem En daar houd ik wel van |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Nee Bahia niet vervangen.
Hofland eerder vervangen. |
|
|
|
|
henri
|
|
|
|
|
|
fr9
|
|
|
Mulder
Dani Fernandez Vlaar Bahia Gio
El Ahmadi
Wijnaldum Tomasson Biseswar
Makaay Aankoop
Bank:
Van Dijk Tiendalli Fer Hofland Slory Bruins Vincken
Verkopen: De Cler Landzaat De Guzman Hofs naar Vitesse Lee |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote: jij moet meer opletten en reacties daarvoor lezen het ging over de cler en niet vlaar!
en nou laat gio maar gwn op het middenveld staan ik vond hem dit seizoen nou ook nie echt sterk en gwn de cler kans geven |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 19:16 schreef fr9 het volgende:Mulder Dani Fernandez Vlaar Bahia Gio El Ahmadi Wijnaldum Tomasson Biseswar Makaay Aankoop Bank: Van Dijk Tiendalli Fer Hofland Slory Bruins Vincken Verkopen: De Cler Landzaat De Guzman Hofs naar Vitesse Lee Iemand die El Ahmadi een basisplaats geeft en Fer op de bank zet, kan ik niet serieus nemen. En wat Vlaar betreft; Ik hoop dat het nog goed komt, maar ik vrees dat zijn lichaam het topvoetbal niet aankan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ik denk het wel,hij zal sterker en gretiger zijn. alleen zijn ritme zal ff duren |
|
|
|
|
henri
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2009 - 19:26 schreef R!ck het volgende:[..] jij moet meer opletten en reacties daarvoor lezen het ging over de cler en niet vlaar! en nou laat gio maar gwn op het middenveld staan ik vond hem dit seizoen nou ook nie echt sterk en gwn de cler kans geven ok vergissen is menselijk maar of hij nou jantje of pietje heet doet niks aan het feit af, Schoolmeester |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Voor Van Nistelrooy gaf je ook geen stuiver meer na de beelden dat hij de boel in zijn knie afscheurde. Hij heeft daarna nog mooie voetbal momenten gekend. Hoop voor Vlaar het zelde, zo'n klasse speler verdiend een mooie toekomst. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
eens , maar dat was maar 1jaar en die had echt al topjaren gespeeld , Ron stond nog een stap lager en is er 2 jaar uitgeweest.......... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
klopt, maar ik denk dat hij het gaat redden, zoiets zal je toch geen derde keer gebeuren? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach , hij is er niet sterker van geworden i.i.g. denk ook dat t bij ons gewoon enorm veel hop is omdat we niks beters hebben............. bij andere grote club was ie al afgeschreven en zou hij eerst op lager nivo moeten zien terug te komen...............maar ik hoop met je mee hoor! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
ach als het hop is kunnen we er in ieder geval nog bier van maken, hebben we toch nog een goede tijd!!
sorry, dat was erg flauw...
ik denk dat Vlaar's lichaam wel sterker is hij heeft afgelopen jaar elke dag heel veel krachttraining gedaan. als dat helpt bij het voorkomen van zulke blessures dan is het goed, maar blijft een zwak punt bij hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2009 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
het nieuwe seizoen zal in ieder geval rooskleuriger zijn ,daar ga ik tenminste wl van uit! zevende,zesde en weer zevende, over met dat gezeik! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
vlaar staat z,n mannetje op 2 aug. |
|
|
|